Ekramy zal wel vertrekken als hij volgend seizoen weer geen eerste keeper is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten we nog een 4e keeper aantrekken?
quote:Maar ja jij heb het niet zo op de jeugd wat ik ook al op LN las waar je volgens mij aardig uitgekotst word.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit niet eens op het forum van LN
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij bent toch Luni op LN, dan vergis ik me.
iemand anders dan ik van het Fok forum is Luni op het LN forum, dacht dat jij dat was, maar das blijkbaar niet het geval.quote:
Ok!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow dan lijkt het in mn herinnering dat Mike er meer gemaakt heeft Boot!!
Er staat 1 goal op m'n netvlies!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow dan lijkt het in mn herinnering dat Mike er meer gemaakt heeft Boot!!
Das jorienvandenherik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:19 schreef Luni het volgende:
[..]
iemand anders dan ik van het Fok forum is Luni op het LN forum, dacht dat jij dat was, maar das blijkbaar niet het geval.
Accountje kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit niet eens op het forum van LN
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Er staat 1 goal op m'n netvlies!
http://www.youtube.com/watch?v=VKzIeLtpG1g
Denk idd dat zoiets wel zal gaan gebeuren ja..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef heiden6 het volgende:
Wanneer is Ekramy weer fit eigenlijk? Misschien wil NAC hem wel een half jaartje huren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef EnactedChaos het volgende:
Laten ze met Hofs nog maar ff wachten...
Voor Vincken maakt t niet uit. Of je nou 1 dag of 10 jaar wacht, geblesseerd raakt ie toch wel weer binnen een week of 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |