SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Moet je zo zeggen: Wacht maar even.
En dan deur op een kier en dan niet meer terugkomen![]()
En dan zo die bezorger je autosleutels jatten en wegrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan zo die bezorger je autosleutels jatten en wegrijden![]()
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
Matige grap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En dan die folders aannemen met 10 cent fooi en dan die folders helemaal kapotscheuren en dan in de fik steken en erop gaan springen.
Zij zO :MIJN FOLDERS WAT DOE JE/!???!!?11![]()
![]()
![]()
Jij: Ik heb hem van je gekocht Roflz!1!!1einzzweidrei!1!lollerpolizei
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
Tuurlijk zou ik dat zelf doen, maar:quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt nu wel zeiken maar als je zelf folder of krantenbezorger was, zou je ook langs de deuren gaan. Het brengt namelijk een heel erg leuk centje op.
Daar hield ik op met jou serieus nemenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
ik ben postbode
Amenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
Ik geef niks; ik ben postbode en bezorg 6x per week en krijg niet eens wat.
En die kutkoters die 1/2x per week lopen en de helft weggooien wel zeker!![]()
DAMES EN HEREN GEEF LIEVER JE GELD AAN DE POSTBODE (die van tnt niet de nepperds van sandd/selektmail)
Verkapt ik-verdien-veel-te-weinig-als-postbode-post.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Beach het volgende:
Ik geef niks; ik ben postbode en bezorg 6x per week en krijg niet eens wat.
En die kutkoters die 1/2x per week lopen en de helft weggooien wel zeker!![]()
DAMES EN HEREN GEEF LIEVER JE GELD AAN DE POSTBODE (die van tnt niet de nepperds van sandd/selektmail)
[..]
LOLROFLAUTOPWNED
![]()
![]()
![]()
! einz schlussel!!
keinz auto!11!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |