Welke?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef purplerose het volgende:
en damn wat ben ik vet op die eerste pic![]()
waar ik die peace sign maak met me vingersquote:
Vet cool ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef purplerose het volgende:
en damn wat ben ik vet op die eerste pic![]()
flauw.quote:
Die foto's...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je toen Piep?
Jaquote:
Vage ogen iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja
Je ogen zijn wel een beetje eng![]()
Oh en spammerdespam:
[SPAM]Help Dribbel_ met z'n bandje naar de Melkweg!!!
Verkapte meet
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:48 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow stapt in de auto op weg naar Groningen, fijn weekend
Wij hebben vandaag ook sjopwiet, maar dat is meer voor de afwisselingquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:16 schreef purplerose het volgende:
alleen is dit me laatste wietalles op
moet ik weer aan de sjopwiet
Ik denk niet dat er nu wat gaat groeien op me balkonquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag ook sjopwiet, maar dat is meer voor de afwisseling![]()
Maar ook hier raakt het einde in zicht... Dat wordt binnenkort tuinieren![]()
Heb nog wat van die wiet vol zaadjes, stuur je wel wat op
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is het een regel dat de mannen kennis maken met de purple intruder?
Waarom nou, nu gaat iedereen hier verwachten dat ik ook stop.quote:
ben weer begonnen met WoWquote:
Van mij hoef je niet hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom nou, nu gaat iedereen hier verwachten dat ik ook stop.
whehehe, wow met matequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet hoor
en dat WoW... vriend van me sms'de dat hij ook wee was begonnen... Misschien moet ik dat ook maar weer doen
Ik kan alleen 110% aan wow geven, niet een klein beetje ofzo... Ik wil bij de top horen!!quote:
Ik hoef je lul niet te zienquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb op moemoe.nl mijn piemel gepost, veel plezier ermee
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hoef je lul niet te ziengewoon van je knar!
Daar wou ik even op terug komen he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat kan ik niet. De enige die dat kan is outsidr.
Zonder braakneigingen/te stikkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar wou ik even op terug komen he!
Ik kreeg hem dieper erin dan bij Tim en de Purple Intruder!
SeksueelOverdraagbaarTalent
zitten ook films op http://www.filmz.tv/quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, want Hoi_Piepeloi heeft nog een kwetsbare maagdenzieltje
Precies! Geen huwelijk voor de seks!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, want Hoi_Piepeloi heeft nog een kwetsbare maagdenzieltje
Of andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Precies! Geen huwelijk voor de seks!
beidequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tuulijk, met of zonder bril?
quote:
Dan doe je met?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zonder bril zie ik er minder aaibaar uit
zie ik er nerdachtig uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |