Met de auto zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef NikosfromBarbados het volgende:
1tje omdat mijn licht het niet deed,
¤25
Verlichting voor en achter, 25 euro.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:31 schreef B.. het volgende:
[..]
Met de auto zeker?
Ik kreeg 20 omdat ik zonder licht fietste...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
Waarom zou ik boetes moeten krijgen?
Ik hoop dat ze volgend jaar de boetes met 500% verhogen.
Dan houden mensen zich mischien ook eens aan de regels.
En kan de belasting omlaag omdat de boetterijders/fietsers enz enz lekker dom zijn
Ik wist heel niet dat ze zulke bakken ook met V6 maakten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef siekman het volgende:
Ik heb de auto aangepast zeg maar , ik ga nu lekker cruisen
ik hoop zo dat jij een keer een bordje 100 over het hoofd ziet en eens lekker geflitst wordtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
En kan de belasting omlaag omdat de boetterijders/fietsers enz enz lekker dom zijn
Ik heb nog nooit een boete gehad (tenzij je die van de videotheek en de bibliotheek meerekent).quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
...heb je aan boetes binnen gekregen dit jaar?
soms heb je het ook niet in de gaten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
Nee, de 1300 euro van TS is echt 'af en toe een bordje over het hoofd zien'quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop zo dat jij een keer een bordje 100 over het hoofd ziet en eens lekker geflitst wordt
woonerfjes met kleutersquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Synthesist het volgende:
0,-
Ik weet gewoon waar ik hard kan rijden :p
dat worden later de kinderen die WEL oppassen in het verkeer ipv zomaar de straat op te rennenquote:
tering hey, is die 2750 allemaal voor te hard rijden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:
55¤ dit jaar, spotgoedkoop dus.
vorig jaar 875¤, het jaar daarvoor 2750¤.
Als ik zo voortdoe krijg ik volgend jaar geld toegestoken
dat was ongeveer de maximumboete dat ik toen gekregen heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
tering hey, is die 2750 allemaal voor te hard rijden?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Qwea het volgende:
en ik geloof 185 omdat hij een ongeluk heeft gehad wat zijn schuld was
Ik hoop dat je per ongeluk een keertje een foutje maakt in het verkeer en wordt plat gereden... Foutjes zijn menselijk, dus zo'n instelling slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
0
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
![]()
En ik moet daar gvd 725¤ voor betalen (wel in België)
* Loedertje heeft ook nog nooit een boete gehad (alleen ook voor het te laat terugbrengen van boeken)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef Verbal het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad (tenzij je die van de videotheek en de bibliotheek meerekent).
V.
Heb je hem toen ook bekeurd omdat hij gevaarlijk deed?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook 50 euro ofzo voor moeten betalen
In Leiden, Hogewoerd bij het stoplicht.
Staat vaak politie, ik keek nog, nergens auto's, fiets door, springt er agent voor fiets
Ja, je doet gevaarlijk
50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |