Daar heb ik vorig jaar ook 50 euro ofzo voor moeten betalenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
0(en de voorgaande 23 jaar van mn leven ook niet trouwens)
Met de auto probeer ik me aan de snelheid te houden, ik heb licht op mn fiets, maar fiets wel altijd door rood
Jaar is nog niet om maar loopt wel ten eindequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:38 schreef D.Licious het volgende:
Heb er eentje gehad, was iets van ¤ 20,- geloof ik. Niet betaald want hij is geseponeerd, dus per saldo kom ik op ¤ 0,-. Maar aangezien het jaar nog niet om is ga ik nog niet te hard juichen...
Dat heb ik ook besloten toen ik het vorig jaar bij elkaar opteldequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:42 schreef DroogDok het volgende:
tussen de 250 en 300 euro
Waarvan 2 flinke boetes bij dezelfde flitspaal, kan mezelf wel voor de kop slaan.
Ben me sindsdien wel netjes aan de snelheid gaan houden, ik spek de staatkas niet meer met snelheidsbelasting.
Je praat alsof het jaar al voorbij isquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik had vorig jaar ongeveer 1300 euro
Dit jaar maar wat zuniger aan gaan rijden, nu 1 boete binnengekregen, bedrag staat op 80 euro dit jaar
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je praat alsof het jaar al voorbij is.
Wat scheelt het?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je praat alsof het jaar al voorbij is.
60 tientjes?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:15 schreef Geqxon het volgende:
Tientje of 60, meer zal het niet zijn. Kilometertje of 7k / 8k per jaar.
Oeps, een veelgemaakte fout van mij. Die 60 euro was overigens voor een ondeugelijke kentekenplaat, waar ik van maart tot december mee rondgereden heb. Vind het niet eens zo heel erg, aangezien het mij twee flitsboetes gescheeld heeft.quote:
Heeft ie hem aangepastquote:
Met de auto zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef NikosfromBarbados het volgende:
1tje omdat mijn licht het niet deed,
¤25
Verlichting voor en achter, 25 euro.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:31 schreef B.. het volgende:
[..]
Met de auto zeker?
Ik kreeg 20 omdat ik zonder licht fietste...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
Waarom zou ik boetes moeten krijgen?
Ik hoop dat ze volgend jaar de boetes met 500% verhogen.
Dan houden mensen zich mischien ook eens aan de regels.
En kan de belasting omlaag omdat de boetterijders/fietsers enz enz lekker dom zijn
Ik wist heel niet dat ze zulke bakken ook met V6 maakten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef siekman het volgende:
Ik heb de auto aangepast zeg maar , ik ga nu lekker cruisen
ik hoop zo dat jij een keer een bordje 100 over het hoofd ziet en eens lekker geflitst wordtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
En kan de belasting omlaag omdat de boetterijders/fietsers enz enz lekker dom zijn
Ik heb nog nooit een boete gehad (tenzij je die van de videotheek en de bibliotheek meerekent).quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
...heb je aan boetes binnen gekregen dit jaar?
soms heb je het ook niet in de gaten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
Nee, de 1300 euro van TS is echt 'af en toe een bordje over het hoofd zien'quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop zo dat jij een keer een bordje 100 over het hoofd ziet en eens lekker geflitst wordt
woonerfjes met kleutersquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Synthesist het volgende:
0,-
Ik weet gewoon waar ik hard kan rijden :p
dat worden later de kinderen die WEL oppassen in het verkeer ipv zomaar de straat op te rennenquote:
tering hey, is die 2750 allemaal voor te hard rijden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:
55¤ dit jaar, spotgoedkoop dus.
vorig jaar 875¤, het jaar daarvoor 2750¤.
Als ik zo voortdoe krijg ik volgend jaar geld toegestoken
dat was ongeveer de maximumboete dat ik toen gekregen heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
tering hey, is die 2750 allemaal voor te hard rijden?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Qwea het volgende:
en ik geloof 185 omdat hij een ongeluk heeft gehad wat zijn schuld was
Ik hoop dat je per ongeluk een keertje een foutje maakt in het verkeer en wordt plat gereden... Foutjes zijn menselijk, dus zo'n instelling slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
![]()
En ik moet daar gvd 725¤ voor betalen (wel in België)
* Loedertje heeft ook nog nooit een boete gehad (alleen ook voor het te laat terugbrengen van boeken)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef Verbal het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad (tenzij je die van de videotheek en de bibliotheek meerekent).
V.
Heb je hem toen ook bekeurd omdat hij gevaarlijk deed?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook 50 euro ofzo voor moeten betalen
In Leiden, Hogewoerd bij het stoplicht.
Staat vaak politie, ik keek nog, nergens auto's, fiets door, springt er agent voor fiets
Ja, je doet gevaarlijk
50 euro
50 euro maar voor een Bond? En kan de Bond het niet declareren bij Q?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:57 schreef Bond het volgende:
¤ 50 voor "Rijden in strijd met een gesloten verklaring voor allemotorvoertuigen" , binnenkort maar eens betalen.
Wat huil je van het lachen.quote:
ja die zijn er zeker , en dan hebben ze nog meer power dan de eerste 2 v8 ten 230 pony under the hoodquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat ze zulke bakken ook met V6 maakten...
straks krijgen we nog kentekenplaat achterop de fiets en schrijven ze die opquote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef izipc het volgende:
ja dat is kut.. Als ze je willen aanhouden moet je gwoon hard doorfietsen dee ik ook en ze kwamen me niet achterna ofzo
Dat is sowieso sneu en daarom zeer terecht dat je een boete hebt ge:Yquote:Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef izipc het volgende:
50 euro omdat ik illegaal vuurwerk afstak
dan zou ik me fiets niet meer gebruikenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
straks krijgen we nog kentekenplaat achterop de fiets en schrijven ze die op
Een compleet maandsalaris.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:23 schreef siekman het volgende:
teller dit jaar 1890 euri
weekje in de ochten met de auto gemiddeld 160 bij woerden a12 ( deed het toch niet meer ) oei doet zeer iedere dag na 3 weken een brief van mijnheer justitie
64 waar je 30 mocht volgens mij iets van 164 euri
tracktor met modder over de verlichting 75 euri
telefoon 136 euri
( mijn vrouwtje had even een optelsommetje gemaakt was bijna 1900 euri )
dat is pas hard voor en door het vaderland ofniet![]()
Ik ook niet denkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef izipc het volgende:
[..]
dan zou ik me fiets niet meer gebruiken
Ja als je dat ff optelt kom je idd op een maandsalari uit jah , daar had ik nog leukere dingen mee kunnen doen .quote:
RX8 aan je avatar te zien?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef siekman het volgende:
Ik heb de auto aangepast zeg maar , ik ga nu lekker cruisen
Een agent te hard rechts inhalen zonder een geldig rijbewijs das wel een +1 respectquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat was ongeveer de maximumboete dat ik toen gekregen heb.
Ik haalde met een ongeldig rijbewijs een agent rechts in terwijl die al op de maximumsnelheid reed. Dommere actie is moeilijk
De rest van dat jaar heb ik niet eens kans gehad om boete's te verzamelen, mijn rijbewijs was ingetrokken![]()
Eerder +1 achterlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef Ra-z het volgende:
Een agent te hard rechts inhalen zonder een geldig rijbewijs das wel een +1 respect![]()
Je krijgt toch nooit meer dan 3 boetes per keer?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Belediging van ambtenaar in functie,
Openbare ordeverstoring,
Openbare dronkenschap,
Fietsen zonder licht,
Onder invloed fietsen (Wist niet dat dat bestond..),
..
En ongeveer allemaal in één keer.. Door een eenstreper
Openbare dronkenschap en fietsen onder invloed is volgens mij een en dezelfde boete hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Belediging van ambtenaar in functie,
Openbare ordeverstoring,
Openbare dronkenschap,
Fietsen zonder licht,
Onder invloed fietsen (Wist niet dat dat bestond..),
..
En ongeveer allemaal in één keer.. Door een eenstreper [afbeelding]
Ik ook ¤0, maar verlichting op mijn fiets werkt vaak niet. Ben er gewoon goed in om de politie te omzeilen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
In mijn hele leven: 0 euro, heb gewoon verlichting op de fiets en ben verder een keurige burger
Ja, vet stoer man. Een misdrijf begaan, dan verdien je echt respect! Nou jonge! Doe je best zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef Ra-z het volgende:
dit jaar 1x 19 te hard waar je 50 mocht a 69 euro ( op een weg langs een industrie terrein voor mensen weer zeiken van OOHH 20 TE HARD DOOR EEN WOONWIJK bla bla bla )
1x lasercontrole 20 te ze de week er voor mocht je 70, tegenwoordig 50kmhdie was 80 ofzo duurder dan flitsen iig
1x parkeerboete, vergeten te bellen naar parkmobile 5 over 9(om 9 uur ging het tarief in) had ik hem al zitten 48
euro
Een stuk minder dan het jaar ervoor
[..]
Een agent te hard rechts inhalen zonder een geldig rijbewijs das wel een +1 respect![]()
Ahum, het eerste helaas.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
50 + 30 is 80 hoor
Of is loslopende hond + hond op plek waar niet mag 70?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |