De echte held is de dierenarts die ontzettend veel opoffert zo voor de kattenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Helden die spullen gegeven hebben!!
Ja okej maar bedoel van de mensen op FOK zijn dat de helden, mijn donatie van paar euri is niet zo boeiend als die bergenkattenvoedsel!!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
De echte held is de dierenarts die ontzettend veel opoffert zo voor de katten
Iedere donatie teltquote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja okej maar bedoel van de mensen op FOK zijn dat de helden, mijn donatie van paar euri is niet zo boeiend als die bergenkattenvoedsel!!
Dan ist goeiquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef bigbird het volgende:
[..]
Iedere donatie teltOf het nou geld of voedsel of spullen zijn. Maar ik snap je wel hoor
zo zie ik het nog wel boven de 1000 komenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef Qwea het volgende:
De stand vandaag om 08:30 is 927.79 !!!!
Het moet er boven!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie ik het nog wel boven de 1000 komen
maar ik zie het wel vanavondben rond 19.00 uur thuis
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef wdn het volgende:
Als het boven de 1000 komt krijgt Miss_S dan het verschil uitbetaald of maakt ze er dan 2000 euro van?![]()
Ow dan stort ik niet bij al is het alleen maar op MissS te laten dokkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat laatste zit er jammer genoeg niet in
maar wel een ander mooi bedrag
schattigquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow dan stort ik niet bij al is het alleen maar op MissS te laten dokken
neuh moet ff zuinig zijn met mn geld vanaf nu, moet nieuwe kamer hebben in Rdam en dat kost weer genoeg enzoquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Miss_S het volgende:
ik ga naar stage
ben benieuwd wat de stand over een uur of 7 is
Ik hoop het iig welquote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef iamredleader het volgende:
Gaan we de duizend nog halen? Vast!
die hebben het toch veelste druk met hun eigen actiequote:
Kunnen ze toch ff ons helpen, ze hebben aandacht zat daaro van div media @ the momentquote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hebben het toch veelste druk met hun eigen actie?
cool!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Ik heb je net gePM'ed voor het rekening nummer (weer wat nieuws geleerd....)
Ik wil ook graag een "kerstkado" geven aan het Jochem Fonds
Groetjes,
FurryRedElmo71
Om vervolgens weer spoorloos te verdwijnen en de mensen hier ongerust te maken zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Groetjes,
FurryRedElmo71
Ik heb je zo juist een PM terug gedaanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Groetjes,
FurryRedElmo71
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |