quote:Op zondag 9 december 2007 12:03 schreef Maki-maki. het volgende:
Zat er wel aan te komen. Ik pak de popcorn wel even.
[afbeelding]
Tast toe.
Acht dat wordt weer een spannende rtl`z dag morgenquote:Op zondag 9 december 2007 11:59 schreef gronk het volgende:
Ahmadinejad is wel een meester in zuigen en etteren
klopt in de olieprijs is in ¤ redelijk stabiel gebleven.quote:Op zondag 9 december 2007 12:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
uh uh dat hebben we gemerkt de laatste tijd met die dalende dollar
De VS koopt sowieso zelf geen olie uit Iran.quote:Op zondag 9 december 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
Heel erg goed van Iran
USA Moet maar handelen met Zimbabwe
zit tegenwoordig bij de meeste pompen op de 1,50 was een maandje terug nog iets van 1.40, dat is dus 10 cent per liter in een maand tijdquote:Op zondag 9 december 2007 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt in de olieprijs is in ¤ redelijk stabiel gebleven.
Euro als main trade currency.quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef Koewam het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven, over wat voor gevolgen dit precies heeft?
Behalve mensenrechtenschending en invloed van Iran op Irak heeft hij geen enkele reden die hij kan aandragen. En samen met de dollar-smoes zouden we weer een illegale oorlog erbij hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 14:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een reden voor Bush er bij........
geen...quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef Koewam het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven, over wat voor gevolgen dit precies heeft?
Tijd voor je medicijn...quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef vero-legata het volgende:
De dollar een waardeloos stukje papier?
Het grootste gedeelte bestaat niet eens op papier maar is gecreeerd door de banken zelf.
http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279
Maar lijkt me slimme zet van Iran. Ben benieuwd of er nu meer landen gaan volgen na Venezuale en Iran? Wordt het niet tijd dat Europa een afscheidsfeestje voor Amerika als wereldmacht gaat geven?..
De staatsschuld van de VS is hoog, maar in vergelijking met veel andere Westerse landen valt het wel mee. Misschien moet je wat betere bronnen uitzoeken dan sensationele internet-docu's. De economie van China is ondanks het veelvoud aan inwoners slechts een fractie van die van de VS.quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef vero-legata het volgende:
De Euro als medicijn? Ik ben voor!
Ik zie namelijk niet echt een reden voor landen buiten het redden van hun eigen investeringen om de dollar drijvende te houden? Die docu over geld creatie laat mooi zien dat er geen enkele back up voor de dollar is door het huidige systeem van de centrale bank in Amerika. Dat plus de staatschuld van 200.000 dollar per inwoner van Amerika gaat er volgens mij toe leiden dat Amerika verder en verder van het wereldtoneel gaat verdwijnen. China is straks de grootste economie, Rusland is de wereldmacht met een energieoverschot. Ik zie niet precies hoe Amerika zijn machtspositie kan handhaven? Maar wat denken jullie, zal dit gevolgen hebben voor de macht van Amerika of is dit maar bijspel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |