Groot achterwerk,quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk, plek zat.
Moet jij morgen niet naar school? Wat is jóuw idool?
<3.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef Janetje het volgende:
Een cijfer doet een hartje naar me.
Wow, grappige Turkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:57 schreef 3. het volgende:
[..]
Groot achterwerk,.
Dat zijn op dit moment deze 2 gasten.. Keek er toevallig naar.
Morgen school, ja. Maar slapen zit er niet in, ik moet nog wat werk afmaken. Et toi, niets?
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 opquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:58 schreef Janetje het volgende:
c_c toch, wat doe je zo laat nog wakker
Ze is er al,quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 op. Ik zocht je net op MSN maar je was er niet
. Ik kom binnenkort naar Tilburg
.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Géén idee. Ik moet om kwart over 7 op. Ik zocht je net op MSN maar je was er niet
. Ik kom binnenkort naar Tilburg
.
quote:
Nou. Bij jou.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Nu wel!
Dan moet je langskomen! Waarom kom je naar Tilburry?
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
KAPIYI ÖRT KAPIYI!
Welquote:
Nah, das van dat stoere gescheld wat ik dan weer helemaal niets vindquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:06 schreef 3. het volgende:
[..]
Ja!.
Andere leuke staan naast in de menu, deze is een van de leuke.
Deze is grappig ondertiteld..
En er dan achter komen dat ze in Limburg zit. Mij kennende.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:08 schreef 3. het volgende:
[..]
Voor haar deur staan en dan haar mobiel bellen dat zij de deur open moet doen..
Hier: Verschil tussen rimmen en baffenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik verveel me dood en er is geen interessant baggertopic.
[ FQR: embedded object verwijderd ]
Nah, die is me te dom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier: Verschil tussen rimmen en baffen
Ja, maar er komen een paar droge scenes in voor. Constant gescheld is ook niet leuk, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, das van dat stoere gescheld wat ik dan weer helemaal niets vind. Doet me denken aan m'n broertje en z'n macho vriendjes
.
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:12 schreef 3. het volgende:
[..]
Ja, maar er komen een paar droge scenes in voor. Constant gescheld is ook niet leuk, ja..
Ok, dan wacht ik rustig op reactie!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!
Helemaal niet stom, stom mensch. Afkijken!, voor de vrouwen zit er zelfs een verhaallijn in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet! Het is stom! Stom! Stomstom!
Nog altijd dezelfde reacties van c_c terug, hm?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik rustig op reactie!
Weltrusten!![]()
ondanks je knappe blonde krulletjes ben je het niet gewordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoe is het nou trouwens afgelopen met mijn sollicitatie op R&P?
Oh, hier heb ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoe is het nou trouwens afgelopen met mijn sollicitatie op R&P?
Ik weigerquote:Op dinsdag 11 december 2007 03:18 schreef 3. het volgende:
[..]
Helemaal niet stom, stom mensch. Afkijken!, voor de vrouwen zit er zelfs een verhaallijn in.
Trustequote:Op dinsdag 11 december 2007 03:24 schreef mcDavid het volgende:
Tering. Het is bedtijd. Ik kan de paarse posts niet meer van de blauwe onderscheiden
Leuk als in dom-geklik-zodat-het-spel-vordert-en-wij-de nacht-doorkomen spellen? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weiger. Nog leuke spelletjes? 'Leuk' being the key word.
Ohnee! zG., was jij dat al die tijd?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:28 schreef 3. het volgende:
HODFR.
Geen waarschuwing dit keer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohnee! zG., was jij dat al die tijd?! [ afbeelding ]!
Vliegensvlugge vingers, hoera!quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:31 schreef 3. het volgende:
Moet ik nou lachen of huilen? Is zij weer net te snel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |