Bron?quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef de_boswachter het volgende:
UPDATE 18:11
-----------------
Schijnt zich opgehangen te hebben
Als megapiraat zijnde had ik me dan ook in het krokedillenbassin van een dierentuin gegooid.
Bronnen zullen me zsm beamen.quote:
,,hij heeft het eeuwige verkozen boven het heden''quote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge...
Ik had overigens een heel ander beeld van hem toen ik de naam eerst las. Ik haal veel van dat soort eendagsvliegen nog wel eens door elkaar.
Ben nu trouwens wel benieuwd of het zelfmoord was of niet. Niet dat dat er iets toe doet, maar de originele bewoording van zijn manager klinken nogdigen uit tot speculatie.
Zo , stoer zegquote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ken je de mop van Arne Jansen die belde met zijn management ?
OPGEHANGEN
Ik had ook een ander beeld van hem. Ik dacht aan zo'n zonnebankbruine feestvierende krullenbol.quote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had overigens een heel ander beeld van hem toen ik de naam eerst las. Ik haal veel van dat soort eendagsvliegen nog wel eens door elkaar.
Erg genoeg voor vrienden en familie.quote:
Dude.quote:Op maandag 10 december 2007 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Kennelijk nooit kunnen verkroppen dat er maar geen hits meer wilden komen en het publiek niet echt (meer) op hem zat te wachten. Tenminste, dat neem ik maar even aan.
Nooit geweten dat 'megapiraat' een identiteit was, maar soms vraag ik me wel eens af in wat voor een wereld ik leef.quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg genoeg voor vrienden en familie.
Maar een traan en een lach is wat wij als megapiraten willen. Vandaar dit flauwe mopje
En wie lacht er dan om jou grapje??? Helemaal niemand , respectloze kutpuberquote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg genoeg voor vrienden en familie.
Maar een traan en een lach is wat wij als megapiraten willen. Vandaar dit flauwe mopje
Megapiraten snappen weer niet van drs. P. Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.quote:Op maandag 10 december 2007 18:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 'megapiraat' een identiteit was, maar soms vraag ik me wel eens af in wat voor een wereld ik leef.
Paarlen voor de zwijnen, vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Megapiraten snappen weer niet van drs. P.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Maar ja, ik herlees ieder jaar De Avonden en ik snap best dat de gemiddelde Megapiratenfestivalbezoeker ook gruwt bij die gedachte.quote:Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.[quote]Nou ja, het is natuurlijk wel tragisch dat je nog steeds populair bent vanwege die ene hit, en al 30 jaar probeert om met een ander nummer door te breken. Het Jacques Herb effect, zeg maar.
[quote]
Eerlijk gezegd lijkt het me genoeg reden om heel depressief te worden als je op die piratenfestivals op moet treden,
Want?quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.
Ja precies, beetje slordig van de manager.quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.
Als het geen zelfmoord is, dan heeft de manager wel rare dingen gezegd. Misschien dat Houniet later meer weet.
zoiets speelt meestal al maanden in de kop, aantal jaar terug met een klasgenoot ook zoiets dergelijks meegemaakt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Heeft zich opgehangen hoor ik via een maat van me die Arne goed kende. Ook hij heeft geen idee waarom hij zich heeft opgehangen, want toen hij hem 6 december sprak leek er niets aan de hand te zijjn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |