Ga jullie helemaal gek maken, tot morgen allemaal!!quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Lobasca het volgende:
Truste Blurk, slaap lekker, kan niet wachten tot morgen!
Leuke Avaquote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
en dan ga ik denk ik gewoon weer...
quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
Blijf !!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
quote:
quote:
Ik gegeef het jequote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
nah... gegege misschien tot de volgende keer dan maar hè...![]()
![]()
Da's gevaarlijk in bad!quote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die valt nu met een gelukzalige glimlach in slaap
OK, goed idee!quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga de held uithangen door haar te redden van een verdrinkingsdood
F_L.quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
Beetje vent breekt gewoon inquote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
OK, goed idee!
Uh... .heb jij haar adres en een voordeusleutel?
too late, die is net naar bed.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, goed idee!
Ik niet, maar zo te zien kun je die tegen een fles CB komen ophalen op een jou wel bekend adresquote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, goed idee!
F_L is lief.quote:
WTF ?quote:
Iedereen met een gleuf.quote:
Bij mij welquote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
WTF ?
Ken je die ook al
Mijn geheimen zijn nergens meer veilig.
"Ergens in de buurt van Schagen" is niet echt een "wel bekend adres" hè.quote:Op maandag 10 december 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar zo te zien kun je die tegen een fles CB komen ophalen op een jou wel bekend adres
Ik dacht dat ze lag te verzuipen in de badkuip?quote:Op maandag 10 december 2007 00:16 schreef Gert het volgende:Dan wordt ze wakker van het lawaai en kan ik haar niet meer redden.
Jij onthoudt echt geen drol.quote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
WTF ?
Ken je die ook al
Mijn geheimen zijn nergens meer veilig.
Hopelijk was het niet echt zo, want dan is het inmiddels te laat.quote:Op maandag 10 december 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze lag te verzuipen in de badkuip?
*verwart*
Jezus Gert, denk toch eens na: Alsof er "ergens in de buurt van Schagen" nog veel mensen wakker zijn?!quote:Op maandag 10 december 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ergens in de buurt van Schagen" is niet echt een "wel bekend adres" hè.
Probeer je telefoon dan eens aan het andere oor.quote:
Ze ademt door een holle rietstengel.quote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Hopelijk was het niet echt zo, want dan is het inmiddels te laat.
Nah...quote:Op maandag 10 december 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus Gert, denk toch eens na: Alsof er "ergens in de buurt van Schagen" nog veel mensen wakker zijn?!
Daar waar het licht brandt dus
Ef_Ellekequote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
nah... gegege misschien tot de volgende keer dan maar hè...![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
waarom hebben we een sl????
wie weet dat?????
Als ik het weet ben je de eerste die het hoortquote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
wie weet dat?????
fijn want ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierigquote:Op maandag 10 december 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik het weet ben je de eerste die het hoort![]()
Hé, nog een psychopaat in deze topicreeks.quote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef trettie het volgende:
wie weet dat?????
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Probeer het nog eens in de COSquote:Op maandag 10 december 2007 00:48 schreef trettie het volgende:
[..]
fijn want ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |