quote:Zanger Arne Jansen overleden
RIJSWIJK (ANP) - De zanger Arne Jansen, vertolker van de hit Meisjes Met Rode Haren, is maandag in zijn woonplaats Silvolde overleden. Dat maakte zijn manager Menno Muis bekend. Jansen is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak zei Muis: ,,hij heeft het eeuwige verkozen boven het heden''.
Jansen scoorde nooit meer zo'n grote hit als Meisjes Met Rode Haren, maar gaf nog wel regelmatig concerten door heel Nederland. Hij noemde zichzelf altijd een 'rasartiest'. ,,Ik ben wie ik ben. Wie hoog vliegt, kan diep vallen. Ik heb een vonk met mijn publiek. Ik ben een mensen-mens.''
Ik snap hem niet.quote:ver de doodsoorzaak zei Muis: ,,hij heeft het eeuwige verkozen boven het heden''.
kan jij ook niets aan doen. ik ben net thuis van een 4 daags weekend weg. vandaar dat ik nog niets gehoord hebquote:Op maandag 10 december 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Sorry Houniet, is wel erg bruut om het zo te horen.
Hier in het oosten en noorden van het land, was hij nog altijd behoorlijk actief. Op elk piratenfestijn was hij aanwezig, en ook bij de tv oost trad hij regelmatig op. Hij kwam op mij altijd ontzettend positief over, dus die hele zelfmoord verbaast mij heel erg.quote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
56 jaar, voor een eendagsvlieg wel lang.
Heb je verder nooit meer wat van gehoord.
RIP![]()
RIP.quote:Meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Meisjes met rooie haren, kunnen je zeggen wat liefde is
Ja, ja, ja, meisjes met rooie haren, kunnen je zeggen, als je ze kent
Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent
Toen ik daar lag op mijn balkon
Zag ik haar liggen in de zon
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar het mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, kunnen je zeggen, als je ze kent
Die mooie tijd ging snel voorbij
Het lag aan haar en echt niet aan mij
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Ja, ja, ja, meisjes met rooie haren, kunnen je zeggen, als je ze kent
ja,ja,ja, meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Ah, ok, het staat ook in de TT zie ik nu.quote:Op maandag 10 december 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
= hij heeft zichzelf van het leven beroofd, nette omschrijving voor zelfdoding.
Dat zelfmoord verhaal schijnt dus nog onzeker te zijn.quote:Zanger Arne Jansen (56) overleden
Arne Jansen is maandagmiddag overleden. Hij was de zanger van 'Meisjes met rode haren' en 'Zeven brieven', dat later door Frans Bauer en Marianne Weber werd gecoverd. De laatste jaren was hij vooral actief in het schnabbelcircuit.
Alwies Jansen, zoals de zanger eigenlijk heet, is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak wil zijn manager vooralsnog geen uitspraak doen.
Volgens mij gebaseerd op de uitspraak 'Hij koos het eeuwige boven het heden', wat later in die berichten weer is teruggedraaid. Dat hoeft natuurlijk ook niet op zelfmoord te slaan. Het kan ook gewoon betekenen dat hij aan iets is overleden, en er een religieus tintje aangeeft.quote:Op maandag 10 december 2007 17:33 schreef soylent het volgende:
Bron voor die zelfmoord? [ afbeelding ]
Zijn manager blijkbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 17:33 schreef soylent het volgende:
Bron voor die zelfmoord? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rust in vrede
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Bron?quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef de_boswachter het volgende:
UPDATE 18:11
-----------------
Schijnt zich opgehangen te hebben
Als megapiraat zijnde had ik me dan ook in het krokedillenbassin van een dierentuin gegooid.
Bronnen zullen me zsm beamen.quote:
,,hij heeft het eeuwige verkozen boven het heden''quote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge...
Ik had overigens een heel ander beeld van hem toen ik de naam eerst las. Ik haal veel van dat soort eendagsvliegen nog wel eens door elkaar.
Ben nu trouwens wel benieuwd of het zelfmoord was of niet. Niet dat dat er iets toe doet, maar de originele bewoording van zijn manager klinken nogdigen uit tot speculatie.
Zo , stoer zegquote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ken je de mop van Arne Jansen die belde met zijn management ?
OPGEHANGEN
Ik had ook een ander beeld van hem. Ik dacht aan zo'n zonnebankbruine feestvierende krullenbol.quote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had overigens een heel ander beeld van hem toen ik de naam eerst las. Ik haal veel van dat soort eendagsvliegen nog wel eens door elkaar.
Erg genoeg voor vrienden en familie.quote:
Dude.quote:Op maandag 10 december 2007 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Kennelijk nooit kunnen verkroppen dat er maar geen hits meer wilden komen en het publiek niet echt (meer) op hem zat te wachten. Tenminste, dat neem ik maar even aan.
Nooit geweten dat 'megapiraat' een identiteit was, maar soms vraag ik me wel eens af in wat voor een wereld ik leef.quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg genoeg voor vrienden en familie.
Maar een traan en een lach is wat wij als megapiraten willen. Vandaar dit flauwe mopje
En wie lacht er dan om jou grapje??? Helemaal niemand , respectloze kutpuberquote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg genoeg voor vrienden en familie.
Maar een traan en een lach is wat wij als megapiraten willen. Vandaar dit flauwe mopje
Megapiraten snappen weer niet van drs. P. Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.quote:Op maandag 10 december 2007 18:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 'megapiraat' een identiteit was, maar soms vraag ik me wel eens af in wat voor een wereld ik leef.
Paarlen voor de zwijnen, vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Megapiraten snappen weer niet van drs. P.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Maar ja, ik herlees ieder jaar De Avonden en ik snap best dat de gemiddelde Megapiratenfestivalbezoeker ook gruwt bij die gedachte.quote:Ik wist ook niet dat deze man nog zo populair was.[quote]Nou ja, het is natuurlijk wel tragisch dat je nog steeds populair bent vanwege die ene hit, en al 30 jaar probeert om met een ander nummer door te breken. Het Jacques Herb effect, zeg maar.
[quote]
Eerlijk gezegd lijkt het me genoeg reden om heel depressief te worden als je op die piratenfestivals op moet treden,
Want?quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.
Ja precies, beetje slordig van de manager.quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Blijft altijd gissen met zelfmoord - moesten we maar niet doen.
Als het geen zelfmoord is, dan heeft de manager wel rare dingen gezegd. Misschien dat Houniet later meer weet.
zoiets speelt meestal al maanden in de kop, aantal jaar terug met een klasgenoot ook zoiets dergelijks meegemaakt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Heeft zich opgehangen hoor ik via een maat van me die Arne goed kende. Ook hij heeft geen idee waarom hij zich heeft opgehangen, want toen hij hem 6 december sprak leek er niets aan de hand te zijjn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |