quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Aanstaande zaterdag zal het publiek 10 mensen de "echte" liveshows instemmen. Het publiek kiest vervolgens nog 2 extra kandidaten.
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef MissBliss het volgende:
Kan ik meedoen als ik de vorige rondes niet heb meegedaan?
Ok, ik zal er binnenkort eens voor gaan zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja hoor. Was één ronde trouwens.
Zhenar: Thanks, is geupdated, was al blij dat ik het op tijd af heb.
Dat is vrij zinloos. Als je die punten wel geeft is het, lijkt me, makkelijjker tellen en maakt het geen verschil voor de standquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Omdat je 12 mensen voorspelt, zul je er sowieso 4 goed hebben. Hiervoor worden natuurlijk geen punten gegeven.
Precies, en om aan het eind van de rit het spel te winnen door 60 punten waar je niks voor hebt hoeven doen, dat wil ik voorkomenquote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef ranja het volgende:
Alleen als je de ronde vergeet heb je dan wel pech dat je 60 punten misloopt.
Heb je daar nog steeds wrok van?quote:Op zondag 9 december 2007 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en om aan het eind van de rit het spel te winnen door 60 punten waar je niks voor hebt hoeven doen, dat wil ik voorkomen. Zo won zeeuwse Idols 3 terwijl ze één ronde gemist had... 60 punten meer verliezen in die ronde had haar op plek 5 gebracht ofzo.
Ik eindigde vér achter d'r hoorquote:Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je daar nog steeds wrok van?
Maar mensen die deze ronde missen, missen punten + 60 punten zomaar extra.quote:Op zondag 9 december 2007 23:46 schreef sbientje het volgende:
je krijgt toch allemaal 60 punten extra dan? dan maakt het lijkt mij niet zo uit
het zijn er trouwens 6, die je sowieso goed hebt
quote:Helderzienden-Online
Geen fabeltjes, maar eerlijk advies Ons team bereikt u via 0900-7272466
www.helderzienden-online
quote:Op zondag 9 december 2007 23:46 schreef sbientje het volgende:
het zijn er trouwens 6, die je sowieso goed hebt
Ja precies, die 10 puntjes laat ik ook maar zitten verder.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef ranja het volgende:
Die gratis punten zijn voor de genomen moeite mee te doen
Prachtig!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wel weer een leuke google-add in dit topic.
[..]
73% heeft tot dusverre Ferry geselecteerd, wat goed is voor een 9e/10e plaats.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie dat er veel vertrouwen is in Ferry.
Gaat me nog punten opleveren als 'ie niet door blijkt te gaan
woow ik had veel minder % verwacht:Oquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
73% heeft tot dusverre Ferry geselecteerd, wat goed is voor een 9e/10e plaats.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik zal er binnenkort eens voor gaan zitten
Ik denk dat het wel tekenend is voor de kandidaat dat niemand vertrouwen in hem heeftquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef MissBliss het volgende:
Zielige Rick! Misschien gaat ie ons allemaal pwnen vanavond [ afbeelding ]
Hij is gewoon te kleurloos en nietszeggend om een indruk achter te laten. Ik denk dat dat de reden is dat niemand hem verder ziet komen. Zou natuurlijk wel grappig zijn als hij wel door zou gaan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel tekenend is voor de kandidaat dat niemand vertrouwen in hem heeft![]()
Maar hij kan met zijn optreden natuurlijk nog verrassend uit de hoek komen ofzo
in de prono misschien wel, maar qua maning delnk ik dat dat vaak niet het geval isquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:27 schreef Re het volgende:
de vraag is natuurlijk of fok een beetje representatief is voor het smskuddevolk?
Ik denk dat het sms-volk Ferry overschat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Wilskracht het volgende:
Verder wordt Ferry zwaar overschat (dus niet door)
Slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:28 schreef Woelli het volgende:
Gaat er nog iemand zijn prono op laatste nippertje veranderen?
ik ook... alleen nu zie ik dat ik Asnat niet erin heb,quote:
Ik zie nu dat ik maar drie mannen erin heb. Zit nu zwaar te twijfelen om ollie toch nog op te nemen. Maar ik weiger!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:28 schreef Woelli het volgende:
Gaat er nog iemand zijn prono op laatste nippertje veranderen?
Hmzzzz niet goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nikki
Aisha
Bas
Ferry
Nigel
Charlene
Nathalie
Ollie
Sandy
Davy
Syarda
En ik denk toch ook Neil!
3 misquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:01 schreef Svensational het volgende:
Nikki, Bas, Aisha, Ferry, Nigel, Charlene, Mirjam, Nathalie, Naomi, Ollie, Sandy, Neil
Zullen we daar verder gaan?quote:
Deze mag dicht jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zullen we daar verder gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |