abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55162644
We mogen straks kiezen: óf een echte verdediger óf een beter uitvak. Ik vind het maar moeilijk kiezen
pi_55163190
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat nog steeds zo slecht?
Afgelopen 2 seizoenen wel ja.
pi_55163609
Dat zal ook niet veranderen totdat het stadion wordt uitgebreid. De constructie is nou eenmaal zo. Afgezien van die tunnel en het slechte zicht is de ontvangst door stewards en catering verder prima.
pi_55164053
Wat is er mis met de tunnel Zolang je maar niet in de tunnel zit tijdens de wedstrijd of de tunnel volstaat met een meter water Volgens mij is het net al wel verdwenen, dat scheel natuurlijk al wel wat
pi_55165305

[ Bericht 64% gewijzigd door W2O op 10-12-2007 23:01:44 ]
pi_55165554
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:13 schreef MaxPower het volgende:
Dat zal ook niet veranderen totdat het stadion wordt uitgebreid. De constructie is nou eenmaal zo. Afgezien van die tunnel en het slechte zicht is de ontvangst door stewards en catering verder prima.
Catering is prima ja, maar ik had het niet over het zicht en de tunnel. Die stewards vond ik namelijk ook alles behalve vriendelijk.
  maandag 10 december 2007 @ 12:11:29 #57
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_55165801
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:36 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er mis met de tunnel Zolang je maar niet in de tunnel zit tijdens de wedstrijd of de tunnel volstaat met een meter water Volgens mij is het net al wel verdwenen, dat scheel natuurlijk al wel wat
Net verdwenen? Ik zou niet graag zonder net onder het uitvak zitten
Gelukkig zit ik dat ook niet trouwens. Die bakken onder dat uitvak trouwens, werkt dat een beetje?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 december 2007 @ 12:21:26 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55165979
quote:
Op maandag 10 december 2007 02:00 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat ziet er wel erg tof uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55166089
Voor 2 banners op het thuisvak

En ontvangst in het uitvak slecht? Lekker belangrijk Wat verwacht je dan dat ze klaarstaan met chocolademelk en rose koeken?
pi_55166174
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En ontvangst in het uitvak slecht? Lekker belangrijk Wat verwacht je dan dat ze klaarstaan met chocolademelk en rose koeken?
Broodjes en koffie.

Maar komop, liever een paar vriendelijke stewards die vriendelijk zijn dan een eental van die zuurpruimen die je ellendig lang laten wachten voordat je binnenkomt en overal over mierenneuken.
pi_55166421
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor 2 banners op het thuisvak

Nee, maar wel dat het veilig is. Die tunnel was niet bepaald veilig toen ik er was. Maar dat is alweer even geleden.
pi_55166575
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, maar wel dat het veilig is. Die tunnel was niet bepaald veilig toen ik er was. Maar dat is alweer even geleden.
Ik ben er 2 seizoenen geleden nog onderuit gegaan en viel gelukkig net na een plas water. Zaterdagavond en er was geen licht in die tunnel.
pi_55166643
Toen ik er was lag er ook enorm veel water en werd er vuurwerk afgestoken in de tunnel. Het is echt een eng en gevaarlijk ding. Ik heb erover nog aan de bel getrokken bij de Euroborg.
pi_55167967
Dat water is niet netjes, maar vuurwerk is meer te wijten aan je collega's dan aan de Euroborg natuurlijk
  maandag 10 december 2007 @ 14:11:28 #65
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_55168112
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef SCH het volgende:
Toen ik er was lag er ook enorm veel water en werd er vuurwerk afgestoken in de tunnel. Het is echt een eng en gevaarlijk ding. Ik heb erover nog aan de bel getrokken bij de Euroborg.
En in het uitvak zelf

Ik dacht dat dat tegen Heerenveen was toen zo'n Fries vuurwerk naar beneden wilde gooien. Dankzij het net kwam dat stuk vuurwerk net zo hard weer in het uitvak terecht
pi_55168198
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef SCH het volgende:
Huilie
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  maandag 10 december 2007 @ 14:15:55 #67
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55168218
quote:
Oud-spits Hennie Meijer blikte terug op zijn periode bij Ajax: 'Cruijff haalde me niet voor niets. Bergkamp heeft het stiften zo'n beetje van me afgekeken.'
Watnheld.
pi_55168222
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

En in het uitvak zelf

Ik dacht dat dat tegen Heerenveen was toen zo'n Fries vuurwerk naar beneden wilde gooien. Dankzij het net kwam dat stuk vuurwerk net zo hard weer in het uitvak terecht
Nee, kwam in het thuisvak en vervolgens gooide iemand uit dat vak het op het veld. Het waren overigens blauwe rookbommen en geen vuurwerk.
pi_55168266
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:15 schreef Grulez het volgende:

[..]

Watnheld.
pi_55169280
quote:
Zorgen om achillespeesblessure Nevland

Na een half uur gaf Erik Nevland al aan dat het niet goed met hem ging en in de 42ste minuut ging de aanvoerder van FC Groningen naar de kant. De pijn in zijn achillespees was te hevig om verder te kunnen gaan. ”De situatie van Erik is toch wel zorgelijk”, zei trainer Ron Jans. Nevland kan al een week of twee, drie niet voluit trainen. Iedere keer weer speelt zijn achillespees op. Jans: ”Erik heeft tijdens de trainingen ook lang nodig voordat de doorbloeding van zijn achillespees goed op gang komt.”

”Ik hoopte”, liet de Noor in de catacomben van het Abe Lenstra Stadion weten, ”dat de pijn gaandeweg de wedstrijd zou verdwijnen, maar dat gebeurde niet. Ik kon niet meer goed lopen. Heel jammer.” Zijn achillespeesklachten hadden hem overigens niet verhinderden twee keer te scoren. ”Wat telt is dat we hebben verloren en dat is heel teleurstellend. Van onze kant was het begin slecht, maar we knokten ons naar 2-2 en terug in de wedstrijd. Daarna maakten we individueel toch weer fouten. Er waren momenten waarop we tegenstanders lieten lopen. Ik snap niet hoe dat kan gebeuren. Wij krijgen te gemakkelijk doelpunten tegen.”

Dat vond Ron Jans ook. ”We hebben onszelf te kort gedaan door op momenten heel slecht te verdedigen.” Cynisch: ”Goran Lovre heeft weer eens gescoord. Eindelijk. Maar wel in het verkeerde doel. En Sankoh maakte ook weer een fout. Daar word je niet vrolijk van. Al vond ik zijn optreden minder laakbaar dan in andere wedstrijden. In de tweede helft heeft hij foutloos gespeeld. Maar als je vier doelpunten tegen krijgt zegt dat genoeg over de manier waarop je hebt verdedigd.”

Goran Lovre kopte de bal al in de tweede minuut achter zijn eigen keeper. ”Ik wilde de bal corner koppen. Het was een harde voorzet. Er stond een man achter mij. Ik moest iets doen. Het was een ongelukkig moment. Zoiets kan gebeuren. Nadat we 2-2 hadden gemaakt dacht ik dat we de wedstrijd zouden gaan winnen. Maar de omschakeling van aanval naar verdediging verliep bij ons niet goed.”

Jevgeni Levtsjenko keek eveneens met een rotgevoel op de wedstrijd terug. ”Mijn directe tegenstander heeft drie keer gescoord. Misschien was dat niet mijn fout, maar je voelt je dan toch lullig.” De directe tegenstander op wie Levtsjenko doelde was Michael Bradley. De Amerikaan strak van ’a crazy game’. ”Dat zijn de wedstrijden tegen FC Groningen kennelijk altijd. Vorig seizoen was het ook al zo’n gekke wedstrijd.” In het Abe Lenstra Stadion werd toen eveneens met 4-2 afgesloten.

Luis Suárez zat ook op de tribune van het huis van Heerenveen. De Uruguayaan zag zijn vorige club voor het eerst in een competitiewedstrijd in actie na zijn vertrek naar Ajax. Na afloop zocht hij zijn oud-ploeggenoten op in de kleedkamer. ”Jammer voor mijn vrienden van mijn oude club dat ze hebben verloren”, zei Suárez, die Ron Jans een plastic zak met inhoud gaf. ”Er zat”, vertelde de trainer van FC Groningen, ”een shirtje in van Ajax. Suárez en het nummer 16 stonden erop. Dat vond ik wel een mooi gebaar.” (bron: DvhN, Jan Mennega)
Suarez met zijn Ajax shirtje.... !!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 10 december 2007 @ 15:06:35 #71
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55169335
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Suarez met zijn Ajax shirtje.... !!!
Dat vond ik wel een mooi gebaar... dus
pi_55170224
quote:
Op maandag 10 december 2007 02:00 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat was wel heel tof zeg! Er zaten bij ons in het vak (links van het uitvak) ook 2 gasten met die dingen.
Ik sta helaas net niet op de foto Hadden ze die dingen 2 jaar geleden ook niet?
pi_55170778
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat was wel heel tof zeg! Er zaten bij ons in het vak (links van het uitvak) ook 2 gasten met die dingen.
Ik sta helaas net niet op de foto Hadden ze die dingen 2 jaar geleden ook niet?
Nee, deze banners zijn nieuw. Twee jaar geleden zag het er zo uit (valt in vergelijking met dit jaar nogal in het niet).

Toen:

Nu:

Dit jaar waren het 600 banners. De GF was wederom verboden door Heereveen een megadoek of papieren mee te nemen. Vandaar dat ze (noodgedwongen) voor dit kozen.
pi_55170947
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:03 schreef detulp050 het volgende:
Dat water is niet netjes, maar vuurwerk is meer te wijten aan je collega's dan aan de Euroborg natuurlijk
Nee, het gaat erom dat dat risico er altijd is in zo'n tunnel. Die tunnel is veel te lang en gevaarlijk - er was enorme rookontwikkeling.
pi_55172126
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef Grunner het volgende:

[..]

Nee, deze banners zijn nieuw. Twee jaar geleden zag het er zo uit (valt in vergelijking met dit jaar nogal in het niet).

Toen:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]

Dit jaar waren het 600 banners. De GF was wederom verboden door Heereveen een megadoek of papieren mee te nemen. Vandaar dat ze (noodgedwongen) voor dit kozen.
Oké nou zie ik het ook, was ook lang geleden
In ieder geval mooie acties, vooral de 2e!
pi_55189619
quote:
Blessure Nevland lijkt mee te vallen

GRONINGEN - De achillespeesblessure van FC Groningen-speler Erik Nevland lijkt mee te vallen.

Nevland werd zondag tijdens de wedstrijd tegen Heerenveen naar de kant gehaald, omdat hij last had van zijn achillespees. Maandag is de Noor voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Uit een echo blijkt dat er geen scheurtje zit in de achillespees. Nevland moet tot woensdag rust houden. Het lijkt erop dat hij zondag wel in actie kan komen tegen Willem II.

klikbaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55191163
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:14 schreef SCH het volgende:
Nee, het gaat erom dat dat risico er altijd is in zo'n tunnel. Die tunnel is veel te lang en gevaarlijk - er was enorme rookontwikkeling.
Zoals in elke tunnel. Ik vind niet dat er wat mis is met een tunnel en rookontwikkeling heb je alleen met brand of vuurwerk. Bij het eerste kun je de andere kant op en bij het tweede doen de uitsupporters het zelf en kun je ook tijdelijk teruglopen voor frisse lucht.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:04:33 #78
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55191207
Mooie foto.
pi_55192956
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Zoals in elke tunnel. Ik vind niet dat er wat mis is met een tunnel en rookontwikkeling heb je alleen met brand of vuurwerk. Bij het eerste kun je de andere kant op en bij het tweede doen de uitsupporters het zelf en kun je ook tijdelijk teruglopen voor frisse lucht.
Dat laatste valt je vies tegen als er nog een man of honderd achter je aan loopt die ook allemaal eruit (aan de buitenkant) willen.. Loop jij dan maar eens terug.
Ik verwacht zeker geen 5-sterrenontvangst bij een uitvak, iets vriendelijker/veiliger mag echter ook wel.. In februari maar eens kijken of er iets veranderd/verbeterd is tov de afgelopen 2 jaar..

Afgelopen zondag een verlate pakjesmiddag. De door mij (vorig topic) gewenste 4 doelpunten kwamen er, gelukkig voor ons bleek het voldoende. Maar wat een geknoei in beide verdedigingen zeg.. Waar Sankoh en Kruiswijk bij jullie af en toe stonden te slapen, konden (vooral) Dingsdag en Bak Nielsen er ook wat van. Mooie goal van Nevland de 1e, hoewel hij helemaal vrij werd gelaten, net zoals bij de 2e (die VdB had moeten/kunnen hebben). Ik was dan ook blij dat diezelfde Nevland het veld (gedwongen) verliet, dat haalde de angel enigszins uit het FCG-spel. 2e helft hadden ze wat mij betreft net zo goed op papier af kunnen doen, dat ging nergens meer over. Groningen kon niet en SC Heerenveen hoefde (en kon) niet meer..

Mooi programma hebben jullie trouwens de komende weken, normaal gesproken ideaal om met alle onderlinge duels in de huidige 'subtop' weer een paar plaatsen/punten in te lopen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55193089
Je kent FC Groningen niet zo goed? Tegen Willem II, Heracles etc. hebben we het vaak moeilijker dan tegen AZ, Feyenoord en Ajax

En als er brand uitbreekt ga ik ook niet graag met de trap, want door de paniek lig je zo beneden
pi_55193130
Inderdaad, ik verwacht eigenlijk alleen winst tegen PSV.
pi_55193279
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik verwacht zeker geen 5-sterrenontvangst bij een uitvak, iets vriendelijker/veiliger mag echter ook wel.. In februari maar eens kijken of er iets veranderd/verbeterd is tov de afgelopen 2 jaar..
Moiie. Waar je je wel niet druk om kan maken. Dat wij in Groningen niet net zo'n gelikte toegang hebben als in de andere stadions heeft ook wel weer wat toch. Bovendien, wat verwacht je anders van een groene hel?
pi_55193519
Het Groene Vagevuur, dat is met bitterballen en een belabberd zicht.
of
De Groene hemel, met bitterballen, gratis bier en het uitvak direct aan het veld, zonder scherm
pi_55193597
Die laatste spreekt me eigenlijk wel aan Kun je dat voor me regelen??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 december 2007 @ 15:51:38 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55193784
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad, ik verwacht eigenlijk alleen winst tegen PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55195519
pi_55196178
Haha ja, als je naar onze prestaties kijkt is PSV meer een zekerheidje in vergelijking met al die andere duels nog dit jaar

Gelukkig valt Nevvie z'n blessure mee. Hij is genomineerd voor Groninger van het Jaar
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_55196322
Raar is dat he.. Onderuit gaan tegen ploegjes als Heerenveen, Sparta en De Graafschap, maar dan wel goed presteren tegen Feyenoord, Ajax en AZ..
pi_55241236
quote:
Wel gesprek met KNVB, maar nog geen plan Euroborg

Het is Groningen blijkbaar ernst. Zowel de gemeente als de FC. Met de Euroborg als stadion heeft Groningen zich bij de KNVB nu officieel gemeld als kandidaatstad voor het WK voetbal van 2018. En dus mogen we concluderen dat er concrete plannen zijn de Euroborg drastisch uit te breiden. Naar tenminste 43.000 plaatsen.

Maar toch, van concrete plannen is nog geen sprake. Groningen, de Euroborg; ze hebben zich gemeld bij Harry Been, de man die namens de KNVB het WK van 2018 naar Nederland en België probeert te halen, maar voorlopig is dat alles. Zegt Michiel Bal namens sportwethouder José van Schie van de gemeente Groningen. In het besef dat de Euroborg een enorme capaciteitsuitbreiding moet ondergaan wil Groningen een serieuze kandidaatspeelstad zijn. Negen steden hebben zich nu als kandidaatspeelstad gemeld bij Been, met in totaal tien stadions. Rotterdam heeft twee ijzers in het vuur: de Kuip en het nieuw te bouwen Feyenoord- stadion dat plaats moet bieden aan ongeveer 70.000 toeschouwers.

De overige kandidaatsteden zijn behalve Groningen: Alkmaar, Amsterdam, Eindhoven, Enschede, Heerenveen, Kerkrade en Utrecht. Van die steden heeft alleen Amsterdam een stadion dat voldoet aan de verlangde capaciteit van tenminste 43.000 toeschouwers: ruim 51.000. Er bestaan plannen om de Arena uit te breiden naar 65.000 plaatsen. De overige steden hebben plannen hun stadion uit te breiden naar de minimaal vereiste WK-capaciteit, met uitzondering van Utrecht. Stadion Nieuw Galgenwaard is ongeschikt voor zo’n uitbreiding en daarom zou Utrecht-hoofdsponsor Geert Ensing (Phanos) een nieuw stadion willen laten bouwen.

Been: ”In januari of februari willen we in gesprek gaan met alle steden die zich gemeld hebben. Op basis daarvan hopen we de redelijke overtuiging te krijgen dat de steden serieuze plannen hebben hun stadion uit te breiden. En we kunnen dan misschien ook al wat steden gaan schrappen. Ik zou voor het WK graag tien stadions willen hebben. Dat hoeft niet per se vijf per land te zijn en ze hoeven ook niet zo verspreid mogelijk te liggen. Het stadion zelf is doorslaggevend, andere factoren spelen een rol in de marge.”

Groningen heeft Been in januari dan wel februari nog niet een nieuw stadionplan te overleggen. Bal: ”We weten nog niet van de uitnodiging van de KNVB, maar we zullen er zeker op ingaan. De gemeente is zeer gei¨nteresseerd om van gedachten te wisselen en te horen wat precies de voorwaarden zijn waaraan voldaan moet worden. Een plan voor de verbouwing van de Euroborg hebben we nog niet. Maar Groningen heeft wel een Euroborg, ervaring met grote wedstrijden, een modern stadion met moderne middelen en er komt straks al een uitbreiding naar 22.000 plaatsen. We gaan eerst maar eens de heer Been aanhoren.” (bron: DvhN, Paul Bosman)
pi_55241260
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef venomsnake het volgende:
Raar is dat he.. Onderuit gaan tegen ploegjes als Heerenveen, Sparta en De Graafschap, maar dan wel goed presteren tegen Feyenoord, Ajax en AZ..
pi_55242934

Ik hoopte stiekum op een happende Max.
pi_55256662
quote:
Nieuwe verdeling tv-gelden pakt goed uit voor FC

GRONINGEN - FC Groningen verwacht dat het enkele tonnen aan euro's per jaar meer zal krijgen door de nieuwe verdeling van tv-gelden onder de Eredivisieclubs.

In de nieuwe verdeling die de Eredivisieclubs zijn overeengekomen, worden nu ook de prestaties van de afgelopen drie jaar meegenomen. Daarnaast wordt er ook gekeken naar de uitkomsten van het populariteitsonderzoek door het Duitse onderzoeksbureau CPM. Ook daarin scoort Groningen met een zevende plaats goed.

Vanaf volgende week kan er worden geboden op de uitzendrechten. Dan wordt ook duidelijk hoeveel de club precies meer zal krijgen.
Interview met Nijland.
pi_55258089
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:19 schreef venomsnake het volgende:

Ik? Zo ja, ik hap niet maar dit is niet voor mij bedoeld
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55258696
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Interview met Nijland.
Leuk voor Grunn.
  vrijdag 14 december 2007 @ 05:42:06 #95
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55260945
Ik kwam Martin Drent zojuist nog tegen, maar de 107 km/u van Kruiswijk was gelukkig een incident
pi_55261660
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:19 schreef venomsnake het volgende:

Haha deze was iets te doorzichtig
pi_55266506
Daar was ik al bang voor.
pi_55266548
Groningen schijnt interesse te hebben in een Poolse verdediger. Naam: Dariusz Pietrasiak.
Speelt bij de club die 2e is geworden in Polen:

Klik.
Mooi ook dat ''Trots van het Noorden'' in dat berichtje.
pi_55267010
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:12 schreef venomsnake het volgende:
Mooi ook dat ''Trots van het Noorden'' in dat berichtje.
Maar iedereen weet ook dat die term van ons is. De VI schrijft dat ook consequent in alle artikelen over FCG. Alleen in Friesland liggen ze wat dwars. Maar dat is wel met meer dingen het geval
pi_55267044
Liever kampioen van het Noorden dan trots van het Noorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')