Ja, iets met Soldiers-who-want-to-be-heroes toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef cafca het volgende:
Zegt de naam Rod McKuen je iets?
Inderdaad. (Rod McKuen schreef de meest gebruikte vertaling)quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze allemaal iets met ne me quitte pas gedaan?
http://www.secondhandsongs.com/song/932quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:10 schreef ranja het volgende:
Hm ja die staat op dat franstalige coveralbum van Belinda zie ik nu. Maar ik wist niet dat daar zoveel versies van waren of dat dat hetzlefde nummer was als die van McKuen.
Ik hoorde 'm net op radio 3. "Ril"quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:48 schreef bukgeit het volgende:
Dat was Coldplay.
Best tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:55 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet het verzamelalbum van Skik?
O man!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze had ook nog mooi in 't rijtje van de vorige vraag gekund
Afgelopen weekend nog een cd van gekochtquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef bukgeit het volgende:
Band Of Horses
Rare horse daar in het middenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef bukgeit het volgende:
Band Of Horses
Band of goats + 1quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef bukgeit het volgende:
Band Of Horses
Misschien heb je Is there a ghost wel eens gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Rare horse daar in het midden
overigens nooit van gehoord
Tering, jij mag voortaan niet meer klagen als ranja een vraag lang open laat staan. Ruim 23 uur voor een lijstjes vraagquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:17 schreef bukgeit het volgende:
Kijken of dit werkt, een aloude alfabetvraag: noem 26 bandnamen, van A t/m Z met dezelfde begin- en eindletter.
Om 20.45 maak ik de balans op.
Hij was echt niet te doen. Iets anders: graag 25 bands/acts (geen artiesten), liefst zonder 'The'.quote:
Alleen over Filter zijn we het eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:40 schreef ranja het volgende:
Babe
Bettie Serveert
Bis
Bomb the Bass
Bush
Cake
Celtic Frost
Ciccone Youth
Coco Rosie
Curve
Daf
Deodato
Dillinger
Dolly Dots
Dubstar
Faster Pussycat
Felt
Filter
Foreigner
Fuzzbox
Gangway
Genesis
Giant
Golden Earring
Guv'ner
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij was echt niet te doen. Iets anders: graag 25 bands/acts (geen artiesten), liefst zonder 'The'.
Bad Brains
Beatcream
Big Audio Dynamite
Bon Jovi
Buffalo Tom
Carter The USM
Celtic Frost
City Pig Unit
Coldcut
Curved Air
Daft Punk
Depeche mode
Diesel
Doe Maar
Dubwar
Faith No More
Fear Factory
Fine Young Cannibals
Foo Fighters
Fun Loving Criminals
Gang Of Four
General Public
Giant
Go-team
Guns N'Roses
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij was echt niet te doen. Iets anders: graag 25 bands/acts (geen artiesten), liefst zonder 'The'.
Band zonder banaan
Bewitched
Biohazard
Bon Jovi
Burzum
Cardigans
Celestial Season
Cianide
Cocksparrer
Cult of luna
Dargaard
Death
Dismembered
Dominion
Duvel Duvel
Faith no more
Fear Factory
Finntroll
Foo Fighters
Fu Manchu
Gathering
Gehenna
Girls Aloud
Gorguts
Guns 'n Roses
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef belsen het volgende:
[..]AbbA Benjamin B CCC DeaD ExtremE Golden Smog I against I Kaduk LUL MAM Niet SchieteN Oingo BoingO PulP RedivideR StandellS TrouT WoW X ZzZ
Inderdaad, niet te doen. Maar toch ver gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef belsen het volgende:
[..]AbbA Benjamin B CCC DeaD ExtremE Kaduk LUL MAM Niet SchieteN Oingo BoingO PulP RedivideR StandellS TrouT WoW X ZzZ
wel zo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef peaceman het volgende:
Joe le taxi
Tandem
Be my baby
sunday mornings
Shit, ik ga buiten de top 10 eindigenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Nou ja, het is dus Sunday Mondays maar ok.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef peaceman het volgende:
Joe le taxi
Tandem
Be my baby
sunday mornings
Ah zo.. dat was de fout.... hmmm tijd voor een andere brilquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus Sunday Mondays maar ok.
Peaceman +1
F5- feestquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Big Country
Wat van wie?quote:Get back, get back, get back to where you once belong
Get back, get back (In the US)
Back (In the US)
Back in the USSR
V.w.b. het eerste: Niet alleen de titels en er zaten ook nog wat niet Beatles-regels in (het refrein)...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef Burnett het volgende:
Is het dat nummer waarvan de tekst volledig uit Beatles-titles bestaat maar waarvan ik niet op de naam kan komen van de uitvoerenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |