Daarvoor moet je in Amsterdam (HMH) zijn en niet in Kijkduin!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Berenanus het volgende:
Is er nog kans dat mijn teringherrie gedraait gaat worden?
Ach, doe gezellig meequote:Op woensdag 28 november 2007 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in Amsterdam (HMH) zijn en niet in Kijkduin!
Ow en sorry dat ik zo inbreek in dit topic terwijl ik er niets mee te maken heb!
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ach, doe gezellig mee
Wat is er in de HMH dan dit weekend?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics takes a 'big whiff, biiiig whiff'!!
Feestje met:
Arch Enemy
DragonForce
Shadows Fall
Trivium
Machine Head
Maar hey, Kijkduin klinkt ook gezellig!
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:53 schreef Berenanus het volgende:
Is er nog kans dat mijn teringherrie gedraait gaat worden?
Ow. had ik dat even... verkeerd begrepen dan!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben van de gabber hardcore en soms een beetje metal hardcore
Muziek hoeft niet mooi ze zijn als het maar harrrrd gaatquote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow. had ik dat even... verkeerd begrepen dan!Zie je wel! Als het maar hard is, maar dan moet het dus nog harder dan dit!
Ik kom wel terug als Cannibal Corpse weer een showtje doet!
![]()
Ja en nu blijf je goffedomme ook gewoon hoor!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En dit bewijst maar weer eens dat ik me gewoon niet moet bemoeien met topics en mensen waar ik geen verstand van heb!
Inderdaad! Hoe harder hoe beter. Ik werd vroeger alleen wel gepest hoor... Op de ene kant van je bandje Thunderdome en op de andere kant Napalm Death werd niet geaccepteerd ten tijde van de gabber/skater verzuiling.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Muziek hoeft niet mooi ze zijn als het maar harrrrd gaat
Ben zo'n 2 maanden geleden met TheSorrow, Kogelmagneet en mijn ex naar en metal concert geweest. Vond het echt vet! Dus dat ga ik nog wel ene keertje doen
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja en nu blijf je goffedomme ook gewoon hoor!!!
Ik ga regelmatig naar party's die 12uur duren. Vaak daarna nog naar een afterparty, voor mij kunnen ze dus niet lang genoeg durenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe harder hoe beter. Ik werd vroeger alleen wel gepest hoor... Op de ene kant van je bandje Thunderdome en op de andere kant Napalm Death werd niet geaccepteerd ten tijde van de gabber/skater verzuiling.
Het voordeel van metal concerten vind ik vaak dat ze niet zo lang doorgaan. Na 3 uur Edge of Panic (bestaat dat nog steeds eigenlijk?) was ik het meestal wel zat en dan moest je nog 3 uur (minstens). Terwijl 2 of 3 bandjes kijken sneller klaar was!
Wat dat betreft ben ik een mietje!
Maar klinkt gezellig, feestje in Kijkduin, jammer dat ik niet kan!![]()
[..]
![]()
* SicSicSics gaat in de hoek staan.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP. Vanmiddag krijgen jullie allemaal een PM'tje
Als je mijn Dr Dre tolereert tolereer ik dat ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben van de gabber hardcore en soms een beetje metal hardcore
Ik zweer als iemand Frans Bauer opzet hij opgezadelt wordt met een kapotte condoom CD.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef outsidr het volgende:
We gaan gewoon met zijn allen Fransje Bauer, Wolter Kroes en Andre Hazes luisteren ja !
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef purplerose het volgende:
als we fransje bauer gaan draaien heb ik wat grotere hoeveelheden drugs nodig om dat dragelijk te maken
Goed idee dusquote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef purplerose het volgende:
als we fransje bauer gaan draaien heb ik wat grotere hoeveelheden drugs nodig om dat dragelijk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |