Zorgen maken: helemaal nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht dat je je er al enigszins (in mijn ogen onnodig) druk om maakte. Maar fantaseren is altijd leuk idd
Zie, heel raar, maar zoiets kan ik dus nietquote:Zo had ik een tijd geleden een fase waarin ik me suf heb gezocht naar de aankleding van de toekomstisge babykamerEn pas geleden heb ik alle linkjes doorlopen in het topic van leukste webwinkels, op zoek naar kleertjes voor de toekomstige baby
Jullie hebben ook wel niet veel vertrouwen in jullie medemens hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:50 schreef Asyniur het volgende:
maar ik geloof ook niet dat Leonieke het zo lang geheim kan houden...![]()
Door de Diane35 ben ik ook zwanger geworden van Sara! Je bent echt de eerste die ik tegenkom die er ook zwanger doorheen is geworden, schijnt niet vaak voor te komen bij die pil, dus met recht een wondertje!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef Mibos het volgende:
Mag je vragen hoor Sjeen. Ik slikte voordat Kaith kwam Microgynon (precieze schrijfwijze weet ik niet) en na mijn bevalling/borstvoeding adviseerde de ha een maand of drie geleden Diane35. Tussentijds ging het eerst een hele poos niet door de lichamelijke problemen en toen het weer leuk en knus werd hebben we eerst een tijdje cdtjes gebruikt. Heb nu de derde strip afgemaakt half december en toen gebeurde er helemaal niets en omdat ik ook bij Kaith geen zwangerschapskwaaltjes had heb ik eergisteren voor de zekerheid maar getest en ja hoor twee streepjes.
Mevr.Korn ja inderdaad dat is ook een manier
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef Mibos het volgende:
Nee want ik had al meteen een sterk vermoeden dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn en mijn voorgevoel was juist. Ah dus ik ben niet de enige die dwars door de Diane heen zwanger is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |