abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55486391
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:17 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

dat is toch juist goed? dat was de kampioen van de zondaghoofdklasses, dus dat is het niveau van de eerste divisie, ik schat middenmoot. de meeste antilliaanse spelers waren over het algemeen altijd spelers uit Curaçao waar niet eens een competitie op het hoofdklasse niveau is.
Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.
  zondag 23 december 2007 @ 14:39:36 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55490332
Nou, tegen een compleet NEC had ik het nog moeten zien, eerste helft ging gelijk op. Daarna jammer genoeg foutje van Davids en dan is het afgelopen, met name omdat we gewoon teveel basisklanten/aanvallers misten. Luinge helpt dan ook niet veel
Verder opvallend: El Ak, die Slory in zijn broekzak had (is dat een international?? Geef dan El Ak maar eens een kans...) en jammer dat Vadocs er af moest, hopelijk niets ernstigs.
En natuurlijk mocht Nicky H. invallen: kon hij ook eens als winnaar van het veld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55494404
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
Nou, tegen een compleet NEC had ik het nog moeten zien, eerste helft ging gelijk op. Daarna jammer genoeg foutje van Davids en dan is het afgelopen, met name omdat we gewoon teveel basisklanten/aanvallers misten. Luinge helpt dan ook niet veel
Verder opvallend: El Ak, die Slory in zijn broekzak had (is dat een international?? Geef dan El Ak maar eens een kans...) en jammer dat Vadocs er af moest, hopelijk niets ernstigs.
En natuurlijk mocht Nicky H. invallen: kon hij ook eens als winnaar van het veld
Die foutjes van Davids beginnen me wel een beetje te irriteren. Zowiezo al die te korte passjes vandaag, met name de tweede helft, was zwaar irritant. Het ziet er af en toe leuk uit maar het is zo rendementloos.

Verder natuurlijk kutuitslagen met VVV en Excelsior, degradatiegevaar wordt steeds groter.....
pi_55494599
NEC schat ik toch wel een stuk hoger in dan de meeste clubs onderin. Maar blijkbaar kunnen ze ondanks best goed voetbal iedere keer weer geen overwinning afdwingen.
pi_55494753
Overigens goed van Been dat hij van Brakel in de basis zette, in die jongen zie ik wel toekomst. Meer dan in Worm bijvoorbeeld. (wát een drama weer vandaag)
pi_55503751
Worm en Lens, drama..

Brakel Davids Vadocz Kivuvu, Wisgerhof prima..

El-Ak staat heel het seizoen al lekker te ballen (merkt ook dat hij gewaardeert word door de supporters) en Saidi heeft wat mij betreft een basisplaats..

Woensdag word erop of eronder!
Brett Holman
pi_55504457
Inderdaad. Van VVV moet gewonnen worden. Anders is degradatie niet eens zo onrealistisch. Leuke wedstrijd erna trouwens, Willem II uit. Hopelijk gewoon 6 punten zoals het zou moeten zijn.
pi_55507728
NEC heeft potentieel een goed team. Het is nog jong, kan alleen maar beter worden. Moeten zij en Been natuurlijk wel de tijd krijgen van de supporters en het bestuur. Al geloof ik dat dat niet zo een probleem is...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55509662
De blessures zijn het probleem. Nu Vadocz verdorie ook weer een hamstringblessure. Gelukkig Jonas weer terug woensdag.
pi_55530358
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.
Moord op Imaç.... Heeft ze de beste spelers gekost, die zijn vrijwel allemaal verkast. En Lennox Mauris is oud-prof, heeft nog in Schotland gespeeld, maar is ook vaak betrokken bij opstootjes. Maar goed, dat is offtopic.
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef endr0me het volgende:
Maar die van der Velden heeft dus wel wat scorend vermogen als ik eerdere posts lees? kom er maar niet aan toe om de Jupiler league te volgen
Ja, scorend vermogen zat. Ook goed in voorzetten achter het standbeen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55551148
....................................................................................................................................
pi_55551358
Sjongejonge...

Weer een doelpunt door dom balverlies op het middenveld, dat dan ook weer die enorme terugval het laatste halfuur teweegbrengt. Je ziet het op een gegeven moment gewoon aankomen.
Opzich ook weer slim gespeeld van VVV. NEC speelt al de hele wedstrijd erg fel en zodra de ploeg leeg zat, kwamen er 3 verse spitsen van VVV in, dat resulteert dan weer in de twee doelpunten.

Maargoed, het had eigenlijk al 3-0 of 4-0 moeten staan. Wat een kansen weer van Lens en Holman die er in de eerste helft niet in gaan.
Ik heb me ook wel geïrriteerd aan Saidi. Komt constant langs zijn man en is dreigend maar doet er geen hol mee. Ook in de slotfase weer. Speel die bal eens op tijd af of schiet gewoon een hard!

Erg jammer weer dit, en deze verloren twee punten kunnen nog heel duur gaan worden aan het einde van het seizoen...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55551443
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.

Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
pi_55551476
Wat een domper
  woensdag 26 december 2007 @ 14:50:19 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55551834
Het blijven Duitsers natuurlijk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_55552135
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.

is het hele seizoen al hun beste speler. zonder hem zouden ze onderaan staan. maar goed, wel irritant ja... blijkbaar (heb de wedstrijd zelf niet gezien) was dat gelul vandaag alleen gebaseerd op de interesse die een paar clubs in hem zouden hebben de afgelopen week.
pi_55552275
En weer hetzelfde verhaal. Weer zéér matig omgesprongen met de kansen; vooral die bal van Davids moet gewoon erin. Nu moet het maar in Tilburg gebeuren, zondag.

Was trouwens nog druk voor de hoofdingang; diverse supporters kwamen verhaal halen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55552338
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55552353
NEC heeft gewoon een té jonge ploeg en té weinig scorend vermogen. Dan krijg je gewoon een heel wisselvallige ploeg. Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het seizoen wordt gewoon heel erg moeilijk op deze manier.

Het enige dat NEC kan doen is wat ervaring aantrekken in de winterstop. Wie? Dat is een hele goede vraag.
pi_55552782
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
NEC heeft gewoon een té jonge ploeg en té weinig scorend vermogen. Dan krijg je gewoon een heel wisselvallige ploeg. Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het seizoen wordt gewoon heel erg moeilijk op deze manier.

Het enige dat NEC kan doen is wat ervaring aantrekken in de winterstop. Wie? Dat is een hele goede vraag.
Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.
pi_55553784
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.
Ik had het over het gehele seizoen tot nu toe. Toevallig scoren ze nu twee keer (en dat hadden er veel meer moeten zijn), maar structureel scoren ze te weinig.
  woensdag 26 december 2007 @ 22:46:14 #72
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55561171
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:03 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Was trouwens nog druk voor de hoofdingang; diverse supporters kwamen verhaal halen.
Vond het een beetje sneu en overtrokken
Dommage arachide-fromage
  donderdag 27 december 2007 @ 11:25:27 #73
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55568384
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:

Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouw ben alleen bang dat die niet lang meer in Nijmegen blijft
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55569078
Doet Been het niet goed of ligt het aan heel wat anders? Het gebrek aan ervaring bijvoorbeeld?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55569105
Ze maken de kansen niet af, het elftal zit best aardig in elkaar volgens mij.
That's all folks!
pi_55569153
Misschien moet Been wel vrezen voor de Nieuwjaarsreceptie.
pi_55569825
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouw ben alleen bang dat die niet lang meer in Nijmegen blijft
Hij was ook architect van de 2-2. Kut ventje om te verdedigen.

Holman vind ik echt een toffe spelert.
pi_55572434
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:58 schreef Happel het volgende:
Doet Been het niet goed of ligt het aan heel wat anders? Het gebrek aan ervaring bijvoorbeeld?
Opzich vind ik Been niet zo heel erg veel te verwijten. NEC heeft best goed voetbal laten zien. Het probleem is alleen dat het een veelste jonge ploeg is voor de eredivisie. Dat brengt grote wisselvalligheid met zich mee, zoals gisteren dus op het veld te zien was. Er moet routine aangetrokken worden, maar NEC komt, door slecht beleid, niet echt om in de centen. dat is ook weer de reden dat het zo'n jonge ploeg is.

En ze scoren natuurlijk veelste weinig.

NEC heeft het zichzelf trouwens ook nog eens extra moeilijk gemaakt door Been een contractverlenging te laten tekeken twee maanden terug. Toen stond de ploeg er al niet florisant voor, en kon je al vraagtekens zetten bij de verlenging, maar nu is de situatie helemaal moeilijk geworden. Knikker je hem er nu uit (en vaak is dat de enige oplossing, terecht of onterecht), dan kost dat klauwen met geld. Geld dat NEC eigenlijk al niet heeft.
pi_55574930
Die kans die Davids gewoon over de goal knalt, dat is toch ook als trainer om gek van te worden. En zo'n Tim Janssen, dat was een risicovolle aankoop die er vooralsnog niet uit lijkt te komen.

El-Akchaoui die met rechts scoort (want Janssen jatte die goal), moet niet gekker worden trouwens!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55576140
Ik heb wel vertrouwen in Janssen hoor, staat voor het eerst een hele wedstrijd op zn plek en scoort gewoon 2 keer. Hij werd door de Gelderlander ook als beste beoordeelt en daar ben ik het mee eens, hij was telkens goed aanspeelbaar en kaatste steeds goed terug naar 't middenveld.

Tis dat Davids op de belangrijke momenten het niet heeft, maar als je een hele wedstrijd pakt is hij o zo belangrijk op het middenveld.
Brett Holman
  vrijdag 28 december 2007 @ 06:00:45 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55594429
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Knikker je hem er nu uit (en vaak is dat de enige oplossing, terecht of onterecht),
Trainer eruitgooien heeft zelden effect.
Dommage arachide-fromage
pi_55599198
In dit geval misschien wel. Hij is degene die de ploeg moet motiveren. Blijkbaar lukt hem dat niet.
pi_55601821
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 06:00 schreef Mark het volgende:

[..]

Trainer eruitgooien heeft zelden effect.
Mee eens, maar zo doorgaan ook niet.

Feit is wel dat Been veel (aanvallende) spelers niet in vorm kan krijgen, zowel Janssen, Holman, van Beukering en Lens zijn de ene keer wel redelijk en de andere keer weer shit. Los van de blessures van hen. Ook de medische staf mag wel eens goed ge-evalueerd worden: hoe ontstaan al die blessures? En wat is er in godsnaam met Van den Boogaard aan de hand?

Positief is dat Otten weer aan het meetrainen is, maar juist op zijn positie zit het nog wel ok nu.
pi_55619694
Als Been echt Lens in de basis laat staan dan begint mijn vertrouwen in hem ook wel af te brokkelen..
Brett Holman
  zaterdag 29 december 2007 @ 10:59:42 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55619832
Tja, maar wie dan? Lens is potentieel een van de beste spitsen die we hebben.

En hoe kan het verkeren? Op weg naar het stadion hoorde ik mensen vol lof over Denneboom praten, terwijl je die vorig seizoen ook wedstrijden lang niet zag.
Dommage arachide-fromage
pi_55621507
Nouja als ik de laatste 3 wedstrijden bekijk heeft Lens echt zo ongelooflijk slecht gespeeld.

Het is zo dat het zo werkt in het voetbal, maar Lens heeft het gewoon niet. Beerens bijvoorbeeld zag je op het einde dat er echt potentie inzat, dat heb ik bij Lens echt nog niet gezien. Zijn invalbeurten bij AZ vorig seizoen waren ook allesbehalve overtuigend.

als het aan mij zou liggen:

muslu wisgerhof olsson el-ak
davids
kivuvu van brakel / worm (bij gebrek aan beter)
holman
janssen/beukering saidi (hangend op de vleugel)
Brett Holman
pi_55627553
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:
Als Been echt Lens in de basis laat staan dan begint mijn vertrouwen in hem ook wel af te brokkelen..
Je kunt je vertrouwen in Been houden, volgens tv gelderland wordt de opstelling morgen zo:

Muslu Peter Jonas El Ak
Kivuvu Worm Holman Davids
Janssen van Beukering

Als hij nu nog Worm vervangt voor Van Brakel, krijg je de opstelling die ik graag zou zien.
pi_55653081
Zucht, 1-0 achter.
Dat wordt echt degraderen.
pi_55654015
Ik zeg jaren-80 stijl degraderen, maar wel die beker pakken. Hoewel we toen tweede werden...
pi_55654730
pi_55655147
En nog een rode kaart voor Olsson. Waar gaat dit heen?
pi_55655381
Naar onderen

"Terwijl we toch zoveel talent hebben"
pi_55655545
On-ge-looflijk

Hoe kunnen ze zich zo laten inpakken. Waardeloos.

Olsson, wat een onprofessionele idioot. Tegen VVV ging het maar net goed, maar nu heeft 'ie zijn rode prent mooi te pakken.
Over de rode kaart van Davids kan je discussiëren, zeker omdat de scheids 5 minuten daarvoor ook al rood getrokken heeft.

Maargoed, dit is dus een wedstrijd tegen de nummer laatst. Je dwingt NIKS af en speelt bijna alleen maar de lange bal. NEC is nu gewoon een regelrechte degradatiekandidaat.
pi_55655626
en 3333333333-0

Jupiler League
pi_55655649
Ja, die derde kon er ook nog wel bij.
pi_55655661
Been rot op!
pi_55655801
Hoe vernederend. Willem II haalt Vorntoren of zo van het veld en laat niemand terugkomen omdat de wissels op zijn
pi_55655803
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik zeg jaren-80 stijl degraderen, maar wel die beker pakken. Hoewel we toen tweede werden...
Inderdaad. Laat ze maar eerst maar eens proberen een beker te pakken.
pi_55655896
Tellen de rode kaarten ook in de beker?
pi_55656389
Diep triest..

volgens de trouwe honden gaat er zometeen een persconferentie komen die los staat van de wedstrijd.. ik ben benieuwd..
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')