Jammer dat ie al bij XFA heeft geprobeerd, maakt hem toch wat wanhopig....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:31 schreef BVO het volgende:
We openen een beetje tegelijk.
Finale, for sure.
Fotootje van tijdens XFA, waar hij net voor de liveshows afviel:
[ afbeelding ]
Bewijst maar weer eens wat een drol die Henk-Jan isquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:33 schreef BVO het volgende:
Bij XFA viel 'ie volkomen onterecht af door belachelijke keuzes van Henkjan en doordat hij op he tmoment surpreme, waar Sharon Henkjan liet janken, niet bracht wat 'ie kon.
Zo homo kwam hij ook weer niet ovet toch?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind hem wel goed... maar hij was net wel een beetje TE GAYIets minder mag wel
kijk de aflevering nog maar eens terugquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo homo kwam hij ook weer niet ovet toch?Nou ja heb maar half opgelet...
ik associeer "te gay" altijd met te verwijfd.... maar dat kon ik niet ontdekken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar wat was er precies 'gay' aan dan? Kan ik daar op letten.
Oh, via via. Maar hij is erg tofquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat een drol die Henk-Jan is
Maar vertel Beev, waar ken jij deze jongen van
En hoe leer ik hem kennen?
Exactly my wordsquote:
Meer nog toen die Miranda (vriendin van hem) eruit kwam. Oke, dan zie je het, maar iemand die gay overkomt doet dat (zo zie ik het tenminstequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Op het moment dat hij de deur uit loopt van de auditieruimte, en hij dat gayhuppeltje maakt en in de armen springt van die ander... ja dat vind ik te gay jah
Maar goed smaken verschillen.
Ik vond hem btw wel erg goed.
ja toen helemaal en toen dacht ik, ok iets te gayquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer nog toen die Miranda (vriendin van hem) eruit kwam. Oke, dan zie je het, maar iemand die gay overkomt doet dat (zo zie ik het tenminste) altijd, en dat vind ik bij Nigel niet. Als je die ziet en hoort praten merk je niks. Maar wat een non-discussie eigenlijk
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |