Steun gefrustreerde mensen in nood. Maak geld over naar Giro 777.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Waarom laten jullie de doden niet met rust stelletje nieuwschierigen!!
Wat maakt t jullie nu uit of er wordt uitgekeerd of niet of wat mieke doet of marjo ipv petra...
Of wat dan ook..voor zn dood toonden jullie ook geen enkele belangstelling naar hem toe dus hou nu ook maar jullie bekken dicht!!! Stelletje kleine kinderen die niet weten waar ze over praten...
belachelijk gewoon!!!
Wij lieten Arne al sinds december rusten. Jij trekt 'm weer uit zijn graf met je debiele postsquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Wat maakt t jullie nu uit of er wordt uitgekeerd of niet of wat mieke doet of marjo ipv petra...
Of wat dan ook..voor zn dood toonden jullie ook geen enkele belangstelling naar hem toe dus hou nu ook maar jullie bekken dicht!!! Stelletje kleine kinderen die niet weten waar ze over praten...
belachelijk gewoon!!!
gaat t verder goed?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Volgens mij niet.quote:
Ik heb al zijn platen, beetje voorbarig 'geen belangstelling voor hem'quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
belachelijk gewoon!!!
misschien is dit wel "the other woman" waar over gespeculeerd werd ;0quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
En zich dan ook nog speciaal registreren om deze tirade tig maanden na dato te kunnen houden.
Met zulke fans heb je geen leven meer nodig.
Komt dat effe mooi uit!
Dat meen je?!?quote:
Ik kreeg ook fanmailquote:
quote:Ja en wij zijn jou zat!!!
Ben jij getrouwd??
Kijk dan eerst maar s naar je eigen huwlijk eikel dat je dr bent!!!!!!!!!!!!!!
Maar natuurlijk!quote:
Okquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Hij/zij zet zich zo malotig voor lul, dan moeten alle kanten belicht worden.
Ik kan snel lezen.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef gio777 het volgende:
Nou nou nou!!!
Hier wordt je toch helemaal niet goed van!!!
De 1 zegt dat ie heel veel aan die roodharige kutjes heeft gedacht en die kutwijf die dat zei spoort niet!!! HE,LAFOREST!? Zelf een beetje jaloers meid? Kijk naar je eigen kut!!! Ga dat ding maar s wassen trut,kan je hier ruiken bitch!!!
En als ze zeggen dat zelfmoord dom en laf enz is nou sorry maar zelfmoord pleeg je niet zomaar,daar is ook moed voor nodig.En diegene die allemaal negatief over arne praten,weten zelf niet eens waar ze over praten...en zelfmoord branden in de hel??? Kom maar dan zal ik jou wel ff verbranden b_ynnad!!
En jij timooon?? Die dries roelvink komt niet eens opdagen als ie moet zingen want dan heeft ie altijd dezelfde smoes:mn vader is overleden, nou die is nu al tig x overleden!! Of komt hij steeds weer trug ofzo??? Tja,onkruid vergaat niet zeggen ze he!
En jij mroy,jij hebt t over een gejat nr?? nou en??? Wed dat jij zelf niet eens een noot kan zingen dus hou je bek maar over een ander die wel kan of kon zingen!! Zegt meer over jou dan over arne jansen!! Zelfmoo0rd pleeg je niet zomaar dus mensen nou ja beesten in dit geval,hou jullie bek dicht over een ander en kijk s naar jezelf!! Je kan 10 goeie dingen en 1 slecht ding over iemand vertellen maar weet je dat over dat ene slechte altijd gepraat wordt en over die 10 goeie dingen niet!!
Nu arne er niet meer is hebben jullie de bek los!! reinb,jij bent zelf gestoord en ontspoort. Ben jij dat op die foto?? haha..wat een verschrikking zeg,hebben ze jou bij de geboorte niet weggegooid en de moederkoek bewaard?? Daar lijk je wel aardig op dus ze moeten de bril maar ff goed opzetten en zich afvragen of ze jou als baby niet hebben weggegooid en de moederkoek bewaard hebben.
Broodjesnikkel wat een naam zeg!! Zal je gelijk uit je droom helpen want t was johnny hoes die zei dat de hemel er een engel bij heeft en niet zn zus of zn vrouw,jeetje jullie zijn allemaal niet goed bij he,cker op een lomschool gezeten en slechte opvoeding gehad!?
Jullie weten allemaal helemaal niet hoe hij zich voelde dus jullie kunnen er helemaal niet over meepraten!
Jullie hebben nooit in zijn schoenen gestaan dus waar praten jullie toch over,ga knikkeren ofzo maar doe iets nuttigs!!sushiwausi?? Die naam zegt al genoeg..zo waus als ik weet niet wat dus haha!! Ga jezelf ophangen,je hoort hier niet op deze wereld,jij bent echt in en in triest!!! En jij bultaco,met springen van t hilton,jij makt er graag een vies bloederig boeltje van,nou spring zelf zou ik zeggen,hebben ze weer wat op te ruimen:vuilnis!!
outofspace,jij hebt cker een spacecake gegeten door te zeggen dat ie vermoord is door een meisje met rode haren...maar goed,jillie roddelen maar en doe maar waar je goed in bent:anderen kwetsen!!!
Hoop dat jullie zelf ook zelfmoord plegen of dat jullie iets ergs overkomt!!!
Dan praten jullie wel anders!! Haha stelletje kinderen,onvolwassen niet wetend waar ze over moeten praten,laat me niet lachen zeg!!!
Ga wat nuttigers doen ipv anderen zwart te praten en verdriet te doen!!!
Jullie denken alles beter te weten ha,nooit dus...!!
cker ook niet de groeten.
quote:Hoop dat jullie zelf ook zelfmoord plegen of dat jullie iets ergs overkomt!!!
Nieuwsgierigen en jij begon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Nu dan?quote:
Jou gaat ook niets voorbij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:!
Toen ik dit topic weer in mijn Myat zag verschijnen, wist ik dat het goed was
Mega Mindy?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is Mieke!
Mega Mindy zegt mij nietsquote:
TEGEN ONS ALLEMAAL!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Tegen wie hééft die gast het eigenlijk, ik kom die nicks nergens tegen?
Of ben ik gewoon blind..
Misschien dat deze hem razend heeft gemaakt?quote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ken je de mop van Arne Jansen die belde met zijn management ?
OPGEHANGEN
Of ditquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Arne aangepapt heeft met een dronken megapiratengroupie van 18.
Dat zou een bak zijn
Het is een reactie op FP-reacties.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
TEGEN ONS ALLEMAAL!!!
DE NAGELS AAN DE DOODSKIST VAN ARNE!!!
Leave Arne alone![]()
Of hij is gewoon dronken, kweetnie.
Hij is wel geestigquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien dat deze hem razend heeft gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |