abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55174096
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:44 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nooit geweten dat 'megapiraat' een identiteit was, maar soms vraag ik me wel eens af in wat voor een wereld ik leef.
Megapiraten snappen weer niet van drs. P. Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.
Eerlijk gezegd lijkt het me genoeg reden om heel depressief te worden als je op die piratenfestivals op moet treden, maar ik begrijp dat hij veel persoonlijke heeft meegemaakt de afgelopen jaren.
  maandag 10 december 2007 @ 18:53:01 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55174232
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Megapiraten snappen weer niet van drs. P.
Paarlen voor de zwijnen, vrees ik.
quote:
Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.[quote]Nou ja, het is natuurlijk wel tragisch dat je nog steeds populair bent vanwege die ene hit, en al 30 jaar probeert om met een ander nummer door te breken. Het Jacques Herb effect, zeg maar.
[quote]
Eerlijk gezegd lijkt het me genoeg reden om heel depressief te worden als je op die piratenfestivals op moet treden,
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Maar ja, ik herlees ieder jaar De Avonden en ik snap best dat de gemiddelde Megapiratenfestivalbezoeker ook gruwt bij die gedachte.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 18:55:16 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55174270
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.
Want?
Ik ben gek op gissen.

Ik respecteer de man zeker, maar hij merkt er niks van dat ik zomaar gok waarom hij 'het tijdige met het eeuwige heeft verruild'. Nou ja, als ik hoor dat hij diverse jonge familieleden heeft moeten 'wegbrengen' en daarbij ook nog moeite had met ouder worden kan ik me er wel iets bij voorstellen. Niettemin rustte de man in vrede.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_55174296
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Want?
Ik ben gek op gissen.
Jouw hobby heet vissen Cynix.
  maandag 10 december 2007 @ 18:58:19 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55174344
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.

Als het geen zelfmoord is, dan heeft de manager wel rare dingen gezegd. Misschien dat Houniet later meer weet.
Ja precies, beetje slordig van de manager.
Ik gok dat het wel zelfmoord was maar dat de familie dat liever niet nu al naar buiten gebracht zag, vandaar de keuze om andere woorden te gebruiken.
De oorspronkelijke bewoordingen laten weinig ruimte voor speculatie over zeg maar.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 19:02:03 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55174423
Albert Verlinde heeft de man al het woord 'zelfmoord' kunnen ontlokken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 10 december 2007 @ 19:14:11 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55174749
Heeft zich opgehangen hoor ik via een maat van me die Arne goed kende. Ook hij heeft geen idee waarom hij zich heeft opgehangen, want toen hij hem 6 december sprak leek er niets aan de hand te zijjn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 10 december 2007 @ 19:35:53 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55175355
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Heeft zich opgehangen hoor ik via een maat van me die Arne goed kende. Ook hij heeft geen idee waarom hij zich heeft opgehangen, want toen hij hem 6 december sprak leek er niets aan de hand te zijjn.
zoiets speelt meestal al maanden in de kop, aantal jaar terug met een klasgenoot ook zoiets dergelijks meegemaakt.
  maandag 10 december 2007 @ 19:40:53 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55175381
Zanger Arne Jansen heeft zelfmoord gepleegd
RIJSWIJK - De zanger Arne Jansen, vertolker van de hit Meisjes Met Rode Haren, is maandag in zijn woonplaats Silvolde overleden. Dat maakte zijn manager Menno Muis bekend. Jansen is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak zei Muis: "hij heeft het eeuwige verkozen boven het heden”.

Jansen scoorde nooit meer zo'n grote hit als Meisjes Met Rode Haren, maar gaf nog wel regelmatig concerten door heel Nederland. Hij noemde zichzelf altijd een 'rasartiest'. "Ik ben wie ik ben. Wie hoog vliegt, kan diep vallen. Ik heb een vonk met mijn publiek. Ik ben een mensen-mens.”

Jansen bracht zijn platen uit bij Telstar, de maatschappij van smartlappenkoning Johnny Hoes. De familie Hoes heeft in een reactie laten weten "met verbijstering” te hebben kennisgenomen van het nieuws. "Hij was een van onze meest dierbare artiesten. Onze gedachten gaan uit naar zijn lieve vrouw, kinderen en kleinkinderen. Wij hebben een dierbare vriend verloren, de hemel heeft er een engel bij.”

Bron
pi_55175389
Ik vind het ergens ook wel weer passen bij het leven van een B-artiest.
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 19:43:04 #62
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55175431
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Triest voor zijn familie
Inderdaad ja, arme mensen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_55176274
rip..

zijn wikipedia pagina is echt al up-to-date, dat is echt snel. Die mensen die daar werken mogen wel bij de belastingdienst gaan werken ozo...
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 20:22:29 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55176330
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer passen bij het leven van een B-artiest.
Jij zit, net al ik, ook alvast een beetje aan Dries Roelvink te denken?
pi_55177373
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij zit, net al ik, ook alvast een beetje aan Dries Roelvink te denken?
pi_55177859
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef avo het volgende:
rip..

zijn wikipedia pagina is echt al up-to-date, dat is echt snel. Die mensen die daar werken mogen wel bij de belastingdienst gaan werken ozo...
Wordt toch gewoon door vrijwilligers aangepast, fans ofzo in dit geval.

Zelfmoord, het blijft een raar fenomeen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 10 december 2007 @ 21:26:31 #67
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_55177942
ik vindt het in en intriest voor de familie.
Mensen die zelfmoord plegen denken niet aan hun familie. Die zijn nu uit de shit zeg maar. Maar de rest blijft met vragen die nooit beantwoord zullen worden.
Sorry voor de fans van deze meneer maar ik wil maar 1 ding hierover kwijt en dat is:

LOSER
pi_55178060
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef jannet1234 het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen denken niet aan hun familie. Die zijn nu uit de shit zeg maar. Maar de rest blijft met vragen die nooit beantwoord zullen worden.
Sorry voor de fans van deze meneer maar ik wil maar 1 ding hierover kwijt en dat is:

LOSER
Ik denk dat mensen die kiezen voor zelfdoding niet meer in staat zijn om na te denken over de gevolgen voor de familie...ze denken dat het het beste is voor zichzelf maar vooral voor hun omgeving. Beetje kortzichtig van je.
pi_55178121
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef jannet1234 het volgende:

LOSER
Ik denk dat je jezelf eens een keer moet laten nakijken.
Soms is het beter je mond dicht te houden.
pi_55178265
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Gstyles het volgende:
[ afbeelding ]

namens de meisjes RIP!
Hmm, Ginger Kids

http://thatvideosite.com/video/1123
  maandag 10 december 2007 @ 21:43:36 #71
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_55178412
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf eens een keer moet laten nakijken.
ik hoef mezelf niet na te laten kijken. Als je zelf dit hebt meegemaakt dan praten we wel verder.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:45:09 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55178460
Vanwege een belastingaanslag die hij voor 1 januari moest betalen
pi_55178567
De single "meisjes met rode haren"was officieel van Arne Jansen en les Cigales, zijn begeleidingsband.
Voor mij was het de eerste zomerhit die ik bewust meemaakte. Die plaat werd letterlijk grijs gedraaid op Radio Veronica.
Wie dit leest is gek
  maandag 10 december 2007 @ 21:48:20 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55178579
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef jannet1234 het volgende:

[..]

ik hoef mezelf niet na te laten kijken. Als je zelf dit hebt meegemaakt dan praten we wel verder.
Dan nog weet je niet wat je zegt in dit geval. Mss snapt de familie het in dit geval wel.
Net als bij bijv. Brood, daar waren ze, hoewel wel verdrietig, verder ook niet boos of wat dan ook.
Soms is het helemaal niet zo heel erg onbegrijpelijk.

Maar goed, mss ook wel, je weet het niet...
pi_55178614
quote:

[..]

Ik heb het ook meegemaakt maar je reactie is wel erg kortzichtig
  maandag 10 december 2007 @ 21:50:44 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55178656
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die kiezen voor zelfdoding niet meer in staat zijn om na te denken over de gevolgen voor de familie...ze denken dat het het beste is voor zichzelf maar vooral voor hun omgeving. Beetje kortzichtig van je.
Dat denk ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 10 december 2007 @ 21:51:41 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55178679
Zeven brieven heb ik jou geschreven.
Zeven brieven uit dat verre land.
Maar een antwoord heb ik nooit gekregen.
Eenzaam sta ik aan het stille strand.

Dat stond op het eerste cassettebandje dat hoorde bij de eerste walkman die ik ooit kreeg, begin jaren '90.

Rust zacht!
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:52:05 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55178685
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Op zich wel, maar in principe is zelfmoord vooral vervelend voor de nabestaanden, toch?
pi_55178738
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op zich wel, maar in principe is zelfmoord vooral vervelend voor de nabestaanden, toch?
Ja dat is heel erg kut maar om nou iemand voor LOSER uit te maken is best wel respectloos..
  maandag 10 december 2007 @ 21:54:15 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55178742
Jeetje, van de buitenkant leek hij zoveel te hebben om voor te leven...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 december 2007 @ 21:54:20 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55178744
quote:

[..]

Dit is eigenlijk niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar weet jij hoe het is om zo depressief te zijn dat je alleen maar dood wilt? Wie is hier egoïstisch door te eisen dat degene met een doodswens blijft leven, niet omdat hij dat zelf wil, maar om de nabestaanden het verdriet te besparen?
Een medaille heeft altijd twee kanten.
Niet meer actief op Fok!
pi_55179051
Ik begrijp er niets van, elke keer weer als ik zoiets lees/hoor. Vaak staan die mensen ook 'midden in het leven'; het zijn niet altijd eenzame mensen.
Maar goed; ik ben blij dat ik het niet begrijp, want anders zou ik ook weten hoe het is als elke dag een lijdensweg is...

Voor sommigen is leven blijkbaar zodanig zwaar dat ze geen andere keus meer hebben.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 22:22:17 #83
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55179560
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp er niets van, elke keer weer als ik zoiets lees/hoor. Vaak staan die mensen ook 'midden in het leven'; het zijn niet altijd eenzame mensen.
Maar goed; ik ben blij dat ik het niet begrijp, want anders zou ik ook weten hoe het is als elke dag een lijdensweg is...

Voor sommigen is leven blijkbaar zodanig zwaar dat ze geen andere keus meer hebben.
Hii gaf genoeg signalen af.
quote:
quote:
Ik ben wie ik ben. Wie hoog vliegt, kan diep vallen
pi_55179593
Bijzonder triest, kennelijk zat hij in de put door het ontvallen van een aantal familieleden, en ook het ouder worden kon hij niet zo goed aan, volgens Boulevard. En toch vind ik het meest treurig voor de achterblijvers, z'n vrouw, z'n kind- en kleinkinderen en iedereen die hem goed kende. Het is een volkomen verrassing blijkbaar, niemand heeft het aan zien komen, kennenlijk heeft Arne geen duidelijk signalen afgegeven, of kon dat niet. Dus heeft ook niemand de kans gekregen hem misschien te kunnen helpen, wat uiterst droevig...voor hen veel sterkte.
  maandag 10 december 2007 @ 22:31:43 #85
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_55179859
Hij had een affaire met een andere vrouw, dit had hij verteld aan een goede vriend van hem.

Deze vriend heeft gezegd dat hij moest kiezen tussen zijn vrouw en die andere vrouw, als hij voor zijn vrouw koos, moest hij het bekennen aan zijn vrouw.

Dit heeft hij gisteravond gedaan. Die goede vriend heeft vanochtend nog gebelt met de vrouw van Arne om te vragen hoe het ging. De vrouw zei dat het goed ging, klein half uur later belde ze overstuur op om te vertellen dat hij in de schuur hing.

Deze vriend is zo snel mogelijk naar het huis van arne gegaan, heeft hem naar beneden gehaald, maar het was helaas al te laat.

Arne was écht een supertoffe man! Zo gewoon, heel vriendelijk en altijd vrolijk.

En ik vind het belachelijk dat iedereen zegt dat hij het succes van meisjes met rode haren nooit heeft weten te evenaren... Waar hij ook kwam, iedereen ging uit z'n dak!

Arne bedankt!
  maandag 10 december 2007 @ 22:34:42 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55179944
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hii gaf genoeg signalen af.
[..]

[..]
Jeff Buckley ook.

"Eternal life is now on my trail. Got a red glitter coffin, man, just need one last nail" (Eternal life).
"I'm not afraid to go, but it goes so slow" (Grace).

Dus als we zo gaan beginnen is alles wat een artiest zingt mogelijk een voorbode van wat komen gaat?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 december 2007 @ 22:49:36 #87
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55180392
Nou, dat wordt een remixalbum met duetten met bn' ers en een postume nummer 1 hit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 22:49:42 #88
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55180398
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef Tiemie het volgende:
, klein half uur later belde ze overstuur op om te vertellen dat hij in de schuur hing.

Deze vriend is zo snel mogelijk naar het huis van arne gegaan, heeft hem naar beneden gehaald,
Zij vrouw heeft hem dus zelf gewoon laten hangen ?
pi_55180403
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:19 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Meisjes met rode haren, kunnen je zeggen wat liefde is
Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, kunnen je zeggen, als je ze kent
Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent

Toen ik daar lag op mijn balkon
Zag ik haar liggen in de zon
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar het mooiste was haar rode haar

Die mooie tijd ging snel voorbij
Het lag aan haar en niet aan mij
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar

Refrein (herhalend)
Wie kent dat nr niet, een gouwe ouwe
Gewoonweg erg Jammer dit
RIP
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55180813
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:

Eigenlijk mooier dan Meisje met rode haren.

Die melodie

Zo van: * SCH neuriet: 7 brieeeeeeee-ven hebbik jouw geschreeeeeee-ven
pi_55180853
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het lijkt me toch ook echt geen pretje voor de pleger zelf.
pi_55181308
Eigenlijk is ophangen wel erg grof/horror voor diegene die hem vindt, hoe erg je zelf er aan toe bent kennelijk. Je kan toch wel nagaan hoe het is voor je familie, dat kan je dan ook geen fuck meer schelen. En als het waar is zoals Tiemie beweerd, de keuze tussen je vrouw of die ander? En dan de verhalen nu achteraf, dat krijgen ze ook nog eens over zich heen... nee, het is erg zielig maar een hoge pet heb ik niet van 'm op.
  maandag 10 december 2007 @ 23:25:33 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55181357
quote:
Hij had een affaire met een andere vrouw, dit had hij verteld aan een goede vriend van hem.

Deze vriend heeft gezegd dat hij moest kiezen tussen zijn vrouw en die andere vrouw, als hij voor zijn vrouw koos, moest hij het bekennen aan zijn vrouw.

Dit heeft hij gisteravond gedaan. Die goede vriend heeft vanochtend nog gebelt met de vrouw van Arne om te vragen hoe het ging. De vrouw zei dat het goed ging, klein half uur later belde ze overstuur op om te vertellen dat hij in de schuur hing.

Deze vriend is zo snel mogelijk naar het huis van arne gegaan, heeft hem naar beneden gehaald, maar het was helaas al te laat.
Dit is bijna een smartlap op zich.

Jammer hoor. Leek me wel een geschikte vent.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55181526
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me toch ook echt geen pretje voor de pleger zelf.
Idd die heeft vast niet gedacht..zo nu ga ik mijn familie nog even lekker meer pijn doen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 00:00:22 #95
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_55182224
quote:

Wat een drama zeg! Niet in de laatste plaats voor z'n vrouw. Arm mens....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2007 @ 00:24:16 #96
862 Arcee
Look closer
pi_55182792
Zelfmoord.
quote:

Vreemd verhaal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_55184767
De hamvraag is natuurlijk: had die nieuwe vriendin van Arne rode haren?
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:11:23 #98
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_55185261
Dorpsgenoot je was voor vele achterhoekers toch een voorbeeld. Nooit zal de kermis in Oer en ik denk in menig ander dorpje in de omgeving hetzelfde zijn zonder u bijdrage. U zal nooit meer uit ons hart weggaan.

* Heatseeker is in shock

Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:43 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55185346
Ik hoorde het vanochtend nadat ik eerst vrolijk werd van het jeugdsentiment om Meisje met rode haren weer te horen. Blijft altijd triest, iemand die het zo niet meer ziet zitten dat de dood de enige uitweg lijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55185635
quote:

Arne was écht een supertoffe man! Zo gewoon, heel vriendelijk en altijd vrolijk.

En ik vind het belachelijk dat iedereen zegt dat hij het succes van meisjes met rode haren nooit heeft weten te evenaren... Waar hij ook kwam, iedereen ging uit z'n dak!

Arne bedankt!
Ontzettend triest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')