Als ze veel geld hebben welquote:Op zondag 16 december 2007 10:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan je schoonouders ook doneren??
Ook geen gebakje?quote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef wdn het volgende:
Ik ben blut. Heb nog 150 tot eind deze maand voor eten en moet nog gebak trakteren
Dus van mij krijg je niks meer
Van allebei een klein puntje?quote:
Ja, maar dat matrasquote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef bigbird het volgende:
handdoeken zijn ook prettig voor in kattenmandjes ed dus dat gaat wel goed denk ik
Lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef wdn het volgende:
Nou ok danwant er is altijd wel wat over
En WTF. Je noemt een kat toch geen 'muis'Zielig.
Zeg ken je deze site: http://www.dekattensite.nl/
STERKTE!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
mijn zwarte herder heeft een tumor in haar neus.........onbehandelbaar. En ik had 29 september ook al een hond van me met kanker hebben moeten laten in slapen
kutkanker
kutkerst.
Oh.. sterkte idd!quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
mijn zwarte herder heeft een tumor in haar neus.........onbehandelbaar. En ik had 29 september ook al een hond van me met kanker hebben moeten laten in slapen
kutkanker
kutkerst.
Sterktequote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Djep het volgende:
kutkanker
kutkerst.
woensdag tot 16.00 geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tot wanneer kan je eigenlijk storten?
Chipsie!quote:Op maandag 17 december 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tot wanneer kan je eigenlijk storten?
I`m still here!quote:Op maandag 17 december 2007 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Chipsie!
Jij grote dierenvriendin
Ik zou de kerstboom donerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
en als die twee donderstraaltjes hier zo doorgaan met de kerstboom, doneer ik meteen twee boefjes![]()
Nope, Helaas ik kom niet meer door zaandam. Niet eerder weer dan over 3 a 4 wekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ow shit, ik moet ook nog storten
kan je even het banknummer pmmen qwea?
en ik heb nog handdoeken hier. kom je toevallig nog door zaandam deze week?
(en als die twee donderstraaltjes hier zo doorgaan met de kerstboom, doneer ik meteen twee boefjes)
Wil je mij ook een PM sturen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Qwea het volgende:
Er kan nog gedurende 2 dagen gedoneerd worden
Even voor de extra ;
Morgen , Woensdag 19-12-07 loopt de actie om 16:00 af!
Aangezien ik op school zit morgen, zal ik de laatste eventuele pm's die voor 17:00 binnen komen afhandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |