quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
VS ep:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef MaxC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heet in het echt Reiko Aylesworth.quote:
Klopt!quote:
Kari Matchett, speelde Lisa Miller in 24:quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MaxC het volgende:
Klopt!![]()
Waar was trouwens die blonde surfbabe? Hoofd van de ER![]()
Die speelt ook in 24 vorig seizoen
ja, mooie OPquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Mooie TS !
bedoel je Dr. Morretti? Ik kreeg niet de indruk dat hij nog terug gaat komen maar ik zou het wel erg op prijs stellen als hij dat wel deed. Ik ruil hem met alle plezier in voor Luka.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Jammer trouwens dat ie er (voorlopig?) uit is... (het pijnlijke moment)
[ afbeelding ]
Absoluut, maar ja de dames soppen nou eenmaal collectief op Luka.quote:
Ik vind zijn rol maar dom. Hij heeft de tofste wijf uit ER totaal verwoest.. ja ze was al rot, maar dan nog. Ik kots op hemquote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut, maar ja de dames soppen nou eenmaal collectief op Luka.
Hij was weer fijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Als het goed is staat er een nieuwe
SE14EP11.....
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reubenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die chick met HIV zoontje. Heeft zij vroeger ook in ER gespeeld?
Ja ik dacht al toen ik door de aflevering aan het scimmen was. Damn is ook al weer 14 jaar geleden hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reuben
[ afbeelding ]
Speelde in 1994 al mee in ER.
nou kan ik me zoveel leuke personages bedenken om terug te halen, komen ze met deze saaie doos aanzetten. Ze kent volgens mij ook niemand meer. Hooguit Anspaugh of Coburn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reuben
[ afbeelding ]
Speelde in 1994 al mee in ER.
Ja, dat was een hilarische scene.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Jasphree en Archie en Harold [ afbeelding ]! Dat gezicht onder die douche [ afbeelding ]! [ afbeelding ]!!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:55 schreef Liquidootje het volgende:
Het ligt er ook weer zo dik bovenop dat die Michelle Dresher uit 24 euthanasy heeft gepleegd bij die oude vrouw.
Van de drugs afblijven is mijn advies en verder niet al te veel series door elkaar kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:05 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn vermoeden komt omdat die vent van full-house altijd zo bepaalde kop trekt als hij iets verdenkt. En het lijkt allemaal zo loze scenes dan. Hij bij de morgue even kijken en vragen wat het precies was. Dat gesprek met de chaplin op de brug. Momentje van stilte met zijn typische blik.
Maar ik dacht ook even dat hij vermoede dat die "freak" die junk-vrouw in elkaar had geslagen en daarom die "freak" niet weg wilde laten gaan.
Heel frustrerend als mensen maar een bepaalde intense blik kunnen geven
Ik schrok ook al en dacht wat gemist te hebben, meer Peri zit gewoon oude afleveringen te bekijken?quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Peri, wat doe je, zijn er nieuwe afleveringen?
Brenner is Aussie, zo te horen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:20 schreef PeRi het volgende:
Oei nieuwe dokter Brenner is irritant.
Dat experiment van Morris![]()
![]()
!
. Morris, Morris.. Is, is he breathing? Okay, toegegeven, was een beetje bang dat ie in coma geraakt was ofzo
!
OMG nooooo Sam en Gates!!!!!!.
Abby en Luka horen toch echt bij elkaar hoor!
Fijn, vanaf nu nog 4 weken achter elkaar afleveringen!
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef PeRi het volgende:
OMG die dude vloog in brand,
!!!!!
Luka & Lucien,
.
Brenner.
![]()
!!!! Wat een zak! Dat arme joch in dat bed, kanker en die zak roept het doodleuk om
!
Neela!
Goeie aflevering weer.
Ik kijk het via legale satelliet omdat ik een eigen satelliet heb. De rest, met name peri, kijkt het illegaal door te downloaden. Ook al woont ze in London. Maar er staat USA in de TT.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:28 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik mis iets blijkbaar. Heb de gids van voor naar achter doorgebladerd maar kom geen ER tegen. Kijken jullie via satelliet of DVD ? Wanneer komen de nieuwe afleveringen op de publieke zender? Heb gerucht gehoord dat dit het laatste seizoen zou zijn, hoop dat het niet waar is.
Rest zwaaitquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kijk het via legale satelliet omdat ik een eigen satelliet heb. De rest, met name peri, kijkt het illegaal door te downloaden. Ook al woont ze in London. Maar er staat USA in de TT.
Hij heeft zichzelf niet neergeschoten. Hij gaf z'n pistool aan Morris en werd daarna neergeknald door een scherpschutter.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef PeRi het volgende:
Gijzeling! Zag je wel vanaf het begin al aankomen, ook dat ie zichzelf zou neerschieten.. Verder niet zo heel erg spannend of boeiende aflevering, keek wel lekker weg.
Luka![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
Tering
In het USA-topic hoef je geen spoilers te plaatsen hoor. Zeker niet als de aflevering al is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een heftig en onverwacht einde weer van de aflevering. Wie zou er uiteindelijk in die ambulance zijn ingestapt? Graig of Sam?
En dat Brenneriets met Neela zou proberen lag er natuurlijk wel erg dik bovenop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee idd maar ik vond het toch wel een mooie aflevering.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef PeRi het volgende:
1 ep weer.
OMFG Pratt dood!
Waar ik wel van baal eigenlijk is dat we helemaal niks van de begrafenis/ceremony gezien hebben, denk dat dat deze ep heel sfeervol had kunnen zijn, een echte tranentrekker maar hebben ze niet helemaal uitgebuit.
Godver...mijn laatste vaste actrice die vanaf het begin zo leuk was is er nu ook al uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:59 schreef golfer het volgende:
Hij was weer leuk.
En gelukkig blijft Abbyer (ER) nog in.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kijk soms ook nog, maar wil mijn meningen niet meer met jullie delen.
Godverdegodverdegodverquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Overigens geen IM voor de bedenker van ER die gisteren is overleden.
Ik vind het trouwens wel behoorlijk klote dat dit het laatste seizoen wordt. Gelukkig krijgen we wel een waardig afscheid met oldiesquote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 14:23 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week dr. Greene cameo![]()
![]()
![]()
Volgens Noah Wyle komt Eriq LaSalle ook nog terug en is er trouwens een grote kans dat Clooney ook nog komt, 'mits zijn schema het toelaat'(Bron)
tv.comquote:George Clooney, Eriq La Salle return to ER
* 11/07/08 5:29 PM
ER alum Noah Wyle tells TV Guide to expect appearances by former castmates before the end of the series.
If this picture raises your blood pressure, you're about to be one happy patient!
If this picture raises your blood pressure,
you're about to be one happy patient!
NBC is pulling the plug on incredibly long-lived medical drama ER. The show, once a blockbusting hit, has seen ratings and interest dwindle in recent years, and its currently-airing 15th season will be its last. But a warhorse like ER deserves a hero's farewell, and it looks like it's going to get just that in the form of visits from stars past.
Noah Wyle, who played Dr. John Carter in the show's first through 11th seasons, is returning for a four-episode arc and has confirmed to TV Guide that Eriq La Salle will also return as Dr. Peter Benton. Of even more interest to ER devotees and fans of silver-fox movie stars, Wyle teased the return of George Clooney as the original "McDreamy," Dr. Doug Ross.
"From what I heard, George said, 'absolutely,' schedule permitting," Wyle stated.
Clooney's publicist has refused to comment on Wyle's declarations, but we've become familiar with the true meaning of a publicist's "no comment" and will be looking forward to Clooney's return.
Anthony Edwards, another former ER star, will reprise his role of Dr. Mark Greene in this Thursday's episode. Since it seems that the doors of County General Hospital are flung wide, now might be the time to be vocal about who else you'd like to see roaming those hallowed halls. Julianna Margulies? Laura Innes? Sherry Stringfield? Use the comments box, and let's hope NBC is reading this!
Ja, rare wending op het laatst.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef PeRi het volgende:
Simon got raped!!!![ afbeelding ].
En die dude was echt een pedo.
Daar stond eerst iets anders, boefje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ben blij dat dat irritante jochie van sam bijna uit de serie is.
Dat was wel weer leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer een nieuwe aflevering.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef MaxC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty87 op 23-01-2009 22:06:36 ]シ
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
Casting spoiler!
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet trouwens de aflevering van gisteren nog even bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het is een beetje breien naar de laatste. Vond het op zich wel mooi symbolisch dat aan het eind vd aflevering de dokter die aan de wieg van de ER stond uitgelicht werd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:46 schreef PeRi het volgende:
Okaye aflevering, maar niet echt spetterend ofzo. Ik wil meer actie, meer drama. Last season mên!
Nee hoor, ik kijk ze ook steevast elke vrijdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef golfer het volgende:
Iemand nog de laatste aflevering gezien of ben ik echt de enige die al 15 seizoenen lang alles elke keer bekeken heeft?
Ik heb toch iets eerder gekeken.quote:
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Liquidootje het volgende:
De vorige aflevering is fuck vergeleken met die van deze week. En ik ben pas 6 minuten aan het kijken.
Beetje laat geworden, maar...WOW!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:00 schreef golfer het volgende:
Wij gaan het vanavond bekijken. Verheug mij er nu al op.
Mij niet bekend.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het net even opgezocht en het klopt.
Volgens mij hebben we volgende week zelfs drie afleveringen:quote:
quote:Status: Canceled/Ended
Dan moeten we Grey's anatomy gaan volgen zeggen ze op mijn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef golfer het volgende:
De voorlaatste aflevering is weer beschikbaar.
Nog maar 1 aflevering en dan komt er na 15 jaar een einde aan deze geweldige serie.
Grey's Anatomy volg ik, maar dat is echt niet te vergelijken met E.R.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moeten we Grey's anatomy gaan volgen zeggen ze op mijn werk
Idd, dat intro alleen al was geweldig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omfg wat een finale![]()
Ik moest al janken bij de intro, de originele versie![]()
quote:Even the cast of greys anatomy paid a tribute to E.R. by stopping have sex with each other and...
Daar was hij al mee bezig in de tijd dat hij nog een vaste rol in ER had... Toen zijn zoontje overleed, heeft hij besloten om het de Joshua Carter Medical blabla te noemen. Maar toen was het al lan en breed in gang gezet.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef PeRi het volgende:
Leuk met al de oude bekenden die toch nóg een keer voorbij, had niet verwacht dat Carter een particuliere 'hospice' zou oprichten eigenlijk.
Ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |