abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 09:31:28 #101
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210064
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Eerste optie op Huntelaar geven en ze zijn wel stil.
Mag toch hopen dat ze dat niet doen, en dat Huntelaar verstandig is, als Huntelaar vertrekt gaat hij naar Manchester United
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_55210069
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
A3
Daar staan ze toch ff mooi van te kijken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 12 december 2007 @ 09:32:27 #103
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210088
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sorry hoor.. maar hoe kom jij zo duidelijk aan de link van Rijkaard naar Cruijff..? En zal je sterker vertellen.. Rijkaard is helemaal het probleem niet.. jij zit gewoon in je maag met Cruijff..

Behalve dat mag je mij ook wel eens vertellen wat jij "in mindere mate presteren" vond bij Oranje..
Hoe denk je dat Rijkaard bij Barça terecht is gekomen?
pi_55210108
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Rijkaard bij Barça terecht is gekomen?
Wat dan nog? Zit Rijkaard dan altijd in "the pocket" bij Cruijff?
  woensdag 12 december 2007 @ 09:35:48 #105
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210154
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat dan nog? Zit Rijkaard dan altijd in "the pocket" bij Cruijff?
Dat zeg ik niet, wat ik zeg, is dat Cruijf minder invloed moet krijgen bij Ajax, en nee heb geen hekel aan Cruijff, mag van mij morgen hoofdcoach worden, ik zie alleen niet dat Rijkaard het beter zou doen als Blind,
pi_55210190
Eerst Marin al..
quote:
Supertalent verkiest Juventus boven Ajax

Juventus heeft de strijd om de 18-jarige Zweed Albin Ekdal gewonnen. Hierdoor grijpen onder anderen Ajax, Arsenal en Chelsea naast de begaafde middenvelder.
Dit bericht het Zweedse Expressen woensdag. Volgens de sportkrant betaalt de Oude Dame ruim een miljoen euro voor de begeerde tiener.

Ekdal staat onder contract bij IF Brommapojkarna, dat momenteel rode lantaarndrager is in de Zweedse Allsvenskan. Overigens is Ekdal de zoon van Lennart, in Zweden een tv-persoonlijkheid.
Gaat weer lekker.
pi_55210211
quote:
Afgelopen zondag wist Jack van Gelder te melden dat Marco van Basten de onderhandelingen met Ajax zou hebben afgebroken. Bronnen melden dat de reden dat Van Basten dit zou hebben gedaan zou berusten op een negatief advies van Johan Cruijff. Hierdoor zou Frank Rijkaard meer in the picture zijn, maar de huidige trainer van Barcelona zou na de hectische jaren in de Catalaanse hoofdstad een sabbatical overwegen, waardoor Ajax nu ook zou denken aan Martin Jol.
  woensdag 12 december 2007 @ 09:40:44 #108
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210224
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:39 schreef Nashje het volgende:

[..]
I rest my case
pi_55210379
Was Cruijff nou de adviseur van Ajax of van Van Basten?

Of zou hij eerst bij Ajax Marco hebben geadviseerd en daarna Van Basten negatief advies hebben gegeven?
pi_55210429
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef JeroenV het volgende:

Of zou hij eerst bij Ajax Marco hebben geadviseerd en daarna Van Basten negatief advies hebben gegeven?
Ik begrijp het ook niet helemaal meer.

Als ik Ajax was zou ik volledig van Cruijff afstappen.
  woensdag 12 december 2007 @ 09:52:22 #111
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210448
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef JeroenV het volgende:

Volgens mij van beide, maar JC heeft een behoorlijke vinger in de pap bij Ajax, MvB is op zijn advies ook bondcoach geworden, kan JC niet iets worden van ere voorzitter ofzo?

Trouwens Davids is gepolst door Gullit, of hij bij LA Galaxy wou ballen, Davids wou bij Ajax blijven...
pi_55210467
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet helemaal meer.

Als ik Ajax was zou ik volledig van Cruijff afstappen.
Ja maar dat roepen we toch al jaren

Hoe noemen ze dat.. vechten tegen de bierkaai ofzo?
pi_55210478
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:52 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Volgens mij van beide, maar JC heeft een behoorlijke vinger in de pap bij Ajax, MvB is op zijn advies ook bondcoach geworden, kan JC niet iets worden van ere voorzitter ofzo?

Trouwens Davids is gepolst door Gullit, of hij bij LA Galaxy wou ballen, Davids wou bij Ajax blijven...
en terecht.. wordt wederom onze held na de "winterstop"
  woensdag 12 december 2007 @ 10:09:24 #114
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210786
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

en terecht.. wordt wederom onze held na de "winterstop"
Davids tevens onze nieuwe aanvoerder, hij gaat weer lekker kuiten bijten "rrrr
  woensdag 12 december 2007 @ 10:14:52 #115
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55210928
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja maar dat roepen we toch al jaren

Hoe noemen ze dat.. vechten tegen de bierkaai ofzo?
Als Ajax van Cruijff afstapt, krijg je weer dat gejank dat Ajax geen respect heeft voor clubiconen, maar van mij mag hij wieberen
pi_55211317
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Als Ajax van Cruijff afstapt, krijg je weer dat gejank dat Ajax geen respect heeft voor clubiconen, maar van mij mag hij wieberen
Van mij ook.. leuk zo iemand met veel verstand van zaken.. maar geen zin in iemand met zo een vinger in de pap.. bah..
pi_55211412
Schijnbaar heeft hij nu niet zoveel in te brengen met de nieuwe trainer, en kiest hij voor de kant van MvB...
pi_55211429
Van Basten is de meest afgezeken persoon van het afgelopen jaar... zelfs wij Ajacieden doen daar aan mee... Vind je het gek, dat hij niet naar Ajax gaat.. Hij kan alleen maar verliezen... Al die "tegenstanders"zullen op hem letten en bij alles wat hij doet...... Met zijn allen in alle tvprogramma's lekker zeiken en zeuren.....

resultaat: weer een echte Ajacied weg gejaagd... Kan me voorstellen dat Cruijff zegt.. ga lekker naar het buitenland, daar weten ze toppers van weleer wel te waarderen... Zoals sommige over van Basten praten vind ik echt stuitend.... zowel op tv als op forums
Ajax!!
pi_55211455
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat ze dat niet doen, en dat Huntelaar verstandig is, als Huntelaar vertrekt gaat hij naar Manchester United
Ja, hij zal lekker veel speeltijd krijgen met Rooney en Tevez in een elftal .
-
pi_55211751
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Basten is de meest afgezeken persoon van het afgelopen jaar... zelfs wij Ajacieden doen daar aan mee... Vind je het gek, dat hij niet naar Ajax gaat.. Hij kan alleen maar verliezen... Al die "tegenstanders"zullen op hem letten en bij alles wat hij doet...... Met zijn allen in alle tvprogramma's lekker zeiken en zeuren.....

resultaat: weer een echte Ajacied weg gejaagd... Kan me voorstellen dat Cruijff zegt.. ga lekker naar het buitenland, daar weten ze toppers van weleer wel te waarderen... Zoals sommige over van Basten praten vind ik echt stuitend.... zowel op tv als op forums
Wat een onzin zeg. Arme jongen krijgt een beetje bedrijfstechnische kritiek, nou daar gaat hij idd echt dood van.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 12 december 2007 @ 10:56:55 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55211845
quote:

Marco van Basten en Johan Cruijff geen invloed bij Ajax!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55211904
quote:

Ach man stel je niet aan !

Nee ff serieus.. fijn dat ie een "echte" Ajacied is.. daar worden we wat mij betreft nog geen kampioen mee ..

Wederom... ik pleit voor een PEOPLESMANAGER!
pi_55211917
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Arme jongen krijgt een beetje bedrijfstechnische kritiek, nou daar gaat hij idd echt dood van.
nou dood mag ik toch niet hopen... beetje bedrijfskritiek was het niet.... ging wel erg ver... maar goed das mijn mening
Ajax!!
  woensdag 12 december 2007 @ 11:02:22 #124
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55211964
quote:

Hallo, er loopt een geweldige generatie voetballers rond, en hij krijgt het voor elkaar om constant rukvoetbal te spelen, is dat een kwaliteit.
Ik heb MvB nog nooit afgezeken, ik ( en meedere ) vinden het niet de juiste man voor Ajax, ik heb respect voor hem als voetballer, maar als coach?
Dan heb ik liever Frank de Boer als hoofdcoach, met Jari en Bergkamp als assistent en Koster voor de jeugd
  woensdag 12 december 2007 @ 11:04:27 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55212003
Wat heeft Ajax aan een trainer/coach die nog nooit een club heeft gehad? Wat nou als het tegenvalt? Waarom überhaupt de gok nemen? Omdat hij een échte Ajacied is? Dat is Sjaak Swart toch ook? Omdat hij wordt aanbevolen door Johan Cruijff? Dat gebeurde toch ook met Danny Blind en Roger? Moeten we eigenlijk wel blij zijn met de bemoeienis van Cruijff?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 december 2007 @ 11:05:05 #126
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55212012
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, hij zal lekker veel speeltijd krijgen met Rooney en Tevez in een elftal .
Ze rouleren daar, hij maakt absoluut meer minuten, vindt hem ook beter dan Tevez, en een stuk beter dan Saha
pi_55212058
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:05 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Ze rouleren daar, hij maakt absoluut meer minuten, vindt hem ook beter dan Tevez, en een stuk beter dan Saha
Oh als jij dat vindt zal ie wel veel spelen dan denk ik.
pi_55212150
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Wat heeft Ajax aan een trainer/coach die nog nooit een club heeft gehad? Wat nou als het tegenvalt? Waarom überhaupt de gok nemen? Omdat hij een échte Ajacied is? Dat is Sjaak Swart toch ook? Omdat hij wordt aanbevolen door Johan Cruijff? Dat gebeurde toch ook met Danny Blind en Roger? Moeten we eigenlijk wel blij zijn met de bemoeienis van Cruijff?
My poiny exactly!

Kan iemand even de positieve punten van de "vinger in de pap" van Cruijff toelichten?

Ik kan er namelijk GEEN noemen..
  woensdag 12 december 2007 @ 11:11:47 #129
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55212172
quote:
Had het niet veel beter kunnen vertellen
pi_55212174
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

nou dood mag ik toch niet hopen... [afbeelding] beetje bedrijfskritiek was het niet.... ging wel erg ver... maar goed das mijn mening
Dat mag.. denk alleen dat sommigen het hier NIET mee eens zijn
pi_55212218
quote:
Ten Cate viel ook tegen, dus das geen argument. Dat weet je immers nooit. Hij heeft het niet echt goed gedaan bij Oranje.. maar bij Jong Ajax wel... en toen stond hij dagelijks op het veld... Wat kun je die sterren nou nog leren? DIe denken echt zelf wel te weten hoe het zit hoor.. Van Basten zou de man zijn voor Ajax en zeker voor de lange termijn.. hem dus ook 10 jaar laten zitten... Maar dat heeft nu niet zo'n zin meer. HIj zal nooit het krediet onder de supporters hebben, wat een Blind wel had..... En wat Cruijff zegt dat vind ik helemaal niet belangrijk.... die trapt open deuren in, maar wil zich zelf niet branden. Jullie zijn op zoek naar een type trainer die niet bestaat... ook Van Gaal en Hiddink niet.... Ajax moet opgebouwd worden om over een jaar of 5 in europa weer me te tellen.,,,, Van Basten zou daar de juiste man voor zijn... Op korte termijn breekt geen enkele trainer potten in europa met welke club dan ook...

Zitten we straks met Jol opgescheept..... daar gaan we pas spijt van krijgen....
Ajax!!
pi_55212284
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef Cordoba32 het volgende:

Zitten we straks met Jol opgescheept..... daar gaan we pas spijt van krijgen....
Omdat?
pi_55212286
Hoe gaat het met die brazilianen en die gast van Ajax CT?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55212362
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?
We iemand nodig hebben die de Ajaxcultuur bewaakt en weer opbouwd waar nodig,.... Jol wil enkel presteren... en is geen opbouwtrainer... krijgen we in de zomer een touringcar vage aankopen... geen jeugdspeler krijgt meer een kans enz enz enz
Ajax!!
pi_55212382
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef Ordinair het volgende:
Hoe gaat het met die brazilianen en die gast van Ajax CT?
Ajax.nl bericht er verders niets meer over..
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

We iemand nodig hebben die de Ajaxcultuur bewaakt en weer opbouwd waar nodig,.... Jol wil enkel presteren... en is geen opbouwtrainer... krijgen we in de zomer een touringcar vage aankopen... geen jeugdspeler krijgt meer een kans enz enz enz
De welbekende ik moet 4-3-3 spelen terwijl ik daar de spelers niet voor heb dus koop ik maar mindere spelers - cultuur?
pi_55212397
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Presteren kan je met Ajax alleen met jeugdspelers doen, dus dat zal Jol dan ook wel zien.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 12 december 2007 @ 11:23:54 #137
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55212419
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ten Cate viel ook tegen, dus das geen argument. Dat weet je immers nooit. Hij heeft het niet echt goed gedaan bij Oranje.. maar bij Jong Ajax wel... en toen stond hij dagelijks op het veld... Wat kun je die sterren nou nog leren? DIe denken echt zelf wel te weten hoe het zit hoor.. Van Basten zou de man zijn voor Ajax en zeker voor de lange termijn.. hem dus ook 10 jaar laten zitten... Maar dat heeft nu niet zo'n zin meer. HIj zal nooit het krediet onder de supporters hebben, wat een Blind wel had..... En wat Cruijff zegt dat vind ik helemaal niet belangrijk.... die trapt open deuren in, maar wil zich zelf niet branden. Jullie zijn op zoek naar een type trainer die niet bestaat... ook Van Gaal en Hiddink niet.... Ajax moet opgebouwd worden om over een jaar of 5 in europa weer me te tellen.,,,, Van Basten zou daar de juiste man voor zijn... Op korte termijn breekt geen enkele trainer potten in europa met welke club dan ook...

Maar jong Ajax is iets heel anders dan het "grote " Ajax, en denk je dat als MvB het wordt, en hij boekt succes dat hij echt blijft, die gaat dan wel naar AC Milan, je vergeet dat Blind ook niet altijd steun heeft gehad van de fans, je hebt gelijk dat Ajax weer opgebouwd moet worden, en dat hiervoor een geschikte trainer moet komen, maar hebben we die al niet, ik denk dat we nu wel de man hebben die ons kan leiden naar succes, Koster heeft een bepaalde rust over zich heen, is geen heethoofd en weet donders goed waar de prioriteiten liggen, bovendien toont hij zich slagvaardig door de wissels tegen Feyenoord, van mij mag Koster blijven, en als Ajax een naam wil hebben, moet het iemand zijn met die kenmerken, we hebben nu behoefte aan rust, en iemand die fundamenten kan leggen.
pi_55212479
Van Basten zou voor de lange termijn een goede keuze zijn, maar is nog afwachten hoe hij het zou doen. Hiddink zou niet langer dan 2 jaar blijven zitten, denk ik. Als ie uberhaupt al haalbaar zou zijn. Jol zie ik echt niet zitten. Ik ben juist blij dat Ten Cate weg is. Rijkaard zou ook een lange tijd kunnen blijven zitten. Toch weet ik het niet met hem.

Koster doet het goed, maar kan Ajax niet omhoog tillen. Hij mist tactisch inzicht. Hij presteert omdat ie simpelweg de beste spelers opstelt.
pi_55212538
quote:
De welbekende ik moet 4-3-3 spelen terwijl ik daar de spelers niet voor heb dus koop ik maar mindere spelers - cultuur?
Nee het systeem bedoel ik daar niet mee.... Al ben ik wel voorstander van het mooie 4-3-3 van weleer.. maar de spelers daarvoor hebben we niet meer. Dat ben ik met je eens.
quote:
Maar jong Ajax is iets heel anders dan het "grote " Ajax, en denk je dat als MvB het wordt, en hij boekt succes dat hij echt blijft, die gaat dan wel naar AC Milan, je vergeet dat Blind ook niet altijd steun heeft gehad van de fans, je hebt gelijk dat Ajax weer opgebouwd moet worden, en dat hiervoor een geschikte trainer moet komen, maar hebben we die al niet, ik denk dat we nu wel de man hebben die ons kan leiden naar succes, Koster heeft een bepaalde rust over zich heen, is geen heethoofd en weet donders goed waar de prioriteiten liggen, bovendien toont hij zich slagvaardig door de wissels tegen Feyenoord, van mij mag Koster blijven, en als Ajax een naam wil hebben, moet het iemand zijn met die kenmerken, we hebben nu behoefte aan rust, en iemand die fundamenten kan leggen.
Idd liever Koster dan Jol... Maar de hoge heren zien het niet in Koster. Die gaat het echt niet worden.. idd kans dat van basten bij succes weg is is inderdaad aanwezig, maar dat geldt ook voor de spelers. Dat hoort er helaas bij... Maar daar kan je met het maken van een beleid geen rekening mee houden vind ik
Ajax!!
pi_55212553
Met dat laatste ben ik het niet eens. Koster presteert niet bijzonder, maar heeft toch een zekere vorm van eigen tactische inbreng en dat hoor je in elke persconferentie wel een beetje terug.

Het probleem is alleen dat er tactisch weinig mogelijk is met de groep. Je hebt weinig echt verschillende typen spelers, met name ook door de blessures.
pi_55212672
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef Chivu het volgende:
Met dat laatste ben ik het niet eens. Koster presteert niet bijzonder, maar heeft toch een zekere vorm van eigen tactische inbreng en dat hoor je in elke persconferentie wel een beetje terug.

Het probleem is alleen dat er tactisch weinig mogelijk is met de groep. Je hebt weinig echt verschillende typen spelers, met name ook door de blessures.
Eensch.. Zeg het nogmaals.. Koster is een peoplesmanager.. iemand die RUST belangrijk vindt in en rondom het elftal.. Daarnaast ook een erg realistische kijk op zaken heeft plus ook een goede uitstraling naar buiten toe
  woensdag 12 december 2007 @ 11:34:56 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55212694
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:29 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Nee het systeem bedoel ik daar niet mee.... Al ben ik wel voorstander van het mooie 4-3-3 van weleer.. maar de spelers daarvoor hebben we niet meer. Dat ben ik met je eens.
We kunnen toch nu al invullen hoe Marco van Basten het allemaal gaat doen? Hij gaat 4-3-3 spelen met een defensieve middenvelder in plaats van een tien, het talent van Klaas Jan Huntelaar wordt dus verkracht en alles moet van de buitenspelers komen. Goede buitenspelers worden steeds schaarser, dus wat gaat er gebeuren? Van Basten gaat spelers als buitenspelers misbruiken, die daar helemaal niet thuishoren.
pi_55212716
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef Chivu het volgende:
Met dat laatste ben ik het niet eens. Koster presteert niet bijzonder,
Ten Cate opvolgen, blessuregevallen oplossen met jeugdspelers (wat goed werkt) en dan meteen met zo'n spelersgroep 1e staan vind ik een prestatie hoor.
quote:
maar heeft toch een zekere vorm van eigen tactische inbreng en dat hoor je in elke persconferentie wel een beetje terug.
Oja tuurlijk. Elke trainer heeft z'n eigen tactische inbreng. Maar is zijn tactische inbreng ook van dusdanig hoog CL niveau? Ik twijfel.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:37:37 #144
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55212756
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Eensch.. Zeg het nogmaals.. Koster is een peoplesmanager.. iemand die RUST belangrijk vindt in en rondom het elftal.. Daarnaast ook een erg realistische kijk op zaken heeft plus ook een goede uitstraling naar buiten toe
Daarom vindt ik hem op dit moment de enige geschikte man voor Ajax, laat hem er eens 3 jaar zitten, waarom willen ze een trainer met internationale uitstraling, dan vindt ik dat Pisvee met Stevens het beter doet.....
pi_55212820
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate opvolgen, blessuregevallen oplossen met jeugdspelers (wat goed werkt) en dan meteen met zo'n spelersgroep 1e staan vind ik een prestatie hoor.
Ook Ten Cate had blessureleed. Hij doet het niet slechter dan Ten Cate, maar ook niet beter. Het enige wat hij doet, waardoor het beter lijkt, is zijn rustige uitstraling naar buiten.
quote:
Oja tuurlijk. Elke trainer heeft z'n eigen tactische inbreng. Maar is zijn tactische inbreng ook van dusdanig hoog CL niveau? Ik twijfel.
Dat kun je natuurlijk nooit zeggen. Ten Cate was ook hoofdcoach, maar we hebben geen flauw idee hoe dat op CL niveau is. Ook een CL team heeft in de analyse wel een zwak punt, en waarom zou Koster die niet kunnen herkennen?
pi_55212821
quote:
Neeskens verantwoordelijke coach bij FC Barcelona
Uitgegeven: 11 december 2007 21:31

BARCELONA - Johan Neeskens zit woensdag als verantwoordelijke coach op de bank bij FC Barcelona voor de Champions Leaguewedstrijd tegen VfB Stuttgart. Hij vervangt Frank Rijkaard, die is geschorst en zich nergens mee mag bemoeien.

Rijkaard werd naar de tribune verbannen tijdens het duel met Olympique Lyon (2-2) wegens aanmerkingen op de leiding. Hij laat de persconferentie en de eventuele wissels ook over aan zijn Nederlandse assistent. Het duo maakt wel in overleg de opstelling maar zal tijdens de wedstrijd geen contact onderhouden.

Hoewel Barça zeker is van de knock-outfase zette Neeskens de confrontatie met het uitgeschakelde Stuttgart dinsdag toch op scherp. "Vriendschappelijk voetbal bestaat niet tegen Duitsers", zei de voormalig oefenmeester van NEC.

Vriendschappelijk

Hij reageerde op een opmerking van zijn Stuttgart-collega Armin Veh, die het duel om "des keizers baard" in Nou Camp als zodanig kenschetste.

"Wat nou vriendschappelijk? Ik kan me de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff bij Ajax nog maar al te goed herinneren. Bayern München veegde ons met 8-0 van de mat. We gaan woensdag aanvallen en er een mooie wedstrijd van maken", beloofde Neeskens.
Briljant weer van Neeskens.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55212839
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Daarom vindt ik hem op dit moment de enige geschikte man voor Ajax, laat hem er eens 3 jaar zitten, waarom willen ze een trainer met internationale uitstraling, dan vindt ik dat Pisvee met Stevens het beter doet.....
Ja, want Stevens heeft geen internationale uitstraling
pi_55212866
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Briljant weer van Neeskens.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55212955
tvp Ajax.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55213013
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

We kunnen toch nu al invullen hoe Marco van Basten het allemaal gaat doen? Hij gaat 4-3-3 spelen met een defensieve middenvelder in plaats van een tien, het talent van Klaas Jan Huntelaar wordt dus verkracht en alles moet van de buitenspelers komen. Goede buitenspelers worden steeds schaarser, dus wat gaat er gebeuren? Van Basten gaat spelers als buitenspelers misbruiken, die daar helemaal niet thuishoren.
Dan krijg je Emanuelson op rechtshalf.. klaas als mid mid.. rommedahl als linksachter..

Nee maare.. Zie niet in waarom Koster het europees niet waar zou kunnen maken..

zullen we Europees eerst maar ff halen?
  woensdag 12 december 2007 @ 11:49:27 #151
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55213051
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:41 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ja, want Stevens heeft geen internationale uitstraling
Een heel stuk minder dan: Rijkaard, van Basten of Hiddink
pi_55213092
Neeskens heeft altijd mooie uitspraken klaar staan maar ik vraag me af of het wel een goeie (hulp) coach is.
pi_55213134
Neeskens
Woo-loo-loo!
pi_55213167
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ook Ten Cate had blessureleed. Hij doet het niet slechter dan Ten Cate, maar ook niet beter. Het enige wat hij doet, waardoor het beter lijkt, is zijn rustige uitstraling naar buiten.
[..]

Dat kun je natuurlijk nooit zeggen. Ten Cate was ook hoofdcoach, maar we hebben geen flauw idee hoe dat op CL niveau is. Ook een CL team heeft in de analyse wel een zwak punt, en waarom zou Koster die niet kunnen herkennen?
En die uitstraling doet al heel goed. Echt een verademing. Meteen wat meer rust rond de club. Hij behandelt iedere speler gelijkwaardig, waar Ten Cate enkele vriendjes had.

Tja ik denk dat daar een portie ervaring en tactiek bij komt kijken, wat bij Koster op dat niveau mist. Maargoed, dat valt moeilijk te zeggen. Ten Cate won de CL, en je weet hoe hij het er met Ajax heeft afgebracht.
pi_55213248
Wat betreft de Piet Velthuizen-discussie in het vorige topic: hij heeft bijgetekend bij Vitesse tot 2011. Verstandige keuze, maar het was een gouden koopje geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 12-12-2007 12:09:37 ]
Woo-loo-loo!
pi_55213370
Aan een opbouw trainer die 5 jaar blijft heb je niet veel want spelers worden toch weggekocht.
pi_55213654
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Een heel stuk minder dan: Rijkaard, van Basten of Hiddink
Die mag je niet in het zelfde rijtje plaatsen

Eerder Hidding, van Gaal en Don Leo
of Rijkaard en van Basten
  woensdag 12 december 2007 @ 12:14:47 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55213769
geweldige vent die Neeskens
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 12 december 2007 @ 12:23:28 #159
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55214000
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Die mag je niet in het zelfde rijtje plaatsen

Eerder Hidding, van Gaal en Don Leo
of Rijkaard en van Basten
Ik doelde op naamsbekendheid, Hiddink, van Gaal en Leo zijn een stuk bekender dan Stevens
Rijkaard en van Basten hebben een grote voetbalcarriere gehad, zo bedoelde ik het eigenlijk, Stevens is daarin tegen wel een hele goede keuze van psv
pi_55214198
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Ik doelde op naamsbekendheid, Hiddink, van Gaal en Leo zijn een stuk bekender dan Stevens
Rijkaard en van Basten hebben een grote voetbalcarriere gehad, zo bedoelde ik het eigenlijk, Stevens is daarin tegen wel een hele goede keuze van psv
Klopt.. is ook een echte psv'er.. had ik ook echt niet in amsterdam hoeven zien..

Wat denken we aan qua opstelling voor zondag mensen?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:32:28 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55214307
Zijn er hier nou serieus mensen die denken dat Guus Hiddink volgend jaar de nieuwe trainer van ajax gaat worden?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55214380
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Zijn er hier nou serieus mensen die denken dat Guus Hiddink volgend jaar de nieuwe trainer van ajax gaat worden?
Zoals gezegd, ik zie Hiddink er wel voor aan dat hij graag een keer die arrogante gasten uit Amsterdam onder z'n hoede heeft. Daar is hij het type persoon voor. Maar contractueel gezien, en gezien zijn verleden met de belasting, denk ik niet dat het realistisch is nee.
pi_55214390
quote:
Ik zou het een briljante stunt vinden maar geloof er niet in..

Heb je al een beetje zin in vanavond.. of is het zenuwachtigheid ten top!
  woensdag 12 december 2007 @ 12:40:31 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55214522
quote:
Nee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 12 december 2007 @ 12:42:24 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55214587
quote:
Zolang Marco van Basten het maar niet wordt, vind ik alles goed, zelfs als jij het zou worden.
pi_55214655
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
zelfs als jij het zou worden.
Je kan ook overdrijven natuurlijk
pi_55214807
Ik moest even lachen
quote:
Koeman vestigt negatief record met Valencia

12/12/2007 10:17

Ronald Koeman heeft een weinig succesvolle start met Valencia. Onder hem boekte de Spaanse club zelfs een negatief record in Europa.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:56:47 #168
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55215065
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik moest even lachen
[..]
Als hij zo doorgaat ligt ie er rond de kerst uit...
pi_55215264
Volgend jaar weer bij Ajax dan maar?
pi_55215342
quote:
Nee.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55215352
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef JeroenV het volgende:
Volgend jaar weer bij Ajax dan maar?
Doe mij Mourinho maar, haha...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 12 december 2007 @ 13:09:28 #172
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55215406
quote:
Johan Vogel mag in januari vertrekken bij Real Betis. De oud-PSV’er zou in de belangstelling staan van Everton. Sinds zijn komst naar Spanje wist de Zwitser geen plaats af te dwingen bij de eerste elf van het in degradatienood verkerende Betis. (SkySports)
Denk dat ze hiermee op de proppen komen
pi_55215748
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Denk dat ze hiermee op de proppen komen
Johan -balletje breed- Vogel
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55216433
Ik ga de nieuwe trainer worden.
Secrets never die. Only people.
pi_55216464
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga de nieuwe trainer worden.
Mag ik assistent worden !
pi_55216688
Jonas Olsson mag vertrekken bij NEC. Iets?
pi_55216692
quote:
Ja, Fred Kroket van de Amsterdam ArenA schoonmaakbrigade.
Woo-loo-loo!
pi_55216703
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:02 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, Fred Kroket van Amsterdam ArenA schoonmaakbrigade.
Cateringservice, toch?
pi_55216723
Oja, had ik kunnen weten met die naam
Woo-loo-loo!
pi_55216784
Rinus Michels krijgt zijn eigen straat in Mokum.
Best tof om in te wonen natuurlijk.
pi_55216837
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Pritt het volgende:
Rinus Michels krijgt zijn eigen straat in Mokum.
Best tof om in te wonen natuurlijk.
Politie rotjeknor..

Waar woont u meneer?
- Rinus Michelsstraat.. NUMMER 1 !
pi_55216878
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Politie rotjeknor..

Waar woont u meneer?
- Rinus Michelsstraat.. NUMMER 1 ! [ afbeelding ]
Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha. Haha Haha Haha. Haha Haha Haha Haha Haha Haha.
pi_55217081
Teasers weer open, jeuj
pi_55217120
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Teasers weer open, jeuj
KLopt ja.. maar geen erotische dingen meer.. wat wordt teasers dan? :S
pi_55217122
Yab Yum blijft ook langer open, alleen maar goed nieuws.
pi_55217240
En er zijn plannen voor een homomuseum in de binnenstad. Ze doen er ook alles aan om het aantrekkelijk te maken voor rotterdammers.
pi_55217307
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
En er zijn plannen voor een homomuseum in de binnenstad. [afbeelding] Ze doen er ook alles aan om het aantrekkelijk te maken voor rotterdammers.

Het gehele bericht:
quote:
Yab Yum mag nog paar weken openblijven
woensdag 12 december 2007 om 12:07

AMSTERDAM (ANP) - De beroemde seksclub Yab Yum in de binnenstad van Amsterdam mag nog een paar weken openblijven.

Het eigenaar van het etablissement aan de Singel mag de zaak openhouden totdat de rechtbank uitspraak heeft gedaan in een zaak die de seksclub heeft aangespannen, liet een woordvoerder van de gemeente woensdag weten.

Zonder tussenkomst van de rechter zou Yab Yum de zaak vrijdag moeten dichttimmeren. De nachtclub stapt echter naar de rechter om een schorsing te vragen van het besluit van het Amsterdamse stadsbestuur van half november. De gemeente trok de vergunning in wegens het vermoeden dat criminelen de seksclub gebruiken om geld wit te wassen.

Het besloten kort geding van Yab Yum dient op vrijdag 21 december. De rechtbank doet vermoedelijk twee weken daarna uitspraak
  woensdag 12 december 2007 @ 14:44:57 #188
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55217775
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
Jonas Olsson mag vertrekken bij NEC. Iets?
pi_55217869
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Newcastle en Bolton zijn wel af te troeven.
pi_55217968
BESTE PLOEG VAN 2007 !!
zijn we nu kampioen?!?!
quote:
Roda JC na Ajax de beste ploeg van 2007

Roda JC verzamelde dit jaar 53 punten in 28 competitieduels. Alleen Ajax deed het in dat opzicht beter met 64 punten uit 28 wedstrijden.

VI.nl
pi_55218062
quote:
Nee, tuurlijk niet .
Het wordt RIjkaard of Van Basten. Met beide ben ik tevreden iig.
-
  woensdag 12 december 2007 @ 15:03:22 #192
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55218139
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Newcastle en Bolton zijn wel af te troeven.
Goede speler, maar NCU en Bolton zijn mooie clubs
  woensdag 12 december 2007 @ 15:11:40 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55218317
quote:
Recordbod Ajax op Modric niet genoeg

woensdag 12 december, door fritske, Holland, 14:51u, VI

Een astronomisch miljoenenbedrag van Ajax is niet voldoende gebleken om een van de meest gewilde Europese talenten binnen te halen.

Technisch directeur Martin van Geel en zaakwaarnemer Soren Lerby, die optrad namens Ajax, zijn vorige week tevergeefs afgereisd naar Zagreb om de Kroatische international Luka Modric te contracteren.

De aanvoerder van Dinamo Zagreb staat in de belangstelling van tal van andere Europese topclubs. De komst van de Ajax-delegatie was per fax aangekondigd. De Amsterdammers hadden een bedrag van liefst vijftien miljoen euro gereserveerd voor de 22-jarige middenvelder. Nog nooit had Ajax zoveel geld over voor een speler, maar die som bleek niet genoeg in het Europese geweld.

Voor Modric was een overgang naar Ajax bovendien sportief gezien niet het hoogst haalbare. Eerder dit seizoen werden de Amsterdammers in het UEFA Cup-toernooi immers nog uitgeschakeld door de kroaten. Ajax zag in de aanvallende middenvelder de opvolger van Wesley Sneijder. Ook Ismael Aissati van PSV geldt als kandidaat.
pi_55218405
Yab Yum gaat na die paar weken toch dicht..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55218444
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
BESTE PLOEG VAN 2007 !!
[ afbeelding ]zijn we nu kampioen?!?!
[..]
Dat waren we in 2006 ook, en 2007 van de 1e helft
Daarnaast zijn we ook het beste in uitwedstrijden.

Waarom worden we dan nooit kampioen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55218464
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Tjah, wanneer een speler in de belangstelling staat van diverse grote clubs binnen Europa, zal het een Nederlandse club nooit en te nimmer lukken om zo een speler binnen te halen
  woensdag 12 december 2007 @ 15:18:56 #197
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55218474
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Was te verwachten
pi_55218484
Nou kunnen we wel ineens 15 miljoen bieden.... doe het voortaan ff eerder...
pi_55218490
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Goede speler, maar NCU en Bolton zijn mooie clubs
Zeg ook niet dat het geen mooie clubs zijn, maar Ajax is een stuk interessanter dan deze 2.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:24:00 #200
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55218619
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het geen mooie clubs zijn, maar Ajax is een stuk interessanter dan deze 2.
Heb je gelijk in, meer kansen voor de basis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')