Ekramy zal wel vertrekken als hij volgend seizoen weer geen eerste keeper is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten we nog een 4e keeper aantrekken?
quote:Maar ja jij heb het niet zo op de jeugd wat ik ook al op LN las waar je volgens mij aardig uitgekotst word.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit niet eens op het forum van LN
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij bent toch Luni op LN, dan vergis ik me.
iemand anders dan ik van het Fok forum is Luni op het LN forum, dacht dat jij dat was, maar das blijkbaar niet het geval.quote:
Ok!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow dan lijkt het in mn herinnering dat Mike er meer gemaakt heeft Boot!!
Er staat 1 goal op m'n netvlies!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow dan lijkt het in mn herinnering dat Mike er meer gemaakt heeft Boot!!
Das jorienvandenherik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:19 schreef Luni het volgende:
[..]
iemand anders dan ik van het Fok forum is Luni op het LN forum, dacht dat jij dat was, maar das blijkbaar niet het geval.
Accountje kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit niet eens op het forum van LN
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Er staat 1 goal op m'n netvlies!
http://www.youtube.com/watch?v=VKzIeLtpG1g
Denk idd dat zoiets wel zal gaan gebeuren ja..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef heiden6 het volgende:
Wanneer is Ekramy weer fit eigenlijk? Misschien wil NAC hem wel een half jaartje huren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef EnactedChaos het volgende:
Laten ze met Hofs nog maar ff wachten...
Voor Vincken maakt t niet uit. Of je nou 1 dag of 10 jaar wacht, geblesseerd raakt ie toch wel weer binnen een week of 3
...en anders istie wel geschorst.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Dat is dan weer zo jammer aan Hofs, die jongen maakt nooit een seizoen vol. Hij raakt altijd wel geblesseerd de ene keer zwaarder als de andere.
Het transferbeleid van Feijenoord snap ik al tien jaar niet. Totaal geen visie en beleid in, alleen maar lukraak gaten opvullen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:32 schreef TC03 het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom Huysegems weg moest, is ie nou echt zoveel slechter dan Lee? Of Mols? Oké, andere positie, maar toch. Eergisteren tegen VVV had je zo iemand als hij goed kunnen gebruiken. Snap het echt niet.
Inderdaad een goede speler. Niks minder als lee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Ik had graag dat Huysegems was gebleven. Prima speler opzich.
Veel te wisselvallig. En zo speelde hij bijvoorbeeld een hele wedstrijd kut, maakt hij toch een goal en speelde hij opeens goed. Dat is bullshit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Ik had graag dat Huysegems was gebleven. Prima speler opzich.
ik moet wel zeggen dat die knaap echt bizar weinig de bal kreeg. Hij stond zo vaak echt heel vrij, maar niemand zag het, en omdat hij waarschijnlijk toch n beetje schuw was stond hij ook niet echt te schreeuwen om te bal...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Veel te wisselvallig. En zo speelde hij bijvoorbeeld een hele wedstrijd kut, maakt hij toch een goal en speelde hij opeens goed. Dat is bullshit natuurlijk.
In een slechtdraaiend team en net wat SupaMario zegt niks minder dan Lee en spreekt gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Veel te wisselvallig. En zo speelde hij bijvoorbeeld een hele wedstrijd kut, maakt hij toch een goal en speelde hij opeens goed. Dat is bullshit natuurlijk.
Ik zie het gesprek al voor me...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Luni het volgende:
Lee traint, na gesprek, vanmiddag weer mee
Datum: 12-12-2007 Bron: Rijnmond.nl
De Koreaan Chun-Soo Lee traint woensdagmiddag weer voor het eerst mee met Feyenoord. De aanvaller, die vanwege heimwee tijdelijk naar zijn vaderland was teruggegaan, is woensdagochtend weer in Nederland gearriveerd. Lee heeft inmiddels een gesprek gehad met technisch manager Peter Bosz.
en nu is ie zeker weer 10 weken 'niet wedstrijdfit'?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Luni het volgende:
Lee traint, na gesprek, vanmiddag weer mee
Datum: 12-12-2007 Bron: Rijnmond.nl
De Koreaan Chun-Soo Lee traint woensdagmiddag weer voor het eerst mee met Feyenoord. De aanvaller, die vanwege heimwee tijdelijk naar zijn vaderland was teruggegaan, is woensdagochtend weer in Nederland gearriveerd. Lee heeft inmiddels een gesprek gehad met technisch manager Peter Bosz.
quote:Feyenoord heeft zich gemengd in de strijd om de diensten van Vadis Odjida Ofoe, dat meldt Voetbal International. De verdediger van Anderlecht heeft een contract dat na dit seizoen afloopt en weigerde vooralsnog een langere verbintenis te ondertekenen wegens een gebrek aan speeltijd. Na de trainerswissel ziet Ofoe een kans om weer aan de bak te komen en zal een nieuw contractvoorstel dan ook in overweging nemen.
Naast Feyenoord hengelen ook FC Twente, PSV, AZ, Roda JC en sc Heerenveen naar de 18-jarige Ofoe. De Belg bracht van dit rijtje alleen een bezoek aan Twente, dat vooralsnog het meest concreet was. Ofoe's zaakwaarnemer Jos Eerdekens schermt ook met Italiaanse, Engelse en Duitse interesse voor zijn pupil. Tegenover hetzelfde weekblad geeft Eerdekens toe dat er interesse van de bovengenoemde clubs is voor de achttienjarige. 'Al die clubs hebben een signaal afgegeven dat ze in contact willen komen met Vadis.'
Maar mocht de situatie veranderen bij Anderlecht, dan bestaat de mogelijkheid dat hij bij Paarswit blijft. 'Als Vadis speeltijd, komt ook Anderlecht weer in beeld. In januari gaan we eerst met Anderlecht praten, daarna nemen we een beslssing over de toekomst.'
Suf. Feijenoord - AZ is geen risicoduel. Zal alleen maar leuker zijn zonder politie.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef Luni het volgende:
'Topduels eredivisie in gevaar'
amsterdam - De zogenaamde 'superduels' die voor komend weekeinde op het programma staan, gaan mogelijk niet door. De politie overweegt namelijk acties te voeren rond de duels in de eredivisie. Zaterdagavond speelt Feyenoord thuis tegen AZ. Een dag later vindt de directe strijd om de koppositie plaats tussen Ajax -PSV. Als de acties van de politie doorgaan, dan bestaat de mogelijk dat de burgemeesters in de voetbalsteden de competiewedstrijden verbieden.
Drie weken vakantie en geen klote uitvoerenquote:Tijdens een korte bijeenkomst met de vaste Feyenoordvolgers van de verschillende media toonde Chun-Soo Lee zich tamelijk openhartig over de achterliggende reden van zijn aanpassingsproblemen. ‘Ik vond dat ik tijdens Feyenoord-ajax te weinig gebracht had. De teleurstelling daarover achtervolgde me.
Toen ik vervolgens een zware griep kreeg, zag ik het even niet meer zitten.’ Lee liet zijn verklaring volgen door een belofte: ‘Dit overkomt me niet nog een keer.’
Chun-Soo Lee begon zijn dag op kantoor bij technisch directeur Peter Bosz en sprak voor de training ook nog met Bert van Marwijk. ‘De trainer wilde weten hoe ik er fysiek voorstond. Daarnaast had hij een hoop wilde verhalen gehoord uit Koreaanse media en hij wilde mijn eerlijke antwoord’, vertelde Lee desgevraagd aan de verzamelde volgers. ‘Dat heb ik gegeven: het is allemaal onzin.’
Lee trainde woensdag weer gewoon mee met de selectie van Feyenoord en deed dat met plezier. ‘Maar fysiek ben ik nog niet helemaal de oude, omdat ik de afgelopen drie weken niet veel heb kunnen doen’, aldus de aanvaller. ‘Ik heb in Zuid-Korea mijn hoofd wel weer vrij kunnen maken, door bij mijn familie te zijn en veel te praten. Ik heb er daarom vertrouwen in dat dit me niet nog een keer gaat overkomen.’
Google...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik neem aan dat het een rechtsback is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |