Bevestigd en getestquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar wou ik even op terug komen he!
Ik kreeg hem dieper erin dan bij Tim en de Purple Intruder!
SeksueelOverdraagbaarTalent
quote:
Eens.quote:En deo optiefen met je grafhoerentopique's
Ik heb net godverdomme 6 kuttopics op eigen risico in [ONZ] geopend, godzijdank geen note of 3quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bevestigd en getest![]()
En deo optiefen met je grafhoerentopique's
Als IK het zelfs kon lijkt het me toch niet al te moeilijk voor iemand die nog wel enig verstand heeft van computerzooiquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
JA doe maar, ik kon nisk beginnen met die link in de OP
Vind je het heel gek rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:50 schreef Paramnesia het volgende:
Tit topic is doood swa.
Dan moet je gratz zeggen newb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dong
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabytequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef Berenanus het volgende:
Heb mijn 500gb schijf die ik voor kerst krijg al in gebruik
heb nu tegen de 2 TB in mijn kamer, alleen is de helft maar aangeslotenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabyte~
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabyte~
Zie eerdere postquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef Berenanus het volgende:
heb nu tegen de 2 TB in mijn kamer, alleen is de helft maar aangesloten
Ik wel op dit momentnquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?
Heb je een keiharde plasser in je broek nu?
Hoogachtend,
Hoi_Piepeloi
Die krijg je dus niet te zien .quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?
Heb je een keiharde plasser in je broek nu?
Hoogachtend,
Hoi_Piepeloi
Oh nee... Jij ook (weer).quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
3 SM, waarvan 2x Library en 1x monestary. Niks.
Dat jij dit herekent zegt al veel.quote:
Dude! Level gewoon door naar de 70 en ga dan opzoek naar gear!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
3 SM, waarvan 2x Library en 1x monestary. Niks.
Mwoah.quote:Op zondag 9 december 2007 00:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dude! Level gewoon door naar de 70 en ga dan opzoek naar gear!
Herekent?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef Paramnesia het volgende:
Dat jij dit herekent zegt al veel.!
Hij ligt nog in bedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
outsidr, zeg eens tegen Piep dat ze dr PM mot checken.
Nouja, valt wel mee, kratje bier op samen met een vriend. Beetje op de bank tv gekeken bij ons thuis. Alleen moet ik zo naar stage.. Dat is altijd jammer met hoofdpijnquote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
BA heeft zich weer misdragen qua dran/drugsgebruik?
Tegenwoordig noem ik het op internet (waar iedereen alles kan lezen) anders. Ik ga zo dadelijk verstandelijkgehandicapte mensen verzorgen en begeleiden.quote:
Ik ben geen nicht!quote:Op zondag 9 december 2007 12:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doet een nicht van mij ook.
Ik moest lachen, uitlachenquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zelfs slimmer dan de meeste denken, maar die kant ziet nooit iemand van me
Ik heb net alles afgeleverd bij Erwin en PDLquote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Entertje, ik wil even mijn tas komen halen morgen, als dat kan.
Zou handig zijn om jouw msnadres ff toe te voegen, maar dan moet ik die wel hebben natuurlijk
...quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb net alles afgeleverd bij Erwin en PDL
eens isquote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef enter het volgende:
Wanneer is de afterparty van onze laatste meet? Ik zeg in januari
? alsjeblieft ?quote:
Whehequote:Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef Paramnesia het volgende:
Werklijstje:
Para: Werken
PDL: neuken of blowen
Erwin: zie bovenstaande
H_P: zie bovenstaande, excl blowen (tenminste niet op die manier)
Outsidr: zie bovenstaande
B_A: snuifen
Enter: no idea, masturberen ofzo
ga dead lurkertquote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
is er nou nog genuekt of niet ?
Het hele weekend was een grote opeenvolging van orgie's.quote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
is er nou nog genuekt of niet ?
hmm als ik zou lurken zou ik niet posten toch? weet je wel wat het betekend?quote:
Les 1 de PIquote:Op maandag 10 december 2007 23:19 schreef kweek89 het volgende:
[..]
hmm als ik zou lurken zou ik niet posten toch? weet je wel wat het betekend?
voor de rest neem een eigen subforum voor erm...naborrelaars zelf ofzo als je niet wilt dat er iemand anders in post...
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:47 schreef kweek89 het volgende:
ach jullie moeten maar leren sarcasme te onderscheiden...
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef Berenanus het volgende:
De volgende meet in Januari trouwens? Anders doen we er gewoon 6 per jaar, elke keer 2 maanden er tussen
Heee goed idee!!! Waarom is niemand daar eerder nog op gekomen??quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Huppelei het volgende:
Ja of jullie komen gewoon allemaal gezellig in Den Haag wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heee goed idee!!! Waarom is niemand daar eerder nog op gekomen??
OMGGENIAAL
Beter dan Katwijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
wel het zegt het alquote:
Katwijk komt van Catwijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef Paramnesia het volgende:
wel het zegt het al
Katwijk
vol met katties
jij bent de uitzondering natuurlijk.
Doe eens niet zo intelligent, je trekt het nieveau omhoog. Dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Katwijk komt van Catwijk.
Cat is een oudnederlands woord voor volk.
Dus volkwijk.
Nog steeds achterlijke naam, maar toch.
Whahahahahahahhahhahaahhhahahaaha je zei kut.quote:
Anaal ftwquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:09 schreef TheSorrow het volgende:
Geil man
Neuh laten we dat maar niet doen.quote:
Nu je het zegt... ik kom net van de wc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:24 schreef TheSorrow het volgende:
Schijt godverdomme schijt, ik lik de stront van je reet!
No homo, komt uit Prostitute Disfigurement - Prostitute Disfigurement
Verveling enzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of wel, weet ik niet, nooit mezelf gepijpt ofzo
Ik wel...quote:
Schijt jij 2x per dag?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef outsidr het volgende:
Nu je het zegt... ik kom net van de wc.
Heb je fftjes ?![]()
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:
Ik heb vandaag wel 3x geschetenquote:
Dat is waar.quote:
Regel nummer 1 enzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef outsidr het volgende:
Dat is waar.
Dat is voor mij wel standaard eigenlijk.quote:
Oeh! Een gratis cadeautjequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef outsidr het volgende:
Ik wil een darmspoeling voor mijn kerst Nous
In ieder geval 4 mensen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er uiteindelijk iemand geneukt of zat iedereen gewoon monopoly te spelen en films te kijken?
Weet je als al jullie kutlurkers dat willen weten had jequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er uiteindelijk iemand geneukt of zat iedereen gewoon monopoly te spelen en films te kijken?
Wat voor voldoening geeft jou het antwoord daarop ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Indirect zorgt het voor voldoeningquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:45 schreef outsidr het volgende:
Wat voor voldoening geeft jou het antwoord daarop ?
Voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Naar mijn weten is er ook niet geneukt hoor !quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
Er is niet geneukt OldJeller.
Erm, je sliep nogal vastquote:
Je hand dan, die was genieten.quote:
Met mij in je gedachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Heb wel sex met mezelf gehad in bad
Goede ervaring of niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Heb wel sex met mezelf gehad in bad
Ik heb ook altijd jullie in gedachten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zelf een beetje alle eer opstrijken he?
Dat doet me goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd jullie in gedachten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zelf een beetje alle eer opstrijken he?
Debo?quote:
En jij zeker kreunen als een gek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar maar maar
Teamwork enzo.. en jij maakte amper geluid
Waarom die vraag stellen als hij niet beantwoord dient te worden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Jullie komen in elk geval alles behalve verzadigd en laid back over, kinderen.. behalve purple rose dan.
Was het zo slecht?(retorisch, wees gerust.
)
All i got to say is:quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef Paramnesia het volgende:
En jij zeker kreunen als een gek.
Oooh Tim, sneller, ooh, ooh, oooh Timmie, oooh.
Gij Heiden!!!! Die is een schande.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom die vraag stellen als hij niet beantwoord dient te worden?
Dus ik beantwoord hem lekker
Het was hemels, geweldig, fantastisch, heerlijk, alles overtreffend, zelfs beter dan B&J!!!![]()
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verdomdquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."
En laten die fantasieen nou net uitkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het hoge stemmetje na dan
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Oja?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef outsidr het volgende:
En laten die fantasieen nou net uitkomen...
Op het hoge stemmetje na dan
Wou je het ontkennen danquote:
gefeliciteerdquote:
Jij ook.quote:
Niks hoogmoedquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoogmoed komt voor de val, in dat geval valt hij een lange weg naar beneden.
dat vraag ik mij ook van hem af, maargoed, ik ben blijkbaar toch minderwaardiger volgens hemquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niks hoogmoedwie ben jij om over hem te oordelen
.
Wel met Timmert!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Sorrie maarre, sex overtreft nooit Ben en Jerry's![]()
leugens, leugensquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel met Timmert!
Overtreft zelfs halfbaked!![]()
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Timquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel met Timmert!
Overtreft zelfs halfbaked!![]()
Ik heb wel een mooie lulquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Tim(no offence Tim
)
Make her come 4 times without even trying.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Tim(no offence Tim
)
5 zelfsquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Make her come 4 times without even trying.
Ik verhoog de inzet en maak er 7 vanquote:
Dat gaat me net ff tever..quote:
Je begrijpt me verkeerd enzo! Sukkelquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef outsidr het volgende:
Dat gaat me net ff tever..
Sorry...maar dan zul je toch een ander moeten zoeken
Dus zo ging het?quote:Little young thing go around my dick with your tongue ring
Deep throat my nine inch, gut from the front and
grind from the side and, fuck from behind and
Grab her hair slap her ass, got her screamin like she dyin
Make her come four times without even tryin
I'll beat that pussy up there's no denyin
Op het haar trekken na wel jaquote:
Wie ikquote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef purplerose het volgende:
Je bent iig een vuige topic killer!
Ik ben opzich best chill tegen vreemde mensen, de rest zuigt hierquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Jullie komen in elk geval alles behalve verzadigd en laid back over, kinderen.. behalve purple rose dan.
Was het zo slecht?(retorisch, wees gerust.
)
Verraderquote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben opzich best chill tegen vreemde mensen, de rest zuigt hier
Mag ik dan ook genoemd worden?
Doe er maar wat papiergeld bij, komt altijd van pasquote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Henk, nog speciale verzoekjes voor je kerstkaart?
moet ik er een paint bij doen?
Zodat je me een massage kon geven jaquote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daarom wou je zo graag dat ik naar je toe kwam he?
Shiatzu?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef outsidr het volgende:
Zodat je me een massage kon geven ja
Hotstone en elektro massagequote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Shiatzu?
Hot stone?
4 handed massage? (die gaat moeilijk worden!! ff je zusje om hulp vragen dan!)
ik paint wel een 1300 euro briefjequote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Doe er maar wat papiergeld bij, komt altijd van pas
Kleine pauzequote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu alweer klaar met drummen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]Om het topic bij af te likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusje!
Het is maar wat je lekker vindt enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Grootmoeders grotjessoep met broodje kut
vindt je soep neit lekker?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vindt enzo
Wooooooooow. Oh wacht je komt uit katwijk dan maakt het allemaal sense.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Shiatzu?
Hot stone?
4 handed massage? (die gaat moeilijk worden!! ff je zusje om hulp vragen dan!)
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:19 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een paardje.Ik ga hem erwin noemen. Vanwege een lichaamsdeel dat in grootte overeenkomt
in WoW he.quote:
Vreemde dag?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow luistert Dire Straights - What It Is en ontspant na deze vreemde dag
Nou ja ergquote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet. Erg he?![]()
Hij is nu dingen aan het killen naast me
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Mn Poolse ragbak...
Ik was gister niet online, zie het dus nu pasquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
Zonder medeleven of wat dan ook idd, boring enough to step out this thread
Ziet er niet best uit Tomquote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
-
-
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet meer te vragen... Waar zijn je foto;s?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik was gister niet online, zie het dus nu pas
Was het harde klap? U ok? Doe je paar dagen rustig aan, je weet maar nooit![]()
Chillen na gisteravond, en zit er nu weer, verjaardagsfeest, Bert Visser op de achtergrondquote:
Bert Visserquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Chillen na gisteravond, en zit er nu weer, verjaardagsfeest, Bert Visser op de achtergrond
asj heeft in je FoBo gepost, moet het even doorgevenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Chillen na gisteravond, en zit er nu weer, verjaardagsfeest, Bert Visser op de achtergrond
Patatquote:
En dan doorslikken.quote:Op zondag 16 december 2007 15:14 schreef TheSorrow het volgende:
Zo lekker eroverheen spuiten!
Trouwens, ik heb zo iets doms bedacht met je beeb gister, je gaat me er hard om haten.quote:Op zondag 16 december 2007 15:14 schreef TheSorrow het volgende:
Zo lekker eroverheen spuiten!
met mayo?quote:
Mja je mocht er niets over zeggen ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb zo iets doms bedacht met je beeb gister, je gaat me er hard om haten.
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja je mocht er niets over zeggen ofzo
zou je wel moeten doen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Ag, ik zie het vanzelf wel wat het is, ik lig er niet wakker van
ja oke gelijk heb jequote:Op zondag 16 december 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Er wakker van moeten liggen? Neuh, slaap is heilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |