abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55185750
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Megapiraten snappen weer niet van drs. P. Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.
Eerlijk gezegd lijkt het me genoeg reden om heel depressief te worden als je op die piratenfestivals op moet treden, maar ik begrijp dat hij veel persoonlijke heeft meegemaakt de afgelopen jaren.
Die piratenfestivals zijn juist een uitkomst voor artiesten als Arne Jansen, die in de vergetelheid dreigde te vervallen, maar door dit soort festivals weer helemaal in the picture zijn. Zelfde geldt voor Henk Wijngaard, Dennie Christian, Koos Alberts etc. die hun hoogtij dagen al achter de rug hebben. Door die festivals halen ze nog behoorlijk wat binnen, blijven ze optreden en het publiek vindt het leuk.
Het is niet voor niets dat die festivals een groot succes zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 12:29:33 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55189010
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:44 schreef Urquhart het volgende:
Die piratenfestivals zijn juist een uitkomst voor artiesten als Arne Jansen, die in de vergetelheid dreigde te vervallen, maar door dit soort festivals weer helemaal in the picture zijn. Zelfde geldt voor Henk Wijngaard, Dennie Christian, Koos Alberts etc. die hun hoogtij dagen al achter de rug hebben. Door die festivals halen ze nog behoorlijk wat binnen, blijven ze optreden en het publiek vindt het leuk.
Het is niet voor niets dat die festivals een groot succes zijn.
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me zo'n teloorgang om week na week voor zo'n groepje deinende huisvrouwen en bezopen oudere jongeren je nummertje te doen en dan voor én na je ook weer zo'n verlopen zanger of zangeres tegen te komen. Ik begin begrip te krijgen voor artiesten die dan een andere uitweg zoeken...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_55190059
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf eens een keer moet laten nakijken.
Soms is het beter je mond dicht te houden.
Wat een onzin.
Als je zelfmoord pleegt ben je gewoon een domme loser.
Iedereen heeft zijn of haar problemen. Wees een vent en deal met ze ipv "de makkelijkste weg" te kiezen

Geen greintje respect voor dergelijke acties
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:24:26 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55190313
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef NED het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Iedereen heeft zijn of haar problemen. Wees een vent en deal met ze ipv "de makkelijkste weg" te kiezen

Makkelijk praten als je zelf niet weet hoe het is om geen andere uitweg meer te zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_55190431
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je zelf niet weet hoe het is om geen andere uitweg meer te zien.
Als het verhaal wat zojuist gepost werd over dat hij vreemd ging met een andere vrouw waar is, dan zijn er uitwegen zat dunkt me.

Of ze vergeeft je en jullie leven nog lang en gelukkig
Of ze vergeeft je niet, gaat scheiden en gaat verder met die andere vrouw.
Of je gaat alleen verder.

Dat het niet mee zal vallen om het aan je vrouw op te biechten kan ik me prima indenken, maar als je mans genoeg bent om je lul in een ander wijf te steken dan moet je ook maar mans genoeg zijn om met de billen bloot het voorval te vertellen aan je eigen vrouw.

Schei toch uit geen andere uitwegen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:29:52 #106
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_55190471
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef NED het volgende:

[..]

Als het verhaal wat zojuist gepost werd over dat hij vreemd ging met een andere vrouw waar is, dan zijn er uitwegen zat dunkt me.

Dat het niet mee zal vallen om het aan je vrouw op te biechten kan ik me prima indenken, maar als je mans genoeg bent om je lul in een ander wijf te steken dan moet je ook maar mans genoeg zijn om met de billen bloot het voorval te vertellen aan je eigen vrouw.

Ja, want iedereen is exact hetzelfde.
pi_55190476
Ergo: wat een slappe lamzak.

RIP aan de nabestaanden
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:44:52 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55190790
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef NED het volgende:

[..]

Mocht het verhaal waar zijn dan weet je nogsteeds niet of dat de enige oorzaak was of dat er nog meer speelde.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_55190813
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef NED het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Als jij zo'n grote jongen bent moet je dat maar op zijn begrafenis roepen.

Soms kan je gedachtegang beter niet uiten...
pi_55190948
Wat is dat nou weer voor onzin?

Ik mag toch wel zeggen wat ik denk dacht ik zo
pi_55191082
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef NED het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin?

Ik mag toch wel zeggen wat ik denk dacht ik zo
Als je in de bus zit en ziet een Marrokaanse vrouw met snor, zeg je dan: eeh je hebt een snor?
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:07:56 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55191304
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Als je in de bus zit en ziet een Marrokaanse vrouw met snor, zeg je dan: eeh je hebt een snor?
pi_55191421
Overigens ga je naar de hel als je zelfmoord pleegt.
pi_55191780
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef MahirBurekovic het volgende:
Voor overspel toch ook al?

Hij was sowieso dus al de spreekwoordelijke sjaak
pi_55191799
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef MahirBurekovic het volgende:
Als je piratenfestivals bezoekt ook.
Secrets never die. Only people.
pi_55192284
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef SCH het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: had die nieuwe vriendin van Arne rode haren?

Ow Ik wil hier helemaal niet om lachen maar ik kan er niets aan doen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:09:07 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55194265
Dat gedoe over zelfmoord e.d. kun je gevoegelijk in R&P kwijt ofzo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_55194426
Ik heb nog wel een verlanglijstje met B-artiesten die in aanmerking komen trowens
pi_55194775
Triest verhaal. Tot aan zijn dood nog regelmatig opgetreden en gezorgd voor een feestje in de zaal, maar ondertussen zelf diep ongelukkig zijn. Zoiets wens je niemand toe. Jammer dat niemand hem ervan heeft kunnen weerhouden om zijn leven te beëindigen. RIP.
pi_55195939
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me zo'n teloorgang om week na week voor zo'n groepje deinende huisvrouwen en bezopen oudere jongeren je nummertje te doen en dan voor én na je ook weer zo'n verlopen zanger of zangeres tegen te komen. Ik begin begrip te krijgen voor artiesten die dan een andere uitweg zoeken...
Ik hield helemaal niet van dat soort muziek, maar dik 2 weken geleden megegaan op uitnodiging (:')) naar het piratenfestival in Landgraaf en ik moet zeggen was een gezellig feesie.
Wel een hoog percentage mannen met oorbellen en vrouwen met gouden buffy the vampireslayerkruisen om de nek, maar de sfeer was echt gemoedelijk en leuk.
En vooral als je goed doordrinkt in zulkes tent lal je die platen zo mee.

Achteraf 100% meegevallen. Niet iets om elke maand te doen, maar eens per jaar een goed feesie.
U MAD?
pi_55195987
Ik denk dat Arne aangepapt heeft met een dronken megapiratengroupie van 18.
Dat zou een bak zijn
U MAD?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 17:49:11 #122
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55196581
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:

Dus als we zo gaan beginnen is alles wat een artiest zingt mogelijk een voorbode van wat komen gaat?
Je nam mijn posting serieus?
Niet doen
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 17:57:29 #123
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55196780
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Arne aangepapt heeft met een dronken megapiratengroupie van 18.
Dat zou een bak zijn
Ach wie weet was dit de zoveelste al
Blijft een vreemd verhaal, vooral de rol van *die vriend* die s'morgens gaat bellen met de vrouw van die Arne om te vragen hoe het met hem gaat
pi_55197932
Naar verluid wil Dries Roelvink postuum "Meisjes Met Rode Haren" opnemen in duet met Arne Jansen.
pi_55197951
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik hield helemaal niet van dat soort muziek, maar dik 2 weken geleden megegaan op uitnodiging (:')) naar het piratenfestival in Landgraaf en ik moet zeggen was een gezellig feesie.
Wel een hoog percentage mannen met oorbellen en vrouwen met gouden buffy the vampireslayerkruisen om de nek, maar de sfeer was echt gemoedelijk en leuk.
En vooral als je goed doordrinkt in zulkes tent lal je die platen zo mee.

Achteraf 100% meegevallen. Niet iets om elke maand te doen, maar eens per jaar een goed feesie.
Precies. Ik vermaak me altijd prima op die festijnen.
pi_55198494
Ik blijf het maar vreemd vinden hoor. Jubileumjaar, cd volgezongen, veel boekingen, paardjes oke, alles leek voor de wind te gaan. Je kan best upset zijn vanwege het overlijden van een broer en zus in redelijke korte tijd, ouder worden is ook soms k*t, had hij last van zo zegt men, maar om daar je zelf voor op te knopen en je dierbaren volkomen in verbijstering en verdriet achter te laten...ik geloof er geen barst van. Er speelt meer, kan niet anders! Boulevard meldde niks van een eventuele andere vrouw, of zouden ze opeens vies van roddels zijn, dacht 't niet.
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:16:40 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55198564
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Urquhart het volgende:
Naar verluidt wil Dries Roelvink postuum "Meisjes Met Rode Haren" opnemen in duet met Arne Jansen.
You have got to be kidding

Hoewel, als Dries Roelvink zegt het postuum te willen doen, dan vind ik het toch wel een aardig idee
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55198667
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Hoewel, als Dries Roelvink zegt het postuum te willen doen, dan vind ik het toch wel een aardig idee
Stel dat we dat gele zwembroekje kunnen cremeren
pi_55198746
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Suko het volgende:
Ik blijf het maar vreemd vinden hoor. Jubileumjaar, cd volgezongen, veel boekingen, paardjes oke, alles leek voor de wind te gaan. Je kan best upset zijn vanwege het overlijden van een broer en zus in redelijke korte tijd, ouder worden is ook soms k*t, had hij last van zo zegt men, maar om daar je zelf voor op te knopen en je dierbaren volkomen in verbijstering en verdriet achter te laten...ik geloof er geen barst van. Er speelt meer, kan niet anders! Boulevard meldde niks van een eventuele andere vrouw, of zouden ze opeens vies van roddels zijn, dacht 't niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de genoemde redenen de ware oorzaken zijn geweest. Ik denk dat RTL Boulevard gewoon geen andere bron dan de manager heeft. Wellicht dat er van de week wat in de roddelbladen staat. Maar ik denk dat de waarheid nooit boven water zal komen.
pi_55198770
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat de genoemde redenen de ware oorzaken zijn geweest. Ik denk dat RTL Boulevard gewoon geen andere bron dan de manager heeft. Wellicht dat er van de week wat in de roddelbladen staat. Maar ik denk dat de waarheid nooit boven water zal komen.
Misschien is er helemaal geen waarheid. Een depressie heeft niet altijd aanwijsbare oorzaken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 19:38:36 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55199183
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Suko het volgende:
...ik geloof er geen barst van. Er speelt meer, kan niet anders! Boulevard meldde niks van een eventuele andere vrouw, of zouden ze opeens vies van roddels zijn, dacht 't niet.
Arrnegate®?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_55200389
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Arrnegate®?
Yep! Z'n manager meldde nog dat over een uurtje of zo ze zouden gaan biljarten, was Arne gek op, dan kan er bij mij niet in dat je vervolgens jezelf opknoopt. Marga Bult zag 'm 4 dagen terug in een talkshow, zag er wel moe uit vond ze en miste de twinkel in z'n ogen maar voor de rest oke. Nou, ik sparkel ook wel 's niet en ben vaak verdomde moe, 'k werk meer uren ivm griepgevallen, dus da's geen reden. Of zou hij zo hard hebben gewerkt wegens torenhoge schulden en kon het daarom niet meer aan, soms zijn schulden te hoog om het ooit fatsoenlijk af te kunnen lossen...dát zou ik dan nog kunnen vatten als reden om naar het hiernamaals te gaan, want hoe leg je dat uit aan je naasten die vermoedeliijk hebben gedacht dat het uitstekend ging. Maar ja, net wat ene Willie Oosterhuis zei op Shownieuws, vermoedelijk heeft hij nou al spijt wat hij heeft gedaan.
pi_55201766
Ik zie een Cluedo complottheorie:

Potentiele verdachten: De Manager, Een Fan, Zijn vrouw of is het toch de postbode ?

Shownieuws met zijn verdachtmakingen
Erg genoeg voor vrienden en familie, gaan hun ook nog wat suggereren met hun aandachtsgeile mediagezever.
U MAD?
pi_55201882
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef de_boswachter het volgende:

Potentiele verdachten: De Manager, Een Fan, Zijn vrouw of is het toch de postbode ?

Erg genoeg voor vrienden en familie, gaan hun ook nog wat suggereren met hun aandachtsgeile mediagezever.
Wtf

Praat me even bij, ik heb Shownieuws niet gezien. Gaan ze serieus potentiële 'verdachten' of oorzaken gissen?
pi_55202111
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef de_boswachter het volgende:

Oeps, mijn eerdere post suggereert misschien iets:
quote:
'Maar ja, net wat ene Willie Oosterhuis zei op Shownieuws, vermoedelijk heeft hij nou al spijt wat hij heeft gedaan.
Maar ik bedoel in deze zin met de eerste HIJ dus Arne zelf...
pi_55202175
Oh ok, ik snapte je post niet Suko

Maar goed. De media blaast dit allemaal op. Als Arne hiervoor gekozen heeft... het zij zo. Hoe kut dat ook is.
U MAD?
pi_55202230
Ik vind dat RTL Boulevard er nog behoorlijk ingetogen mee omgaat.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:23:01 #138
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55202238
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef Tiemie het volgende:
Hij had een affaire met een andere vrouw, dit had hij verteld aan een goede vriend van hem.

Deze vriend heeft gezegd dat hij moest kiezen tussen zijn vrouw en die andere vrouw, als hij voor zijn vrouw koos, moest hij het bekennen aan zijn vrouw.

Dit heeft hij gisteravond gedaan. Die goede vriend heeft vanochtend nog gebelt met de vrouw van Arne om te vragen hoe het ging. De vrouw zei dat het goed ging, klein half uur later belde ze overstuur op om te vertellen dat hij in de schuur hing.

Deze vriend is zo snel mogelijk naar het huis van arne gegaan, heeft hem naar beneden gehaald, maar het was helaas al te laat.
Ik heb dit verhaal vandaag na laten trekken en Willy Oosterhuis heeft dit ook onder ogen gekregen. Hij werd er stil van, maar wilde niet hebben dat hier ruchtbaarheid aan werd gegeven. In de wetenschap dat Willy het één en ander weet wat hem in vetrouwen is verteld door Arne kan ik het me heel goed voorstellen dat hij niet degene wil zijn om dit verhaal expliciet te bevestigen, laat staan zelf in de openbaarheid brengen, maar zijn reactie sprak boekdelen.

Saillant detail; 2 weken terug is Arne geïnterviewd in Landgraaf tijdens het Megapiratenfestival. Op de vraag: "Hoe kijk jij tegen de dood aan?", antwoordde hij als volgt (met daarachter een nummer gemixt van hemzelf "Schaam je voor je tranen niet":

http://rapidshare.com/fil(...)nen_niet___quote.mp3
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_55202321
quote:
Jemig...koude rillingen over m'n rug bij dat fragmentje.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:39 #140
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55203951
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef ACT-F het volgende:

. Hij werd er stil van, maar wilde niet hebben dat hier ruchtbaarheid aan werd gegeven. I
Dan zal de roddelpers wel iets gaan doen met het verhaal op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 22:49:27 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55204763
Wie is Willie Oosterhuis? De betreffende vriend?
pi_55204806
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef ACT-F het volgende:

Saillant detail; 2 weken terug is Arne geïnterviewd in Landgraaf tijdens het Megapiratenfestival. Op de vraag: "Hoe kijk jij tegen de dood aan?", antwoordde hij als volgt (met daarachter een nummer gemixt van hemzelf "Schaam je voor je tranen niet":
Tering - praten al die piraten voortdurend in dit soort teksten ofzo?
pi_55205232
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is Willie Oosterhuis? De betreffende vriend?
Willy Oosterhuis is presentator op Tv Oost en de grote drijfveer achter de Piratenfestivals. Heeft ook een muziekprogramma op dezelfde zender (Regiotap) waar die piratenartiesten, en ook Arne Jansen regelmatig optraden.
Hij is met veel van die artiesten goed bevriend geraakt, omdat hij hun toch weer op de kaart wist te zetten.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:52:55 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55213138
Vanavond in Tv Gelderland de talkshow HH van, om 17.20 en 23.20 !
  woensdag 12 december 2007 @ 12:00:39 #145
15967 Frollo
pi_55213357
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Willy Oosterhuis is presentator op Tv Oost en de grote drijfveer achter de Piratenfestivals. Heeft ook een muziekprogramma op dezelfde zender (Regiotap) waar die piratenartiesten, en ook Arne Jansen regelmatig optraden.
Hij is met veel van die artiesten goed bevriend geraakt, omdat hij hun toch weer op de kaart wist te zetten.
Best fascinerend eigenlijk dat er een complete cultuur blijkt te bestaan waar 'normale' mensen die 'normale' media volgen totaal niets van meekrijgen!
  woensdag 12 december 2007 @ 12:03:46 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55213445
Nou ik zit ook met open mond te lezen. Had nog nooit van het hele piratengebeuren gehoord!
  woensdag 12 december 2007 @ 12:05:14 #147
15967 Frollo
pi_55213494
Spannend hè, BE? Zelfs van Papoea's weten we waarschijnlijk meer.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:05:21 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55213498
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ik zit ook met open mond te lezen. Had nog nooit van het hele piratengebeuren gehoord!
Ik ook niet.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:14:12 #149
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55213752
'Arne Jansen liet niets na'
door onze redactie
AMSTERDAM - Zanger Arne Jansen, die maandag zelfmoord pleegde, heeft niets achtergelaten...

Er was geen briefje, geen reden waarom. De familie en manager van Arne zijn verbijsterd. "Wisten we het maar, dan kon je het makkelijker een plaatsje geven", zegt manager Menno Muis.

"Ik sta vrij positief in het leven", zei de Meisjes met rode haren-zanger nog tijdens zijn laatste tv-interview vier dagen geleden. Arne Jansen wordt zaterdag begraven.
Bron: www.telegraaf.nl
  woensdag 12 december 2007 @ 12:17:55 #150
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55213843
Vrijdag kan er dus afscheid van Arne genomen worden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')