Niks huilie. Goed punt.quote:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een eenmalige reunietour of al 25 jaar toeren zonder enig relevant nieuw werk te hebben gemaakt. Zelfde met Genesis en Peter Gabriel. Op zich snap ik dat PG weinig zin heeft om nummers van 35 jaar geleden opnieuw te gaan zingen - maar het hoeft toch niet zo'n circus te zijn? Niemand die vraagt dat ze een wereldtournee doen van 2 jaar. In het geval van Genesis en Led Zeppelin zouden de meeste fans waarschijnlijk al ontzettend blij zijn met een stuk of 5-10 shows.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dan gaat Led Zeppelin zometeen de boeken in als al die andere bands die op hoge leeftijd weer bij elkaar kwamen en/of tot hun 60e bij elkaar bleven. Rolling Stones en Golden Earring worden toch ook door de 'kenners' afgezeken om wat ze nu doen waarbij vergeten wordt dat dat wat ze vroeger deden briljant was
Heb ik op LP, lekkere plaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef QCC het volgende:
Led Zeppelin II dus?
[ afbeelding ]
1. Whole Lotta Love 5:35
2. What Is and What Should Never Be 4:45
3. The Lemon Song 6:19
4. Thank You 4:49
5. Heartbreaker 4:14
6. Living Loving Maid (She's Just a Woman) 2:39
7. Ramble On 4:24
8. Moby Dick 4:20
9. Bring It on Home 4:21
totaal: 41:26
Heartbreaker en What Is And What Should Never Be zijn m'n favoriete nummers op dit album, hoewel het over het geheel genomen ook gewoon steengoed is, geen enkel nummer waar ik niet graag naar luister.
Ik blijf dat altijd een mooi nummer vinden ..staat bij mij altijd hoog in de top 2000 en in de week van de jaren 70 op radio 2quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef QCC het volgende:
Stairway probeer ik zo min mogelijk te luisteren, maar krijg er toch iedere keer kippenvel van
Ahja, de Wilson zusjesquote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Litpho het volgende:
En als we dan toch voor covers gaan, dan geef ik de voorkeur aan de Lovemongers (min of meer de kern van Heart).
Stairway to Heaven doet mij weinig als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:20 schreef wallofdolls het volgende:
Is ook het album dat bij mij het laagste staat, ondanks instant klassiekers als Black Dog en Stairway.
Houses of the Holy is voor mij echt het summum van hoe rock zich kan ontwikkelen in alles.
En, heb je em nog een koffie aangeboden?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:32 schreef PimD het volgende:
Gisteren in Londen Jimmy Page tegen gekomen op straat
Stairway to Heaven vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Gewas het volgende:
Stairway to Heaven doet mij weinig als ik eerlijk ben.Hou meestal niet van dit soort rustige liedjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |