Neh, dat is ook weer een beetje te.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
In 013 hebben ze met enige regelmaat een metal-quiz. Iets voor jou?
Volgens mij heeft Fok er een popquizzer bijgekregenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Is u lid van een van de Fok! teams, of is er nu nog een team met een Fokker bijgekomen?
Nee en ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Is u lid van een van de Fok! teams, of is er nu nog een team met een Fokker bijgekomen?
Hun eigen website blinkt ook niet uit van actualiteit...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef Berkery het volgende:
Als je 'Nationale popquiz 2007' intikt in google staat dit topic inmiddels op 1
quote:Popquiz Agenda
mail je tip voor de popquiz agenda naar de webmaster
Datum Plaats Omschrijving
11 februari 2007 Amstelveen De 8ste kakkerlakken muziekkwis (Editie Nederland) in P60
Aanvang:14:00 uur
Inschrijfgeld: 16 euro per team (max. 4 personen)
Inlichtingen en inschrijven: kakkerlakken@skynet.be
9 maart 2007 Tuk Lokatie: Café De Karre, Tukseweg 186, 8334 RX Tuk
Aanvang: 20:00 uur
Info: www.dekarre.nl / info@dekarre.nl / 0521 - 515393
22 april 2007 Den Helder De 12e Pop in de Kop
Info: www.popindekop.nl
Ik ken het: ik zag ook graag iets meer metal in een gewone muziekquiz, een specifieke metalquiz is weer te.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, dat is ook weer een beetje te.
Ja, ik mis ook wel een open vragen rondequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:04 schreef Mark het volgende:
En ik zou graag eens wat meer triviale weetjes willen spuien met zo'n quiz, altijd maar weer die geluidsfragmenten
Checkquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik voel hier een alternatieve nationale muziekquiz ontstaan.....
Ah. Welkom op Fok!quote:
Voorheen zaten er bij sommige fragmenten nog wel eens triviavragen en je had ook nog een aantal keer de Puzzel met triviavragen, maar de laatste paar keer hebben ze de triviakennis in een themaronde verwerkt (hoeveel leden in de band idd, uit welk land komen de leden, welk ander bandlid dan de zanger zingt het nummer, stukje tekst invullen) Daarnaast sloegen de thema's ook vaak op muziekkennis (namen van podia of labels in de titels/uitvoerenden). Ik vind dat persoonlijk wel een leuker principe. Maar ik luister ook liever muziek dan dat ik erover moet schrijven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik mis ook wel een open vragen ronde
Nou doen ze vaak wel een foto ronde of iets extra's bij de fragmenten (bv aangeven of een band uit 1, 2, of 3 mensen bestaat) maar de trivia zoals wij die doen hebben ze nooit.
Eentje met echt niet-virtueel intermenselijk contact.................en bier uiteraard.quote:
Een echte date met een 'bekende' van Internet valt vaak tegen, zeggen ze altijd.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eentje met echt niet-virtueel intermenselijk contact.................en bier uiteraard.
Valt heel vaak ook niet tegen hoor...... kan zelfs leiden tot een huwelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte date met een 'bekende' van Internet valt vaak tegen, zeggen ze altijd.
Zondag doe ik dan ook een bivakmuts op, niet schrikken...
Bier kan je toch naar eigen believen consumeren, ongeacht waar je bent?
't Is dan ook voor iedereen, niet alleen voor ons wereldvreemde muziekautisten van trivia.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte date met een 'bekende' van Internet valt vaak tegen, zeggen ze altijd.
Zondag doe ik dan ook een bivakmuts op, niet schrikken...
Zwak lullen tegen je monitor is ook niet echt lachen natuurlijk.quote:Bier kan je toch naar eigen believen consumeren, ongeacht waar je bent?
Nog enger...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Is dan ook voor iedereen, niet alleen voor ons wereldvreemde muziekautisten van trivia.
Maar niemand heeft last van je gebral en als je genoeg gezopen hebt, zal een lach-kick misschien je deel zijn...quote:Zwak lullen tegen je monitor is ook niet echt lachen natuurlijk.
Bij nader inzien: wie doet er mee met een muziektrivia-lanparty?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog enger...![]()
[..]
Maar niemand heeft last van je gebral en als je genoeg gezopen hebt, zal een lach-kick misschien je deel zijn...
We kunnen ook gaan triviaën in Second Lifequote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij nader inzien: wie doet er mee met een muziektrivia-lanparty?
Ik ben al getrouwd, dank je voor het aanzoek...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Valt heel vaak ook niet tegen hoor...... kan zelfs leiden tot een huwelijk
En dat ik dan virtueel winquote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan triviaën in Second Life
Je zegt zelf al dat je vraag 'misschien wat ver gezocht is', ik kan jouw hersenkronkels in ieder geval niet volgen...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef ranja het volgende:
doe eerst hier maar eens triviaen, er reageert niemand meer op mijn vraag
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd, dank je voor het aanzoek...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:58 schreef peaceman het volgende:
Ons team heet F.O.K. Computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |