antennebaarsjes willen toch juist graag beschutting?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef rene90 het volgende:
daar zat ik ook aan te denken om me antennebaarsjes lekker daar in te laten, alleen tja dan moet ik ze wel verkopen enzo lijkt me. Maar zou leuk zijn inderdaad. Maar dit idee is echt in de toekomst hoor binnen een jaar sowieso maar niet binnen 6 maanden, nog even geduld:) maar het bevalt me erg het aquarium gebeuren. Ik wil dan een aquarium met mooie stenen en zand, zonder plantjes denk ik, vind dat er zo mooi uitzien
Mijn 200+ garnalen en appelslakken ruimen meer op dan mijn 15 sterbai samen, die maken alleen maar troepquote:
Jawel , een malawi aqua.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
antennebaarsjes willen toch juist graag beschutting?
en andere visjes ook trouwens
helemaal geen planten is bijna geen optie volgens mij
geen opmerkingen omdat ik de meeste vissen niet ken , maar wel even over dat mangrove hout. Deze heb ik ook gekocht en is gewoon van plastic. Misschien dat je dat al wist maar ik zeg het maar voor de zekerheid :pquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:36 schreef rene90 het volgende:
Oke even een overzichtje van wat ik vandaag nu ik ziek ben en dus niet naar me werk ga heb gedaan,
ik heb even rondgekeken wat voor beplanting ik erin wil, aangezien ik ook visjes wil die beschutting nodig hebben maar voor plantjes gekozen, dit is de lijst die ik van plantjes heb gekozen wat me mooi lijkt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben van plan dit vissenbestand erin te doen:
apistogramma cacatuoides
[ afbeelding ]
Pelvicachromis pulcher
[ afbeelding ]
Brachydanio frankei
[ afbeelding ]
Liposarcus pardalis (zit nu in me rekord 60, en doordat hij nog veel gaat groeien het grotere aquarium)
[ afbeelding ]
Pterophyllum scalare
[ afbeelding ]
Ik ben nog op zoek naar een grondvisje, misschien cory's, heb er nu 3 in me rekord 60 en me rekord 60 wil ik dan voor de kweek van me antennebaarsjes. Ook ben ik nog opzoek naar een mooie scholenvis, dat het echt ervanaf springt, een grote groep (20 of iets?) zwarte neons of iets in die richting, iemand een leuk idee voor een mooie scholenvis?
Verder hoor ik graag commentaren / opmerkingen, alles is welkom, ook of ik te veel / te weinig / verkeerde combinaties plantjes heb gekozen of iets?
da's toch die vis die vorig jaar ontdekt is in 1 of ander gebergtequote:Op zaterdag 22 december 2007 16:16 schreef BlackFrancis het volgende:
Hey rene, check deze vis. Ik vind em iig erg mooi, en hij schijnt zeer gemakkelijk te kweken. De vis is wel een beetje een hype de laatste tijd, en wordt vrij duur verkocht. Maar hij's wel mooi[ afbeelding ]
Microrasbora Galaxy
Ik wou dat ik er 7 had, in plaats van 0quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:15 schreef Prowl het volgende:
Fantastisch visje is het idd, ik wou dat ik er 40 had ipv 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |