quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kijk soms ook nog, maar wil mijn meningen niet meer met jullie delen.
Godverdegodverdegodverquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Overigens geen IM voor de bedenker van ER die gisteren is overleden.
Ik vind het trouwens wel behoorlijk klote dat dit het laatste seizoen wordt. Gelukkig krijgen we wel een waardig afscheid met oldiesquote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 14:23 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week dr. Greene cameo![]()
![]()
![]()
Volgens Noah Wyle komt Eriq LaSalle ook nog terug en is er trouwens een grote kans dat Clooney ook nog komt, 'mits zijn schema het toelaat'(Bron)
tv.comquote:George Clooney, Eriq La Salle return to ER
* 11/07/08 5:29 PM
ER alum Noah Wyle tells TV Guide to expect appearances by former castmates before the end of the series.
If this picture raises your blood pressure, you're about to be one happy patient!
If this picture raises your blood pressure,
you're about to be one happy patient!
NBC is pulling the plug on incredibly long-lived medical drama ER. The show, once a blockbusting hit, has seen ratings and interest dwindle in recent years, and its currently-airing 15th season will be its last. But a warhorse like ER deserves a hero's farewell, and it looks like it's going to get just that in the form of visits from stars past.
Noah Wyle, who played Dr. John Carter in the show's first through 11th seasons, is returning for a four-episode arc and has confirmed to TV Guide that Eriq La Salle will also return as Dr. Peter Benton. Of even more interest to ER devotees and fans of silver-fox movie stars, Wyle teased the return of George Clooney as the original "McDreamy," Dr. Doug Ross.
"From what I heard, George said, 'absolutely,' schedule permitting," Wyle stated.
Clooney's publicist has refused to comment on Wyle's declarations, but we've become familiar with the true meaning of a publicist's "no comment" and will be looking forward to Clooney's return.
Anthony Edwards, another former ER star, will reprise his role of Dr. Mark Greene in this Thursday's episode. Since it seems that the doors of County General Hospital are flung wide, now might be the time to be vocal about who else you'd like to see roaming those hallowed halls. Julianna Margulies? Laura Innes? Sherry Stringfield? Use the comments box, and let's hope NBC is reading this!
Ja, rare wending op het laatst.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef PeRi het volgende:
Simon got raped!!!![ afbeelding ].
En die dude was echt een pedo.
Daar stond eerst iets anders, boefje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ben blij dat dat irritante jochie van sam bijna uit de serie is.
Dat was wel weer leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer een nieuwe aflevering.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef MaxC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty87 op 23-01-2009 22:06:36 ]シ
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
Casting spoiler!
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet trouwens de aflevering van gisteren nog even bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het is een beetje breien naar de laatste. Vond het op zich wel mooi symbolisch dat aan het eind vd aflevering de dokter die aan de wieg van de ER stond uitgelicht werd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:46 schreef PeRi het volgende:
Okaye aflevering, maar niet echt spetterend ofzo. Ik wil meer actie, meer drama. Last season mên!
Nee hoor, ik kijk ze ook steevast elke vrijdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef golfer het volgende:
Iemand nog de laatste aflevering gezien of ben ik echt de enige die al 15 seizoenen lang alles elke keer bekeken heeft?
Ik heb toch iets eerder gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Liquidootje het volgende:
De vorige aflevering is fuck vergeleken met die van deze week. En ik ben pas 6 minuten aan het kijken.
Beetje laat geworden, maar...WOW!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:00 schreef golfer het volgende:
Wij gaan het vanavond bekijken. Verheug mij er nu al op.
Mij niet bekend.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het net even opgezocht en het klopt.
Volgens mij hebben we volgende week zelfs drie afleveringen:quote:
quote:Status: Canceled/Ended
Dan moeten we Grey's anatomy gaan volgen zeggen ze op mijn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef golfer het volgende:
De voorlaatste aflevering is weer beschikbaar.
Nog maar 1 aflevering en dan komt er na 15 jaar een einde aan deze geweldige serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |