Ik snap 'm ook niet.quote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry ...dan is ie waarschijnlijk te diep voor me.
Roept u maar.quote:Op zondag 9 december 2007 22:18 schreef Jappie het volgende:
Nee dus...ja lekker dan..nu slaat de titel nergens meer op.
Waarom wordt jij eigenlijk geen minister van buitenlandse zaken?quote:Op zondag 9 december 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet.
Maar da's het privilege van mannen, dat we vrouwen niet begrijpen.
Gelijk een front vormen hè, met je 'we'?quote:Op zondag 9 december 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet.
Lieve schat,quote:Op zondag 9 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar alleen uit persoonlijke ondervindingen
quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
Ook te laat voor de OP[ afbeelding ]
Whehehehehee
Ik las er iets anders in....quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelijk een front vormen hè, met je 'we'?
quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelijk een front vormen hè, met je 'we'?
Zie bericht onder jequote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las er iets anders in....en Gert is daar behoorlijk bedreven in.
![]()
Zijn er vrouwen die je wel begrijpen?quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei al...Gert is er behoorlijk bedreven in.
Kelly.quote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die je wel begrijpen?
En dát is ook weer waar Gertquote:Op zondag 9 december 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet.
Geen idee....ik zie er eerlijk gezegd ook niet echt de noodzaak toe om begrepen te worden; stel je voor dat ik relatieproblemen zou krijgen; loop je vervolgens de eerste beste kroeg binnen om tegen een willekeurig lekker uitziende vrouw te moeten zeggen: "mijn vrouw begrijpt me niet!"quote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die je wel begrijpen?
Maar wél top!quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
Ook te laat voor de OP[ afbeelding ]
Whehehehehee
Nee Grace.quote:
Bedankt NMNS, pijpen zal voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 9 december 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve schat,
Als je hem nu de volgende keer weer in je mond neemt (eventueel elders) lees dan eerst even over het wondertje van techniek waar je je tanden inzet.......Een blowjob zal met deze kennis nooit meer hetzelfde zijn en altijd zul je er even aan denken hoe geweldig dat instrument is
http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_werking.html
Zie hier bovenquote:Op zondag 9 december 2007 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt NMNS, pijpen zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn
En tóch gebeurt dat vaker dan je denkt Jappiequote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee....ik zie er eerlijk gezegd ook niet echt de noodzaak toe om begrepen te worden; stel je voor dat ik relatieproblemen zou krijgen; loop je vervolgens de eerste beste kroeg binnen om tegen een willekeurig lekker uitziende vrouw te moeten zeggen: "mijn vrouw begrijpt me niet!"
quote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En tóch gebeurt dat vaker dan je denkt Jappie
Nee nu begrijp ik het inderdaad niet meer Jappie, sorry, maar ter verontschuldiging kan ik aanvoeren dat ik een hectische dag geahd heb en 400km gereden heb, dus een beetje moe ben...quote:
Watskeburt dan?quote:Op zondag 9 december 2007 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee nu begrijp ik het inderdaad niet meer Jappie, sorry, maar ter verontschuldiging kan ik aanvoeren dat ik een hectische dag geahd heb en 400km gereden heb, dus een beetje moe ben...
Hoop gedoe in de familie, afspraak om een paar dagen bij een familielid te gaan logeren die een moeilijke tijd doormaakt, en eenmaal ter plekke wilde ze toch liever alleen zijn , dus onverrichter zake weer naar huis. Wel een beetje vervelend dat ze 200km bij me vandaan woont en ik een week vrij heb genomen voor haar, maar ja, niks aan te doen.quote:
Klopt, kon jullie absoluut niet missenquote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blurk heeft een reis van 4 dagen ingekort om ook vanavond hier bij ons te kunnen zijn.
Sjesus ...Lekker is dat heeft dat persoon geen telefoon ofzo?quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoop gedoe in de familie, afspraak om een paar dagen bij een familielid te gaan logeren die een moeilijke tijd doormaakt, en eenmaal ter plekke wilde ze toch liever alleen zijn , dus onverrichter zake weer naar huis. Wel een beetje vervelend dat ze 200km bij me vandaan woont en ik een week vrij heb genomen voor haar, maar ja, niks aan te doen.
Mij toch wel!quote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Klopt, kon jullie absoluut niet missen
Bright side is dat je nu onverwacht lekker veel tijd voor jezelf hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoop gedoe in de familie, afspraak om een paar dagen bij een familielid te gaan logeren die een moeilijke tijd doormaakt, en eenmaal ter plekke wilde ze toch liever alleen zijn , dus onverrichter zake weer naar huis. Wel een beetje vervelend dat ze 200km bij me vandaan woont en ik een week vrij heb genomen voor haar, maar ja, niks aan te doen.
Ja, maar die gebruikt ze liever nietquote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus ...Lekker is dat heeft dat persoon geen telefoon ofzo?
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat mijn kop idd binnenkort gaat rollen ja.quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij speelt toch ook een hoofdrol in deze soap?
Ja, dat is een bijkomend voordeel! Ga jullie nu de hele week vervelen tot jullie me spuugzat zijn. Fijn hè?quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bright side is dat je nu onverwacht lekker veel tijd voor jezelf hebt.
Je bent terrecht pissed offquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is een bijkomend voordeel! Ga jullie nu de hele week vervelen tot jullie me spuugzat zijn. Fijn hè?
Jquote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is een bijkomend voordeel! Ga jullie nu de hele week vervelen tot jullie me spuugzat zijn. Fijn hè?
Geen ideequote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar de titel van dit topic is me nog steeds niet duidelijk, waar gaat het over?
Ik zeg niksquote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar de titel van dit topic is me nog steeds niet duidelijk, waar gaat het over?
Mwah kort verhaal lang gemaakt:quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
O, nu snap ik het Jappie, dacht al dat het weer iets vunzigs was, maar vond dat niet echt bij jou passen, en dat klopt dus ook.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah kort verhaal lang gemaakt:
Khad nog een leuk fillempje in de mail gekregen van een spiegelgladde weg met allemaal wegslippende en glijdende botsende auto's terwijl ze nog niet eens gas gaven.![]()
Probeer al een half uur het origineel op het net te vinden maar ben er niet in geslaagd.
Aan de andere kant lijken al mijn posts vanaf de start van dit topic op een groot remspoor dus tsja..wie zal het zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Khad nog een leuk fillempje in de mail gekregen van een spiegelgladde weg met allemaal wegslippende en glijdende botsende auto's terwijl ze nog niet eens gas gaven.![]()
Probeer al een half uur het origineel op het net te vinden maar ben er niet in geslaagd.
Deze http://www.youtube.com/watch?v=BM2gLjfE_3Yquote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..ik ben irl een behoorlijke vuns hoorquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, nu snap ik het Jappie, dacht al dat het weer iets vunzigs was, maar vond dat niet echt bij jou passen, en dat klopt dus ook.
Sneu zeg, voor je. Maar de goede intentie was er.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij werd weer een beetje boos.quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
GVD ik was boven, was opvouwen.....
Dit is em niet maar het is vergelijkbaar..die andere was vanuit een huis van bovenaf gefilmd..iets mooier totaal overzicht maar verder lijkt ie behoorlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze http://www.youtube.com/watch?v=BM2gLjfE_3Y
Ja, dat hou ik mezelf ook maar voor, ben nu alleen bekaf,maar goed, heb mijn best gedaan, hoor het wel weer als ze me nodig heeft Gertquote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu zeg, voor je. Maar de goede intentie was er.
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijnquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik mezelf ook maar voor, ben nu alleen bekaf,maar goed, heb mijn best gedaan, hoor het wel weer als ze me nodig heeft Gert
Ik heb hemquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit is em niet maar het is vergelijkbaar..die andere was vanuit een huis van bovenaf gefilmd..iets mooier totaal overzicht maar verder lijkt ie behoorlijk.![]()
Ja, Mark van Bommel is natuurlijk ook wel een snoepje hè?quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik zit echt te genieten als Mark van Bommel boos is. Gewéldig!
Ja, ben ook niet blij hiermee hoor, maar ja, heb ook wel medelijden met haar.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijn
Hahahaha.. Helaas is mijn auto ook es aan gort gereden op 1 januari met ijzel . Dader onbekend.quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
http://www.youtube.com/watch?v=npTRXr4Sgxg
Heavy shitquote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
Heftig hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
Blurkertje is te goed voor deze wereld....quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijn
Nee hoor, ben best een krengetjequote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurkertje is te goed voor deze wereld....
Zoals in de filmpjes te zien...als je eenmaal gaat doe je er helemaal niets meer aan..klein beetje schuinte en dat ding blijft glijden. Wel weer schofterig natuurlijk dat men niet even stil staat bij de gevolgen voor geraakte auto's die dat zonder verklaring nooit verzilverd krijgen bij de verzekeringen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha.. Helaas is mijn auto ook es aan gort gereden op 1 januari met ijzel . Dader onbekend.
Cool, mag ik haar nummer?quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruikt ze liever niet
Slaap lekker Japquote:Op zondag 9 december 2007 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi..voel ik me gelijk al wat minder schuldig![]()
Mensen trust..morgen weer vroeg op![]()
Ik was niet de enigste in de straat .. Die auto is iid als een ping pong bal er doorheen gegleden. Waarborg fonds was toeschietelijk .. Maar ja wel kut. Al een vette kater en dan zie je datquote:Op zondag 9 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals in de filmpjes te zien...als je eenmaal gaat doe je er helemaal niets meer aan..klein beetje schuinte en dat ding blijft glijden. Wel weer schofterig natuurlijk dat men niet even stil staat bij de gevolgen voor geraakte auto's die dat zonder verklaring nooit verzilverd krijgen bij de verzekeringen.
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi..voel ik me gelijk al wat minder schuldig![]()
Mensen trust..morgen weer vroeg op![]()
Ideaal, zekers als je een kater hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Ja hoor, je hebt alleen kans dat ze niet opneemt, héél veel kans.
Inderdaad!quote:Op zondag 9 december 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ideaal, zekers als je een kater hebt.[ afbeelding ]
Hier niet.quote:
Waar the fuck heb jij uitgehangenquote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zorgen dat die bug bij .83 komt
Lquote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm badquote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb er ook niet zo'n last van .. Of ben ik ook traag
Kijk eens lief dan.quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm bad
laat zakken en daarna lekker ga slapen. Tot morgen allemaal en ik ga denk ik een heleboel leuke linkjes plaatsen als het mag van Gert. Zal hem even lief aankijken, misschien helpt dat.
Dát zou inderdaad mooi zijn Leandra.quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dat !! En Gert zal ook wel een warm bad voor je zijn morgenquote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm bad
laat zakken en daarna lekker ga slapen. Tot morgen allemaal en ik ga denk ik een heleboel leuke linkjes plaatsen als het mag van Gert. Zal hem even lief aankijken, misschien helpt dat.
Truste Blurkquote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doei hè....quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
en dan ga ik denk ik gewoon weer...
quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
Ga jullie helemaal gek maken, tot morgen allemaal!!quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Lobasca het volgende:
Truste Blurk, slaap lekker, kan niet wachten tot morgen!
Leuke Avaquote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
Blijf !!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
quote:
quote:
Ik gegeef het jequote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
nah... gegege misschien tot de volgende keer dan maar hè...![]()
![]()
Da's gevaarlijk in bad!quote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die valt nu met een gelukzalige glimlach in slaap
OK, goed idee!quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga de held uithangen door haar te redden van een verdrinkingsdood
F_L.quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
Beetje vent breekt gewoon inquote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
OK, goed idee!
Uh... .heb jij haar adres en een voordeusleutel?
too late, die is net naar bed.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, goed idee!
Ik niet, maar zo te zien kun je die tegen een fles CB komen ophalen op een jou wel bekend adresquote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, goed idee!
F_L is lief.quote:
WTF ?quote:
Iedereen met een gleuf.quote:
Bij mij welquote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
WTF ?
Ken je die ook al
Mijn geheimen zijn nergens meer veilig.
"Ergens in de buurt van Schagen" is niet echt een "wel bekend adres" hè.quote:Op maandag 10 december 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar zo te zien kun je die tegen een fles CB komen ophalen op een jou wel bekend adres
Ik dacht dat ze lag te verzuipen in de badkuip?quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef Gert het volgende:Dan wordt ze wakker van het lawaai en kan ik haar niet meer redden.
Jij onthoudt echt geen drol.quote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
WTF ?
Ken je die ook al
Mijn geheimen zijn nergens meer veilig.
Hopelijk was het niet echt zo, want dan is het inmiddels te laat.quote:Op maandag 10 december 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze lag te verzuipen in de badkuip?
*verwart*
Jezus Gert, denk toch eens na: Alsof er "ergens in de buurt van Schagen" nog veel mensen wakker zijn?!quote:Op maandag 10 december 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ergens in de buurt van Schagen" is niet echt een "wel bekend adres" hè.
Probeer je telefoon dan eens aan het andere oor.quote:
Ze ademt door een holle rietstengel.quote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Hopelijk was het niet echt zo, want dan is het inmiddels te laat.
Nah...quote:Op maandag 10 december 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus Gert, denk toch eens na: Alsof er "ergens in de buurt van Schagen" nog veel mensen wakker zijn?!
Daar waar het licht brandt dus
Ef_Ellekequote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
nah... gegege misschien tot de volgende keer dan maar hè...![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
waarom hebben we een sl????
wie weet dat?????
Als ik het weet ben je de eerste die het hoortquote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
wie weet dat?????
fijn want ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierigquote:Op maandag 10 december 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik het weet ben je de eerste die het hoort![]()
Hé, nog een psychopaat in deze topicreeks.quote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
wie weet dat?????
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Probeer het nog eens in de COSquote:Op maandag 10 december 2007 00:48 schreef trettie het volgende:
[..]
fijn want ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierig
dank je!!!!!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, nog een psychopaat in deze topicreeks.
Wat een interessante, imposante en brede posthistory heb jij.quote:
Oeh, negeert ze jou in de COS?quote:Op maandag 10 december 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Veelzeggend dat je wel tijd heb om daarop te reageren.
Wil je ook een beetje aandacht van me?quote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, negeert ze jou in de COS?
Relluh! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Wil je ook een beetje aandacht van me?
vindt je?quote:Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een interessante, imposante en brede posthistory heb jij.
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobascaquote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef APK het volgende:
Bugger, mijn puppie heeft mijn bier opgezopen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobasca
Vooruit, als je belooft een mooie vakantie te hebben en ons wat foto's te laten zien, zal ik mijn liefdevolle en welgemeende interesse tonenquote:
Zelfs met een link kan ze de COS niet vindenquote:Op maandag 10 december 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, negeert ze jou in de COS?
Relluh!
En hoe ga je die liefdevolle en welgemeende interesse fysiek vertalen, zal ik maar zeggen?quote:Op maandag 10 december 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als je belooft een mooie vakantie te hebben en ons wat foto's te laten zien, zal ik mijn liefdevolle en welgemeende interesse tonen
Ga jij je volgende paard ook 'Bitch' noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Wat een schattig koosnaampje heb je voor Lobasca
Lispelend klink Bitch heel schattigquote:Op maandag 10 december 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij je volgende paard ook 'Bitch' noemen?
Via Lobasca natuurlijk!quote:Op maandag 10 december 2007 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
En hoe ga je die liefdevolle en welgemeende interesse fysiek vertalen, zal ik maar zeggen?
Maar om een paard nou 'Biff' te gaan noemen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lispelend klink Bitch heel schattig
bitszszszszs.....quote:Op maandag 10 december 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Maar om een paard nou 'Biff' te gaan noemen.
Ssshhhh...quote:
Jij en cola? Niet achter je gezochtquote:Op maandag 10 december 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ssshhhh...
Beslis jij nu even voor mij: neem ik nog een glas steenkoude cola of ga ik met een kopje thee naar bed?
Oke, doe ik thee. Maar eens in de zoveel tijd heb ik enorm zin in koude cola, ja.quote:Op maandag 10 december 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij en cola? Niet achter je gezocht![]()
Doe maar een lekker kopje thee, ik zit tenslotte ook aan de koffie.
Ga je echt al naar bed?
Wat vind je leuk?quote:Op maandag 10 december 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, doe ik thee. Maar eens in de zoveel tijd heb ik enorm zin in koude cola, ja.
Nou... 't is meer dat ik niets meer heb te zeggen of te doen. Ik ben moe. Of heb jij nog een leuk verhaaltje voor me?
Ik heb fraaie koosnaampjes voor mijn vaste rij-paard.quote:Op maandag 10 december 2007 01:11 schreef APK het volgende:
Ga jij je volgende paard ook 'Bitch' noemen?
Verhaaltjes over kleine beestjes in het bos die verdwalen en dat jij dan gaat zoeken voor hun mama's en dat je dan een grote boze boom tegenkomt die je er niet langs wil laten en dat APK met zijn zwaard een hevig gevecht aangaat en dat jij dan voorbij die boom een grot vindt waarin al die beestjes zielig zijn opgesloten en dan komen jullie in een lange optocht weer terug en is alles weer goed.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb fraaie koosnaampjes voor mijn vaste rij-paard.
- Trut;
- Klote knol;
- Pismerrie;
- Rot bok;
- Vuil Kreng
Mensen (en vooral ouders van kinderen) kijken altijd zo raar als je tegen je rustig stilstaande (maar met d'r straat zwaaiende) paard begint te praten in de trant van "trut schei uit met dat geklier"
In cola zit cafeine, daar word je alleen maar wakker van.quote:Op maandag 10 december 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Oke, doe ik thee. Maar eens in de zoveel tijd heb ik enorm zin in koude cola, ja.
Nou... 't is meer dat ik niets meer heb te zeggen of te doen. Ik ben moe. Of heb jij nog een leuk verhaaltje voor me?
Tegen me hond zeg ik over het algemeen sukkel en slome. Geloof toch niet dat die beesten begrijpen wat het woord inhoud.quote:Op maandag 10 december 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Wat ben je toch een lekker wief
![]()
ik zeg heel soms 'lul' tegen mijn kat, maar daar heb ik dan meteen spijt van
Klinkt daar iets van afgunst richting APK?quote:Op maandag 10 december 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit APK hier nu alleen tussen al die emotionele puinhoopjes......![]()
Arme knul.....
Nee is goed, ik doe die thee al. Lief van jullie, die adviezenquote:Op maandag 10 december 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
In cola zit cafeine, daar word je alleen maar wakker van.
It's a dirty job, but somebody's got to do it.quote:Op maandag 10 december 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit APK hier nu alleen tussen al die emotionele puinhoopjes......![]()
Theetje is ook lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
Nee is goed, ik doe die thee al. Lief van jullie, die adviezen
Ik steun je op afstand.....quote:Op maandag 10 december 2007 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
It's a dirty job, but somebody's got to do it.
Meer bewondering...dattie dat vol kan houden....quote:Op maandag 10 december 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt daar iets van afgunst richting APK?
Het is dan ook een hemels kleurtje....quote:Op maandag 10 december 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Je huis gaat trouwens best lekker ruiken van die Robijn Stralend Lichtblauw.
Three is a crowd.quote:Op maandag 10 december 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik steun je op afstand.....
Nou ja, je hoeft ook nog maar twee dagen, dan ben je er een tijdje vanaf...Hoe lang ben je weg?quote:
30 dagen.quote:Op maandag 10 december 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, je hoeft ook nog maar twee dagen, dan ben je er een tijdje vanaf...Hoe lang ben je weg?
Ik denk dat ie smaak heeftquote:Op maandag 10 december 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer bewondering...dattie dat vol kan houden....
Ik twijfel een beetje. Ik wilde eigenlijk nog een dag of tien naar Roemenië met een vriend. Maar hij heeft z'n zakgeld op zegtie.....En misschien komen ze van daar ook nog wel even hier logeren....quote:Op maandag 10 december 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
30 dagen.![]()
Ijs en weder dienende natuurlijk.![]()
Wat ga jij doen tijdens de gezellige feestdagen?
En als het moet frambozensmaak....quote:Op maandag 10 december 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch
Och, ik weet het niet... sommige mensen zouden echt alles met graagte aangrijpen.quote:Op maandag 10 december 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch
Nou, dan moet je toch wel erg hopeloos zijn....quote:Op maandag 10 december 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik weet het niet... sommige mensen zouden echt alles met graagte aangrijpen.
Ben je dat niet dan, als je APK bewondert om zijn communicatieve vaardigheden?quote:Op maandag 10 december 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dan moet je toch wel erg hopeloos zijn....
of op fok zitten
Dan ben je in ieder geval op Fok....quote:Op maandag 10 december 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan, als je APK bewondert om zijn communicatieve vaardigheden?
Dan wel... ik de komende x-uur iig nietquote:Op maandag 10 december 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval op Fok....
Slaap lekker Lquote:Op maandag 10 december 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel... ik de komende x-uur iig niet
Truste![]()
![]()
Slaap lekker....sweet dreams.....quote:Op maandag 10 december 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel... ik de komende x-uur iig niet
Truste![]()
![]()
Tering, mijn PM's worden dus ook al doorgestuurd?quote:Op maandag 10 december 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Ben je dat niet dan, als je APK bewondert om zijn communicatieve vaardigheden?
Jaja, het is een wespennest.....gelukkig voor je mag je 30 dagen naar ongeveer 1.65 lange mooie mensenkinderen kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, mijn PM's worden dus ook al doorgestuurd?
Heb je het nou nog niet in de gaten? Ik ben de spin in het webquote:Op maandag 10 december 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, mijn PM's worden dus ook al doorgestuurd?
Sinds die Stunamie zijn ze allemaal 2 meter en Zweeds.quote:Op maandag 10 december 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja, het is een wespennest.....gelukkig voor je mag je 30 dagen naar ongeveer 1.65 lange mooie mensenkinderen kijken
Straks is het 'vinden, vastbinden en voederen'quote:Op maandag 10 december 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik héb een man, al tien jaar. Zou het geen cursus 'vinden en houden' kunnen zijn
Ben blij dat mijn beleving van een relatie er niet zo uitziet.quote:Op maandag 10 december 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Straks is het 'vinden, vastbinden en voederen'
Weet alleen dat er daar in Zweden (heb er een tijdje gewerkt) ontzettend veel mooie meiden (kwestei van smaak natuurlijk) rondlopen en dat velen al ontzettend jong een kind hebben (zonder een bijbehorende vent). Of het rendabel is om van bil te gaan......ik zou het niet weten. Stuur een mailtje met die vraag naar de Zweedse ambassade.....quote:Op maandag 10 december 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds die Stunamie zij ze allemaal 2 meter en Zweeds.![]()
Klopt het dat je in Zweden een bonus krijgt voor een derde kind
Het strand wordt tegenwoordig verpest door sporen van Zweedse kinderwagens.
Dan ben ik blij voor jouw partner.quote:Op maandag 10 december 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn beleving van een relatie er niet zo uitziet.
Dat is altijd nog beter dan stuk geëmancipeerd en vol......quote:Op maandag 10 december 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Leeg en ongeëmancipeerd
Nah, ik heb niks met vrouwen van 2m+quote:Op maandag 10 december 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet alleen dat er daar in Zweden (heb er een tijdje gewerkt) ontzettend veel mooie meiden (kwestei van smaak natuurlijk) rondlopen en dat velen al ontzettend jong een kind hebben (zonder een bijbehorende vent). Of het rendabel is om van bil te gaan......ik zou het niet weten. Stuur een mailtje met die vraag naar de Zweedse ambassade.....
Zijn we toch ook?quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het fijnste is gewoon als je ook vrienden bent
Best bijzonder, overigensquote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar werk ik al mee samen, maar er moet ook af en toe gegeild worden.quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Daar werk ik al mee samen, maar er moet ook af en toe gegeild worden.
Roemenië, ook wel een land voor jou....Moldavië misschien nog beter. Lekker goedkoop en ook een mooie en leuke bevolking (gemiddeld 1.60 - 1.70 meter denk ik)quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, ik heb niks met vrouwen van 2m+![]()
Het viel mij slechts op dat er ontzettend veel Zweedse stellen met twee kinderen in de pubertijd plus nog een kleuter rondlopen.
quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.
Dat is een kwestie van keuze en de juiste persoon tegenkomen, toch?quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.quote:Op maandag 10 december 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van keuze en de juiste persoon tegenkomen, toch?
Dit is een aanrader:quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenië, ook wel een land voor jou....Moldavië misschien nog beter. Lekker goedkoop en ook een mooie en leuke bevolking (gemiddeld 1.60 - 1.70 meter denk ik)
Heb je het nu over mij?quote:Op maandag 10 december 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.
Nee lieverd, ik heb het over goede liefdesrelaasies tussen mannen en vrouwen. Van die dingen die ik jou ook gunquote:
Tja, soms ligt het gecompliceerder.quote:Op maandag 10 december 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de dertig te investeren (aldus Theo Maassen)quote:Op maandag 10 december 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik heb het over goede liefdesrelaasies tussen mannen en vrouwen. Van die dingen die ik jou ook gun
Is waarquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de derig te investeren (aldus Theo Maassen)
Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't welquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, soms ligt het gecompliceerder.
Iemand kan je partner en beste vriend(in) zijn, maar als er geen vuurwerk onder het dekbedje plaatsvindt dan bestaat de kans dat het elders gezocht wordt.
Andersom heb ik inmiddels ook al meegemaakt.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't wel
Oeefff, dat weet ik niet.....moet je even zoeken op de site van de Vara. Daar staan vele fragmenten van hem....quote:
Dus vanaf nu ga jij pedoquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de derig te investeren (aldus Theo Maassen)
Nee zeg, toequote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't wel
Dan moet het dus wel goed lopen.quote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?quote:Op maandag 10 december 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil helemaal geen 24/7 relatie meer. Vermaak mij meestal uistekend.
Nou, dat lijkt mij ook niets.....weer naar al die speeltuinen enzo.....quote:
Mooi jargonquote:Op maandag 10 december 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens. Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?
quote:Op maandag 10 december 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij ook niets.....weer naar al die speeltuinen enzo.....
Maar boven de dertig met kids is ook een ramp. Continu gezeik over exen en gejammer over alimentatie die er nog niet is of bezoekregelingen. Wat een hopeloze ellen bij velen........
Ik vind dat wel dappere vrouwen eigenlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar boven de dertig met kids is ook een ramp. Continu gezeik over exen en gejammer over alimentatie die er nog niet is of bezoekregelingen. Wat een hopeloze ellen bij velen........
Schema valt mee te leven, maar dat oeverloze gezeik......quote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. De schema's die gemaakt moeten worden, het plannen. Alles wat je moet laten, wat je niet meer kunt of mag doen.
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 10 december 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, toeSpanning maakt vuurwerk, spanning vind je vooral buiten je eigen nest
![]()
Natuurlijk zijn daar binnen een relatie 'afspraken' over te maken, maar dat moet dan wel van harte (gemakkelijk) gaanquote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens. Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....
Vind ze vaak meer haatdragend/rancuneus naar hun vorige partner dan dapper.quote:Op maandag 10 december 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat wel dappere vrouwen eigenlijk.![]()
Doe mij maar een schattig stiefzoon of dochtertje.
Waar kan ik me inschrijven voor deze curcus?quote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......quote:Op maandag 10 december 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven voor deze curcus?
Uiteraard.quote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens.
Eensch, dat moet je dus proberen te fine tunen.quote:Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....
Je bent te zielig voor mequote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......
Ik hou er rekening mee dat het per mens verschilt wat nou een goede relatie zou maken. Zo vind ik het heerlijk om het oneens te zijn met mijn meisje en vooral verwend te wordenquote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....quote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef APK het volgende:
Eensch, dat moet je dus proberen te fine tunen.
Ik heb ook ooit in mijn pubertijd een poging gedaan om het leven van mijn stiefvader hell on earth te maken, maar god, wat hou ik nu van die man.quote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ze vaak meer haatdragend/rancuneus naar hun vorige partner dan dapper.
Het kan verkeren.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit in mijn pubertijd een poging gedaan om het leven van mijn stiefvader hell on earth te maken, maar god, wat hou ik nu van die man.
Ik heb regelmatig de slappe lach met Lobsce.quote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......
Na hoeveel bier......quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig de slappe lach met Lobsce.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
En altijd speciaal gevonden willen worden, daarin lijken ze allemaal zo op elkaarquote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....
Klopt, that's life.quote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....
Kudt ja, ook dat nog....terwijl ze gewoon net als alle anderen iedere maand bloedingen hebben....quote:Op maandag 10 december 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
En altijd speciaal gevonden willen worden, daarin lijken ze allemaal zo op elkaar(Theo!)
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.quote:Op maandag 10 december 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt goed uit.....Jij bent namelijk zo onbetrouwbaar als de pest....
Huh....gevalletje van de pot verwijt de ketel of zo....quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.
Ja, ik ook. En gewoon plezier, ook dat.quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En gewoon plezier, ook dat.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen rancune....objectief oordeel mijn waarde.....
Natuurlijk, iedereen heeft andere wensen. Maar als die naast elkaar mogen bestaan en er nog naar geluisterd wordt ook, heb je toch een mooie relatie.quote:Op maandag 10 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hou er rekening mee dat het per mens verschilt wat nou een goede relatie zou maken. Zo vind ik het heerlijk om het oneens te zijn met mijn meisje en vooral verwend te wordenNee, ik ben er nog niet helemal uit wat ik eruit zou willen halen.
Pluk de dag....iedere lach is er één.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.
Geeft niets lieverd. Was nogal een flauwe van mequote:Op maandag 10 december 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik had eerst een t, maar vond dat niet staan![]()
Dat doorlullen is niet waar, ik vertel wel eens iets, maar doorlullenquote:Op maandag 10 december 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.
Morgen is er een in een vliegtuig.quote:Op maandag 10 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pluk de dag....iedere lach is er één.....
quote:Op maandag 10 december 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doorlullen is niet waar, ik vertel wel eens iets, maar doorlullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |