quote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussies
Doe je dat dansje van het clipje er ook bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè is lief, maar heeft weinig invloed op mijn doen en laten ben ik bang, zG.
Ik zet net vrijwillig What what op overigens, stomme pèpè.
Nominatie voor meest paradoxale post van 2007.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè is lief, maar heeft weinig invloed op mijn doen en laten ben ik bang, zG.
Ik zet net vrijwillig What what op overigens, stomme pèpè.
moet je weleens graaien en touwtrekken? dat lijkt me best moeilijk op het toilet!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jéétje, newbie. Denk in termen van bloedproppen. En ja, die dingen komen écht voor. Net als slijmslierten.
Ik ben gisteren aangereden op de A13.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Daar doe ik niet eens aan
.
Trouwens! Trouwens! Ik ben vandaag wéér aan de dood ontsnapt! Ik stopte een lamp in het stopcontact en die ontplofte en ik kreeg een schok en m'n grote teen deed zeer.
Het was leuk, mên. Vermaak totdat er iemand aankwam met "quote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussies
Goed punt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nominatie voor meest paradoxale post van 2007.
Nee, ik heb gister wel een kwartier lang die van Rick dinges gedaan, van rickrolls. Lachen, gieren, brullen hier achter m'n pc.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Doe je dat dansje van het clipje er ook bij?
Patserquote:Op woensdag 12 december 2007 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben gisteren aangereden op de A13.
Open er een topic overquote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Daar doe ik niet eens aan
.
Trouwens! Trouwens! Ik ben vandaag wéér aan de dood ontsnapt! Ik stopte een lamp in het stopcontact en die ontplofte en ik kreeg een schok en m'n grote teen deed zeer.
Dan lijk me een filmpje waarin ik een rickroll nadoe toch interessanter. Vanuit jullie oogpunt gezien. Maar helaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het liefst met een YouTube video'tje van de nabeschouwing in de OP.
Oh, het was af-schu-we-lijk. Ten eerste was het gruwelijk druk, zo druk heb ik het de afgelopen zeven maanden sinds ik ben begonnen in Rotterdam niet gezien. File van A naar Beter.quote:
2. rickrollquote:Op woensdag 12 december 2007 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan lijk me een filmpje waarin ik een rickroll nadoe toch interessanter. Vanuit jullie oogpunt gezien. Maar helaas.
Zeg, rpp, waarom sta jij zo op deze foto in je fotoboek?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
2. rickroll
Thumbs: 452 up, 41 down
To post a misleading link with a subject that promises to be exciting or interesting, e.g. "World of Starcraft in-game footage!" or "Paris Hilton blows Busta Rhymes' dick" but actually turns out to be the video for Rick Astley's debut single, "Never Gonna Give You Up". A variant on the duckroll. Allegedly hilarious.
...so instead of getting to beat off to footage of Ann Coulter getting raped by hyenas, I got rickrolled. What a day!
Wat doe jij in mijn fotoboek?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg, rpp, waarom sta jij zo op deze foto in je fotoboek?
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
2. rickroll
Thumbs: 452 up, 41 down
To post a misleading link with a subject that promises to be exciting or interesting, e.g. "World of Starcraft in-game footage!" or "Paris Hilton blows Busta Rhymes' dick" but actually turns out to be the video for Rick Astley's debut single, "Never Gonna Give You Up". A variant on the duckroll. Allegedly hilarious.
...so instead of getting to beat off to footage of Ann Coulter getting raped by hyenas, I got rickrolled. What a day!
Hij speelt niet automatisch af, allah zij geprezen.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets geen doorzichtige linkjes. Ik rickroll jullie gewoon allemaal tegelijk!
Mijn God. Ik lig gewoon in een deuk hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets geen doorzichtige linkjes. Ik rickroll jullie gewoon allemaal tegelijk!
He ik nou deja dinegs ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet nu echt écht slapen, anders krijg je taferelen als gisteren. It was a blast, gentlemen
.
Je bent iets vergeten...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet nu echt écht slapen, anders krijg je taferelen als gisteren. It was a blast, gentlemen
.
maar het is in principers geen échte rickrollquote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijn God. Ik lig gewoon in een deuk hier.. Goed gevonden, c_c.
.
Sliep uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Welterusten c_c. Slaap zacht.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Oh!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dát probeerde je net te zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Breek een been ..oh wacht laat maarquote:Op woensdag 12 december 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Nylz! jioj he@
zargon is die oude snoepertquote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
wie is nou maki maki en wie is nou zargon?
shame on you.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef ObviousClone het volgende:
Geen idee wie zargon is, maar hoe meer MODs hoe beter
Bestaat de AA nog steeds,en waar blijft zainabquote:
half, en zainab is spoorloos verdwenen.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Bestaat de AA nog steeds,en waar blijft zainab?
Ze is toch niet uitgehuwelijktquote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef MASD het volgende:
[..]
half, en zainab is spoorloos verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |