Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 december 2007 20:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]lezen is een vak zullen we maar zeggen.
Ik zei toch: ga maar in het uitvak zitten. Verkoop is alleen voor Groningenfansquote:Op zondag 9 december 2007 20:24 schreef MaxC het volgende:
Hoeveel kans is er dat je met zijn 2en kaartjes voor PSV kan kopen? Zo ja, hoe laat en wanneer moet je er dan zijn
Ehm, ik ben totaal niet voor PSV hoor. Groningen is niet mijn 1e club, maar vind het wel prachtige club(Woon ook in Groningen)quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik zei toch: ga maar in het uitvak zitten. Verkoop is alleen voor Groningenfans
Nee, aan je onderschrift te zien heb je gekozen om voor Ajax te zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ehm, ik ben totaal niet voor PSV hoor.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef detulp050 het volgende:
Eenmaal in de Euroborg geweest wordt iedereen voor de FCG
Ja, inderdaad. Nogal misplaatst.quote:Op zondag 9 december 2007 21:49 schreef Grulez het volgende:
jammer van die tt.
Maar ondertussen wel als kleine kinderen het uitvak staan uit te dagenquote:Op zondag 9 december 2007 23:22 schreef Tommeke het volgende:
ouwe kerels die raar staan te kijken als je begint te schreeuwen en gek te doen
Net als de vaders naast en onder het uitvak in de euroborg ja. Gebeurt overal, ook in Heerenveen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef Grunner het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel als kleine kinderen het uitvak staan uit te dagen
Niet overdrijven zeg, als uitsupporter word je daar nou niet bepaald sympathiek behandeld.quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef detulp050 het volgende:
Eenmaal in de Euroborg geweest wordt iedereen voor de FCG
Ja, dat geloof ik graag, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Ik ken weinig clubs waar het zo fanatiek gebeurt als bij SCH. En dan vooral achter de goal trouwens.quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Net als de vaders naast en onder het uitvak in de euroborg ja. Gebeurt overal, ook in Heerenveen.
Ik had dan ook niet de illusie dat ook de uitsupporters voor FCG zouden wordenquote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Blawh het volgende:
Niet overdrijven zeg, als uitsupporter word je daar nou niet bepaald sympathiek behandeld.![]()
Ik kom nooit in het uitvak, maar ik weet wel dat het zicht kut is. Is er nog meer niet goed aan?quote:Het is wel een mooi stadion van binnen en ik heb ook sympathie voor Groningen, maar aan de ontvangst van uitsupporters mag wel wat gedaan worden.
Logisch toch, de andere uitwedstrijden waar jij komt is de rivaliteit een stuk minder. Ik vermoed dat die opa's achter de goal tegen Heracles ook een stuk minder staan te provoceren dan tegen jullie.quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef Grunner het volgende:
Ja, dat geloof ik graag, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Ik ken weinig clubs waar het zo fanatiek gebeurt als bij SCH. En dan vooral achter de goal trouwens.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef W2O het volgende:
Misschien dat de tt gewijzigd kan worden?
Is dat nog steeds zo slecht?quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Blawh het volgende:
Het is wel een mooi stadion van binnen en ik heb ook sympathie voor Groningen, maar aan de ontvangst van uitsupporters mag wel wat gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |