Groot achterwerk,quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk, plek zat.
Moet jij morgen niet naar school? Wat is jóuw idool?
<3.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef Janetje het volgende:
Een cijfer doet een hartje naar me.
Wow, grappige Turkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:57 schreef 3. het volgende:
[..]
Groot achterwerk,.
Dat zijn op dit moment deze 2 gasten.. Keek er toevallig naar.
Morgen school, ja. Maar slapen zit er niet in, ik moet nog wat werk afmaken. Et toi, niets?
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 opquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:58 schreef Janetje het volgende:
c_c toch, wat doe je zo laat nog wakker
Ze is er al,quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 op. Ik zocht je net op MSN maar je was er niet
. Ik kom binnenkort naar Tilburg
.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 op. Ik zocht je net op MSN maar je was er niet
. Ik kom binnenkort naar Tilburg
.
quote:
Nou. Bij jou.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Nu wel!
Dan moet je langskomen! Waarom kom je naar Tilburry?
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
KAPIYI ÖRT KAPIYI!
Welquote:
Nah, das van dat stoere gescheld wat ik dan weer helemaal niets vindquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:06 schreef 3. het volgende:
[..]
Ja!.
Andere leuke staan naast in de menu, deze is een van de leuke.
Deze is grappig ondertiteld..
En er dan achter komen dat ze in Limburg zit. Mij kennende.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:08 schreef 3. het volgende:
[..]
Voor haar deur staan en dan haar mobiel bellen dat zij de deur open moet doen..
Hier: Verschil tussen rimmen en baffenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik verveel me dood en er is geen interessant baggertopic.
[ FQR: embedded object verwijderd ]
Nah, die is me te dom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier: Verschil tussen rimmen en baffen
Ja, maar er komen een paar droge scenes in voor. Constant gescheld is ook niet leuk, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, das van dat stoere gescheld wat ik dan weer helemaal niets vind. Doet me denken aan m'n broertje en z'n macho vriendjes
.
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:12 schreef 3. het volgende:
[..]
Ja, maar er komen een paar droge scenes in voor. Constant gescheld is ook niet leuk, ja..
Ok, dan wacht ik rustig op reactie!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!
Helemaal niet stom, stom mensch. Afkijken!, voor de vrouwen zit er zelfs een verhaallijn in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!
Nog altijd dezelfde reacties van c_c terug, hm?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik rustig op reactie!
Weltrusten!![]()
ondanks je knappe blonde krulletjes ben je het niet gewordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoe is het nou trouwens afgelopen met mijn sollicitatie op R&P?
Oh, hier heb ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoe is het nou trouwens afgelopen met mijn sollicitatie op R&P?
Ik weigerquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:18 schreef 3. het volgende:
[..]
Helemaal niet stom, stom mensch. Afkijken!, voor de vrouwen zit er zelfs een verhaallijn in.
Trustequote:Op dinsdag 11 december 2007 03:24 schreef mcDavid het volgende:
Tering. Het is bedtijd. Ik kan de paarse posts niet meer van de blauwe onderscheiden
Leuk als in dom-geklik-zodat-het-spel-vordert-en-wij-de nacht-doorkomen spellen? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weiger. Nog leuke spelletjes? 'Leuk' being the key word.
Ohnee! zG., was jij dat al die tijd?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:28 schreef 3. het volgende:
HODFR.
Geen waarschuwing dit keer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohnee! zG., was jij dat al die tijd?! [ afbeelding ]!
Vliegensvlugge vingers, hoera!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:31 schreef 3. het volgende:
Moet ik nou lachen of huilen? Is zij weer net te snel..
He? Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:34 schreef Maki-maki. het volgende:
Serieus he, zit je zo te spelen met de PM instellingen, lukt het je een tweede keer.
Mwa. Zit nu dit te doen: http://ninjakiwi.com/zeba.htmlquote:Spel gevonden?
Wat is dan de lol van al die echte knopjes?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:36 schreef Maki-maki. het volgende:
En je hoeft niet alles te openbaren met je grote mond.!.
Gedeelde inboxen. Switchen voor elke PM die je verwacht is niet echt handig.quote:
Even kiek'n.quote:
Òh, daar bestuur je het mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is dan de lol van al die echte knopjes?.
Slim!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Gedeelde inboxen. Switchen voor elke PM die je verwacht is niet echt handig..
Oh, duidelijk. Nu wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Extra. Waarom daar 'echte' staat weet ik niet.
Meestal stoppen ze na een paar?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slim!. Ik vond het al zo vreemd dat je op alle PM's antwoordde
.
Aww. Jongen toch.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:41 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oh, duidelijk. Nu wel in ieder geval.
Wel handig voor nieuwsgierige mensen, ja. Maar je misbruikt het nou elke keer tegen mij.
(. )
Ben er wel hoor, maar zag jou en moest even een kwijltje doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
Damn das te lang geleden
Als ik nu ook nog ga PMen valt het topic dood en dat is jammer voor de lurkers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:42 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Meestal stoppen ze na een paar?
Jij bent weer trouwens,.
.
Grijnsquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben er wel hoor, maar zag jou en moest even een kwijltje doen.![]()
OMG.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog ga PMen valt het topic dood en dat is jammer voor de lurkers.
En om dezelfde lurkers te plezieren:
Dis is hoe ik eruit zou zien als ik Pikachu zou zijn.
[ afbeelding ]
wat een aller schattigst plaatjequote:Op dinsdag 11 december 2007 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Gemaakt door een fan.
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:47 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
OMG.!!!. Is ie van Nosh?
Aha, dus zo ziet het snoetje d'r uit.
Malum olurmus.quote:
Ik kom je zo vergezellen, ben bijna klaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe in de tussentijd een dansje.
Hè bah, rood vlees.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:09 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik kom je zo vergezellen, ben bijna klaar.
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet wordt er nog niemand gezocht. Hoezo, wil je mod worden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:11 schreef Maki-maki. het volgende:
Klopt de TT wel? En er is echt niemand meer over, hm...
Ik kauw op een stukje noodles, nu. Rood vlees is ook niet echt mijn ding.quote:
Liegenaar,quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt er nog niemand gezocht. Hoezo, wil je mod worden?
Gewoon opblijven. Ga ik ook doen en ik hoor rond half acht wakker te worden. Gezellig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, ik had naar bed moeten gaan.
Je meent het!quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Écht!
Je had de baggerlayout nog niet gezien?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Log je uit om een PI te kunnen gebruiken, want nieuwe PI's. Laden de posts een voor een, prachtig..
Ah, ik ben in ieder geval niet alleen als ik opblijf, mooi. Ik moet morgenochtend naar stage en morgenmiddag een interview afgeven. Komt helemaal goed dit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Gewoon opblijven. Ga ik ook doen en ik hoor rond half acht wakker te worden. Gezellig..
Ja echt!quote:
Als ik nu ga slapen word ik rond 12 uur wakkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:25 schreef Maki-maki. het volgende:
Waarom ga je gewoon niet? Hm?!
Was betatester. Prachtproduct, top notch.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had de baggerlayout nog niet gezien?. Hij is echt superhandig in feite, alleen jammer van die manier van laden idd
.
[..]
Ik neem aan over een of 3 naar stage en later op de middag een interview? Wat voor een trouwens?quote:Ah, ik ben in ieder geval niet alleen als ik opblijf, mooi. Ik moet morgenochtend naar stage en morgenmiddag een interview afgeven. Komt helemaal goed dit..
[..]
quote:Ja echt!
Bwhahahaha, herkenbaar. Haal je je interview nog toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen word ik rond 12 uur wakker.
Uhuh, en dat eindigt met kusjekroel. No worries.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso gaat me vermoorden als hij dit topic ziet.
Vooral met modknopjes is de baggerlayout echt veel handiger dan de rest. Maar ja, sloomquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Was betatester. Prachtproduct, top notch..
Tot 2, daarna vriendin die een interview met gelovige af moet nemen voor school. Dus niet héél erg als ik halverwege in slaap valquote:Ik neem aan over een of 3 naar stage en later op de middag een interview? Wat voor een trouwens?.
Een moment waar je jezelf afvraagt waarom je niet ben geslapen, eigenlijk.
Ja, niet moeilijk doen hequote:
Da's mooi.
Post ze met gemakt 4 posts, zet ze multireplies in post..
Was dat niet de reden dat je zo laat opblijft?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:34 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik moet nu achterstallig leeswerk verrichten, maar geen cel in mijn lichaam die dat wil doen.
Ja, het product moet verkopen,eh?! Modjes klagen er over het algemeen ook bijna niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooral met modknopjes is de baggerlayout echt veel handiger dan de rest. Maar ja, sloom.
[..]
Maakt het uit dat het een gelovige is? Ze kan het best alleen af, joh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot 2, daarna vriendin die een interview met gelovige af moet nemen voor school. Dus niet héél erg als ik halverwege in slaap val.
[..]
Ik was zo dom om in slaap te vallen toen ik thuis kwam. Krijg je dit soort ritmeverneukende tafarelen van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was dat niet de reden dat je zo laat opblijft?
Nóuquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:37 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja, het product moet verkopen,eh?! Modjes klagen er over het algemeen ook bijna niet..
Jep, maakt uit. Ik murmel wel watquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maakt het uit dat het een gelovige is? Ze kan het best alleen af, joh.
Is een afrader, ja. Tenminste, ik slaap door een aardbeving heen, dat kan bij jou net wat anders liggen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep, maakt uit. Ik murmel wel wat.
Ik zit serieus te overwegen om nog 2,5 uur te slapen, maar wéét dat dat neit goed gaat.
Vroegâh, toen ik niet echt dagbesteding had, of m'n dagbesteding me niet heel veel boeide haalde ik met grote regelmaat de nachten door. Sinds een paar maanden heb ik een redelijk ritme, maar af en toe van die uitschietersquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik was zo dom om in slaap te vallen toen ik thuis kwam. Krijg je dit soort ritmeverneukende tafarelen van.
Bij jou is het ook normaal dat je gewoon wakker blijft?
Niet echt handig, blijkt. Ik sliep gewoon een keer op stage. Omdat ik de nacht ervoor niet had geslapen..
Dánk je.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Damn. Als ik dit zo allemaal terug lees, word ik niet blij.
Nee, ik kan uit ervaring vertellen dat ik wakker word van aardbevingenquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Is een afrader, ja. Tenminste, ik slaap door een aardbeving heen, dat kan bij jou net wat anders liggen...
Gaan de oogkleppen al een beetje dicht?
50 uur?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik niet echt dagbesteding had, of m'n dagbesteding me niet heel veel boeide haalde ik met grote regelmaat de nachten door. Sinds een paar maanden heb ik een redelijk ritme, maar af en toe van die uitschieters.
Ik ben een keer meer dan 50 uur wakker geweest.
Nietachter mij gezocht? Welke biografie heb je van me gelezen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:48 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
50 uur?.
. Dat had ik niet achter jou gezocht. Mijn record ligt ergens in de buurt van 40 uur. Voordeel is wel dat je in een keer doorslaapt en een dag voorbij is,
.
Maar. Je hapt zo leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:49 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijhijn pohost. Mijnes. Trek het niet elke keer persoonlijk aahaan..
Welke aardbeving?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan uit ervaring vertellen dat ik wakker word van aardbevingen. Maar bij iets kleinere problemen in de ochtend, wekkers ed, scheld ik wat, gooi het ding de kamer door en draai me om
.
Jep. Geen zin om op te staan, anders had ik koffie gezet.
Ja ja, ik stel mijn beeld al bij. Ik zie dat ik een te lieve beeld (quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nietachter mij gezocht? Welke biografie heb je van me gelezen?
[..]
Maar. Je hapt zo leuk..
Succes. Ik hoop dat je echt wakker kan worden,quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik ga wekkers rondom m'n hele kamer leggen en nog even 2 uurtjes slaap pikken. Het idee dat ik pas om 2 uur 's middags in bed kan liggen staat me allerminst aan
.
Wens me succes, ik laat je morgen weten of het gelukt is.
Die ene heb ik dus ook meegemaakt. In Istanbul. Ik ben naar buiten gesleurd door familieleden, want als het aan mij lag, sliep ik het liefst nog door.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Aardbeving van '99 in Turkije en natúúrlijk drink ik koffie. Ik ben gék op koffie.
IK was eerderquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:55 schreef MASD het volgende:
* MASD snel 4. regt voordat die ook al word ingenomen.
Ken je Yalova? Tegenover Istanbul. Daar was ik. Niet grappig, ik werd meteen bij het begin wakkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 05:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die ene heb ik dus ook meegemaakt. In Istanbul. Ik ben naar buiten gesleurd door familieleden, want als het aan mij lag, sliep ik het liefst nog door..
En je drinktkoffie
.
Ik ben wakker geworden! Nu had ik m'n wekkers ook wel op onmogelijke plekken gelegd, dus ik moest er wel uit, maar tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik ga wekkers rondom m'n hele kamer leggen en nog even 2 uurtjes slaap pikken. Het idee dat ik pas om 2 uur 's middags in bed kan liggen staat me allerminst aan
.
Wens me succes, ik laat je morgen weten of het gelukt is.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Het_hupt het volgende:
Nieuwe ONZ-mod gezocht......................dat verklaart MASD z'n draai van 180 graden
och, dan gooit ie wel een nieuwe kloon in de strijdquote:
nope, niet gefrustreerd genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Te grote verantwoordelijkheid?
4 ever, you betquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Tmaatje het volgende:
for now....
Waarom is er geen kont te doen in ONZ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik wachtte even totdat de kinders naar bed waren.
Volgens mij lopen er nog een paar rondquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik heb gewacht totdat de kinders naar bed waren.
Wie...?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog een paar rond
Nou nou OldJeller, volgens mij had jij het wel naar je zin. In elk topic wel een IBTL'tje geplaatst.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom is er geen kont te doen in ONZ?
Waarvoor denk je dat ik het weer in m'n Active Topics heb staan?
Waar is al die nachtbagger die zo hoog in de vaandel van ONZ staat?
Ja, toen wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou nou OldJeller, volgens mij had jij het wel naar je zin. In elk topic wel een IBTL'tje geplaatst.
Mag ik een plaatje posten om het aan je uit te leggen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
Hoi! Vooruit dan maar. Kan iemand anders even bevestigen dat het niet ranzig is?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mag ik een plaatje posten om het aan je uit te leggen?
Het is geen aanstootgevend, vunzig, goor, whatever plaatje. Humoristisch eerder.
Hoi c_c.
Post er hier maar een OldJeller, ik weet dat je ze verzameltquote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
Ik sliep al eerderquote:2) Geeft niet, de kindertjes bleven gisteren ook weg tot de mevrouw die rechten kan verzetten sliep
Jaquote:3) machtsgeilheid is goed
Geen idee.quote:4) Wie de fuck is Veli Gocer, ik volg geen Turks nieuws.
Hoiquote:5) Hoi allen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Vooruit dan maar. Kan iemand anders even bevestigen dat het niet ranzig is?.
1) In before the lock. Wordt geplaatst in topics waar er dus een slot op verwacht wordt. Deze uiting wordt vaak geplaatst met plaatjes, al dan niet geanimeerd. Een van de bekende animaties is:quote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
2) Geeft niet, de kindertjes bleven gisteren ook weg tot de mevrouw die rechten kan verzetten sliep
3) machtsgeilheid is goed
4) Wie de fuck is Veli Gocer, ik volg geen Turks nieuws.
5) Hoi allen.
IBTL!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat stond erin?!
Pas je op? Er lopen al genoeg gods gifts to mankind rond in R&Pquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef OldJeller het volgende:
Ik begrijp vrouwen.
Meen je niet,quote:
Het wordt door iedereen overgenomen, telkens dezelfde plaatjes. Irritant als het meer dan genoeg gepost wordt door dezelfde mensen. Post dan gewoon niet, want de LAPO heeft de mod altijd en een slotje komt er niet omdat jij erom hebt gezeurd.quote:Het is trouwens niet om meer posts te krijgen, maar gewoon een variant op 'LAPO' en 'Slotje!', tevens stukken beter.
Ode aan zarGonquote:Op woensdag 12 december 2007 00:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat stond erin?!
Stuur eens een open solli zGquote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef Maki-maki. het volgende:
Het wordt door iedereen overgenomen, telkens dezelfde plaatjes. Irritant als het meer dan genoeg gepost wordt door dezelfde mensen. Post dan gewoon niet, want de LAPO heeft de mod altijd en een slotje komt er niet omdat jij erom hebt gezeurd.
Internetwise ja.. I'm the real deal.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas je op? Er lopen al genoeg gods gifts to mankind rond in R&P.
Klopt.quote:
in dit topic moet je stilstaan bij de goedheid van zarGon waar jij niet eens van kan dromen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Moeten we dit nog doorsturen naar: 5 personen of meer voor een glimlach van de eerste die je tegenkomt, 10 of meer om eens lief aangekeken te worden door de buuf, en meer dan 20 om mijn hele leven gelukkig te zijn? Of mis ik iets?
Dus jij bent eigenlijk gewoon Nederland?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat echt een hele pijnlijke d/t-fout in de OP. Maar hé, misschien merkt hij het niet! Hij is immers Turks. Die doen niet aan malle dingen als grammatica.
Ik ben blij dat je het zelf doorhebtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Internetwise ja.. I'm the real deal.
oké, dit wordt wel erg lame.(
)
Zo groots wil ik ook weer niet denken. Luxemburg, wellicht. Soedan, ten tijde van sliertjes en bonkjes, maar Nederland? Neh.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk gewoon Nederland?
Mijn grammatica is niet belabberd.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat echt een hele pijnlijke d/t-fout in de OP. Maar hé, misschien merkt hij het niet! Hij is immers Turks. Die doen niet aan malle dingen als grammatica.
Vertel eens?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:59 schreef Maki-maki. het volgende:
PS: Bedankt voor de chick. ;@.
+ s was dat uiteraard.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo groots wil ik ook weer niet denken. Luxemburg, wellicht. Soedan, ten tijde van sliertjes en bonkjes, maar Nederland? Neh.
Het woord 'het' mist anders in 'Bedankt voor kenbaar maken van je waardering. '.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijn grammatica is niet belabberd.
What what?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef rompompom het volgende:
Ik heb dit hele topic terug gelezen. Inclusief het filmpje in de OP. c_c, doe es niet!
Bwhehehe.quote:
Doe jij helemaal niet!. Luister naar rpp!.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf doorhebt.
En remlof, ik geef 'm zo gewoon a la murp z'n rechten. Heeft niets te willen.
Jéétje, newbiequote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ s was dat uiteraard.
en dan nog: WTF zijn 'sliertjes en bonkjes', dat heb je eerder ook al eens genoemd. Sliertjes kan ik nog inkomen.. maar bonkjes?![]()
![]()
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussiesquote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
En remlof, ik geef 'm zo gewoon a la murp z'n rechten. Heeft niets te willen.
Niet naar vragen, er is geen terugweg!.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ s was dat uiteraard.
en dan nog: WTF zijn 'sliertjes en bonkjes', dat heb je eerder ook al eens genoemd. Sliertjes kan ik nog inkomen.. maar bonkjes?![]()
![]()
Bedankt voor het verbeteren. Me and my big mouth.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het woord 'het' mist anders in 'Bedankt voor kenbaar maken van je waardering. '.
Wat een wijze woorden, zo op dit tijdstip.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Doe jij helemaal niet!. Luister naar rpp!.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussies
Doe je dat dansje van het clipje er ook bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè is lief, maar heeft weinig invloed op mijn doen en laten ben ik bang, zG.
Ik zet net vrijwillig What what op overigens, stomme pèpè.
Nominatie voor meest paradoxale post van 2007.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè is lief, maar heeft weinig invloed op mijn doen en laten ben ik bang, zG.
Ik zet net vrijwillig What what op overigens, stomme pèpè.
moet je weleens graaien en touwtrekken? dat lijkt me best moeilijk op het toilet!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jéétje, newbie. Denk in termen van bloedproppen. En ja, die dingen komen écht voor. Net als slijmslierten.
Ik ben gisteren aangereden op de A13.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Daar doe ik niet eens aan
.
Trouwens! Trouwens! Ik ben vandaag wéér aan de dood ontsnapt! Ik stopte een lamp in het stopcontact en die ontplofte en ik kreeg een schok en m'n grote teen deed zeer.
Het was leuk, mên. Vermaak totdat er iemand aankwam met "quote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussies
Goed punt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nominatie voor meest paradoxale post van 2007.
Nee, ik heb gister wel een kwartier lang die van Rick dinges gedaan, van rickrolls. Lachen, gieren, brullen hier achter m'n pc.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Doe je dat dansje van het clipje er ook bij?
Patserquote:Op woensdag 12 december 2007 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben gisteren aangereden op de A13.
Open er een topic overquote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Daar doe ik niet eens aan
.
Trouwens! Trouwens! Ik ben vandaag wéér aan de dood ontsnapt! Ik stopte een lamp in het stopcontact en die ontplofte en ik kreeg een schok en m'n grote teen deed zeer.
Dan lijk me een filmpje waarin ik een rickroll nadoe toch interessanter. Vanuit jullie oogpunt gezien. Maar helaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het liefst met een YouTube video'tje van de nabeschouwing in de OP.
Oh, het was af-schu-we-lijk. Ten eerste was het gruwelijk druk, zo druk heb ik het de afgelopen zeven maanden sinds ik ben begonnen in Rotterdam niet gezien. File van A naar Beter.quote:
2. rickrollquote:Op woensdag 12 december 2007 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan lijk me een filmpje waarin ik een rickroll nadoe toch interessanter. Vanuit jullie oogpunt gezien. Maar helaas.
Zeg, rpp, waarom sta jij zo op deze foto in je fotoboek?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
2. rickroll
Thumbs: 452 up, 41 down
To post a misleading link with a subject that promises to be exciting or interesting, e.g. "World of Starcraft in-game footage!" or "Paris Hilton blows Busta Rhymes' dick" but actually turns out to be the video for Rick Astley's debut single, "Never Gonna Give You Up". A variant on the duckroll. Allegedly hilarious.
...so instead of getting to beat off to footage of Ann Coulter getting raped by hyenas, I got rickrolled. What a day!
Wat doe jij in mijn fotoboek?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg, rpp, waarom sta jij zo op deze foto in je fotoboek?
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
2. rickroll
Thumbs: 452 up, 41 down
To post a misleading link with a subject that promises to be exciting or interesting, e.g. "World of Starcraft in-game footage!" or "Paris Hilton blows Busta Rhymes' dick" but actually turns out to be the video for Rick Astley's debut single, "Never Gonna Give You Up". A variant on the duckroll. Allegedly hilarious.
...so instead of getting to beat off to footage of Ann Coulter getting raped by hyenas, I got rickrolled. What a day!
Hij speelt niet automatisch af, allah zij geprezen.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets geen doorzichtige linkjes. Ik rickroll jullie gewoon allemaal tegelijk!
Mijn God. Ik lig gewoon in een deuk hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets geen doorzichtige linkjes. Ik rickroll jullie gewoon allemaal tegelijk!
He ik nou deja dinegs ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet nu echt écht slapen, anders krijg je taferelen als gisteren. It was a blast, gentlemen
.
Je bent iets vergeten...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet nu echt écht slapen, anders krijg je taferelen als gisteren. It was a blast, gentlemen
.
maar het is in principers geen échte rickrollquote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijn God. Ik lig gewoon in een deuk hier.. Goed gevonden, c_c.
.
Sliep uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Welterusten c_c. Slaap zacht.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Oh!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dát probeerde je net te zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Breek een been ..oh wacht laat maarquote:Op woensdag 12 december 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Nylz! jioj he@
zargon is die oude snoepertquote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
wie is nou maki maki en wie is nou zargon?
shame on you.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef ObviousClone het volgende:
Geen idee wie zargon is, maar hoe meer MODs hoe beter
Bestaat de AA nog steeds,en waar blijft zainabquote:
half, en zainab is spoorloos verdwenen.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Bestaat de AA nog steeds,en waar blijft zainab?
Ze is toch niet uitgehuwelijktquote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef MASD het volgende:
[..]
half, en zainab is spoorloos verdwenen.
Hilarisch!quote:
misschien aan Selim.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze is toch niet uitgehuwelijkt![]()
?
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nope, heb haar lang niet meer gesproken.
Teruggestuurd naar indiëquote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef MASD het volgende:
[..]
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.
Ik heb een vermoeden dat alles wel in orde is.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef MASD het volgende:
[..]
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
valt wel op hoeveel userts ineens graag NSB- er mod willen worden
Zeg Het_Hupt, wie speelt er al een paar dagen wannabe mod in ONZ? Hm?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
valt wel op hoeveel userts ineens graag NSB- er mod willen worden
sorryquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg Het_Hupt, wie speelt er al een paar dagen wannabe mod in ONZ? Hm?
Nee Yv., dat is het niet. Nachtbagger hoort de volgende dag gesloten te worden en een TT wijzig je niet na een merge,quote:
* yvonne onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee Yv., dat is het niet. Nachtbagger hoort de volgende dag gesloten te worden en een TT wijzig je niet na een merge,.
Hoeraaaaaaaaaaaaquote:
Jawel hoor, we hadden een topic over een nieuwe ONZmod en we hadden een topic over een kutuser genaamd zarGon en die oude TT's heb ik even gecombineerd in deze nieuwequote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
een TT wijzig je niet na een merge,.
kutuser?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hadden een topic over een nieuwe ONZmod en we hadden een topic over een kutuser genaamd zarGon en die oude TT's heb ik even gecombineerd in deze nieuwe
Mijn onderarmen tussen gezonde meukquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
yvonne, je onderarmen waren lekker gisteren tussen mijn sesamzaadbroodje.
Deed ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn onderarmen tussen gezonde meuk
Doe es niet?!
Komt ervan, sesamzaadquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Deed ik wel.
en nu heb ik jeuk op mijn hoofd.
of Kipfilet dat blijkbaar ver overdatum isquote:
De één is geboren leider de ander een discipelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dát ruik je heus wel hoor stuk sjagrijnquote:Op donderdag 13 december 2007 11:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of Kipfilet dat blijkbaar ver overdatum is
Laat mij ook even bonkjes en sliertjes hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát ruik je heus wel hoor stuk sjagrijn
Dan was die kipfilet wel érg ver heen hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 12:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Laat mij ook even bonkjes en sliertjes hebben
Je tampon verwisselen?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Weet je wat ik nu ga doen!?
Nee, onder de douche gaan rukkenquote:
Bij haar zit het allemaal inwendig .quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, onder de douche gaan rukken
dat kan jij lekker niet, moehaha
Ik heb een piem0l inwendig?!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Bij haar zit het allemaal inwendig .
je weet tog
Als je het klokkenspel omgekeerd naar binnen draait krijg je die van een vrouwquote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een piem0l inwendig?!
*zoeken gaat*
Hoe vol wil je hem hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:23 schreef yvonne het volgende:
Pfffft, is dit topic nog niet vol?
Hoezo? Kan je niet wachten totdat jij de volgende kan openen?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:23 schreef yvonne het volgende:
Pfffft, is dit topic nog niet vol?
Ik weet wel een leuke voor jequote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je niet wachten totdat jij de volgende kan openen?
Ja. Volmondig ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Double-Helix het volgende:
wrom post je niet meer met zG,is een klooonaccount waarin je bij iedereen bekend bent tegenwoordig hip ofzo?
Jij blijft immer kansloos, hm, KM?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef KoosHumorloos het volgende:
Wie is zarGon?
* Het_hupt meldtquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen eieren.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef KoosHumorloos het volgende:
Ah nustri mus fina lo di pattagon! Haha![]()
Lustro mi rastafhet!
TTT! Talentos Tuos Topicos!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |