quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef Apropos het volgende:
Wees zichtbaar!
quote:Een naar verhouding kleine uitwisseling van vluchtelingen was het (...) Het resultaat daarvan is dat de Arabische wereld zo goed als ‘judenrein’ is, terwijl 20 procent van de bevolking van Israël Arabisch is.
(...)
het Palestijnse volk is net zo tribaal en corrupt als het Iraakse
(...)
het lot van de Palestijnen (...) hoort eigenlijk een voetnoot in de geschiedenis te zijn
(...)
Van Agt wordt verblind door de gedachte dat joden daders kunnen zijn, en dat laat zijn jezuïtische hart sneller kloppen.
Oh ik dacht dat we het over de plaatjes hadden of hoogstens extremisme in het westen, maar jij wil blijkbaar een potje christenextremisme vs moslimextremisme.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar bestaan vredelievende Christelijke sektes die kinderen ontvoeren en vrouwen verkrachten. Voor de rest niets.
Suggestief Leon de Winter citeren kan iedereen.quote:
Was het maar suggestief.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Suggestief Leon de Winter citeren kan iedereen.
Ow, extremisme is geen internationaal probleem? Ow sorry. Alleen het Westen dan. Ja dan zijn Christenen echt de hemel op aarde. En moslims, pah die poepen om het minst en geringste.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het over de plaatjes hadden of hoogstens extremisme in het westen, maar jij wil blijkbaar een potje christenextremisme vs moslimextremisme.
Het lijkt me trouwens twijfelachtig of die sektes dat doen uit christenextremisme. Verkrachtende moslims zijn dan ook moslimextremisten?
Ik heb het ook gelezen, vandaar de olijke zonnebril.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow, extremisme is geen internationaal probleem? Ow sorry. Alleen het Westen dan. Ja dan zijn Christenen echt de hemel op aarde. En moslims, pah die poepen om het minst en geringste.
Je plaatste geen plaatjes van lijkjes van kinderen die aan het spelen waren voor een moskee, dus ik nam aan dat je het wilde heben over deze zaken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Versus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt en bijvoorbeeld aandringen op een terugkeer van Palestijnse vluchtelingen, is ook onrealistisch en ook zou mijn plan onder andere inhouden dat Arabische landen, die nu hun mond vol hebben over de Palestijnse vluchtelingen, Palestijnen gunnen te naturaliseren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef Apropos het volgende:
Wat betreft de behandeling die de Palestijnen ten deel valt in de Arabische landen heeft 'ie wel gelijk,
Je neemt wel meer aan. Ik had het over extremisten en hun achterlijke opvattingen. Dus niet over Bush die met "God aan zijn kant" een 20.000 burgers afslacht o.i.d. Maar jij bent van mening dat de opvattingen dus wel door de beugel kunnen? En dat Christenen nooit dreigen enzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef Zyggie het volgende:
[..]
[..]
Je plaatste geen plaatjes van lijkjes van kinderen die aan het spelen waren voor een moskee, dus ik nam aan dat je het wilde heben over deze zaken.
quote:Stalen statief voor Anne Frankboom
Van onze verslaggever Willem Beusekamp
gepubliceerd op 11 december 2007 02:48 , bijgewerkt op 11 december 2007 12:21
AMSTERDAM - De tegenstanders van het weghalen van de Anne Frankboom, de veel besproken kastanje achter het Achterhuis, hebben het ontwerp gereed waarmee zij de boom denken te kunnen behouden. Het plan kost 50 duizend euro.
Voor de zieke Anne Frankboom is een speciale, 50.000 euro kostende draagconstructie bedacht. (de Volkskrant)
Volgende week maandag, als het ontwerp officieel wordt gepresenteerd, verwachten de actievoerders de financiering rond te hebben. ‘;Die 50 duizend euro zal geen probleem zijn’, zegt architect Rob Hoogendijk, mede-ontwerper van een beweeglijk stalen statief rondom de kastanje, dat moet voorkomen dat de boom omvalt.
De kastanjeboom zou vorige maand op last van het Amsterdamse stadsdeel Centrum en de Anne Frank Stichting worden weggehaald. De dreigende noodkap leidde wereldwijd tot commotie. De rechter bepaalde in een kort geding dat alternatieven moeten worden onderzocht.
De opstelling van de Anne Frank Stichting, die tijdens de rechtszaak tegen elke prijs van de boom af bleek te willen, heeft bij emeritus hoogleraar Arnold Heertje wrevel en achterdocht gewekt. Met een beroep op de Wet openbaar van bestuur heeft hij de gemeente en het stadsdeel gesommeerd alle uitbreidingsplannen van de Anne Frank Stichting bekend te maken.
Heertje: ‘Het wereldwijde tumult had voorkomen kunnen worden. Concrete aanwijzingen heb ik niet, maar het felle verzet van de stichting, zelfs tot vandaag, leidt automatisch tot de hypothese dat ze van die boom af wil om haar commerciële bedrijf verder te kunnen uitbreiden. Om toeristen vanaf een terras waar nu de boom staat gezellig een kopje thee te kunnen laten drinken.’
Jij haalde Afrikaanse christensektes erbij, ik niet. Ik had het nog slechts over de opvattingen en hoe je die kon interpreteren. De moslims bedreigden fysiek, terwijl de christenen hun god het werk lieten doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je neemt wel meer aan. Ik had het over extremisten en hun achterlijke opvattingen. Dus niet over Bush die met "God aan zijn kant" een 20.000 burgers afslacht o.i.d.
In beginsel ging het mij slechts om de achterlijke opvattingen. Iemand anders wenste er nuance in de zin van "bedreigend - niet bedreigend" aan te wenden en koppelde dat aan mijn plaatjes. (terwijl het mij daar niet om ging).quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij haalde Afrikaanse christensektes erbij, ik niet. Ik had het nog slechts over de opvattingen en hoe je die kon interpreteren. De moslims bedreigden fysiek, terwijl de christenen hun god het werk lieten doen.
Die god=gay christenen zijn in amerika trouwens vele malen erger dan de moslimextremisten (aanslagen daargelaten). Zij verstoren begrafenissen enzulks met hun achterlijke bordjes en geschreeuw.
Nope, er volgde een kort geding, de veganist rechter besloot om het kappen uit te stellen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht al dat ie omgehakt was.
Vent, spreek voor jezelf.quote:Ex-Italian President: CIA & Mossad Behind 9/11
Bin Laden supposedly confessed to the Qaeda September attack to the two towers in New York claiming to be the author of the attack of the 11th, while all the intelligence services of America and Europe ... now know well that the disastrous attack has been planned and realized from the CIA American and the Mossad with the aid of the Zionist world in order to put under accusation the Arabic Countries and in order to induce the western powers to take part ... in Iraq and Afghanistan."
Cossiga first expressed his doubts about 9/11 in 2001, and is quoted in Webster Tarpley's book as stating that "The mastermind of the attack must have been a sophisticated mind, provided with ample means not only to recruit fanatic kamikazes, but also highly specialized personnel. I add one thing: it could not be accomplished without infiltrations in the radar and flight security personnel."
Coming from a widely respected former head of state, Cossiga's assertion that the 9/11 attacks were an inside job and that this is common knowledge amongst global intelligence agencies is highly unlikely to be mentioned by any establishment media outlets, because like the hundreds of other sober ex-government, military, air force professionals, allied to hundreds more professors and intellectuals - he can't be sidelined as a crackpot conspiracy theorist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |