Dat had ik als 7-jarige ook eens, alleen ging mn mamsje er niet achteraan om geld te geven. Daarna hebben we een tijdje geen folders in de bus gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef ForumGek het volgende:
Leuke anekdote
Stond ik voor iemands deur, doe mijn praatje: "Goedemiddag, ik wens u namens het Dagblad van het Noorden een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar". Kerel die opendeed: "oké, dankjewel" . En doet de deur dicht. Ach, kan gebeuren dacht ik.
Dus wat huizen verder komt er ineens een vrouw naar me toe gelopen en geeft me zo ¤5 !. Zegt ze van: "Hoi jongeman, sorry voor mijn man, die wist niet wat ie moest doen". Whehe
!
dus...
dat is echt heel domquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:24 schreef Troubles. het volgende:
Hmmzz, dan zijn de bezorgers bij hier niet zo slim. Die kleine wenskaartjes worden hier zonder dat er aangebeld wordt gewoon door de brievenbus gedaan.
Ja, nu ik erover nadenk is wel absurd. Ze kunnen een extra'tje verdienen maar in plaats daarvan verschaffen ze zichzelf gewoon extra werk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:31 schreef oorsnot het volgende:
[..]
dat is echt heel domflikker ze dan gewoon in de papierbak
Ja, negers krijgen bij ons ook zeker een bonus!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Folderbezorgers die fooi willen? Dat heb ik nog niet meegemaaktAbsurd idee zeg. Fooi vragen voor iets waar je niet op zit te wachten.
De krantenbezorger krijgt uiteraard wel, die bezorgt iets waar ik wél om gevraagd heb en nog eens ruim op tijd elke ochtend ook. En het is nog een neger ook. Hulde voor de beste man.
deur kankers hard dichtgooien kan ook, tenzij ik aanje deur komquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef RTB het volgende:
Kut, ik verwacht een pakketje in de komende weken. Dan moet ik dus wel opendoen =\
Beetje lastig als je in een huis met meerdere etages woont.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
Als je sowieso geen belangstelling voor die kranten of folders hebt, kun je beter een sticker op je deur plakken, dat scheelt alleen maar ergernis (en papier).
Ik geef ze meestal een snoepje. Het zijn toch mensen van 13/14 jaar met die folders.quote:Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Charlotjuh het volgende:
irritant!ze pleuren ze 9 van de 10 keer toch in de bosjes..
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dat had ik als 7-jarige ook eens, alleen ging mn mamsje er niet achteraan om geld te geven. Daarna hebben we een tijdje geen folders in de bus gehad
vlak voor de bezorgers langskomen met die kutkaartjes!quote:
Altijd lachen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef LollerSjaak het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gehad"Ik wens u namens de telegraaf prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar"
Ik: Ok bedankt jij ook *flikkert deur dicht*
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef Beach het volgende:
Of zelf kaartjes maken met "prettige feestdagen , groet 'insert naam' en dan die geven aan zon bezorger als zij geven
Dan ben je echt dom.quote:Op maandag 10 december 2007 09:28 schreef Xylor het volgende:
Als televaag lopertje doet ik niet eens aan het rondwaggelen van die kaartjes, mik ze wel door de deur tijdens me ronde of geef ze aan me neefje ofzo.
Krijgt ie ook nog wat geld zonder enige moeite te hoeven doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |