Nóuquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:37 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja, het product moet verkopen,eh?! Modjes klagen er over het algemeen ook bijna niet..
Jep, maakt uit. Ik murmel wel watquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maakt het uit dat het een gelovige is? Ze kan het best alleen af, joh.
Is een afrader, ja. Tenminste, ik slaap door een aardbeving heen, dat kan bij jou net wat anders liggen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep, maakt uit. Ik murmel wel wat.
Ik zit serieus te overwegen om nog 2,5 uur te slapen, maar wéét dat dat neit goed gaat.
Vroegâh, toen ik niet echt dagbesteding had, of m'n dagbesteding me niet heel veel boeide haalde ik met grote regelmaat de nachten door. Sinds een paar maanden heb ik een redelijk ritme, maar af en toe van die uitschietersquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik was zo dom om in slaap te vallen toen ik thuis kwam. Krijg je dit soort ritmeverneukende tafarelen van.
Bij jou is het ook normaal dat je gewoon wakker blijft?
Niet echt handig, blijkt. Ik sliep gewoon een keer op stage. Omdat ik de nacht ervoor niet had geslapen..
Dánk je.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Damn. Als ik dit zo allemaal terug lees, word ik niet blij.
Nee, ik kan uit ervaring vertellen dat ik wakker word van aardbevingenquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Is een afrader, ja. Tenminste, ik slaap door een aardbeving heen, dat kan bij jou net wat anders liggen...
Gaan de oogkleppen al een beetje dicht?
50 uur?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik niet echt dagbesteding had, of m'n dagbesteding me niet heel veel boeide haalde ik met grote regelmaat de nachten door. Sinds een paar maanden heb ik een redelijk ritme, maar af en toe van die uitschieters.
Ik ben een keer meer dan 50 uur wakker geweest.
Nietachter mij gezocht? Welke biografie heb je van me gelezen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:48 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
50 uur?.
. Dat had ik niet achter jou gezocht. Mijn record ligt ergens in de buurt van 40 uur. Voordeel is wel dat je in een keer doorslaapt en een dag voorbij is,
.
Maar. Je hapt zo leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:49 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijhijn pohost. Mijnes. Trek het niet elke keer persoonlijk aahaan..
Welke aardbeving?quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan uit ervaring vertellen dat ik wakker word van aardbevingen. Maar bij iets kleinere problemen in de ochtend, wekkers ed, scheld ik wat, gooi het ding de kamer door en draai me om
.
Jep. Geen zin om op te staan, anders had ik koffie gezet.
Ja ja, ik stel mijn beeld al bij. Ik zie dat ik een te lieve beeld (quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nietachter mij gezocht? Welke biografie heb je van me gelezen?
[..]
Maar. Je hapt zo leuk..
Succes. Ik hoop dat je echt wakker kan worden,quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik ga wekkers rondom m'n hele kamer leggen en nog even 2 uurtjes slaap pikken. Het idee dat ik pas om 2 uur 's middags in bed kan liggen staat me allerminst aan
.
Wens me succes, ik laat je morgen weten of het gelukt is.
Die ene heb ik dus ook meegemaakt. In Istanbul. Ik ben naar buiten gesleurd door familieleden, want als het aan mij lag, sliep ik het liefst nog door.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Aardbeving van '99 in Turkije en natúúrlijk drink ik koffie. Ik ben gék op koffie.
IK was eerderquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:55 schreef MASD het volgende:
* MASD snel 4. regt voordat die ook al word ingenomen.
Ken je Yalova? Tegenover Istanbul. Daar was ik. Niet grappig, ik werd meteen bij het begin wakkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 05:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die ene heb ik dus ook meegemaakt. In Istanbul. Ik ben naar buiten gesleurd door familieleden, want als het aan mij lag, sliep ik het liefst nog door..
En je drinktkoffie
.
Ik ben wakker geworden! Nu had ik m'n wekkers ook wel op onmogelijke plekken gelegd, dus ik moest er wel uit, maar tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik ga wekkers rondom m'n hele kamer leggen en nog even 2 uurtjes slaap pikken. Het idee dat ik pas om 2 uur 's middags in bed kan liggen staat me allerminst aan
.
Wens me succes, ik laat je morgen weten of het gelukt is.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Het_hupt het volgende:
Nieuwe ONZ-mod gezocht......................dat verklaart MASD z'n draai van 180 graden
och, dan gooit ie wel een nieuwe kloon in de strijdquote:
nope, niet gefrustreerd genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Te grote verantwoordelijkheid?
4 ever, you betquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Tmaatje het volgende:
for now....
Waarom is er geen kont te doen in ONZ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik wachtte even totdat de kinders naar bed waren.
Volgens mij lopen er nog een paar rondquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik heb gewacht totdat de kinders naar bed waren.
Wie...?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog een paar rond
Nou nou OldJeller, volgens mij had jij het wel naar je zin. In elk topic wel een IBTL'tje geplaatst.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom is er geen kont te doen in ONZ?
Waarvoor denk je dat ik het weer in m'n Active Topics heb staan?
Waar is al die nachtbagger die zo hoog in de vaandel van ONZ staat?
Ja, toen wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou nou OldJeller, volgens mij had jij het wel naar je zin. In elk topic wel een IBTL'tje geplaatst.
Mag ik een plaatje posten om het aan je uit te leggen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
Hoi! Vooruit dan maar. Kan iemand anders even bevestigen dat het niet ranzig is?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mag ik een plaatje posten om het aan je uit te leggen?
Het is geen aanstootgevend, vunzig, goor, whatever plaatje. Humoristisch eerder.
Hoi c_c.
Post er hier maar een OldJeller, ik weet dat je ze verzameltquote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
Ik sliep al eerderquote:2) Geeft niet, de kindertjes bleven gisteren ook weg tot de mevrouw die rechten kan verzetten sliep
Jaquote:3) machtsgeilheid is goed
Geen idee.quote:4) Wie de fuck is Veli Gocer, ik volg geen Turks nieuws.
Hoiquote:5) Hoi allen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Vooruit dan maar. Kan iemand anders even bevestigen dat het niet ranzig is?.
1) In before the lock. Wordt geplaatst in topics waar er dus een slot op verwacht wordt. Deze uiting wordt vaak geplaatst met plaatjes, al dan niet geanimeerd. Een van de bekende animaties is:quote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
1) WTF is IBTL?
2) Geeft niet, de kindertjes bleven gisteren ook weg tot de mevrouw die rechten kan verzetten sliep
3) machtsgeilheid is goed
4) Wie de fuck is Veli Gocer, ik volg geen Turks nieuws.
5) Hoi allen.
IBTL!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat stond erin?!
Pas je op? Er lopen al genoeg gods gifts to mankind rond in R&Pquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef OldJeller het volgende:
Ik begrijp vrouwen.
Meen je niet,quote:
Het wordt door iedereen overgenomen, telkens dezelfde plaatjes. Irritant als het meer dan genoeg gepost wordt door dezelfde mensen. Post dan gewoon niet, want de LAPO heeft de mod altijd en een slotje komt er niet omdat jij erom hebt gezeurd.quote:Het is trouwens niet om meer posts te krijgen, maar gewoon een variant op 'LAPO' en 'Slotje!', tevens stukken beter.
Ode aan zarGonquote:Op woensdag 12 december 2007 00:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat stond erin?!
Stuur eens een open solli zGquote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef Maki-maki. het volgende:
Het wordt door iedereen overgenomen, telkens dezelfde plaatjes. Irritant als het meer dan genoeg gepost wordt door dezelfde mensen. Post dan gewoon niet, want de LAPO heeft de mod altijd en een slotje komt er niet omdat jij erom hebt gezeurd.
Internetwise ja.. I'm the real deal.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas je op? Er lopen al genoeg gods gifts to mankind rond in R&P.
Klopt.quote:
in dit topic moet je stilstaan bij de goedheid van zarGon waar jij niet eens van kan dromen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Moeten we dit nog doorsturen naar: 5 personen of meer voor een glimlach van de eerste die je tegenkomt, 10 of meer om eens lief aangekeken te worden door de buuf, en meer dan 20 om mijn hele leven gelukkig te zijn? Of mis ik iets?
Dus jij bent eigenlijk gewoon Nederland?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat echt een hele pijnlijke d/t-fout in de OP. Maar hé, misschien merkt hij het niet! Hij is immers Turks. Die doen niet aan malle dingen als grammatica.
Ik ben blij dat je het zelf doorhebtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Internetwise ja.. I'm the real deal.
oké, dit wordt wel erg lame.(
)
Zo groots wil ik ook weer niet denken. Luxemburg, wellicht. Soedan, ten tijde van sliertjes en bonkjes, maar Nederland? Neh.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk gewoon Nederland?
Mijn grammatica is niet belabberd.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat echt een hele pijnlijke d/t-fout in de OP. Maar hé, misschien merkt hij het niet! Hij is immers Turks. Die doen niet aan malle dingen als grammatica.
Vertel eens?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:59 schreef Maki-maki. het volgende:
PS: Bedankt voor de chick. ;@.
+ s was dat uiteraard.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo groots wil ik ook weer niet denken. Luxemburg, wellicht. Soedan, ten tijde van sliertjes en bonkjes, maar Nederland? Neh.
Het woord 'het' mist anders in 'Bedankt voor kenbaar maken van je waardering. '.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mijn grammatica is niet belabberd.
What what?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef rompompom het volgende:
Ik heb dit hele topic terug gelezen. Inclusief het filmpje in de OP. c_c, doe es niet!
Bwhehehe.quote:
Doe jij helemaal niet!. Luister naar rpp!.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf doorhebt.
En remlof, ik geef 'm zo gewoon a la murp z'n rechten. Heeft niets te willen.
Jéétje, newbiequote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ s was dat uiteraard.
en dan nog: WTF zijn 'sliertjes en bonkjes', dat heb je eerder ook al eens genoemd. Sliertjes kan ik nog inkomen.. maar bonkjes?![]()
![]()
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussiesquote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
En remlof, ik geef 'm zo gewoon a la murp z'n rechten. Heeft niets te willen.
Niet naar vragen, er is geen terugweg!.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ s was dat uiteraard.
en dan nog: WTF zijn 'sliertjes en bonkjes', dat heb je eerder ook al eens genoemd. Sliertjes kan ik nog inkomen.. maar bonkjes?![]()
![]()
Bedankt voor het verbeteren. Me and my big mouth.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het woord 'het' mist anders in 'Bedankt voor kenbaar maken van je waardering. '.
Wat een wijze woorden, zo op dit tijdstip.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Doe jij helemaal niet!. Luister naar rpp!.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt ook weer eindeloze discussies
Doe je dat dansje van het clipje er ook bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè is lief, maar heeft weinig invloed op mijn doen en laten ben ik bang, zG.
Ik zet net vrijwillig What what op overigens, stomme pèpè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |