Als ze veel geld hebben welquote:Op zondag 16 december 2007 10:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan je schoonouders ook doneren??
Ook geen gebakje?quote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef wdn het volgende:
Ik ben blut. Heb nog 150 tot eind deze maand voor eten en moet nog gebak trakteren
Dus van mij krijg je niks meer
Van allebei een klein puntje?quote:
Ja, maar dat matrasquote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef bigbird het volgende:
handdoeken zijn ook prettig voor in kattenmandjes ed dus dat gaat wel goed denk ik
Lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef wdn het volgende:
Nou ok danwant er is altijd wel wat over
En WTF. Je noemt een kat toch geen 'muis'Zielig.
Zeg ken je deze site: http://www.dekattensite.nl/
STERKTE!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
mijn zwarte herder heeft een tumor in haar neus.........onbehandelbaar. En ik had 29 september ook al een hond van me met kanker hebben moeten laten in slapen
kutkanker
kutkerst.
Oh.. sterkte idd!quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
mijn zwarte herder heeft een tumor in haar neus.........onbehandelbaar. En ik had 29 september ook al een hond van me met kanker hebben moeten laten in slapen
kutkanker
kutkerst.
Sterktequote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
kutkanker
kutkerst.
woensdag tot 16.00 geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tot wanneer kan je eigenlijk storten?
Chipsie!quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tot wanneer kan je eigenlijk storten?
I`m still here!quote:Op maandag 17 december 2007 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Chipsie!
Jij grote dierenvriendin
Ik zou de kerstboom donerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
en als die twee donderstraaltjes hier zo doorgaan met de kerstboom, doneer ik meteen twee boefjes![]()
Nope, Helaas ik kom niet meer door zaandam. Niet eerder weer dan over 3 a 4 wekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ow shit, ik moet ook nog storten
kan je even het banknummer pmmen qwea?
en ik heb nog handdoeken hier. kom je toevallig nog door zaandam deze week?
(en als die twee donderstraaltjes hier zo doorgaan met de kerstboom, doneer ik meteen twee boefjes)
Wil je mij ook een PM sturen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Qwea het volgende:
Er kan nog gedurende 2 dagen gedoneerd worden
Even voor de extra ;
Morgen , Woensdag 19-12-07 loopt de actie om 16:00 af!
Aangezien ik op school zit morgen, zal ik de laatste eventuele pm's die voor 17:00 binnen komen afhandelen
Sorry, ik ben niet geil op het momentquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Qwea het volgende:Big Bird
Het wordt hier nu wel een beetje vol qua dozen btwik heb verdomme nog net plaats om te zitten
ze niest en snurkt veel, soms benauwd. Prognose: weken, enkele maanden en in het meeeeeeeeeeest gunstigste geval een jaartje.quote:Op maandag 17 december 2007 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Heeft hij/zij er veel pijn aan dan en wat is de prognose?
Kusje voor Nonnie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef bigbird het volgende:
Spulletjes zijn opgehaald. Dikke duim voor Nonneke omdat ze het weer op wilde halen
ja dikke pluim voor bigbird en familiequote:
Die kat of die kussenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dikke pluim voor bigbird en familie![]()
Het verhaal van de plastic zak vertel ik je zaterdag wel![]()
![]()
Een van mijn katten dacht snel mee te sneaken het kamertje in (het ligt in een aparte afgesloten kamer) en die dacht alvast mooi dat Iams kussentje in te pikkenDus die hebben we rap de kamer uit gegooit
Ja je kan gewoon geld stortenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef gateway het volgende:
Iemand een PM met rekeningnummer voor mij? je kan toch gewoon geld storten???
ja ik ff het inlogapparaat zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon geld storten
PM komt eraan![]()
Bedankt!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef gateway het volgende:
[..]
ja ik ff het inlogapparaat zoeken
allebeiquote:
dat is met recht poektastischquote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef Qwea het volgende:
De stand vandaag om 08:30 is 927.79 !!!!
De echte held is de dierenarts die ontzettend veel opoffert zo voor de kattenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Helden die spullen gegeven hebben!!
Ja okej maar bedoel van de mensen op FOK zijn dat de helden, mijn donatie van paar euri is niet zo boeiend als die bergenkattenvoedsel!!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
De echte held is de dierenarts die ontzettend veel opoffert zo voor de katten
Iedere donatie teltquote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja okej maar bedoel van de mensen op FOK zijn dat de helden, mijn donatie van paar euri is niet zo boeiend als die bergenkattenvoedsel!!
Dan ist goeiquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef bigbird het volgende:
[..]
Iedere donatie teltOf het nou geld of voedsel of spullen zijn. Maar ik snap je wel hoor
zo zie ik het nog wel boven de 1000 komenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef Qwea het volgende:
De stand vandaag om 08:30 is 927.79 !!!!
Het moet er boven!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie ik het nog wel boven de 1000 komen
maar ik zie het wel vanavondben rond 19.00 uur thuis
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef wdn het volgende:
Als het boven de 1000 komt krijgt Miss_S dan het verschil uitbetaald of maakt ze er dan 2000 euro van?![]()
Ow dan stort ik niet bij al is het alleen maar op MissS te laten dokkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat laatste zit er jammer genoeg niet in
maar wel een ander mooi bedrag
schattigquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow dan stort ik niet bij al is het alleen maar op MissS te laten dokken
neuh moet ff zuinig zijn met mn geld vanaf nu, moet nieuwe kamer hebben in Rdam en dat kost weer genoeg enzoquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Miss_S het volgende:
ik ga naar stage
ben benieuwd wat de stand over een uur of 7 is
Ik hoop het iig welquote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef iamredleader het volgende:
Gaan we de duizend nog halen? Vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |