Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.quote:Op zondag 23 december 2007 11:17 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
dat is toch juist goed? dat was de kampioen van de zondaghoofdklasses, dus dat is het niveau van de eerste divisie, ik schat middenmoot. de meeste antilliaanse spelers waren over het algemeen altijd spelers uit Curaçao waar niet eens een competitie op het hoofdklasse niveau is.
Die foutjes van Davids beginnen me wel een beetje te irriteren. Zowiezo al die te korte passjes vandaag, met name de tweede helft, was zwaar irritant. Het ziet er af en toe leuk uit maar het is zo rendementloos.quote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
Nou, tegen een compleet NEC had ik het nog moeten zien, eerste helft ging gelijk op. Daarna jammer genoeg foutje van Davids en dan is het afgelopen, met name omdat we gewoon teveel basisklanten/aanvallers misten. Luinge helpt dan ook niet veel
Verder opvallend: El Ak, die Slory in zijn broekzak had (is dat een international?? Geef dan El Ak maar eens een kans...) en jammer dat Vadocs er af moest, hopelijk niets ernstigs.
En natuurlijk mocht Nicky H. invallen: kon hij ook eens als winnaar van het veld
Moord op Imaç.... Heeft ze de beste spelers gekost, die zijn vrijwel allemaal verkast. En Lennox Mauris is oud-prof, heeft nog in Schotland gespeeld, maar is ook vaak betrokken bij opstootjes. Maar goed, dat is offtopic.quote:Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.
Ja, scorend vermogen zat. Ook goed in voorzetten achter het standbeen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef endr0me het volgende:
Maar die van der Velden heeft dus wel wat scorend vermogen als ik eerdere posts lees? kom er maar niet aan toe om de Jupiler league te volgen
is het hele seizoen al hun beste speler. zonder hem zouden ze onderaan staan. maar goed, wel irritant ja... blijkbaar (heb de wedstrijd zelf niet gezien) was dat gelul vandaag alleen gebaseerd op de interesse die een paar clubs in hem zouden hebben de afgelopen week.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.
Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
NEC heeft gewoon een té jonge ploeg en té weinig scorend vermogen. Dan krijg je gewoon een heel wisselvallige ploeg. Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het seizoen wordt gewoon heel erg moeilijk op deze manier.
Het enige dat NEC kan doen is wat ervaring aantrekken in de winterstop. Wie? Dat is een hele goede vraag.
Ik had het over het gehele seizoen tot nu toe. Toevallig scoren ze nu twee keer (en dat hadden er veel meer moeten zijn), maar structureel scoren ze te weinig.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.
Vond het een beetje sneu en overtrokkenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:03 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Was trouwens nog druk voor de hoofdingang; diverse supporters kwamen verhaal halen.
Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouwquote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.
Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
Hij was ook architect van de 2-2. Kut ventje om te verdedigen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouwben alleen bang dat die niet lang meer in Nijmegen blijft
Opzich vind ik Been niet zo heel erg veel te verwijten. NEC heeft best goed voetbal laten zien. Het probleem is alleen dat het een veelste jonge ploeg is voor de eredivisie. Dat brengt grote wisselvalligheid met zich mee, zoals gisteren dus op het veld te zien was. Er moet routine aangetrokken worden, maar NEC komt, door slecht beleid, niet echt om in de centen. dat is ook weer de reden dat het zo'n jonge ploeg is.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:58 schreef Happel het volgende:
Doet Been het niet goed of ligt het aan heel wat anders? Het gebrek aan ervaring bijvoorbeeld?
Trainer eruitgooien heeft zelden effect.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Knikker je hem er nu uit (en vaak is dat de enige oplossing, terecht of onterecht),
Mee eens, maar zo doorgaan ook niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Trainer eruitgooien heeft zelden effect.
Je kunt je vertrouwen in Been houden, volgens tv gelderland wordt de opstelling morgen zo:quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:
Als Been echt Lens in de basis laat staan dan begint mijn vertrouwen in hem ook wel af te brokkelen..
Inderdaad. Laat ze maar eerst maar eens proberen een beker te pakken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik zeg jaren-80 stijl degraderen, maar wel die beker pakken. Hoewel we toen tweede werden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |