abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55893421
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef M0NTANA het volgende:

Alleen maar geluk kan natuurlijk niet, zelfs Marco van Basten niet.
Dus "allemaal geluk" is een non-argument... Ik ben blij dat jij dat nu eindelijk ook inziet...
quote:
Hij is onterecht aangesteld en ondanks hem zijn de prestaties van Oranje niet eens slecht te noemen,
Montana, een non-argument 100 keer herhalen maakt het echt geen beter argument...
quote:
de goede resultaten verbloemen de staat waarin Oranje dankzij Marco van Basten verkeert.
Dankzij Van Basten waren we op het WK'06 en zijn we op het EK'08... Jouw non-argumenten verbloemen heus niet het feit dat we niét op het WK '02 waren...
quote:
Voor personen zoals jij kan hij niets fout doen, de resultaten zijn goed en waarom zou er dan kritiek zijn?
Wat een onzin weer... Als hij zich niet had gekwalificeert voor het WK'06 of het EK'08 had hij van mij ook op mogen hoepelen... Kritiek vind ik prima, maar het moet wel terechte kritiek zijn en niet alleen maar kritiek om de kritiek, en dan nog eens buiten elke proportie...
quote:
Maar anderen, waaronder ik, kijken wat realistischer naar het spel en naar de toekomst.
Welke toekomst kijk jij precies naar dan? Welk wonderkind met 40 jaar ervaring staat er klaar om het over te nemen en wél kampioen te worden?
quote:
Na drieënhalf jaar is Oranje er niet beter op geworden,
Dát is inderdaad een redelijk argument waar ik alleen tegen in kan brengen dat we dat af zullen moeten wachten... nog een maand of 5 he...
quote:
wat heeft Marco van Basten ons gebracht?
Deelname aan een WK en deelname aan een EK... Wat heeft Van Gaal ons gebracht?
quote:
Wat kunnen we onder zijn leiding bereiken op het EK? Gaat hij zijn voorganger (Dick Advocaat die de halve finale haalde) evenaren?
Dat weet ik net zo min als jij dus, zoals ik al zei, kunnen we dat alleen maar afwachten...
quote:
Natuurlijk is kwalificatie belangrijk, maar eigenlijk begint het dan pas.
Als je je kwalificeert wél... Als je je niet kwalificeert houdt het daar op... Belangrijk punt inderdaad, zeker als je Van Gaal heet...
quote:
Marco van Basten kwalificeert zich tweemaal nagenoeg zonder moeite, maar op het eindtoernooi spelen we niets klaar.
Uhm, fout... Op één na beste groepsfase ooit, in de "groep des doods"... en voor de derde keer, wat er in juni gaat gebeuren kunnen we alleen maar ...
quote:
Dan heb ik liever wat meer moeite tijdens de kwalificatie én prestaties op een eindtoernooi, maar jij vindt alles nu al geslaagd?
de vergelijking was niet met veel moeite of met weinig moeite kwalificeren maar wél of niét kwalificeren... Belangrijk verschil, vind je ook niet?
pi_55893451
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef Tennessee het volgende:
en nu de argumenten op zijn zullen de persoonlijke aanvallen wel niet lang meer op zich laten wachten... komt u maar!
Dat zal wel meevallen denk ik, op deze manier gaat het prima. De discussie is hier trouwens wel steeds hetzelfde; dezelfde argumenten, dezelfde antwoorden, dezelfde vragen. Weinig verandering.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55893491
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen denk ik, op deze manier gaat het prima. De discussie is hier trouwens wel steeds hetzelfde; dezelfde argumenten, dezelfde antwoorden, dezelfde vragen. Weinig verandering.
Zoals ik al zei, kom eens met nieuwe argumenten tegen Van Basten, dan kan ik ze weer eens op een andere manier weerleggen...
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:35:30 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55893685
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, kom eens met nieuwe argumenten tegen Van Basten, dan kan ik ze weer eens op een andere manier weerleggen...
Waarvoor moeten we met nog meer argumenten komen?

De meerderheid van de Nederlandse bevolking is niet tevreden over Marco van Basten, de datum van zijn aftreden (18 juni 2008) is al bekend, voor die datum stopt hij vast niet en de KNVB zal hem ook heus niet ontslaan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55893776
Ik ben het trouwens overal wel mee eens wat Tennesee zegt. Daar is geen speld tussen te krijgen; de beste kwalificatiereeks, twee keer gekwalificeerd, weinig tegengoals, beste WK-poule. Allemaal goede resultaten. Het zou bizar zijn als Van Basten weg moest, eerlijk is eerlijk.

Toch denk ik dat Nederland gaat falen. Waarom? Ik heb geen hoop op een positief resultaat, omdat het spelbeeld, de overtuiging en het aantal doelpunten in de wedstrijden (ook die gewonnen zijn) niet goed was. Tegen kleine landen kun je je dat permiteren, maar niet tegen grote landen die we gaan treffen (Frankrijk, Roemenië en Italië). Nederland heeft al bewezen moeite te hebben met redelijk goede landen (Roemenië 2x, Portugal, vriendschappelijke wedstrijd Italië), en ook veel wedstrijden tegen kleine landen waren niet goed, waarvan je toch mag verwachten dat Nederland (dik) wint (Macedonië (2x gelijk), Albanië, Luxemburg, Slovenië). Mij geeft dat geen hoop, want straks in de zomer is er niet één sterk land (Roemenië in de poule), maar 15 sterke landen. Hopen op succes doe ik natuurlijk wel.
pi_55893781
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarvoor moeten we met nog meer argumenten komen?

De meerderheid van de Nederlandse bevolking is niet tevreden over Marco van Basten, de datum van zijn aftreden (18 juni 2008) is al bekend, voor die datum stopt hij vast niet en de KNVB zal hem ook heus niet ontslaan.
Argumenten om zodra dit topic vol is te beginnen aan Marco van Basten moet ontslagen worden #36
pi_55893848
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik ben het trouwens overal wel mee eens wat Tennesee zegt. Daar is geen speld tussen te krijgen; de beste kwalificatiereeks, twee keer gekwalificeerd, weinig tegengoals, beste WK-poule. Allemaal goede resultaten. Het zou bizar zijn als Van Basten weg moest, eerlijk is eerlijk.

Toch denk ik dat Nederland gaat falen. Waarom? Ik heb geen hoop op een positief resultaat, omdat het spelbeeld, de overtuiging en het aantal doelpunten in de wedstrijden (ook die gewonnen zijn) niet goed was. Tegen kleine landen kun je je dat permiteren, maar niet tegen grote landen die we gaan treffen (Frankrijk, Roemenië en Italië). Nederland heeft al bewezen moeite te hebben met redelijk goede landen (Roemenië 2x, Portugal, vriendschappelijke wedstrijd Italië), en ook veel wedstrijden tegen kleine landen waren niet goed, waarvan je toch mag verwachten dat Nederland (dik) wint (Macedonië (2x gelijk), Albanië, Luxemburg, Slovenië). Mij geeft dat geen hoop, want straks in de zomer is er niet één sterk land (Roemenië in de poule), maar 15 sterke landen. Hopen op succes doe ik natuurlijk wel.
alleen is Tennessee met dubbel s
pi_55894083
quote:

Even inhoudelijk... Als je het zo bekijkt gaat dan Roemenië de groep winnen aangezien Frankrijk en Italië nóg minder overtuigend hebben gevoetbalt de laatste twee jaar, toch?
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:51:53 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55894108
quote:
De enieg speld die ik ertussen probeer te krijgen is aan te geven dat het allemaal wel ehel gelukkig was.
quote:
Dat dus, waar wij kijken naar wat mogelijk is op een eindtoernooi, blijft Tennessee maar geilen op die cijfers van de afgelopen twee kwalificaties. Maar is dat niet bewust je ogen sluiten voor het negatieve?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55894220
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Even inhoudelijk... Als je het zo bekijkt gaat dan Roemenië de groep winnen aangezien Frankrijk en Italië nóg minder overtuigend hebben gevoetbalt de laatste twee jaar, toch?
Ik vond Frankrijk en Italië zeker overtuigend de WK-finale halen. Goed aanvallend voetbal, kenmerkende stijl, scorend vermogen, bij beide landen stond echt een team. Verder gekwalificeerd voor 2008 in een ijzersterke poule met daarbij Oekraïne en Schotland, niet de minsten die je kan treffen.

Roemenië gaat wel voor een stunt zorgen denk ik. Misschien een wedstrijd winnen en nog ergens een gelijkspel eruit slepen en hopen op een tweede plek.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:57:30 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55894265
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

De afgelopen twee jaar? Ze stonden beide in de WK-finale!

Sowieso, zoals vaak aangegeven, is een goede kwalificatie geen garantie voor een goed eindtoernooi.
pi_55894311
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

Dat dus, waar wij kijken naar wat mogelijk is op een eindtoernooi, blijft Tennessee maar geilen op die cijfers van de afgelopen twee kwalificaties. Maar is dat niet bewust je ogen sluiten voor het negatieve?
onzin... dat Oranje weinig productief is vind ik een goed argument en dat de kwalificatie voor de EK minder productief was dan die voor de WK óók, daar sluit ik mijn ogen helemaal niet voor en je hoort mij ook niet roepen dat we kampioen gaan worden... Maar de stelling is al 35 topics dat Van Basten ontslagen moet worden, en dát vind ik dus onzin en contraproductief en kwetsend en storend en provocerend enz enz... Als er hier iemand ergens blind voor is dan ben jij dat Montana, niet ik...
pi_55894330
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso, zoals vaak aangegeven, is een goede kwalificatie geen garantie voor een goed eindtoernooi.
Een slechte kwalificatie ook niet. En geen kwalificatie al helemaal niet.
pi_55894335
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had moeten zeggen sinds de WK, dank je voor de correctie...
pi_55894490
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik vond Frankrijk en Italië zeker overtuigend de WK-finale halen. Goed aanvallend voetbal, kenmerkende stijl, scorend vermogen, bij beide landen stond echt een team. Verder gekwalificeerd voor 2008 in een ijzersterke poule met daarbij Oekraïne en Schotland, niet de minsten die je kan treffen.

Roemenië gaat wel voor een stunt zorgen denk ik. Misschien een wedstrijd winnen en nog ergens een gelijkspel eruit slepen en hopen op een tweede plek.
klopt, ik had inderdaad moeten zeggen sinds de WK ipv de laatste twee jaar...

foutje, bedankt
pi_55894532
Het volk is wel negatief in die Maurice de Hond onderzoekjes, maar toch zal zo vanaf mei heel Nederland weer oranje kleuren. Ik vind dat niet echt een maatstaf.

Vertel eens iets over je verwachting dan, Tennessee. Dat zijn geen argumenten en geen cijfertjes, maar je hebt in je hele leven aardig wat voetbalwedstrijden gezien denk ik. Hoe denk jij dat het Nederlands elftal gaat presteren komende zomer?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55894618
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:08 schreef Suijk het volgende:
Het volk is wel negatief in die Maurice de Hond onderzoekjes, maar toch zal zo vanaf mei heel Nederland weer oranje kleuren. Ik vind dat niet echt een maatstaf.

Vertel eens iets over je verwachting dan, Tennessee. Dat zijn geen argumenten en geen cijfertjes, maar je hebt in je hele leven aardig wat voetbalwedstrijden gezien denk ik. Hoe denk jij dat het Nederlands elftal gaat presteren komende zomer?
Ik heb geen idee Suijk, echt niet... Maar we doen in ieder geval mee en dat is wat mij betreft heeeeel belangrijk... En ik denk dat we het op deze manier alleen maar extra moeilijk maken voor Oranje ipv door support het makkelijker te maken...
pi_55894716
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Argumenten om zodra dit topic vol is te beginnen aan Marco van Basten moet ontslagen worden #36
waarom reageer je hier niet op Montana?
pi_55894742
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:11 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik heb geen idee Suijk, echt niet... Maar we doen in ieder geval mee en dat is wat mij betreft heeeeel belangrijk... En ik denk dat we het op deze manier alleen maar extra moeilijk maken voor Oranje ipv door support het makkelijker te maken...
Tja, weten doen we het niet inderdaad, maar beetje speculeren is wel leuk. Ik vind het ook leuk dat we er weer bij zijn en het gaat ook zeker wel weer kriebelen rond die periode. Maar meedoen is wat mij betreft niet belangrijker dan winnen. En zoals ik al zei, de grote hoop kleurt toch wel weer oranje rond die tijd. De kaartjes zullen al wel uitverkocht zijn voor de oranje wedstrijden.

Zelf denk ik dat Nederland wel de spelers heeft om te kunnen winnen van alle landen in de poule. Alleen zullen ze wel allemaal boven zichzelf moeten uitstijgen (iets wat op andere toernooien ook nog wel eens gebeurde). Het kan zomaar ineens gaan lopen en zonder geluk vaart niemand wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:19:01 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55894781
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:08 schreef Suijk het volgende:
De oranje-gekte heeft niets met het voetbal te maken, het is een excuus om te zuipen en te feesten.

Zelf ga ik ook naar Zwitserland.
quote:
Als iedereen nou even uitspreekt wat zijn verwachting is, liefst met onderbouwing.

Persoonlijk denk ik dat Nederland na twee wedstrijden is uitgespeeld, zowel Italië als Frankrijk willen het niet op de laatste wedstrijd laten aankomen en treffen ook eerst de twee - op papier - zwakste tegenstanders. Beide landen herbergen meer kwaliteit, zijn echte toernooi-landen en dus zal Nederland het onderspit delven.
pi_55894855
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tja, weten doen we het niet inderdaad, maar beetje speculeren is wel leuk. Ik vind het ook leuk dat we er weer bij zijn en het gaat ook zeker wel weer kriebelen rond die periode. Maar meedoen is wat mij betreft niet belangrijker dan winnen.
Maar meedoen is wél belangrijker dan niét meedoen, toch?
quote:
En zoals ik al zei, de grote hoop kleurt toch wel weer oranje rond die tijd. De kaartjes zullen al wel uitverkocht zijn voor de oranje wedstrijden.
Ja, maar we doen wél mee met een bij voorbaat half afgeschoten afzwaaiende bondscoach ipv met een bondcoach die óók de WK 2010 nog gaat doen...
quote:
Zelf denk ik dat Nederland wel de spelers heeft om te kunnen winnen van alle landen in de poule. Alleen zullen ze wel allemaal boven zichzelf moeten uitstijgen (iets wat op andere toernooien ook nog wel eens gebeurde). Het kan zomaar ineens gaan lopen en zonder geluk vaart niemand wel.
Ik denk zelf dat we wel sterkere elftallen op grote toernooien hebben gehad dan we dit jaar gaan hebben, zelfs mét Van Bommel en Seedorf... En zoals ik al zei, een half (of méér) afgeschoten bondscoach maakt ons er ook niet sterker op...
pi_55894882
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

Als iedereen nou even uitspreekt wat zijn verwachting is, liefst met onderbouwing.
Mag ik daarvoor even Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel; Win nu eeuwige roem! tippen?
pi_55895228
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een reactie, of in ieder geval een uitleg waarom je er niét op reageert...
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:40:28 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55895328
Het spijt me, maar ik weet niet hoe en op welke manier ik moet reageren?

Natuurlijk ontken ik niet dat ik liever heb dat de volgende topic "Marco van Basten moet ontslagen worden! #36" heet in plaats van "Marco van Basten #78: Op naar het WK!" of iets dergelijks. Deze topicserie was al succesvol voor jij hier kwam en de titel stond nooit ter discussie, waarom dan ook niet doorgaan zoals het goed ging?
pi_55895420
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Het spijt me, maar ik weet niet hoe en op welke manier ik moet reageren?

Natuurlijk ontken ik niet dat ik liever heb dat de volgende topic "Marco van Basten moet ontslagen worden! #36" heet in plaats van "Marco van Basten #78: Op naar het WK!" of iets dergelijks. Deze topicserie was al succesvol voor jij hier kwam en de titel stond nooit ter discussie, waarom dan ook niet doorgaan zoals het goed ging?
Omdat het nergens op slaat?
Omdat het contraproductief is?
Omdat het niet over Van Basten maar over MONTANA gaat?
Omdat het kwetsend, storend, provocerend, onzinnig, enz, enz, enz is?
Omdat het een goede discussie in de weg staat?

Moet ik doorgaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')