Feitje .. Olifanten hebben spieren in hun penisquote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een pech dat ie net in die stoel gaat zitten he ?
Ow ...nog een speciaal doel ? of is het simpelweg omdat ze hun zaakie anders met geen mogelijkheid omhoog kunnen houden ?quote:Op zondag 9 december 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Feitje .. Olifanten hebben spieren in hun penis
Ja joh? Wat onhandig.quote:Op zondag 9 december 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja speciaal doel.. Dan is de stootbeweging overbodig. Anders breken ze het vrouwtje (d'r rug) letterlijk !!quote:Op zondag 9 december 2007 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow ...nog een speciaal doel ? of is het simpelweg omdat ze hun zaakie anders met geen mogelijkheid omhoog kunnen houden ?
Coolquote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja speciaal doel.. Dan is de stootbeweging overbodig. Anders breken ze het vrouwtje (d'r rug) letterlijk !!
En katers hebben weerhaken
Poezen hebben geen menstruatie cycles. Dus als de kater terug trekt zet ie het zaakie in beweging. Daarom kunnen ze ook zo schreeuwenquote:Op zondag 9 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cool![]()
Ennuh..whats the story met de weerhaken ?
Merde..wat een schoftquote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Poezen hebben geen menstruatie cycles. Dus als de kater terug trekt zet ie het zaakie in beweging. Daarom kunnen ze ook zo schreeuwen
Interessante feitjes die ik onthouquote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Merde..wat een schoft![]()
En dan nu de hamvraag...vanwaar uw ongeevenaarde kennis op het gebied van de "zaakjes" ?
En National geographicquote:
Is de penis geen spier dan?quote:Op zondag 9 december 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja schat, ik weet het, maar ja, that's a womans privilige...
Wel eens iemand op fitness die spier zien trainen dan?......quote:
Ja, maar alleen uit persoonlijke ondervindingenquote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eens iemand op fitness die spier zien trainen dan?......![]()
Ik dacht dat jij iets deed met medische dossiers.....dan weet je toch wel hoe het zit, ligt of stoot
Mmm...dat zal het dan wel zijn...quote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap, jij en ik prevereren andere humor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |