quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
A
1 DANILXL
2 Deoxyzibonucleic
B
1 Borisz
2 Amin Ben
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:42 schreef Fides het volgende:
Commentaar op poule A
Hmm, lastig. De meeste team hebben allemaal goede spelers maar zijn in mijn ogen te aanvallend.
DanilXL heeft in mijn ogen de beste spelers van Poule A. Jammer van zijn formatie die vreemd oogt.
RayMania heeft een mooie mix van modern en vroeger, bovendien een formatie die goed werkzaam is.
Deoxyzibonucleic heeft ook een leuk team. Toch zitten er een aantal spelers in die in mijn ogen in de voetbalhistorie niet zo bijzonder veel voorstellen (Boulahrouz en Scholes. Rooney en C. Ronaldo hebben eigenlijk tot nu toe ook nog vrij weinig bereikt) en hij speelt met in mijn ogen 5 aanvallers, en 1 aanvallend ingestelde middenvelder (Scholes) en maar 3 verdedigers.
Het team van Prozac zoek ik nog wel een keertje op.
Keuzes maak ik later want ik vind het nog heel lastig:P
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef golfer het volgende:
Team A:
1.DANILXL
2.Deoxyzibonucleic
Team B:
1. Steven184
2. sjimz
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:25 schreef Tarado het volgende:
Poule A:
1)RayMania, een goed uitgebalanceerd team
2)Deoxyzibonucleic, goed team maar in de verdediging wat minder dan het team van RayMania
Poule B
1) Borisz, dit is naar mijn mening een potentiele winnaar van het spel, kampioenschaps materiaal dus
2) Steven184, moeilijk kiezen omdat de 3 resterende teams in poule B niet veel voor elkaar onder doen, maar je moet kiezen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Blawh het volgende:
Poule A:
1. Prosac:
Misschien qua kwaliteit niet het beste, maar je hebt wel spelers waarmee je een schitterend uitgebalanceerd team kunt creëren. Met Materazzi en Samuel achterin heb je 2 ijzersterke verdedigers die ook op mijn lijstje stonden en ook Boban en Effenberg vind ik schitterende spelers die achteraf eigenlijk ook op mijn lijstje hadden moeten staan. Verder valt het hoge Serie A gehalte op.
Jammer dat je zelf geen toelichting hebt gegeven, dat gaat je helaas punten kosten denk ik en ik had ook graag je uitleg gezien.
2. DANILXL:
Schitterend team met eigenlijk niet echt een zwakke plek, toch heb ik persoonlijk iets meer met de spelers uit het team van Prosac. Dat is een 'iets' wat je niet kunt uitleggen, voor bepaalde spelers heb je simpelweg meer sympathie, ook al zijn ze kwalitatief misschien wat minder. Bovendien hoeven de 11 beste spelers niet per definitie het beste elftal te vormen.
Iedereen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef tha_dark het volgende:
Mogen nu alleen de mensen stemmen die ook meegedaan hebben?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Blawh het volgende:
Aaah, ik wou net mijn post editten.
dan zal ik hier wel mijn stemmen voor Poule B neerzetten:
1. Steven184:
Prachtig team ook waarbij er duidelijk ook gelet is op de goede balans. Je kan met je elftal eigenlijk tegen ieder systeem spelen zonder grote veranderingen door te voeren. Verder heb ik er eigenlijk weinig over te zeggen.
2. ArminBen:
Mooi team, heb er eigenlijk niet veel over te zeggen. Maar wees blij met het punt.
Dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ben wel een beetje zielig. In de poule met 8 teams plaatste Methodmich mij nog bovenaan en nu de poules gehalveerd zijn en met dezelfde tegenstanders sta ik geeneens in de top 2
.
Haha, vond ik wel grappig, hoop dat als ik niet doorgaat dat dan niet op 2 punten is.
Nilis is stiekem de beste van de vier. Bij veel PSV'ers staat hij hoger aangeschreven dan Romario.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Colplay het volgende:
Ginola en Nilis waren goede voetballers, maar geen wereldtop. Van Nistelrooy en Figo kunnen dat in dit veld niet compenseren.
Vind Nilis zoals gezegd een meer dan goede voetballer, maar minder dan de rest. Blijkt ook wel uit zijn carriere, want heeft nooit bij een grote club gezeten en heeft het nooit op het niveau van de absolute wereldtop kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nilis is stiekem de beste van de vier. Bij veel PSV'ers staat hij hoger aangeschreven dan Romario.
HELD
Poule A lijkt me gespeeld, in poule B kunnen nog wel veranderingen optreden. Raar trouwens dat 2 mensen wel in poule A hebben gestemd, maar niet in poule B.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef DANILXL het volgende:
hier kunnen nog een hoop mensen stemmen
Omdat die niet in hun eigen poule mogen stemmenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Poule A lijkt me gespeeld, in poule B kunnen nog wel veranderingen optreden. Raar trouwens dat 2 mensen wel in poule A hebben gestemd, maar niet in poule B.
Owja, dom van mij. Maargoed, vanavond weten we de uitslag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat die niet in hun eigen poule mogen stemmen
1 2 3 4 5 | DANILXL 16 5 37 RayMania 8 10 26 Prosac 1 6 8 Deoxyzibonucleic 0 4 4 |
1 2 3 4 5 | Steven184 11 10 32 Sjimz 3 10 16 borisz 6 1 13 AminBen 4 3 11 |
Gefeliciteerd. Ik vind het trouwens wel leuk dat we allemaal in de poule een redelijk aantal eerste plaatsen hadden. Het was in elk geval geen zwakke poule.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
Ondanks de minste eerste plaatsen ben ik wel door!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |