Steun gefrustreerde mensen in nood. Maak geld over naar Giro 777.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Waarom laten jullie de doden niet met rust stelletje nieuwschierigen!!
Wat maakt t jullie nu uit of er wordt uitgekeerd of niet of wat mieke doet of marjo ipv petra...
Of wat dan ook..voor zn dood toonden jullie ook geen enkele belangstelling naar hem toe dus hou nu ook maar jullie bekken dicht!!! Stelletje kleine kinderen die niet weten waar ze over praten...
belachelijk gewoon!!!
Wij lieten Arne al sinds december rusten. Jij trekt 'm weer uit zijn graf met je debiele postsquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Wat maakt t jullie nu uit of er wordt uitgekeerd of niet of wat mieke doet of marjo ipv petra...
Of wat dan ook..voor zn dood toonden jullie ook geen enkele belangstelling naar hem toe dus hou nu ook maar jullie bekken dicht!!! Stelletje kleine kinderen die niet weten waar ze over praten...
belachelijk gewoon!!!
gaat t verder goed?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
Volgens mij niet.quote:
Ik heb al zijn platen, beetje voorbarig 'geen belangstelling voor hem'quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef gio777 het volgende:
belachelijk gewoon!!!
misschien is dit wel "the other woman" waar over gespeculeerd werd ;0quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
En zich dan ook nog speciaal registreren om deze tirade tig maanden na dato te kunnen houden.
Met zulke fans heb je geen leven meer nodig.
Komt dat effe mooi uit!
Dat meen je?!?quote:
Ik kreeg ook fanmailquote:
quote:Ja en wij zijn jou zat!!!
Ben jij getrouwd??
Kijk dan eerst maar s naar je eigen huwlijk eikel dat je dr bent!!!!!!!!!!!!!!
Maar natuurlijk!quote:
Okquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Hij/zij zet zich zo malotig voor lul, dan moeten alle kanten belicht worden.
Ik kan snel lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |