Dat kan jij geeneens!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:02 schreef Berenanus het volgende:
Mannen denken niet zo diep na.
Ik niet iig
Maar dat heb je wel gemerkt....
Zoiets heet het spel de verleiding. Zowel ik en zij wisten waar het echt om te doen was. Zet ik het er gecharceerd neer. Hell Yeah. Zo post ik nu eenmaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Dat duidt er anders toch aardig op dat je moeite hebt moeten doen dat geloofwaardig over te laten komen en je het dus niet meende.
Dus dat betekent dat je haar misleidde door haar hoop te geven dat het weer goed zou kunnen komen tussen jullie, terwijl jij gewoon seks wou. Dus je gaf haar valse hoop en gebruikte haar. Punt.
Zoals je dat daar schrijft in ieder geval.
Weet je. Ik had het msn log al gecopy pasted. Maar toen zag ik wat je bedoelde. Ja we denken erover na dus als ik zeg dat ze er niet over nadenkt, een relatie, klopt dat idd niet. Maar ze wist wat vandaag was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En op msn dan toch wat heel anders zeggen
Ik?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:24 schreef Paramnesia het volgende:
Fuck it, je hebt gelijk.
Nous, ze heeft gelijk, wil het alleen niet voor mezelf toegeven.quote:
Slaap ze.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef outsidr het volgende:
Vrouwen hebben altijd gelijk.
Get used to it
Trusten allemaal![]()
Maar dat wist ik allang alquote:Op donderdag 6 december 2007 23:24 schreef Paramnesia het volgende:
Fuck it, je hebt gelijk.
Niet allemaal!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef outsidr het volgende:
Vrouwen hebben altijd gelijk.
Get used to it
Trusten allemaal![]()
Dan is ze behoorlijk dom en verdient ze hetquote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus jij vindt een meisje valse hoop geven wel oké?
Dan heb je een lesje over normen en waarden nodig.
psst we hebben de discussie al ten ruste gelegd enzo.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is ze behoorlijk dom en verdient ze het
Nee, dan is ze gewoon niet wantrouwend, waar ze in principe ook geen reden toe zou hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef Juup© het volgende:
Dan is ze behoorlijk dom en verdient ze het
Dus kom ik weer bij mijn eerdere antwoord uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, dan is ze gewoon niet wantrouwend, waar ze in principe ook geen reden toe zou hebben.
Maar in dit geval dus wel.
Gast, ik heb heel de avond in de kroeg gehangen. Ben nu redelijk naar de tering maar ik heb wel gezien dat je me aan hebt gemeld dus ik spreek je naar alle waarschijnlijkhied morgen wel!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Praat eens tegen me dan, ik ben HenK![]()
Sexy toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat heb ik daar ook een enorme bovenlip zeg
Jij weet hoe het moet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Regel Nr.1 : Geef de vrouw ALTIJD gelijk
Van Dingieee!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Niet die van enter, en ook niet van pdl
Ik heb die fout reeds gemaaktquote:
zijn wel geschikte tettequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van Dingieee!!zeg ik toch net
Purplerose enzo
Staan gewoon in KPDquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik eens de tette van pdl posten?
Heb ik niet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor degene die geen KPD toegang hebben [afbeelding]!
Ik doe het!quote:moet ik weer een vooroordeel jegens je haarkleur eruit halen of doe jij het? [afbeelding]
Lekker zijn die tette hé?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Verder iedereen die hier post wel
Maar ik heb ze wel gezienbij Tim enzo
[..]
Ik doe het!![]()
Blondjes zijn liev!
Zijn inderdaad mooiequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lekker zijn die tette hé? [afbeelding] !!!
Ik heb altijd gelijk!quote:Daar doelde ik niet op, maar je hebt gelijk [afbeelding]
Wel johquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, want dan had je geen tieten.
Ga je weer met BA naar de Gyayparade?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Kogelmagneet het volgende:
woei!!!!!!!!! more pics![]()
En wat een ernstig gezicht heb ik soms...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Regel Nr.1 : Geef de vrouw ALTIJD gelijk
Thx Bossfight en Orakelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ligt er aan door wie.
Bedrijven die tnt post gebruiken voor het verzenden van hun spullen moet je mijden.
Maar bedrijven die hun eigen bezorgservice hebben kun je rustig vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |