Volgens de commentator van Langs de Lijn was het puur ongeluk, die trappende beweging. Hij werd vastgehouden, viel en raakte per ongeluk de tegenstander.quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
Olsson, wat een onprofessionele idioot. Tegen VVV ging het maar net goed, maar nu heeft 'ie zijn rode prent mooi te pakken.
Wacht idd. maar even op die beelden want het was gewoon een hele smerige overtreding.quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens de commentator van Langs de Lijn was het puur ongeluk, die trappende beweging. Hij werd vastgehouden, viel en raakte per ongeluk de tegenstander.
Nou heb ik de beelden niet gezien overigens, maar toch..
quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
Been moet zijn spelers eens opvoeden.
Beide kaarten terecht.
Been is zelf zo een type dat iemand onderuit schopt uit frustratie. Liep vroeger wel eens mee met de hooligans van Feijenoord.quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
Been moet zijn spelers eens opvoeden.
Beide kaarten terecht.
Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )quote:Op maandag 31 december 2007 20:23 schreef -J-D- het volgende:
Jonas Olsson en Lorenzo Davids zullen de komende wedstrijden aan zich voorbij moeten laten gaan. Beide spelers ontvingen gisteren in de wedstrijd tegen Willem II een rode kaart van scheidsrechter Van Boekel. Olsson werd voor 4 wedstrijden uitgesloten, Davids voor 4 wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Beide spelers hebben de straf gesccepteerd.
Olsson mag nu wel verkocht worden
Waar haal je dat bedrag vandaan? Wat is jouw bron?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )
Met 6 miel bedoel je 6 miljoen mag ik hopen? (miel = 1000)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )
ja dat bedoel ik idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met 6 miel bedoel je 6 miljoen mag ik hopen? (miel = 1000)
hoorde het gister van een nec-fan , wellicht was het om me te stangen daarom was men vraag of een van jullie er hier meer van wist.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waar haal je dat bedrag vandaan? Wat is jouw bron?
Ik denk dat het zonder Jonas gewoon een degradatieplek was geweest. Zonder hem pak je geen punt bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:40 schreef EKterror het volgende:
Voor 6 mln zowiezo. En trouwens, ik ben er niet zo zeker van dat we met Olsson niet degraderen, hij heeft dit seizoen nog alles gespeeld behalve Feyenoord, en toch staan we in degradatiegevaar. Niet dat ik overigens de schijn wil wekken dat het aan Jonas ligt, hij is een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. Extra zuur daarom zo'n dikke schorsing.
als iemand mij nog niet heeft kunnen overtuigen in die paar jaar eredivisie is het Ricky vd Bergh wel.. die heeft het bij sparta, rkc en heracles totaal niet laten zien (op eredivisie niveau)..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hersi is een broodvoetballer pur sang. Daar win je de oorlog niet mee (lees: strijd tegen degradatie) tenzij het een mooie zondagmiddag is.
Doe dan een ricky vd bergh die op ee zijspoor is beland in Almelo.
Denk dat die eenmalige 1 miljoen wel op te hoesten is, maar het salaris zal een groter probleem zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:36 schreef endr0me het volgende:
[..]
als iemand mij nog niet heeft kunnen overtuigen in die paar jaar eredivisie is het Ricky vd Bergh wel.. die heeft het bij sparta, rkc en heracles totaal niet laten zien (op eredivisie niveau)..
ik vind Jones wel 1 miljoen waard hoor.. maarja als het geld er niet is, dan is het er niet
Daar was je snel klaar mee zekerquote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef RayMania het volgende:
Op verzoek van -J-D-, alle doelpunten van NEC tot nu toe.
17-08-2007 [ afbeelding ] Jhon van Beukering (NEC - Roda JC) 1-0
30-09-2007 [ afbeelding ] Rutger Worm (NEC - Willem II) 1-0
28-10-2007 [ afbeelding ] Youssef El-Akchaoui (NEC - FC Groningen) 1-0
28-10-2007 [ afbeelding ] Lorenzo Davids (NEC - FC Groningen) 2-1
28-10-2007 [ afbeelding ] Jhon van Beukering (NEC - FC Groningen) 3-1
28-10-2007 [ afbeelding ] Jonas Olsson (NEC - FC Groningen) 4-1
28-10-2007 [ afbeelding ] Jhon van Beukering (NEC - FC Groningen) 5-1
09-11-2007 [ afbeelding ] Jhon van Beukering (NEC - Heracles Almelo) 1-0
09-11-2007 [ afbeelding ] Jeremain Lens (NEC - Heracles Almelo) 2-0
09-11-2007 [ afbeelding ] Muslu Nalbantoglu (NEC - Heracles Almelo) 3-0
25-11-2007 [ afbeelding ] Jonas Olsson (FC Utrecht - NEC) 0-1
25-11-2007 [ afbeelding ] Lorenzo Davids (FC Utrecht - NEC) 2-2
15-12-2007 [ afbeelding ] Youssef El-Akchaoui (De Graafschap - NEC) 1-1
26-12-2007 [ afbeelding ] Tim Janssen (NEC - VVV-Venlo) 1-0
26-12-2007 [ afbeelding ] Tim Janssen (NEC - VVV-Venlo) 2-0
[ afbeelding ] = Schot, intikker.
[ afbeelding ] = Kopbal.
[ afbeelding ] = Vrije Trap.
[ afbeelding ] = Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo).
[ afbeelding ] = Afstandschot.
[ afbeelding ] = Strafschop.
[ afbeelding ] = Eigen Doelpunt.
-J-D- vroeg het aan mij om 19:16quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Daar was je snel klaar mee zekermaar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |