SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Moet je zo zeggen: Wacht maar even.
En dan deur op een kier en dan niet meer terugkomen![]()
En dan zo die bezorger je autosleutels jatten en wegrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan zo die bezorger je autosleutels jatten en wegrijden![]()
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
Matige grap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En dan die folders aannemen met 10 cent fooi en dan die folders helemaal kapotscheuren en dan in de fik steken en erop gaan springen.
Zij zO :MIJN FOLDERS WAT DOE JE/!???!!?11![]()
![]()
![]()
Jij: Ik heb hem van je gekocht Roflz!1!!1einzzweidrei!1!lollerpolizei
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
Tuurlijk zou ik dat zelf doen, maar:quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt nu wel zeiken maar als je zelf folder of krantenbezorger was, zou je ook langs de deuren gaan. Het brengt namelijk een heel erg leuk centje op.
Daar hield ik op met jou serieus nemenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
ik ben postbode
Amenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
Ik geef niks; ik ben postbode en bezorg 6x per week en krijg niet eens wat.
En die kutkoters die 1/2x per week lopen en de helft weggooien wel zeker!![]()
DAMES EN HEREN GEEF LIEVER JE GELD AAN DE POSTBODE (die van tnt niet de nepperds van sandd/selektmail)
Verkapt ik-verdien-veel-te-weinig-als-postbode-post.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
DAMES EN HEREN GEEF LIEVER JE GELD AAN DE POSTBODE (die van tnt niet de nepperds van sandd/selektmail)
[..]
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
iemand moet het doen; net zoals het vuilnis ophalen enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Daar hield ik op met jou serieus nemen
verkapt ik-wil-ook-graag-wat-waardering-voor-een-jaar-lang-postbezorgen-in-de-vorm-van-geldquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Diemux het volgende:
[..]
Verkapt ik-verdien-veel-te-weinig-als-postbode-post.
Eens. Al vind ik dat krantenbezorgers ook wel wat verdienen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
Echte dagbladen wel ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik dat krantenbezorgers ook wel wat verdienen.
Vriendquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
goeiequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef Beach het volgende:
Of zelf kaartjes maken met "prettige feestdagen , groet 'insert naam' en dan die geven aan zon bezorger als zij geven
Vuilnis dat half vol zit met die kutfolders.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Beach het volgende:
iemand moet het doen; net zoals het vuilnis ophalen enzo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En dan die folders aannemen met 10 cent fooi en dan die folders helemaal kapotscheuren en dan in de fik steken en erop gaan springen.
Zij zO :MIJN FOLDERS WAT DOE JE/!???!!?11![]()
![]()
![]()
Jij: Ik heb hem van je gekocht Roflz!1!!1einzzweidrei!1!lollerpolizei
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef ForumGek het volgende:
Tjah, dat deed ik toen ook. Ik heb 2 jaar de ochtendkrant bezorgt. En langs de deuren gaan is niet het leukste werk (voelde me een schooier) maar het leverde toch wel ¤120 op ofzo bij een wijkje van +- 80 krantjes. Volgens mij heb ik van die 80 abonnee's maar 3 keer niks gekregen, en sommige mensen waren er gewoon niet. of deden alsof
Leuke anekdote
Stond ik voor iemands deur, doe mijn praatje: "Goedemiddag, ik wens u namens het Dagblad van het Noorden een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar". Kerel die opendeed: "oké, dankjewel" . En doet de deur dicht. Ach, kan gebeuren dacht ik.
Dus wat huizen verder komt er ineens een vrouw naar me toe gelopen en geeft me zo ¤5 !. Zegt ze van: "Hoi jongeman, sorry voor mijn man, die wist niet wat ie moest doen". Whehe
!
dus...
Waarom? Je krijgt toch betaald??? Je hebt er toch zelf voor gekozen? Ik ga de klanten van mijn bedrijf toch ook niet af voor het afgelopen jaar??? Bullshit voor iemand die als postbode krijgt betaald.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-ook-graag-wat-waardering-voor-een-jaar-lang-postbezorgen-in-de-vorm-van-geld
Geprobeerd maar gefaald.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:00 schreef APK het volgende:
Gewoon een keer een jaar lang alle foldertroep bewaren en in z'n bek douwen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:14 schreef ForumGek het volgende:
Tjah, dat deed ik toen ook. Ik heb 2 jaar de ochtendkrant bezorgt. En langs de deuren gaan is niet het leukste werk (voelde me een schooier) maar het leverde toch wel ¤120 op ofzo bij een wijkje van +- 80 krantjes. Volgens mij heb ik van die 80 abonnee's maar 3 keer niks gekregen, en sommige mensen waren er gewoon niet. of deden alsof
Leuke anekdote
Stond ik voor iemands deur, doe mijn praatje: "Goedemiddag, ik wens u namens het Dagblad van het Noorden een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar". Kerel die opendeed: "oké, dankjewel" . En doet de deur dicht. Ach, kan gebeuren dacht ik.
Dus wat huizen verder komt er ineens een vrouw naar me toe gelopen en geeft me zo ¤5 !. Zegt ze van: "Hoi jongeman, sorry voor mijn man, die wist niet wat ie moest doen". Whehe
!
dus...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Moet je zo zeggen: Wacht maar even.
En dan deur op een kier en dan niet meer terugkomen![]()
en dan terugkomen en zien dat je jas gejat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat trucje had ik altijd wel door. Ik belde gewoon aan altijd. En kreeg meestal alsnog geldquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je deze sticker op je deur plakken, en dan alleen in december
Je bent er zelf ook niet echt een ster in, is 't nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:08 schreef zagevent het volgende:
Hier zijn de folderbezorgers een soort Turken die geen [b]klop[b] Nederlands kennen, dus hier geen last van.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom alleen in december? Die folders gingen bij mij toch al ongelezen de oud papierbak in, dus die sticker scheelt gewoon echt karrevrachten aan zooi die je weer weg moet gooien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
En zelfs meiden die folders gooien geeft de TS niet eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
alleen de meiden die erg lekker zijn kunnen wat krijgen [afbeelding]
Als je de eerste bent geven mensen nog wat. Na een stuk of 5 bezorgers hebben ze het wel gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef yosander het volgende:
Nu al?![]()
Ik ga de laatste week van dit jaar ook weer langs de deuren (maar ik bezorg tenminste een huis-aan-huisblad)!
![]()
Same here. Het voelt wat rot, dat leuren langs de deuren, maar zolang er mensen bij zijn die je 20 gulden geven (toen, lang geleden) heb ik het er wel voor over.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef Ace1 het volgende:
Ik deed dat ook toen ik 15 was.. leverde me wel flink wat euro's op. Daar zet ik mijn waardigheid wel even voor opzij.
Dat is wel het beste ja, alleen jammer dat ik ze pas de laatste week krijg....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je de eerste bent geven mensen nog wat. Na een stuk of 5 bezorgers hebben ze het wel gehad.
Och, ik weet precies welke huizen wel of geen krant wil, dus dat schiet niet op in mijn wijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:57 schreef TornadoDK het volgende:
Die Nee Nee sticker alleen in december op je brievenbus plakken is wel een goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because best things in life are illegal.
JEWEETZELLUFquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
CHECK MIJN FOTOSHOPKUNSTE NAN WH00000000000000000000000000000000W
Het was dan ook een exemplaar dat niet om aan te zien was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En zelfs meiden die folders gooien geeft de TS niet eens.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
CHECK MIJN FOTOSHOPKUNSTE NAN WH00000000000000000000000000000000W
De bittere waarheid inderdaad. Vorig jaar ging ik als ochtendkrantbezorger fijn rond Kerstmis fooi ophalen, maar al het foldertuig was al langs geweest. Ik kreeg wat nog over was, en dat was meestal niet meer dan vijftig cent.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je de eerste bent geven mensen nog wat. Na een stuk of 5 bezorgers hebben ze het wel gehad.
waarom zou ik daar geld voor geven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Professor_Paljas het volgende:
... fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar komen wensen.
Daarzonet de eerste aan de deur gehad. Niets gegeven natuurlijk, het zijn maar folders, werd niet echt gewaardeerd aan haar blik te zien toen ze weg liep
Waarom die wel? Hij doet ook maar z'n werk en krijgt daar ook gewoon betaald voor. Niet zeuren gewoon doorwerken, dat eeuwige gebedel. Vaak genoeg hier zelfs de verkeerde krant gehad, dan betaal ik ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:59 schreef Synthesist het volgende:
Maar een krantenbezorger geef je wel wat vind ik. folderbezorgers daarentegen...
quote:
Het moet ook niet, het is enkel een blijk van waardering, een extraatje omdat iemand voor jouw krantje elke ochtend om 5 uur z'n nest uit gaat. Verder vond ik het als bezorger van de ochtendkrant altijd wel leuk om te zien wie er nou achter die deur woonde (maar dat komt misschien omdat ik de de Telegraaf bezorgdequote:Op zaterdag 8 december 2007 03:50 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Waarom die wel? Hij doet ook maar z'n werk en krijgt daar ook gewoon betaald voor. Niet zeuren gewoon doorwerken, dat eeuwige gebedel. Vaak genoeg hier zelfs de verkeerde krant gehad, dan betaal ik ze helemaal niet.
In de horeca is het ook een ongewenst fenomeen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:26 schreef parselmouth het volgende:
En in de horeca vindt iedereen het ook normaal dat je fooi geeft, waarom daar dan wel
De grap van fooi is dat het iets éxtra's is, anders heette het wel salaris. Je hoeft het dus ook niet te geven, maar je kunt er een beetje waardering in uit drukken voor die keren dat ze door weer en wind gaan. Als je sowieso geen belangstelling voor die kranten of folders hebt, kun je beter een sticker op je deur plakken, dat scheelt alleen maar ergernis (en papier).quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:50 schreef Tsurany het volgende:
Waarom die wel? Hij doet ook maar z'n werk en krijgt daar ook gewoon betaald voor. Niet zeuren gewoon doorwerken, dat eeuwige gebedel. Vaak genoeg hier zelfs de verkeerde krant gehad, dan betaal ik ze helemaal niet.
Daarna nog even door 't oog kijken naar het beteuterde gezicht van de diep teleurgestelde bezorger.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:23 schreef Noorseviking het volgende:
Altijd bedanken en dan weer de deur dicht
Dat past niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:30 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga die gast geen geld geven voor de halve boomstammen die hij elke week in mijn deur stopt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De grap van fooi is dat het iets éxtra's is, anders heette het wel salaris. Je hoeft het dus ook niet te geven, maar je kunt er een beetje waardering in uit drukken voor die keren dat ze door weer en wind gaan. Als je sowieso geen belangstelling voor die kranten of folders hebt, kun je beter een sticker op je deur plakken, dat scheelt alleen maar ergernis (en papier).
Maar ik mag aannemen dat je dan ook nooit fooi betaalt in restaurants, aan taxichauffeurs, aan garderobedames of aan portiers? Op zich je goed recht, hoor. Maar je zou dan ook consequent kunnen zijn en je kerstpakket van je baas weigeren of je dertiende maand aan een goed doel geven.
Kerstpakketten is meestal oude zooi ,verder is 't belachelijk om alleen met Kerstmis stil te staan bij de minder bedeelde medemens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |