Ik zei niet Vaduz.quote:Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tien kratten bier voor jou als Vaduz blauw wordt.
Zo, goede afsluiter.
Ik dacht aan "Met slechts één mod naar de titel". Te hard?quote:Op zondag 9 december 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
mooie tt
Zijn er dan nog meer blauwen hier?quote:Op zondag 9 december 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht aan "Met slechts één mod naar de titel". Te hard?.
Blight en mitt, toch?quote:Op zondag 9 december 2007 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn er dan nog meer blauwen hier?
Checkquote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:
tvp
Wat een opluchting dat je te laat wasquote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
HeatWave ook soms, toch? Of is die niet meer blauw?
Kut TT, ik had iets met BoyZone gedaan.
Ik zag het ja!quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:
Het grote Marco Van Basten "Bondscoach"-topic #69
Dubbel
quote:Op maandag 10 december 2007 10:14 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: Laatste 32 slotje
Dank jequote:Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Schiet eens op..
Mochten jullie 'm nog niet gezien hebben
Dit mag echt niet meer gebeuren hoorquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank je. Wat een schande, zolang open geweest.
Die was natuurlijk al de hele tijd aan het zoeken naar zijn knopjesquote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel dat Vaduz weer mod moet worden
Nee man, dan verdwijnen alle topics naar Het Keldertje (bestaat dat eigenlijk nog?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel dat Vaduz weer mod moet worden
ja dat bestaat nog, doe maar niet zo onschuldig!quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee man, dan verdwijnen alle topics naar Het Keldertje (bestaat dat eigenlijk nog?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Dan gebeurt er in ieder geval wat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee man, dan verdwijnen alle topics naar Het Keldertje (bestaat dat eigenlijk nog?)
Aangepastquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #336: Wisselvalligheid ten top!
moet 336 zijn
Graciasquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Brabantse voetbalclub - Logo
Oplossing gevonden, topic kan dicht.
Duidelijkheid, zelfde OP, geen lappen tekst.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
Wat moeten we nou, twee topics! Vertel op BS!
[Draft] Stemtopic: Poule A+B
Zal ik die andere dan sluiten?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Duidelijkheid, zelfde OP, geen lappen tekst.
Dus die link uit je quote mag dicht.
De oplossing is helemaal niet gevonden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Brabantse voetbalclub - Logo
Oplossing gevonden, topic kan dicht.
PM dat maar naar die gozert danquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
De oplossing is helemaal niet gevonden!
Het is het logo van Wilhelmina uit Den Bosch, de club waar ik ben begonnen met voetballen
Hij heeft zijn PM/inbox niet geactiveerdquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PM dat maar naar die gozert dan
Een linkje of iets zou makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef djnospinzone het volgende:
Er mag best wat gedaan worden aan het hier ingebakken racisme
Als het om dit soort topics en reacties gaat...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een linkje of iets zou makkelijk zijn.
...nouja, lijkt mij meer iets voor Klaagbaak dan..quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef djnospinzone het volgende:
Vraag me af wat men hier zou zeggen als een paar Japanse idioten met een swastika op hun shirt zouden spelen. Om een rechtzaak aan te spannen is overdreven ja, maar het is weer duidelijk wat een gebrek aan inlevingsvermogen de gemiddelde Fokker heeft
Waarom dat allemaal weggehaald?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het om dit soort topics en reacties gaat...
[..]
...nouja, lijkt mij meer iets voor Klaagbaak dan..
Nee, daar ging het niet om, meer om de reacties in de zin van 'stonede kutneger' en dergelijke (met betrekking tot Emanuelson). Ik zou zeggen zoek eens op 'neger'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het om dit soort topics en reacties gaat...
[..]
...nouja, lijkt mij meer iets voor Klaagbaak dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |