die hebben het toch veelste druk met hun eigen actiequote:
Kunnen ze toch ff ons helpen, ze hebben aandacht zat daaro van div media @ the momentquote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hebben het toch veelste druk met hun eigen actie?
cool!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Ik heb je net gePM'ed voor het rekening nummer (weer wat nieuws geleerd....)
Ik wil ook graag een "kerstkado" geven aan het Jochem Fonds
Groetjes,
FurryRedElmo71
Om vervolgens weer spoorloos te verdwijnen en de mensen hier ongerust te maken zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Groetjes,
FurryRedElmo71
Ik heb je zo juist een PM terug gedaanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hi Qwea !
Groetjes,
FurryRedElmo71
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Jamie, Beauty en Guus willen ook graag dat de 1000 gepasseerd wordt, dus die hebben op de valreep nog even een pootje toegestoken
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Enne...wordt het niet weer es tijd voor foto's van mijn favo Britjes/Foldjes?
Je hebt nog 10 minuten!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
D'oh.
Te laat.
Was vergeten dat ik bijles had, en dus niet voor vieren klaar was.
Okeej! Fijne vakantie dan!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaMaar je zult nog even geduld moeten hebben want we gaan op vakantie
En een PM, hup, storten jij!quote:
Dank je welquote:
Gedaan.quote:
Ja maar ik heb het met een u verlengdquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gedaan.
Maar het was toch tot 16:00 ?
Superdeluxe ! De donatie is op de bus via cyberspace, en ik heb je even een PM gestuurd wat het is gewordenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je zo juist een PM terug gedaan
Ontzettend bedankt voor je donatiequote:Op woensdag 19 december 2007 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
[..]
Superdeluxe ! De donatie is op de bus via cyberspace, en ik heb je even een PM gestuurd wat het is geworden
Jammer genoeg kan ik alleen nog maar op m'n werk FOK!'en...mijn lieve kat Panda heeft namelijk heel vakkundig de telefoon-aansluiting op mijn slaapkamer gemold, en ik heb nog geen zin gehad het te repareren..
Ik ben er dus wel..maar niet altijd ingelogd
Groetjes en allen een fijne Kerst en een gelukkig 2008 !
FurryRed
Als ik de telling van furry meeneem zitten we bijna aan de 1000quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoop dat er nog flink wat binnendruppelt
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vanmiddag op de valreep ook nog wat overgemaakt. Kon niet zo veel missen maar beter iets dan niets toch?
1111 ook een leuk bedrag?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]is maar goed dat Miss_ S wacht tot morgen. Ik heb namelijk zo het idee dat we dus echt net boven die 1000 uit gaan komen. Maar dat zien we morgen vroeg
bedankt btw
krijgen wij geen drank??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef Qwea het volgende:
rewimo had dus ook nog gedoneerd. We komen dus alst goed is over de 1000. Maar ik ben dronken en ga mn bed in
we zullen zienquote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
krijgen wij geen drank??
Miss S ik weet niet wat ik kan missen deze maand ligt echt aan het al dan niet verhuizenmaar alst eindbedrag er is hoor ik wel of je nog wat nodig heb en dan kijk ik wel
Het moet verwerkt worden nu. Aangezien ik de bank moet bellen dat ze mn poen morgen moeten klaarleggen. En aangezien Miss_S nog moet storten.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef bigbird het volgende:
Moet je het nu verwerken of kan het later op de dag nog? Anders kan je dingen regelen maar het uiteindelijke bedrag nog even open laten.
Daar heb ik op het moment even geen kunnen toe. Die dikzak moet vanaaf weer eens naar de DAquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef bigbird het volgende:
als je een idee hebt van hoeveel er nog bij komt, kan je dat evt zelf aanvullen en dan later verrekenen?
Zie mn PM ; Ja dat is goedquote:Op donderdag 20 december 2007 11:41 schreef Miss_S het volgende:
zal ik het maar gewoon aanvullen?
dan zitten we sowieso aan de 1000 maar misschien een minder mooi bedrag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |