Dat had ik als 7-jarige ook eens, alleen ging mn mamsje er niet achteraan om geld te geven. Daarna hebben we een tijdje geen folders in de bus gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef ForumGek het volgende:
Leuke anekdote
Stond ik voor iemands deur, doe mijn praatje: "Goedemiddag, ik wens u namens het Dagblad van het Noorden een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar". Kerel die opendeed: "oké, dankjewel" . En doet de deur dicht. Ach, kan gebeuren dacht ik.
Dus wat huizen verder komt er ineens een vrouw naar me toe gelopen en geeft me zo ¤5 !. Zegt ze van: "Hoi jongeman, sorry voor mijn man, die wist niet wat ie moest doen". Whehe
!
dus...
dat is echt heel domquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:24 schreef Troubles. het volgende:
Hmmzz, dan zijn de bezorgers bij hier niet zo slim. Die kleine wenskaartjes worden hier zonder dat er aangebeld wordt gewoon door de brievenbus gedaan.
Ja, nu ik erover nadenk is wel absurd. Ze kunnen een extra'tje verdienen maar in plaats daarvan verschaffen ze zichzelf gewoon extra werk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:31 schreef oorsnot het volgende:
[..]
dat is echt heel domflikker ze dan gewoon in de papierbak
Ja, negers krijgen bij ons ook zeker een bonus!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Folderbezorgers die fooi willen? Dat heb ik nog niet meegemaaktAbsurd idee zeg. Fooi vragen voor iets waar je niet op zit te wachten.
De krantenbezorger krijgt uiteraard wel, die bezorgt iets waar ik wél om gevraagd heb en nog eens ruim op tijd elke ochtend ook. En het is nog een neger ook. Hulde voor de beste man.
deur kankers hard dichtgooien kan ook, tenzij ik aanje deur komquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef RTB het volgende:
Kut, ik verwacht een pakketje in de komende weken. Dan moet ik dus wel opendoen =\
Beetje lastig als je in een huis met meerdere etages woont.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
Als je sowieso geen belangstelling voor die kranten of folders hebt, kun je beter een sticker op je deur plakken, dat scheelt alleen maar ergernis (en papier).
Ik geef ze meestal een snoepje. Het zijn toch mensen van 13/14 jaar met die folders.quote:Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Charlotjuh het volgende:
irritant!ze pleuren ze 9 van de 10 keer toch in de bosjes..
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dat had ik als 7-jarige ook eens, alleen ging mn mamsje er niet achteraan om geld te geven. Daarna hebben we een tijdje geen folders in de bus gehad
vlak voor de bezorgers langskomen met die kutkaartjes!quote:
Altijd lachen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef LollerSjaak het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gehad"Ik wens u namens de telegraaf prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar"
Ik: Ok bedankt jij ook *flikkert deur dicht*
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef Beach het volgende:
Of zelf kaartjes maken met "prettige feestdagen , groet 'insert naam' en dan die geven aan zon bezorger als zij geven
Dan ben je echt dom.quote:Op maandag 10 december 2007 09:28 schreef Xylor het volgende:
Als televaag lopertje doet ik niet eens aan het rondwaggelen van die kaartjes, mik ze wel door de deur tijdens me ronde of geef ze aan me neefje ofzo.
Krijgt ie ook nog wat geld zonder enige moeite te hoeven doen.
TS is een asociale hufterquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Professor_Paljas het volgende:
... fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar komen wensen.
Daarzonet de eerste aan de deur gehad. Niets gegeven natuurlijk, het zijn maar folders, werd niet echt gewaardeerd aan haar blik te zien toen ze weg liep
Heb ik dan om die reclame gevraagd, nee. Die reclame shit wordt gewoon in mijn brievenbus gemikt en dan ook nog een beetje gaan bedelen om geld.quote:Op maandag 10 december 2007 10:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
TS is een asociale hufter![]()
![]()
Zo'n kind loopt elke week door weer en wind langs jouw huis voor die kutfolders van je. Die kun je toch wel eens per jaar 25 cent afstaan?
Dan plak je zo'n sticker op je brievenbus. Als je dat niet doet, dan moet je ook niet over die folders gaan zeiken.quote:Op maandag 10 december 2007 11:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb ik dan om die reclame gevraagd, nee. Die reclame shit wordt gewoon in mijn brievenbus gemikt en dan ook nog een beetje gaan bedelen om geld.
En alsnog had je de der dicht geflikkerdquote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb een nee, nee stikker op mijn brievenbus.
Staat er iemand voor de deur: de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar voor 2008
Ik: Ik heb een nee, nee stikker hoor!
Hij: Daarom, ik heb je heel het jaar niet lastig gevallen met folders!
Ik:
Gezien de rest van de reacties waarin de meerderheid het met mij eens is zal dat nog wel meevallenquote:Op maandag 10 december 2007 10:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
TS is een asociale hufter![]()
![]()
Zo'n kind loopt elke week door weer en wind langs jouw huis voor die kutfolders van je. Die kun je toch wel eens per jaar 25 cent afstaan?
Wat de rest van de FOK!kers vindt interesseert me niet, ik vind het asociaal om niets te geven. Zeker als die folders ook nog gelezen worden (door jouw moeder in dit geval), kan je best een paar cent kwijt aan een bezorger. Dan vorder je dat geld maar weer terug bij je moeder ofzo...quote:Op maandag 10 december 2007 17:28 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Gezien de rest van de reacties waarin de meerderheid het met mij eens is zal dat nog wel meevallen![]()
Sorry maar ik vind dat je een fooi alleen iets moet geven voor iets dat je echt waardeert. Folders waardoor ik gewoon niet echt, het is dat mijn moeder ze door wil bladeren maar anders had er ook wel zo'n nee-nee sticker op de deur gezeten
Bij de krant ja, bij die ongeadreseerde rommel niet.quote:Op maandag 10 december 2007 17:44 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Wat de rest van de FOK!kers vindt interesseert me niet, ik vind het asociaal om niets te geven. Zeker als die folders ook nog gelezen worden (door jouw moeder in dit geval), kan je best een paar cent kwijt aan een bezorger. Dan vorder je dat geld maar weer terug bij je moeder ofzo...
Ja want de bezorger van de foldertjes doet minder goed zijn bestquote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij de krant ja, bij die ongeadreseerde rommel niet.
Ja, en ik vraag er niet om!quote:Op maandag 10 december 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja want de bezorger van de foldertjes doet minder goed zijn best![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja want de bezorger van de foldertjes doet minder goed zijn best![]()
idd, die sticker gaat er bij mij direct na de Sinterklaas op en op 2 januari eraf. Er staan nu toch alleen maar kerstbomen in die foldertjes.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je deze sticker op je deur plakken, en dan alleen in december
Nee. Daar is de werkgever voor.quote:Op maandag 10 december 2007 10:57 schreef PekingDuck het volgende:
Laat me raden ... jij geeft nooit fooien zeker ook niet als je gaat uiteten / iets drinken ?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 11:15 schreef Hijacking het volgende:
Als ze zeggen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar moet je gewoon zeggen .
Wat fijn dat de jeugd dat uit zich zelf zegt , zo spontaan en niet eens voor een beloning
![]()
Dan in 9/10 keer loopt diegene weg of je staart hem aan totdat die weggaat is ook wel tof
fooien geven als je uit eten gaat doe je als je goed behandeld word , niet als je wekelijks een handig verpakt pakketje met reclame materiaal de brievenbus ontvangt dat over het algemeen ook meteen in de kliko beland, als het grootste gedeelte van de rest van die pakketjes al niet in een natuurgebied of andere kliko beland is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Laat me raden ... jij geeft nooit fooien zeker ook niet als je gaat uiteten / iets drinken ?
Ik geef inderdaad nooit een fooi. Ook niet in de horeca.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Laat me raden ... jij geeft nooit fooien zeker ook niet als je gaat uiteten / iets drinken ?
Het heeft helemaal niets te maken met de bedragen waar het om gaat. Als ik iets koop vergelijk ik zelden de prijs bij verschillende winkels, dat is veel te veel gedoe en kost veel te veel tijd die ik er niet voor over heb. Waar het om gaat is dat de persoon in kwestie een (bij)baan heeft, daar voor betaald wordt. Dan moet je niet bij mij komen bedelen om meer, dat moet je aan je werkgever vragen. Ik heb een zakelijke overeenkomst met die werkgever. Die werkgever met de bezorger. Ik heb helemaal niets met die bezorger te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
en waarschijnlijk ook nog op alle soorten onzin die je koopt besparen zeker ?
Ik dacht al, wanneer komt ie nou.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad nooit een fooi. Ook niet in de horeca.
[..]
Het heeft helemaal niets te maken met de bedragen waar het om gaat. Als ik iets koop vergelijk ik zelden de prijs bij verschillende winkels, dat is veel te veel gedoe en kost veel te veel tijd die ik er niet voor over heb. Waar het om gaat is dat de persoon in kwestie een (bij)baan heeft, daar voor betaald wordt. Dan moet je niet bij mij komen bedelen om meer, dat moet je aan je werkgever vragen. Ik heb een zakelijke overeenkomst met die werkgever. Die werkgever met de bezorger. Ik heb helemaal niets met die bezorger te maken.
Ik zwaaide op de vorige pagina toch al naar je?quote:
Ik bedoel inhoudelijk: wanneer trekt ie nou van leer?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:25 schreef 700MB het volgende:
Ik zwaaide op de vorige pagina toch al naar je?
Tsjonge jonge hey, ga eens achter die kutcomputer vandaan en werp jezelf in het 'echte leven'. Sommige dingen doe je gewoon omdat het zo hoort. En als je een echte vent bent, dan neem je dat kaartje van die folderbezorger dan ook gewoon niet aan, want het is 'voor wat hoort wat'.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |