Checkquote:Op maandag 10 december 2007 13:43 schreef bukgeit het volgende:
Wie wordt de opvolger van user newbiedoobiedoo en zijn team Stop Making Senseo....?
Dank je...quote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef bigshadow het volgende:
Ik wens alle fokkers en trivia-ers veel succes daar.
de 2e keer... We waren in 2005 toch 10e?quote:Op maandag 10 december 2007 18:39 schreef bukgeit het volgende:
Wij proberen dit jaar voor het eerst een top 10-klassering te behalen.
net nietquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef ranja het volgende:
[..]
de 2e keer... We waren in 2005 toch 10e?
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
btw, jullie zijn officieel/officieus 11e geworden vanwege iets verder naast de gegokte score dan het andere team met dezelfde score..ofzo...
Hm, ga ik voor niks mee.......quote:Op maandag 10 december 2007 20:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus geen echte obscure artiesten.
Ok, we gaan voor top 5quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik luister het hele jaar al Arrow Classic rock
We hebben tafel 38.quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef cafca het volgende:
Nee, ik weet het. Ik heb een aantal vragen van vorig jaar doorgenomen, best leuk. Ik verwacth niet teveel, ben benieuwd hoever we kunnen komen. Ik gok op de bovenste helft
Diaan is onze reserve... Maar ons team bestaat in principe uit: Cafca, Gambolputty, TSE en ondergetekende.quote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef bukgeit het volgende:
Doet Diaan ook mee?
Bedenk goed dat die reserve niet bij jullie aan tafel mag zitten: daar zijn ze streng op. Misschien kan Diaan zich aansluiten bij een incompleet team, want anders heeft ze niets te doen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan is onze reserve... Maar ons team bestaat in principe uit: Cafca, Gambolputty, TSE en ondergetekende.
Zou ook geen succes zijn, denk ik....quote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef bukgeit het volgende:
Doet Diaan ook mee?
Dat wisten we... ik kan/mag toch wel ergens anders zitten en meeluisteren?quote:Op maandag 10 december 2007 22:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bedenk goed dat die reserve niet bij jullie aan tafel mag zitten: daar zijn ze streng op. Misschien kan Diaan zich aansluiten bij een incompleet team, want anders heeft ze niets te doen.
Nou, reken niet op veel plaats: de zaal staat vol met tafels en stoelen. Het is geen publieksevenement.quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wisten we... ik kan/mag toch wel ergens anders zitten en meeluisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |