abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55756641
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ah okay, ik dacht dat je je er al enigszins (in mijn ogen onnodig) druk om maakte. Maar fantaseren is altijd leuk idd
Zorgen maken: helemaal niet Ik vind het nu gewoon leuk om te fantaseren over hoe we de toekomstige grootouders op de hoogte zouden brengen, hoe we het op het werk (mijn man en ik werken samen) zouden vertellen, ... Maar ik ben me er heel hard van bewust dat ik het gewoon niet ga kunnen verzwijgen en dat het dan goed zal voelen om het op een andere manier te doen Maar momenteel zit ik in een "we-zullen-ons-gelukje-ook-wel-krijgen"-fase en dat voelt nu goed aan en daar wil ik dan ook van genieten (want ik weet dat er ook weer een moment komt waarop ik het minder zal zien zitten).
quote:
Zo had ik een tijd geleden een fase waarin ik me suf heb gezocht naar de aankleding van de toekomstisge babykamer En pas geleden heb ik alle linkjes doorlopen in het topic van leukste webwinkels, op zoek naar kleertjes voor de toekomstige baby
Zie, heel raar, maar zoiets kan ik dus niet kleertjes of spulletjes bekijken Lukt me echt niet.
Maar tijdens de zwangerschap heb ik er nog meer dan voldoende tijd voor, denk ik dan maar
pi_55763990
Ik zeg nu ook dat ik maar een paar mensen wat vertel en voor de rest wacht.......maar wie weet, wat ik op dat moment echt ga doen
Afwachten maar, en kijken hoe het gaat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:50:10 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55764147
Mijn familie weet dat ik rammel dus die zullen wel al heel snel in de gaten hebben als ik een positieve test heb.
Of ik hier dan ook vertel? Er is hier op het forum volgens mij niemand die mij irl kent dus op zich zou het niet zo veel uitmaken.

Ik zie 'straks' wel hoe ik reageer...

maar ik geloof ook niet dat Leonieke het zo lang geheim kan houden...
pi_55766079
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:50 schreef Asyniur het volgende:
maar ik geloof ook niet dat Leonieke het zo lang geheim kan houden...
Jullie hebben ook wel niet veel vertrouwen in jullie medemens hoor

pi_55766975
Hihi, ik zou het echt niet lang geheim kunnen houden, hier iig niet! We hadden al bedacht dat als het snel zou lukken om zwanger te worden, we het op mijn verjaardag aan familie kunnen vertellen, maar of ik dat dan volhoud, geen idee.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55767110
*check profiel*

Dat is niet zo lang meer
pi_55767664

Ik heb er ook zo'n zin in!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55767698
Ik voel plaatsvervangende spanning
pi_55767902
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:48 schreef leonieke het volgende:
Ik voel plaatsvervangende spanning
Sara
Merel
Ukje
pi_55776321
Ik geloof dat ik uitgerammeld ben want ik heb namelijk dwars door alles heen en zonder dat wijzelf een beslissing hebben hoeven nemen omtrent de gezinsuitbreiding twee streepjes geplast. Het is een totaal onverwachts en we moesten even aan het idee wennen maar het is zo leuk en weer spannend ook. Over de lichamelijke kant van het verhaal daarmee gaan we in gesprek met een gyn. en kijken hoe en wat ik ga bevallen en hoe ik de negen maanden door ga komen maar dat verder in Z &G.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mibos op 04-01-2008 18:19:02 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:02:37 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55776430
Wat leuk Mibos, spannend en onverwacht, maar wat leuk
Gefeliciteerd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:03:17 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55776438
Mibos!! Dus toch!! Gefeliciteerd! Had BE onlangs toch gelijk!!!

Ik kan me de spanning wel voorstellen, maar wat een leuke verrassing! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55776486
BE en jij mogen nooit meer raden ...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:08:30 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55776531
Het was BE hoor, maar toen zij het opperde vermoedde ik haar gelijk wel...! Voel je je goed?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:10:11 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55776584
Wat leuk!
Gefeliciteerd zeg!
pi_55776607
Mibos, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55776634
Ik heb net al bij Kaith echt helemaal nergens last van dus dat is wel erg lekker weer.

Bedankt voor jullie felicitaties en ergens zijn we blij dat we niet hoefde te beslissen. Dit is voor ons beslist dwars door de voorbehoedsmiddelen heen en nu is het gewoon helemaal goed!!! Zit weer boven op een beebwolk
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:26:29 #218
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55776964
Oh Mibos!
Van harte zeg!
En wat lijkt me dat spannend, fysiek gezien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55777088
Oh Mibos wat een heerlijk positief nieuws Proficiat!
pi_55777203
Mibos! Zo hey Gefeliciteerd!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:38:10 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55777259
Gefeliciteerd!
Spannend maar ook gaaf!

Dat je maar veel mag posten in Z&G (dan kan ik lekker meelurken...)
pi_55777323
Moonah dat is de grootste gezonde spanning inderdaad...

Kaith word grote zus hihaho! Hoe bedoel je ik rammelde onbewust?
pi_55777610
mibos gefeliciteerd

wow wat een verrassing
mama van 3 kids!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:59:21 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_55777766
Geweldig Mibos! De moeilijke beslissing is door de natuur uit jullie handen genomen.
  Moderator vrijdag 4 januari 2008 @ 19:03:07 #225
5428 crew  miss_sly
pi_55777872
Mibos, wat leuk, zo onverwacht

Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55777929
Ik loop echt al twee dagen met een en inderdaad Cattie de beslissing is genomen en we zijn meteen allebei een stuk lichter qua zorgen zeg maar. Alleen zitten ze een beetje kort op elkaar. Kaith is net 20/21 maanden in augustus maar ja dat is maar even zo... Het is gewoon heel erg leuk!!!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:24:47 #227
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55778410
Supermega verrassing zeg!! Wat enorm leuk

Dat is wel DE manier om je twijfels weg te nemen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:29:09 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55778505
Mibos gefeliciteerd,
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 19:34:44 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55778609
Mibos, proficiat!!!

Vraagje: Je zegt dwarsdoor de anticonceptie... wat gebruikten jullie, als ik vragen mag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55778683
Mag je vragen hoor Sjeen. Ik slikte voordat Kaith kwam Microgynon (precieze schrijfwijze weet ik niet) en na mijn bevalling/borstvoeding adviseerde de ha een maand of drie geleden Diane35. Tussentijds ging het eerst een hele poos niet door de lichamelijke problemen en toen het weer leuk en knus werd hebben we eerst een tijdje cdtjes gebruikt. Heb nu de derde strip afgemaakt half december en toen gebeurde er helemaal niets en omdat ik ook bij Kaith geen zwangerschapskwaaltjes had heb ik eergisteren voor de zekerheid maar getest en ja hoor twee streepjes.

Mevr.Korn ja inderdaad dat is ook een manier
pi_55779186
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef Mibos het volgende:
Mag je vragen hoor Sjeen. Ik slikte voordat Kaith kwam Microgynon (precieze schrijfwijze weet ik niet) en na mijn bevalling/borstvoeding adviseerde de ha een maand of drie geleden Diane35. Tussentijds ging het eerst een hele poos niet door de lichamelijke problemen en toen het weer leuk en knus werd hebben we eerst een tijdje cdtjes gebruikt. Heb nu de derde strip afgemaakt half december en toen gebeurde er helemaal niets en omdat ik ook bij Kaith geen zwangerschapskwaaltjes had heb ik eergisteren voor de zekerheid maar getest en ja hoor twee streepjes.

Mevr.Korn ja inderdaad dat is ook een manier
Door de Diane35 ben ik ook zwanger geworden van Sara! Je bent echt de eerste die ik tegenkom die er ook zwanger doorheen is geworden, schijnt niet vaak voor te komen bij die pil, dus met recht een wondertje!
even: heb je de pil na half december nog weer geslikt?
Sara
Merel
Ukje
pi_55779265
Nee want ik had al meteen een sterk vermoeden dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn en mijn voorgevoel was juist. Ah dus ik ben niet de enige die dwars door de Diane heen zwanger is geworden.
pi_55779675
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef Mibos het volgende:
Nee want ik had al meteen een sterk vermoeden dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn en mijn voorgevoel was juist. Ah dus ik ben niet de enige die dwars door de Diane heen zwanger is geworden.
Ja Man, ik had dat toen echt niet verwacht, ben er destijds ook geen vergeten en ook geen kuurtjes of wat dan ook gehad.
Maar echt super voor jullie joh! Dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben
Sara
Merel
Ukje
pi_55779755
Ik ook helemaal en het enige wat ik slikte was de pil maar deze doen we maar nooit meer. De pil dan he bedoel ik hihi...

Dank je wel!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 20:25:17 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55779981
Dankjewel voor je antwoord

Ik heb ook jaren Diane35 geslikt Gelukkig nooit iets gebeurd... Het schijnt best een zware pil te zijn zelfs, dacht ik. Gelukkig maar dat het bij jou eigenlijk al sowieso welkom zou zijn en Saartje is natuurlijk ook super welkom Fuente

Ik weet overigens echt niet wat ik zou doen, mocht ik door de anticonceptie zwanger raken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55780227
Dat is waar ik kan me voorstellen als je echt geen kinderen (meer) wilt dat je dan voor grote verrassingen kom te staan.

Ik ben gewoon uit principe tegen abortus (er zijn zoveel andere mogelijkheden dan abortus als je een kind echt niet wilt) dus dat zou bij ons geen optie zijn. Maar het is wel duidelijk dat je hem toch niet helemaal kan vertrouwen zeg maar... Ook al is het heel erg welkom was het voor ons nog wel een complete schok hoor eerlijk gezegd.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:36:23 #237
108648 cattie
lieve moeder
pi_55780294
Mibos, ik kan me goed voorstellen dat er zorgen van je af vallen. Wat fijn dat je nu zo blij bent!

Stiekem zou ik zo'n "ongelukje" ook helemaal niet erg vinden en vooral blij zijn en mijn man denkt er ook zo over.
Zelf zou ik denk ik nooit abortus kunnen ondergaan (zware medische noodzaak daargelaten). Een kindje is altijd welkom bij ons.
pi_55780501
Nu zeg ik dat ik een zwangerschap gewoon uit zou dragen hoe en wat dan ook maar inderdaad als het medische noodzaak wordt en het beter is voor het kindje uiteindelijk dan zal ik er wel vrede mee hebben. Maar niet omdat het dwars door de pil komt en het daarom maar weg laten halen. Er is wel een duidelijke grens.

Zo denk ik er ook precies over hoor Cattie en mijn lief gelukkig ook dus dat scheelt een hoop en ja het is een grote verrassing maar ozo welkom en het neemt een hoop zware gesprekken weg die we de laatste weken hebben gehad. Nu gaan we er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand lichamelijk gezien dan.
pi_55781171
Woei Mibos van harte
Fake it till you make it...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:11:15 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55782918
Mibos toch! Wat een onverwachts prachtig nieuws.
Gefeliciteerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55789825
Ik denk er hetzelfde over als Mibos en Cattie. Wij hebben destijds wel abortus overwogen, maar gelukkig ook heel snel van de baan geschoven. Mocht zoiets hier ooit weer gebeuren, dan komt 'het' gewoon.
Sara
Merel
Ukje
pi_55790097
Thanks allemaal voor de felicitaties en ik ben zo happy. Wij allebei eigenlijk...
pi_55790208
Ik ben ook door de Diane35 heen zwanger geworden!

Mibos gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!
Fijn dat je je zo goed voelt.
pi_55790232
Fuente nu ben je helemaal niet meer alleen... Nog een Diane35 erdoorheen kindje! We hebben nu Saartje, Damian en ....!
pi_55790333
Zow! Dan komt het dus toch echt vaker voor!
Sara
Merel
Ukje
pi_55790493
noteert: geen diane35 pil nemen ondanks dat ik best rammel

mibos gefeliciteerd
pi_55801635
Wanneer zou BE eigenlijk komen rammelen voor een tweede?
pi_55823836
Hahaha

Rammelderammel, soms wel hoor, enorm zelfs hier!!!
Woon bijna bij het vriendje in, nu steeds wat spullen van mezelf ophalen.
Het is tegenwoordig 4 dagen bij hem en 3 dagen bij m'n ouders thuis.
Verschrikkelijk om weer naar de ouwe lui te gaan, hihi.

En sjaaa dan woon je straks lekker ''echt'' alle dagen samen, huisje boompje beestje dan echt.
Eerst een beestje overigens Van het voorjaar.
En dan klinkt het allemaal zo heerlijk serieus, samenwonen en alles 4 real

Maargoed, ik blijf bij rammelen. De daadwerkelijke uitvoering zal nog wel even geduld moeten hebben.
Soms voel ik me nog zo jong (bijna 23), en soms ben ik er helemaal klaar voor.
Beter even rammelen, ook heel fijn
pi_55824873
Het lijkt mij zo erg als je partner het niet wil en jij dolgraag. Lijkt me heel moeilijk uit te komen. Een vriendin van me zat in zo'n dergelijke situatie en nu heeft ze een ander probleem waardoor kinderen hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk zijn. Heel erg zielig vind ik dat en zij zit er ook nogal mee.

Ik heb zelf 2 kindjes ''ongepland'' (dit tussen haakjes omdat ik het op de een of andere manier een raar woord vind, want ze waren zooooo welkom!!) gekregen en dan moeten mensen toch ook wel eens denken hoe oneerlijk het is.
Is natuurlijk niet helemaal waar, maar in zo'n situatie kan ik dat best begrijpen.
Tis dat ik me eigen kinderen gewoon nooit zou kunnen afstaan anders zou ik met alle liefde een kindje dragen voor iemand die het zelf niet kan. Het is gewoon het mooiste wat er is. En als je ze dan eventueel wel kan krijgen en je partner wil het (nog) niet is het moeilijk omdat je weet dat de mogelijkheid er eigenlijk wél gewoon is!
pi_55825400
Gelukkig denken mijn vriend en ik er ongeveer hetzelfde over. We zouden ze graag vroeg/jong willen hebben maar nu nog niet. Eerst maar eens echt samen leren leven, alle dagen. Kijken of dat ook zo goed bevalt

Eerst heel binnenkort het echte huisje, boompje en beestje compleet.
Maar ik vind het zo heerlijk om hier te lezen
  zondag 6 januari 2008 @ 19:26:53 #251
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55829837
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef TeenageDirtbag het volgende:

Het lijkt mij zo erg als je partner het niet wil en jij dolgraag. Lijkt me heel moeilijk uit te komen.
Is ook een heel moeilijk iets denk ik, want niemand heeft eigenlijk ''gelijk'' en ik vind zowel de man als de vrouw's redenen om het wel .of juist nog niet te willen heel belangrijk, om echt uit zoiets gezamelijk te komen moet je toch veel blijven praten denk ik.
Wat verschrikkelijk voor je vriendin, dat zou echt serieus 1 van mijn grootste nachtmerries zijn; wachten tot je partner wil en vervolgens blijkt dat je geen of heel moeilijk kinderen krijgen kan...
Gependeld
  zondag 6 januari 2008 @ 19:58:01 #252
202206 wachtff
9 maanden...
pi_55830535
Hallo ik ben wachtff. Omdat ik nog een paar maandjes moet wachten voor ik zwanger mag worden. Ik wil hier af en toe langszeilen om te rammelen. Omdat er ook bekenden hier lezen doe ik dat nog even anoniem
Gelukkig is manlief deze keer ook aan het rammelen
oude bekende ;)
  zondag 6 januari 2008 @ 22:59:23 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55835400

Wat is het leuk druk in dit topic!
Ik bedoel... niet alle rammelen is negatief en ik vind het zo leuk om te zien dat er zoveel nieuwe aanwas is...
  maandag 7 januari 2008 @ 00:15:24 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55837363
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:34 schreef Mibos het volgende:
Fuente nu ben je helemaal niet meer alleen... Nog een Diane35 erdoorheen kindje! We hebben nu Saartje, Damian en ....!
Brent, alleen slikte ik microgynon...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55839912
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:59 schreef Brighteyes het volgende:

Wat is het leuk druk in dit topic!
Ik bedoel... niet alle rammelen is negatief en ik vind het zo leuk om te zien dat er zoveel nieuwe aanwas is...
Ik dacht dat je kwam bekennen dat je weeral aan het rammelen was BE

Nee, ik ben ZO blij dat mijn man en ik echt op hetzelfde 'spoor' zitten qua denkwijze over kinderen Ik wou het al veel vroeger en dan zit de schrik er altijd wel in: stel dat hij het nooit echt helemaal zal willen Maar hij is helemaal overtuigd hoor

Nu enkel nog alle zaken er rond in orde krijgen.

Mijn baas wenste mij vandaag (eerste werkdag na nieuwjaar) trouwens een kindje toe voor dit jaar, dus dat wordt hier geen enkel probleem
pi_55840223
Mibos, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je slaat gewoon 2 topics over op deze manier
pi_55856977
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje meer hier en ik herken veel in jullie verhalen.
Ik zal eerst maar wat over mezelf vertellen: Ik ben Fenne, 24, 3 jaar samen met vriendlief. We zijn nu bezig met een huis zoeken zodat we eindelijk kunnen gaan samenwonen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik zou er ook zo graag een kindje bijwillen!!! Het duurt waarschijnlijk nog een hele tijd, maar ja, fantaseren is ook alvast leuk!!!

Groetjes Fenne
pi_55857134
Gefeliciteerd Mibos!
En welkom Fenne! En vast dromen mag wel toch?

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld.... Moet over 10 dagen eigenlijk alweer ongesteld worden... Vreeeemd dus! Want ik heb 3 testen gedaan maar alledrie negatief.... Misschien toch maar eens langs de dokter...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55859718
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef Fenne het volgende:
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje meer hier en ik herken veel in jullie verhalen.
Ik zal eerst maar wat over mezelf vertellen: Ik ben Fenne, 24, 3 jaar samen met vriendlief. We zijn nu bezig met een huis zoeken zodat we eindelijk kunnen gaan samenwonen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik zou er ook zo graag een kindje bijwillen!!! Het duurt waarschijnlijk nog een hele tijd, maar ja, fantaseren is ook alvast leuk!!!

Groetjes Fenne
Welkom Fenne
Een lurker die zich komt aanmelden en komt meeposten: superfijn
En op zoek achter een huisje? Leuk Zijn jullie net beginnen zoeken?

Fantaseren is idd Ik durf bijna niet zeggen hoeveel uren ik zo al heb zitten wegdromen
pi_55859739
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:33 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Mibos!
En welkom Fenne! En vast dromen mag wel toch?

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld.... Moet over 10 dagen eigenlijk alweer ongesteld worden... Vreeeemd dus! Want ik heb 3 testen gedaan maar alledrie negatief.... Misschien toch maar eens langs de dokter...
Wat raar Tessie Is dat nog al gebeurd? (ik ben een beetje de draad kwijt.. rammeldementie denk ik ).
pi_55861029
Nee, ik heb dat nog nooit eerder gehad, daarom vind ik het ook zo vreemd...
pi_55865223
Heb je last van stress ofzo tegenwoordig? Misschien dat daarom de op zich laten wachten...
pi_55866023
Sinds mn ongesteldheid uitblijft heb ik daardoor wel last van stress ja... Maar verder niet...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:20:43 #264
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55867282
Welkom Fenne, met dromen is niks mis!
Leuk dat je hier komt meeposten, ik ben trouwens even oud.
Gependeld
pi_55867475
Leuk dat er zoveel mensen meeposten hier! Leuk ook om te zien dat er toch ook mensen van (ongeveer) mijn leeftijd hier zijn.
Tessie, we lijken een beetje in hetzelfde schuitje te zitten, alleen komt het bij mij niet meer opgang na het stoppen met de pil.
Omdat ik heel erg pijnlijke borsten had heb ik een test gedaan vrijdag maar die was negatief

Verder vind ik het altijd zo moeilijk wat ik hier zou schrijven, het rammelen gaat door maar ik heb er niet echt verhalen over te vertellen. Vandaar dat ik hier misschien nu ook niet zo vaak te vinden ben.
pi_55897074
Ook vervelend dat het niet op gang komt Flower. Hoe lang ben je al gestopt?

Ik heb net nóg een test gedaan, zo eentje die huisartsen gebruiken, en ook die was negatief. Helaas. Morgen ga ik me inschrijven bij mn nieuwe huisarts (mijn oude was echt een heel naar mannetje), en dan maak ik gelijk maar ff een afspraak. Maak me toch wel zorgen dat er iets mis is met me ofzo.... :S
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:22:01 #267
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55903150
Succes alvast tessie, deze onzekerheid is echt vreselijk vervelend!
Goed dat je de stap hebt genomen om naar een andere arts te gaan, ook al kom je er misschien niet vaak maar een fijne begripvolle arts is wel belangrijk.
Gependeld
pi_55906153
Thanx MevrouwKoRn!
Ja, het is gewoon niet handig, elke keer als ik wat heb denk ik nou ja, het gaat misschien vanzelf wel over, omdat ik niet naar die dokter wou. Dus ik hoop dat deze nieuwe wel leuk/aardig/normaal is! En dat ie me gerust kan stellen wat dit betreft.......
pi_55916033
Ik ben nu bijna 10 weken gestopt. Het is misschien nog te kort om er iets van te kunnen zeggen? Ook hoor je vaak dat de dokter toch nog niks doet als je binnen zo´n `korte´ tijd na het stoppen niet ongesteld wordt.

Een andere dokter kan veel verschil maken inderdaad. Ik had eerst iemand als dokter die later mijn buurman werd en waar ik ook nog af en toe wat schoonmaak werd deed, nou dan ga je ook niet snel meer naar de dokter hoor! Ik heb me nu ook ingeschreven bij een andere praktij, dat zijn ook nog eens 2 vrouwen en dat vind ik eigenlijk wel prettig.
pi_55916315
Dan ben ik volgens mij een uitzondering.
Ben 2 maanden geleden gestopt en een cyclus die precies volgens de klok gaat, al 2 keer 28 dagen.

Veel succes meiden, het is lastig als je niet weet wat je lijf met je doet.
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:31:04 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55918829
Mibos ik lees je bericht net pas ! Gefeliciteerd !
pi_55918874
Nou, dat had ik dus ook Koningin, het ging een paar keer dus gewoon helemaal precies goed, en nu ineens niet meer......

Maar ja, het goeie nieuws is wel, dat mijn Lief en ik besloten hebben om er na onze bruiloft toch wel echt voor te gaan!! *big smile*
pi_55921242
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
Nou, dat had ik dus ook Koningin, het ging een paar keer dus gewoon helemaal precies goed, en nu ineens niet meer......

Maar ja, het goeie nieuws is wel, dat mijn Lief en ik besloten hebben om er na onze bruiloft toch wel echt voor te gaan!! *big smile*
Wat een fantastisch nieuws
Ik ga je gewoon nu al feliciteren met die beslissing
pi_55921300
Wat leuk tessie!
pi_55921440
Rare vrouwengevoelens hier. Rammelrammel.
Ik wordt in Juli 23... en op de 1 of andere vage manier vind ik mezelf te jong.
Voel ik me er de ene dag te jong voor,en de andere kan ik niet wachten.......
pi_55921573
Waarom te jong ChillayD?
Nog andere plannen in het leven de komende tijd?
pi_55921718
Ja die vraag stel ik me ook zo vaak !!!!
Heb het er ook met vriendlief over gehad, willen het graag proberen. Willen het beiden jong.
Maar nu nog niet. Soms gooien we het zelfs op ''over een paar jaar''.
Maar soms ben ik zo aan het wegdromen dat ik dit jaar al zou willen proberen.
Het andere moment wacht ikliever nog 2 jaar, of zelfs 3. En soms denk ik. morgen DUMP ik die pil !!

Alleen dat beslis ik niet alleen. Ik weet dat mijn vriend het wil.
Alleen ik geloof dat hij nog ietsje langer wil wachten. Althans, dat was toendertijd zo. Nu? Geen idee.
Maar weer eens aan de praat gaan

Verder geen andere plannen, het blijft voor mij als het aan mij ligt lekker zoals het nu is.
Ik werk en verdien mijn geld vanuit huis. DE ideale situatie !

Ik kan het nou ook niet bepaald goed uitleggen.
maargoed, ik heb een poging gedaan haha
pi_55921735
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef ChilllayD het volgende:
Rare vrouwengevoelens hier. Rammelrammel.
Ik wordt in Juli 23... en op de 1 of andere vage manier vind ik mezelf te jong.
Voel ik me er de ene dag te jong voor,en de andere kan ik niet wachten.......
Ach wanneer ben je te jong? Ik was zelf 19 (nu net23) toen ik zwanger raakte van de 1e. Wel helemaal blij ermee hoor en heel erg welkom. Als je er zelf maar voor wilt gaan.
Misschien moet je je bedenken waarom je denkt dat je te jong bent? Omdat je dat zelf vind, of omdat je omgeving dat misschien denkt? Omdat je nog andere plannen hebt? Dat je dan niet hebt kunnen doen wat je nog wilt doen?
En zeker áls je nog twijfelt, zou ik er goed over nadenken waarom je dan twijfelt. Niet eraan beginnen om erachter te komen dat je toch nog niet klaar was.
Ieder geval succes ermee!
pi_55921836
Dankjewel

Ja misschien is het ook wel de omgeving. Ik denk er niet dusdanig hard over na dat ik het exact met woorden kan omschrijven hoor. Het is een achteropliggende gedachte dat ik soms heel vaag denk, ik ben nog zo jong. De omgeving gaat wat raar reageren? Zou best kunnen. Mijn ouders zouden het wel geweldig vinden, maar aan de andere kant misschien ook wel weer apart? Zelfs dat weet ik niet precies, en dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit ook haha.

Ik ga eerst maar weer eens lekker met vriendlief praten, samen wegdromen (humz, haha) en er lekker samen over nadenken en alles. Ook heerlijk !! Dan weet je tenminste wat van elkaar.

De toekomst en mijn plannen zijn er klaar voor. Ik leef nu zoals ik het altijd heb gewild. Daar ligt het dus echt niet aan. het huis en mijn/ons leven zijn er klaar voor. Nu de rest nog. haha.

Het klinkt echt raar als ik het teruglees, heel warrig zelfs denk ik?!
En uiteraard mijn twijfels zijn aanwezig, dus ik maak absoluut geen overhaaste beslissingen.Ik ben wat dat betreft een zeer goede denker en beslisser
pi_55921972
Gelukkig maar!
En je hebt een vriend met wie je goed kan praten ieder geval begrijp ik dus dat zit wel goed.
En dat het toch al een beetje rammelt is alleen maar leuk.

En wat je omgeving betreft; zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Ik ben alleen en bij mij waren de reacties vrijwel alleen maar positief, en jullie zijn saampjes dus dan kunnen mensen toch alleen maar helemaal blij voor jullie zijn!
pi_55922085
Ja het rammelen alleen al is zooooooooo leuk haha

En er moeten nu maar eens serieuze gesprekken gaan komen over dit onderwerp tussen ons. Ik denk er volgens mij meer aan dan hij de laatste tijd weet. Stiekeme rammelvrouw Hij weet het wel, maar vast niet zo precies.
pi_55922166
Ik zou maar eens met je vriend gaan praten inderdaad.
En uiteindelijk gaat het toch om wat jullie willen en niet om wat de omgeving er van vindt.
Daarbij is 23 echt niet heel jong om zwanger te raken en zeker niet gezien jullie situatie. (dat jullie leven er wel klaar voor zou zijn)
pi_55922277
Ik laat me ook echt niet beinvloeden door de omgeving hoor dat bedoelde ik echt niet te zeggen.

En inderdaad het klopt zeker hoor, 23 is toch al heel wat haha.
Het is ook echt alleen maar iets heel kleins wat af en toe voorbij komt rollen. Niets ernstigs
pi_55922302
Dat wordt het vast nog wel
pi_55922417
Hahaha ja dat wel

Ik bedoelde dat ik me niet laat beinvloeden door omgeving o.i.d, of wat anderen er van denken. Dat komt maar een klein beetje voor hahaa
pi_55922725
Gelukkig maar. Want wat andere denken is eigenlijk helemaal niet belangerijk! Maar ondanks dat trek je je er vaak meer van aan dan je zou willen, dat heb ik tenminste.
Niet speciaal over dit soort dingen hoor maar andere dingetjes ofzo....
pi_55923387
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben nu bijna 10 weken gestopt. Het is misschien nog te kort om er iets van te kunnen zeggen? Ook hoor je vaak dat de dokter toch nog niks doet als je binnen zo´n `korte´ tijd na het stoppen niet ongesteld wordt.

Een andere dokter kan veel verschil maken inderdaad. Ik had eerst iemand als dokter die later mijn buurman werd en waar ik ook nog af en toe wat schoonmaak werd deed, nou dan ga je ook niet snel meer naar de dokter hoor! Ik heb me nu ook ingeschreven bij een andere praktij, dat zijn ook nog eens 2 vrouwen en dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Hoi Flower-Ti-Amo
Bij mij heeft het vier maanden (!) geduurd voordat ik uberhaupt weer ongesteld werd na het stoppen met de pil! Echter, de keer dáárna was 'keurig' na 31 dagen weer. Ik heb er heel wat over gegoogled en aan de huisarts gevraagd, toen het zo lang duurde. Maar pas na 6 maanden gaat je huisarts uberhaupt eens nadenken over wat hij/zij er aan zou kunnen doen, omdat het dus héél vaak voorkomt dat het enkele maanden kan duren. Dus maak je geen zorgen!
pi_55926130
Tessie wat super leuk!! Wanneer is de bruiloft? (sorry als je dat als eens eerder gezegd hebt?)

ChillayD, het enige wat ik je kan zeggen, wat de anderen ook al zeiden, praat er gewoon over met elkaar. Hier hebben we er ook veel over gepraat in dus begin november besloten de pil de deur uit te doen. Af en toe twijfel ik nog wel heel erg hoor! Vooral omdat ik ook nog studeer, maar aan de andere kant zie ik er ook weer allemaal voordelen in. En jong moeder worden is ook altijd mijn wens geweest, in maart wordt ik 22 dus dat zou ik wel een mooie leeftijd vinden!

Wat baby´s allemaal niet met je hormonen kunnen doen, als je zo´n kleintje voorbij ziet gaan op straat of in de tram ofzo, dan wou ik echt dat het allemaal een beetje sneller ging!!

Smoezie, dankje voor je stuk, het maakt je gewoon zo onzeker he?! Ik hoop maar dat het hier binnenkort gewoon op gang komt
pi_55928238
Thanx
De bruiloft is precies over 9 maanden, best grappig eigenlijk Dus dat is al best wel snel... eerder hadden we, nou ja, mijn Lief dan vooral, het over 'een paar jaar wachten'....
pi_55936415
@ Flower-Ti-Amo

Ja jong moeder worden heeft bij mij eigenlijk altijd wel meegespeeld. Het lijkt me zo heerlijk, en meer dan geweldig. En toch twijfels, Dat kan ik ook niet echt omschrijven. Te moeilijk. Op de 1 of andere manier speelt er altijd wel iets in je gedachten mee denk ik.

Hoe doe je dat trouwens met je studie? Is deze bijna afgerond, of ga je het combineren?
Ik doe thuiswerk waarbij ik mijn eigen uren kan indelen. heerlijk. Daarbij ben ik webdesigner en ook daarmee verdien ik mijn geld en wederom vanuit huis. Echt de perfecte situatie zoals ik eerder omschreef. Ik zie mijn toekomst echt helemaal zitten inclusief een kleintje. ''zwijmel''

Nouja, daarom ben ik me hier ook maar een beetje meer aan het melden, en meeposten uiteraard
pi_55942941
ChillayD ik denk dat heel veel mensen nog twijfelen, hoor en de ene dag het NU NU NU willen en de andere dag denken dat ze misschien nog een tijdje kunnen wachten
Van vrouwen die zwanger zijn, lees je ook vaak dat ze opeens twijfelen of het nu wel de goeie timing is en of ze wel een goede moeder gaan zijn.
Ik ben al zover dat ik me daarover geen zorgen meer maak

En gisteren nog maar eens een doos Yasmin besteld. We kunnen weer weg voor een paar maand
pi_55943461
De twijfel zal er altijd zijn denk ik, is toch ook erg spannend allemaal!

Ik heb juist bewus gekozen om wat "later" zwanger te willen zijn. Ben nu 29 en zou graag op mijn 30e zwanger willen zijn (dat is in Augustus).
Vroeger zei ik altijd "voor mijn 30e geen kinderen".
Zo zie je maar weer, dat iedereen anders is
pi_55944030
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
De twijfel zal er altijd zijn denk ik, is toch ook erg spannend allemaal!

Ik heb juist bewus gekozen om wat "later" zwanger te willen zijn. Ben nu 29 en zou graag op mijn 30e zwanger willen zijn (dat is in Augustus).
Vroeger zei ik altijd "voor mijn 30e geen kinderen".
Zo zie je maar weer, dat iedereen anders is
Maar je houdt je wel aan jouw eigen "afspraken"

Nog altijd hard aan het rammelen?
Ik ga echt blij zijn dat deze week voorbij is want op het werk lijkt niemand te verstaan dat het nu gewoon nog niet past in ons leven. Iedereen blijft maar zeggen tegen mij en mijn man dat het nu toch wel eens dringend tijd wordt hoor... Ze zouden eens moeten weten
Soit, mijn man wordt het een beetje moe om altijd datzelfde gedoe aan te horen. Hij wil nu blijkbaar ook zo graag dat ze er hem niet te veel moeten op wijzen dat het niet gaat.

Of zou mijn gezaag 's avonds er ook voor iets tussenzitten?
pi_55947483
Tessie, wat leuk en waarschijnlijk onbedoeld symolisch

ChillayD, ik zit nu in mijn 3e jaar en ga vanaf februari tot juli stage lopen. Ik heb het met mijn studieloopbaanbegleider gehad over mijn wens om nu al moeder te worden en wat de mogelijkheden zijn. Omdat ik gewoon helemaal bij ben en alle tentamens heb gehaald zou het allemaal geen probleem zijn. Mijn voorkeur heeft het om een jaar te stoppen (na de bevalling dus) en dan na een jaar het laatste jaar weer oppakken. Dit vind ik ook zo´n voordeel dat dat kan, als ik een baan zou hebben in de branche waarin ik wil gaan werken dan kan je natuurlijk niet zomaar een jaar wegblijven.

Leonieke het lijkt me erg vervelend als mensen zich `bemoeien´ met dat soort dingen.

En dat wil ik nog even voor mezelf de zijn vanochtend gearriveerd! Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het weer zo ver was. Nu kunnen we echt gaan beginnen
pi_55948972
Gelukkig dat jullie me toch nog begrijpen hahaha, ik ben slecht in zoiets uitleggen waarom er uberhaupt kleine twijfels zijn. Precies dat, de ene dag denk je NU NU NU en de andere dag/week/maand whatever......

En inderdaad een handige situatie wat dat betreft, Flower-Ti-Amo. Prettig ook vooral dat zulke beslissingen gemaakt kunnen worden.

Gister best een leuk gesprekje gehad met vriendjelief
Eerst hadden we het heel globaal over ''och, over een paar jaartjes''. En gister praatte hij ineens zo serieus over echte ''tijden'' stellen. Hoe zeg je dat? Hij ziet het wel zitten hoor, meer dan ik dacht haha !

Ergens volgend jaar, mag de pil van ons de deur best uit ''rammelrammelmeer''.
Ja dit jaar is pas begonnen dus het duurt nog lang, haha. Maar toch Het klinkt echt een stuk echter meteen. Ja wie weet wat dit jaar ons allemaal brengt, misschien denken we beiden dat we er dan nog iets langer mee willen wachten. Wat er in 1 jaar gebeuren gaat weet je toch nooit.. Maar zoals het er nu voorstaat is het toch wel heel erg positief voor ons hoor, hihi !!

We hebben (hij woont er al een jaar) eigenlijk net een huisje samen. Ik ben door omstandigheden nog bij mijn ouders gebleven. Ik ben geopereerd aan beide knieen, en vriendlief werkt fulltime en ik kon mezelf niet redden. Nu ben ik lekker veel bij hem en kan ook ik mezelf weer in m'n uppie redden. Het huis is nogsteeds in rommelstatus, er moet toch nog van alles gebeuren. Overal staat nog wat, alsof we er pas een paar maandjes wonen haha.

Nouja, zo dat is er dan ook even uit. Iets meer van mijn situatie
Ik red me trouwens prima nu alleen, mede door de operaties. Ik ga er goed op vooruit !! `En vloertjes dwijlen op mijn knieen kan vriendlief gelukkig, hahaha
  zondag 13 januari 2008 @ 16:00:52 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56000434
Even 'klagen'.
Ik wilde een alvast een woezel en pip mobiel bestellen (of speelkleed), maar dat mocht niet van !!
Nu heb ik maar een tas voor mijzelf besteld

Verder gaat het goed hier. Ik rammel momenteel niet gigantisch. Het hoeft even niet NU NU NU (wat ik een tijd geleden wel had dus ik herken het wel hoor dames ).
Hectiek op het werk alom. Van 24 naar 30 uur werken valt niet echt tegen, maar wel 6 (!) nieuwe afdelingen. Ben soms letterlijk en figuurlijk de weg een beetje kwijt. Maar ook dat zal wel goedkomen.

Zijn er al dames ijverig aan het klussen geslagen?

wij wel: de deuren en kozijnen boven zijn inmiddels geverfd en klaar; de zolder is gestuct en er ligt al stroom; dus we gaan de goede kant op
pi_56000550
wij zijn nog steeds heel druk bezig met het hok.. dat is nog steeds niet klaar....

Was gister bij de H&M en daar hingen van die schattige pakjes voor jongetjes en van die superkleine rompertjes enzo.. en daar gingen de eierstokken weer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56001432
Ik zat pas ff foto's uit te zoeken en toen bekeek ik die van de kleinste, op de verloskamer enz. net geboren Kreeg kriebels maar meer in de zin van ''nog even op dat verlosbed willen liggen''
Maar goed, eerst maar een leuke vent en dan zien of er uberhaupt ooit nog een kleintje bij komt.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:56:51 #299
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56006208
ik wil een baby!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56017886
Wij waren dit weekend op de Roompot in Zeeland. In het zwembad zat een papa met echt een heel ieniemini baby'tje, oow, rammel!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')